logisch toch,merel denkt alleen aan merel.quote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
Hiske fokt de boel nog even verder op door te zeggen dat ze het raar vind dat de boel zo opgeblazen wordt over een broodje.
Jessie zegt dat het best is dat zij er zo over denkt, maar dat het broodje niet de hoofdoorzaak is. Maar het feit dat hij donderdag nog tegen haar heeft gezegd dat zijn vader op vrijdag geopereerd ging worden en ze er totaal niet naar gevraagd heeft zit hem wel dwars. Hij heeft geprobeerd om zich er overheen te zetten maar hij kan het niet. Ze zuipt zich wel een stuk in haar kraag maar even vragen hoe het met zijn vader ging komt niet bij haar op. Hij is er klaar mee zegt hij. Dat kan hij niet begrijpen.
quote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef Klapskaats het volgende:
Oh, maar als er dan iets staat te gebeuren wat utopia op zijn grondvesten doet schudden dan heb ik ( misschien) wel een idee: er komt een oud bewoner binnen, en die krijgt de opdracht om na 2 dagen iemand weg te sturen.
En als batsbakbillyutopiahoer dat gaat zijn, kan ze dus zomaar merel wegtrappen ..... Als dat zou kunnen. Weg plannetje om jessie weg te pesten
Hopen maar dat het zoiets wordt.Weg met dat mens.
Kijk,dat zou ik leuk vinden.quote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef Klapskaats het volgende:
Oh, maar als er dan iets staat te gebeuren wat utopia op zijn grondvesten doet schudden dan heb ik ( misschien) wel een idee: er komt een oud bewoner binnen, en die krijgt de opdracht om na 2 dagen iemand weg te sturen.
En als batsbakbillyutopiahoer dat gaat zijn, kan ze dus zomaar merel wegtrappen ..... Als dat zou kunnen. Weg plannetje om jessie weg te pesten
Ja joh, die griet die wisselt net zo vaak van vriendjes , tis net een bos bloemen bij haar, zijn ze uitgebloeid, hoppa de volgende, ze zal de zaadjes rijkelijk ontvangenquote:
Keep dreamingquote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef Klapskaats het volgende:
Kan ook zomaar zijn dat er om de zoveel tijd een oud bewoner binnen komt, die een bewoner moet wegsturen. Ook een leuk scenario. Dan kunnen ze nog zoveel planeetjes onderling gaan smeden, die plannetjes kunnen zomaar doorsneden worden.quote:Op zondag 8 september 2019 13:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bats is er nog niet eens en de TT is al flikker op Bats. [ afbeelding ]
Ik denk dat ze het komt vertellen en iedere keer als een soort van notaris erbij is.
quote:Op zondag 8 september 2019 13:29 schreef DKUp het volgende:
Jaaaaaaaa Vlindeuwrrrr popcorn staat morgen klaar![]()
![]()
!
Ja ook omdat ze weer bij d'r moeder in zwolle woont.quote:Op zondag 8 september 2019 13:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
Bill was wel gestopt met dr werk toch?
Mag om mij ook wel.quote:Op zondag 8 september 2019 13:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Kan ook zomaar zijn dat er om de zoveel tijd een oud bewoner binnen komt, die een bewoner moet wegsturen. Ook een leuk scenario. Dan kunnen ze nog zoveel planeetjes onderling gaan smeden, die plannetjes kunnen zomaar doorsneden worden.
Ik zeg, febo, doe maar.
Goeie goeiequote:Op
zondag 8 september 2019 13:28 schreef Klapskaats het volgende:
Werkte ze wel,quote:Op zondag 8 september 2019 13:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
Bill was wel gestopt met dr werk toch?
Dus tijd zatquote:Op zondag 8 september 2019 13:30 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja ook omdat ze weer bij d'r moeder in zwolle woont.
Ditquote:Op zondag 8 september 2019 13:27 schreef DaniqueV het volgende:
Ik wil geen Bill foto meer zien in de OP)![]()
![]()
Dan hebben die Publieksstemmen deze keer wel heel veel gewicht, als dat zo zou zijn.quote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die PS is er ook nog. Misschien moeten ze wel kiezen uit die drie
quote:Op zondag 8 september 2019 13:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Werkte ze wel,ze was er eigenlijk maar weinig aanwezig
en aangezien madam weer bij moeders in Zwolle zat en die nieuwe lover ook in Zwolle zit, blijft ze nu in Zwolle hé
nog nooit zo'n erge kameleon gezien als Bill
Overduidelijkquote:Op zondag 8 september 2019 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
huh ze hebben t er over dat tim komt ofzo. hebben ze ook info dat er wat gaat gebeuren
Scherp.quote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die PS is er ook nog. Misschien moeten ze wel kiezen uit die drie
dan is het me te toevallig dat ze vandaag dikke ruzie hebbenquote:Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
Oh, lijkt me heerlijk die kop van Merel te zien dan.
Ik zie er Bil inquote:Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
vanessa ? oh nee de helft zal haar niet kennen
lotus ? waarom
beau ? waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |