Klopt, en daarnaast heb ik nog 4 andere persoonlijkheden.quote:
Vertel?quote:Op zondag 8 september 2019 10:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, en daarnaast heb ik nog 4 andere persoonlijkheden.
Lattemachochist?quote:Op zondag 8 september 2019 10:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toen ik katten had had ik er eentje die altijd zo zatquote:
Hey kopje is er weerquote:Op zondag 8 september 2019 10:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bijzondere houding wel.quote:Op zondag 8 september 2019 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen ik katten had had ik er eentje die altijd zo zat![]()
Vooral als hij zichzelf schoon ging maken
quote:Op zondag 8 september 2019 10:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Riemen, zweepjes, handboeien, tepelklemmen etc
quote:Op zondag 8 september 2019 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Vrouw naar m'n hart. Jammer dat je een reuzin bent
Kleine introductie:quote:
Gaat dit nog over katten? Dan ja.quote:
Nog een vriendin?quote:
Geilllquote:Op zondag 8 september 2019 10:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kleine introductie:
Metalchino: metalchino houdt van metal muziek, en bezoekt graag festivals als Graspop.
Vivaldichino: vivaldichino speelt viool en luistert klassieke muziek.
Shotshotshotchino: deze chino geniet optimaal van alcohol nuttigen in de stad met vrienden.
Viesmadchino: dit type chino kan echt heel erg boos worden. Vooral in het verkeer kunnen er scheldwoorden vloeien. Meerijden op eigen risico.
1 is genoegquote:Op zondag 8 september 2019 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gaat dit nog over katten? Dan ja.
Hoe groot is, ze dan. 2,27?quote:Op zondag 8 september 2019 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Vrouw naar m'n hart. Jammer dat je een reuzin bent
Vrouwen die groter zijn doen me nou eenmaal niks. Ben er pas eentje tegengekomen die langer was waar ik seks mee wilde. 🤷🏼♂️quote:
Obsessiequote:Op zondag 8 september 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrouwen die groter zijn doen me nou eenmaal niks. Ben er pas eentje tegengekomen die langer was waar ik seks mee wilde. 🤷🏼♂️
HAHAHA LOSER. Dan ben jij gewoon een midgetquote:Op zondag 8 september 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrouwen die groter zijn doen me nou eenmaal niks. Ben er pas eentje tegengekomen die langer was waar ik seks mee wilde. 🤷🏼♂️
quote:Op zondag 8 september 2019 10:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
HAHAHA LOSER. Dan ben jij gewoon een midget
Zeer benieuwd naar viesmadchinoquote:Op zondag 8 september 2019 10:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kleine introductie:
Metalchino: metalchino houdt van metal muziek, en bezoekt graag festivals als Graspop.
Vivaldichino: vivaldichino speelt viool en luistert klassieke muziek.
Shotshotshotchino: deze chino geniet optimaal van alcohol nuttigen in de stad met vrienden.
Viesmadchino: dit type chino kan echt heel erg boos worden. Vooral in het verkeer kunnen er scheldwoorden vloeien. Meerijden op eigen risico.
[..]
1.80 zei ze laatstquote:
Viesmadchino krijgt soms opeens een Rotterdams accent. Hoe dit kan, zijn ook wetenschappers nog niet achter.quote:
[..]
😍quote:Op zondag 8 september 2019 10:47 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ben 1,69. Oké? Nu kan iedereen z'n bek hierover houden
Klopt.quote:Op zondag 8 september 2019 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n hunk dat je lengte niet belangrijk is
Oh nee hoor, was gewoon een tussendoorvraagje.quote:
K.quote:Op zondag 8 september 2019 10:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh nee hoor, was gewoon een tussendoorvraagje.
GENOTquote:Op zondag 8 september 2019 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekkah blauwe plekken op je reet
Lekker. En als je toch bezig bent, ik heb ook al dagen last van pijn in mijn schouders. En mijn onderrug heb ik al jaren last van, dus als je je genegen voelt mag je die ook meepakken.quote:
Oelalaquote:Op zondag 8 september 2019 10:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker. En als je toch bezig bent, ik heb ook al dagen last van pijn in mijn schouders. En mijn onderrug heb ik al jaren last van, dus als je je genegen voelt mag je die ook meepakken.
Ook niet.quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk @:dud0r zo doe je dat
Neejoh.quote:Op zondag 8 september 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik soms zo naar doe tegen @:dud0r
Jawel, hij doet ook gewoon zijn best. Ik kan wel iéts aardiger zijn.quote:
Hij heeft het zelf verpestquote:Op zondag 8 september 2019 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel, hij doet ook gewoon zijn best. Ik kan wel iéts aardiger zjjn.
Je doet naar? Ik dacht dat dat je normale gedrag was.quote:Op zondag 8 september 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik soms zo naar doe tegen @:dud0r
Waarmee nou weer?quote:Op zondag 8 september 2019 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf verpest
Hahahaquote:Op zondag 8 september 2019 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je doet naar? Ik dacht dat dat je normale gedrag was.
[..]
Waarmee nou weer?
Jaaaquote:Op zondag 8 september 2019 11:12 schreef Kopjechino het volgende:
Omg @:haags_kwartiertje ken je dit filmpje? Dit is zó schattig
Oh en deze
Ja heerlijkquote:
Heel tof jaquote:Op zondag 8 september 2019 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
Ja heerlijkvind die hele stijl wel gaaf.
Ik keur deze post goedquote:
Sooooo had niet gepiktquote:Op zondag 8 september 2019 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet wat als je zelf door steeds meer meiden afgekeurd bent.
quote:Op zondag 8 september 2019 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
FAAