Klopt, en daarnaast heb ik nog 4 andere persoonlijkheden.quote:
Vertel?quote:Op zondag 8 september 2019 10:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, en daarnaast heb ik nog 4 andere persoonlijkheden.
Lattemachochist?quote:Op zondag 8 september 2019 10:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toen ik katten had had ik er eentje die altijd zo zatquote:
Hey kopje is er weerquote:Op zondag 8 september 2019 10:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bijzondere houding wel.quote:Op zondag 8 september 2019 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen ik katten had had ik er eentje die altijd zo zat![]()
Vooral als hij zichzelf schoon ging maken
quote:Op zondag 8 september 2019 10:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Riemen, zweepjes, handboeien, tepelklemmen etc
quote:Op zondag 8 september 2019 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Vrouw naar m'n hart. Jammer dat je een reuzin bent
Kleine introductie:quote:
Gaat dit nog over katten? Dan ja.quote:
Nog een vriendin?quote:
Geilllquote:Op zondag 8 september 2019 10:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kleine introductie:
Metalchino: metalchino houdt van metal muziek, en bezoekt graag festivals als Graspop.
Vivaldichino: vivaldichino speelt viool en luistert klassieke muziek.
Shotshotshotchino: deze chino geniet optimaal van alcohol nuttigen in de stad met vrienden.
Viesmadchino: dit type chino kan echt heel erg boos worden. Vooral in het verkeer kunnen er scheldwoorden vloeien. Meerijden op eigen risico.
1 is genoegquote:Op zondag 8 september 2019 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gaat dit nog over katten? Dan ja.
Hoe groot is, ze dan. 2,27?quote:Op zondag 8 september 2019 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Vrouw naar m'n hart. Jammer dat je een reuzin bent
Vrouwen die groter zijn doen me nou eenmaal niks. Ben er pas eentje tegengekomen die langer was waar ik seks mee wilde. 🤷🏼♂️quote:
Obsessiequote:Op zondag 8 september 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrouwen die groter zijn doen me nou eenmaal niks. Ben er pas eentje tegengekomen die langer was waar ik seks mee wilde. 🤷🏼♂️
HAHAHA LOSER. Dan ben jij gewoon een midgetquote:Op zondag 8 september 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrouwen die groter zijn doen me nou eenmaal niks. Ben er pas eentje tegengekomen die langer was waar ik seks mee wilde. 🤷🏼♂️
quote:Op zondag 8 september 2019 10:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
HAHAHA LOSER. Dan ben jij gewoon een midget
Zeer benieuwd naar viesmadchinoquote:Op zondag 8 september 2019 10:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kleine introductie:
Metalchino: metalchino houdt van metal muziek, en bezoekt graag festivals als Graspop.
Vivaldichino: vivaldichino speelt viool en luistert klassieke muziek.
Shotshotshotchino: deze chino geniet optimaal van alcohol nuttigen in de stad met vrienden.
Viesmadchino: dit type chino kan echt heel erg boos worden. Vooral in het verkeer kunnen er scheldwoorden vloeien. Meerijden op eigen risico.
[..]
1.80 zei ze laatstquote:
Viesmadchino krijgt soms opeens een Rotterdams accent. Hoe dit kan, zijn ook wetenschappers nog niet achter.quote:
[..]
😍quote:Op zondag 8 september 2019 10:47 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ben 1,69. Oké? Nu kan iedereen z'n bek hierover houden
Klopt.quote:Op zondag 8 september 2019 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n hunk dat je lengte niet belangrijk is
Oh nee hoor, was gewoon een tussendoorvraagje.quote:
K.quote:Op zondag 8 september 2019 10:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh nee hoor, was gewoon een tussendoorvraagje.
GENOTquote:Op zondag 8 september 2019 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekkah blauwe plekken op je reet
Lekker. En als je toch bezig bent, ik heb ook al dagen last van pijn in mijn schouders. En mijn onderrug heb ik al jaren last van, dus als je je genegen voelt mag je die ook meepakken.quote:
Oelalaquote:Op zondag 8 september 2019 10:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker. En als je toch bezig bent, ik heb ook al dagen last van pijn in mijn schouders. En mijn onderrug heb ik al jaren last van, dus als je je genegen voelt mag je die ook meepakken.
Ook niet.quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk @:dud0r zo doe je dat
Neejoh.quote:Op zondag 8 september 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik soms zo naar doe tegen @:dud0r
Jawel, hij doet ook gewoon zijn best. Ik kan wel iéts aardiger zijn.quote:
Hij heeft het zelf verpestquote:Op zondag 8 september 2019 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel, hij doet ook gewoon zijn best. Ik kan wel iéts aardiger zjjn.
Je doet naar? Ik dacht dat dat je normale gedrag was.quote:Op zondag 8 september 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik soms zo naar doe tegen @:dud0r
Waarmee nou weer?quote:Op zondag 8 september 2019 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf verpest
Hahahaquote:Op zondag 8 september 2019 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je doet naar? Ik dacht dat dat je normale gedrag was.
[..]
Waarmee nou weer?
Jaaaquote:Op zondag 8 september 2019 11:12 schreef Kopjechino het volgende:
Omg @:haags_kwartiertje ken je dit filmpje? Dit is zó schattig
Oh en deze
Ja heerlijkquote:
Heel tof jaquote:Op zondag 8 september 2019 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
Ja heerlijkvind die hele stijl wel gaaf.
Ik keur deze post goedquote:
Sooooo had niet gepiktquote:Op zondag 8 september 2019 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet wat als je zelf door steeds meer meiden afgekeurd bent.
quote:Op zondag 8 september 2019 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
FAAAAAANCYquote:
🐓quote:
Ga je zaterdag mee naar een feestje?quote:
Blijven proberen. Na 3000 keer zal er vast wel 1 toehappen om vervolgens gillend weg te rennen.quote:Op zondag 8 september 2019 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag een gast heb....quote:Op zondag 8 september 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je zaterdag mee naar een feestje?
Geilquote:Op zondag 8 september 2019 13:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag een gast heb....
NEUKEN !!!!!!!quote:Op zondag 8 september 2019 13:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag een gast heb....
quote:
quote:
xDquote:Op zondag 8 september 2019 13:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Blijven proberen. Na 3000 keer zal er vast wel 1 toehappen om vervolgens gillend weg te rennen.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op zondag 8 september 2019 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Wat denken jij vnv finland-italie Finland is in bloedvorm met Pukki hebben alles gewonnen behalve italie uitquote:
Welkom thuis broeder.quote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
Tering wat een puinhoop op de weg. Ene na het andere ongeluk
Blij dat ik weer gearriveerd ben
Dank... Ben alleen niet thuisquote:
Niet best!quote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
Laatste dag van de vakantie. Iedereen gestrest achter het stuurquote:
Ja las ik.. Eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Een 17-jarige jongen uit ** die zijn even oude vriendin seksueel vernederde, is door de familie van het meisje teruggepakt. Hij werd in een ** kelder gedwongen tot seksuele handelingen met een banaan en een komkommer. De familie staat nu voor de rechter, schrijft het AD.
Waarom woon ik hier
SCUM GAAAAAAANG
Doe jij maar rustig en be safe.quote:Op zondag 8 september 2019 14:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatste dag van de vakantie. Iedereen gestrest achter het stuur
Ja maar ja doe dat lekker ergens anders, nu komt mijn stad weer zo tokkie over.quote:Op zondag 8 september 2019 14:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja las ik.. Eigen schuld dikke bult
Tnxquote:
Niet gewoon pilsenquote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
Rotjeknor toch?quote:Op zondag 8 september 2019 14:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar ja doe dat lekker ergens anders, nu komt mijn stad weer zo tokkie over.
Ik zou de kelder ook wel eff ombouwenquote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Een 17-jarige jongen uit ** die zijn even oude vriendin seksueel vernederde, is door de familie van het meisje teruggepakt. Hij werd in een ** kelder gedwongen tot seksuele handelingen met een banaan en een komkommer. De familie staat nu voor de rechter, schrijft het AD.
Waarom woon ik hier
SCUM GAAAAAAANG
quote:
Nee, niet echt. Gewoon wat niksen.quote:Op zondag 8 september 2019 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tnxheb een biertje gehaald, even ontspannen
Nog plannen vandaag?
Lekker voor dat kut jongquote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Waarom woon ik hier
SCUM GAAAAAAANG
Ik zou weg gaanquote:Op zondag 8 september 2019 14:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
77k inwoners en je had hier ook de eerste terroristische aanslag( in NL)
Wattes?quote:
Heerlijkquote:
Ahquote:
Bestand te groot misschien?quote:
Achterlijke stad lol, je hebt hier altijd zulke rare dingen. Ook handgranaten een maand geledenquote:Op zondag 8 september 2019 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah
[..]
Bestand te groot misschien?
Nee. 60x60 pixels.quote:Op zondag 8 september 2019 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah
[..]
Bestand te groot misschien?
Niet saai in ieder gevalquote:Op zondag 8 september 2019 14:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Achterlijke stad lol, je hebt hier altijd zulke rare dingen. Ook handgranaten een maand geleden
Maar moet ook minder dan 50kb zijn dacht ik.quote:
Is het ook.quote:Op zondag 8 september 2019 14:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar moet ook minder dan 50kb zijn dacht ik.
Sneek?quote:Op zondag 8 september 2019 14:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Al is mijn buurtstad wel de winnaar, waar iemand het leuk vond om met een uzi vanuit een flat op een nietsvermoedende auto te schietenBizar
Dan heb ik geen ideequote:
Vlaardingen was dat. Ook een man neergestoken omdat hij voorpiepte in de supermarktquote:Op zondag 8 september 2019 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Sneek?
Oh wacht, daar hebben ze volgens mij geen flats.
quote:Op zondag 8 september 2019 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Zei ik ook afgelopen nacht bij je zusjequote:Op zondag 8 september 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even een uurtje keihard gewerkt
haha wat leuk zeg.quote:Op zondag 8 september 2019 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zei ik ook afgelopen nacht bij je zusje
een stammetje?quote:
Die bal zweeft nog steeds ergens rond in het heelal.quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die bal zweeft nog steeds ergens rond in het heelal.
Whehe nee inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2019 14:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou een bal nog niet die richting op krijgen al zou ik het proberen
Stam had ook wel kracht hoorquote:Op zondag 8 september 2019 14:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou een bal nog niet die richting op krijgen al zou ik het proberen
BEESTquote:Op zondag 8 september 2019 15:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Stam had ook wel kracht hoor
Barry Hayzequote:
Maakt dat uit voor jou danquote:
Heb jij onderhand al een locatie gevonden waar jij je comfortabel voelt om in elkaar geslagen te worden?quote:Op zondag 8 september 2019 16:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Waarom ook om 20:45 voetballen, achterlijke tijd voor de werkende man
Ik heb al gezegd, huur een binnenring in Rotterdam, dan komt het helemaal in orde jongenquote:Op zondag 8 september 2019 16:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij onderhand al een locatie gevonden waar jij je comfortabel voelt om in elkaar geslagen te worden?
Komende vrijdag op Rotterdam centraal tijdens spitsuur it isquote:Op zondag 8 september 2019 16:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd, huur een binnenring in Rotterdam, dan komt het helemaal in orde jongen
Ik heb toch al gezegd dat ik die shit niet midden op straat ga doen?quote:Op zondag 8 september 2019 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komende vrijdag op Rotterdam centraal tijdens spitsuur it is
Schoolquote:Op zondag 8 september 2019 16:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oh 9:15 school, dan kan ik uurtje langer slapen, bedankt hans
Jij gaat werken ?quote:Op zondag 8 september 2019 16:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb andere plannen dan heel m'n leven kaartjes controleren
Zoals ik al eerder heb aangegeven moet er wel publiek bij zijn die filmt hoe ik je met een goed geplaatste hoek neer mep en je daar houd voor minimaal 48 uur.quote:Op zondag 8 september 2019 16:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik die shit niet midden op straat ga doen?
Huur ergens op een zaterdag middag een boksring.
Je vergeet 1 ding. Je hebt misschien techniek , maar je bent 25 kilo lichter en 20 cm kleiner. Er is een reden dat gewichtsklasse bestaan. En mijn maatje filmt het wel, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 8 september 2019 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb aangegeven moet er wel publiek bij zijn die filmt hoe ik je met een goed geplaatste hoek neer mep en je daar houd voor minimaal 48 uur.
En dan morgen weer 0400 je nest uit om het riedeltje opnieuw te doen.quote:
half 4 morgen.quote:Op zondag 8 september 2019 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan morgen weer 0400 je nest uit om het riedeltje opnieuw te doen.
Rijden er zo vroeg al wel treinen of ga je met de auto?quote:
niet gelezenquote:Op zondag 8 september 2019 16:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Croky is een Belgisch merk dat aardappelchips en aardappelsnacks verkoopt. Croky wordt in meer dan 30 landen wereldwijd verkocht en is in handen van het Belgische familiebedrijf Roger & Roger, dat gevestigd is in Moeskroen. De productie van Croky-chips vindt dan ook plaats in de fabriek in Moeskroen.
Autoquote:Op zondag 8 september 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rijden er zo vroeg al wel treinen of ga je met de auto?
Het merk Croky zag het levenslicht in 1966 in Nieuwkerke, toen de West-Vlaamse familie van hoteluitbaters Huyghe op het idee kwam om chips te verkopen. Als eerbetoon aan hun familiepapegaai die toen net overleden was, gaven ze hun bedrijfje de naam "Croky". De papegaai werd ook de mascotte van het chipsmerk.[1]quote:
Weer niet gelezenquote:Op zondag 8 september 2019 16:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het merk Croky zag het levenslicht in 1966 in Nieuwkerke, toen de West-Vlaamse familie van hoteluitbaters Huyghe op het idee kwam om chips te verkopen. Als eerbetoon aan hun familiepapegaai die toen net overleden was, gaven ze hun bedrijfje de naam "Croky". De papegaai werd ook de mascotte van het chipsmerk.[1]
In 1970 werd Croky overgenomen door de Britse multinational United Biscuits, die het samenvoegde met chipsfabriek Fritura in het Nederlandse Krabbendijke onder de holding Westimex-Fritura.[2] Fritura was in 1960 opgericht door Jan Adriaan Westrate.[3][4] In 1974 werden de fabriek in Nieuwkerke en de fabriek in Krabbedijke samengevoegd op een nieuwe locatie in Veurne. Midden jaren '90 was Croky een aantal maanden marktleider in België. In 1994 neemt Westimex de fabriek van Golden Wonder in Deventer over van moederbedrijf Dalgety. Dalgety had daarvoor de chipsfabricage van Breda (Nibb-it) al overgeheveld naar hun fabriek in Deventer. In 1997 besloot United Biscuits om zich te concentreren op koekjes. Het merk Croky voor de Franse markt en de fabriek in Veurne werd verkocht aan PepsiCo. Op last van de Europese mededingingsautoriteit bleef het merk Croky voor de Benelux en de fabriek in Deventer in handen van United Biscuits.
In 1999 begonnen twee oud-medewerkers van United Biscuits, Guido Bral en Luc Sillis, samen met Roger Dick van Dicogel en Roger Mylle van Mydibel de chipsfabriek Roger & Roger in Moeskroen.[5] Enkele jaren later, in 2004, kreeg het Belgische bedrijf het merk Croky in handen. Zij kochten ook de laatst overgebleven chipsfabriek in Deventer op. Er werd gewerkt aan een comeback en herpositionering van Croky, dat op het moment van de overname niet meer zo stevig in de markt stond. In 2006 werd de fabriek in Deventer gesloten.[1] In 2008 werd Croky opnieuw gelanceerd met een verbeterde productkwaliteit, een nieuwe positionering, nieuwe verpakkingen en promotionele acties. Het beeldmerk van de papegaai kwam terug en de branding richtte zich op dertigers en veertigers die nostalgische herinneringen hadden aan de Croky Chips bij het zwembad en op de sportclubs uit hun jeugd.[6] Deze aanpak bleek succesvol.
Croky vierde in 2016 zijn 50e verjaardag. In 2018 wordt het merk in een nieuw kleedje gestopt: een nieuwe huisstijl wordt uitgewerkt en de verpakkingen krijgen een nieuwe look.
In 2015 werd Croky naamsponsor van de bekercompetitie in het Belgische voetbal. De Beker van België draagt sindsdien de naam Croky Cup.quote:
22:30?quote:Op zondag 8 september 2019 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vanavond op tijd naar bed
Nee ik ben een robot.quote:Op zondag 8 september 2019 17:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
3,5 uur slaap??? ben jij menselijk???
Eensquote:Op zondag 8 september 2019 17:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vandaar ook die eentonige antwoorden altijd
Klinkt niet onbekend. Als het crisis is dan maak ik als HoS lange dagen. Want dan moet ik iedereen op bezoek laten komen om advies te geven over de te vervolgen stappen (=protocol). Dan zijn de uurtjes slaap wel ver te zoeken, is net politiek.quote:Op zondag 8 september 2019 17:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
3,5 uur slaap??? ben jij menselijk???
Zou er gelijk mee stoppen lol, snap echt niet hoe mensen dat doen. Als ik 8 uur slaap heb ik slaaptekort!quote:Op zondag 8 september 2019 17:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Klinkt niet onbekend. Als het crisis is dan maak ik als HoS lange dagen. Want dan moet ik iedereen op bezoek laten komen om advies te geven over de te vervolgen stappen (=protocol). Dan zijn de uurtjes slaap wel ver te zoeken, is net politiek.
3.5 uur slaap is prima te doen, moet je alleen geen hele week doen...quote:Op zondag 8 september 2019 17:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Klinkt niet onbekend. Als het crisis is dan maak ik als HoS lange dagen. Want dan moet ik iedereen op bezoek laten komen om advies te geven over de te vervolgen stappen (=protocol). Dan zijn de uurtjes slaap wel ver te zoeken, is net politiek.
Soms is het niet mogelijk om te stoppen...het kan wel maar dat zou een grote schok zijn in deze jobba.quote:Op zondag 8 september 2019 17:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou er gelijk mee stoppen lol, snap echt niet hoe mensen dat doen. Als ik 8 uur slaap heb ik slaaptekort!
Klopt, één keer gehad dat ik 3 dagen achter elkaar maar 4 uur slaap had. Man man man...quote:Op zondag 8 september 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3.5 uur slaap is prima te doen, moet je alleen geen hele week doen...
Ben je gelijk een legendquote:Op zondag 8 september 2019 17:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Soms is het niet mogelijk om te stoppen...het kan wel maar dat zou een grote schok zijn in deze jobba.
Je slaapt in de avond wel lekker snel.quote:Op zondag 8 september 2019 17:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, één keer gehad dat ik 3 dagen achter elkaar maar 4 uur slaap had. Man man man...
Moet je niet gespannen zijn, anders lukt het niet (tenzij je pagga slaat natuurlijk maar dat is niet goed).quote:Op zondag 8 september 2019 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je slaapt in de avond wel lekker snel.
Ik ben zelden gespannen.quote:Op zondag 8 september 2019 17:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je niet gespannen zijn, anders lukt het niet (tenzij je pagga slaat natuurlijk maar dat is niet goed).
Zonder wrijving geen glansquote:Op zondag 8 september 2019 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben zelden gespannen.
👊quote:Op zondag 8 september 2019 17:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 8 september 2019 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben zelden gespannen.
quote:Op zondag 8 september 2019 17:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans
Het zou zomaar kunnen bij Feyenoord...quote:Op zondag 8 september 2019 17:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zin om vanavond Dirk Kuyt weer te zien spelen
Nee Finland-italiequote:Op zondag 8 september 2019 17:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen bij Feyenoord...
Alles is mogelijk tegenwoordig.quote:
Dat zou wel goud zijnquote:Op zondag 8 september 2019 17:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Alles is mogelijk tegenwoordig.
De werkgek (variant van de dorpsgek) was verheugd dat Jaap Stam naar Feyenoord ging. Volgens de werkgek had Jaap het goed voor elkaar om in Nederland voor de traditionele top 3 te spelen. En dat Jaap al die aanvallers van de Eredivisie weleens zou laten zien dat hij nog steeds goed is in verdedigen. (met andere woorden hij denkt dat Jaap speler van Feyenoord is i.p.v. trainer).
Naaaaawh ik wil alle pupjesquote:
Zeker, gouden tijden. Ortega deed alsof hij over het been van Stam ging in 1998 bij het WK. Arturo Brizio Carter trapte er niet in en gaf Ortega geel en toen ook rood omdat die een kopstoot aan Van der Sar uitdeelde.quote:
Stam terug en Dirk Kuyt in de spits en je wordt kampioenquote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, gouden tijden. Ortega deed alsof hij over het been van Stam ging in 1998 bij het WK. Arturo Brizio Carter trapte er niet in en gaf Ortega geel en toen ook rood omdat die een kopstoot aan Van der Sar uitdeelde.
Geen idee, denk het wel.quote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef stokj het volgende:
Zijn jouw zes honden toevallig uit een moeder gekomen?
OOOH, ik meen me te herinneren dat je zei dat je er 6 had...en ik maar denken hoe je dat volhoudt, zoveel honden...maar het zijn er twee.quote:
quote:
Nee, zijn geen familie van elkaarquote:Op zondag 8 september 2019 18:14 schreef stokj het volgende:
OOOH, ik meen me te herinneren dat je zei dat je er 6 had...en ik maar denken hoe je dat volhoudt, zoveel honden...maar het zijn er twee.
Zou wat zijn, een hondengezin verzorgen...quote:Op zondag 8 september 2019 18:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Nee, zijn geen familie van elkaar
Haha nee, ik wíl 6 honden later. Of 8, 9, 10. Whatever. Zoektocht naar een leuke man ben ik mee opgehouden, nu vestig ik mijn hoop op honden.
Samem boerderij kopen ?? 12 hontenquote:Op zondag 8 september 2019 18:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Nee, zijn geen familie van elkaar
Haha nee, ik wíl 6 honden later. Of 8, 9, 10. Whatever. Zoektocht naar een leuke man ben ik mee opgehouden, nu vestig ik mijn hoop op honden.
Hoop het.quote:Op zondag 8 september 2019 18:19 schreef stokj het volgende:
Zou wat zijn, een hondengezin verzorgen...
Aha, later wil je er 6 (of meer). Je man komt goed joh! En de honden ook.
quote:
Doordeweeks iets sterkers?quote:Op zondag 8 september 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik drink geen bier doordeweeks.
Oh. @Limoentjuh wel?quote:Op zondag 8 september 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik drink geen bier doordeweeks.
ja, melk.quote:Op zondag 8 september 2019 18:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doordeweeks iets sterkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |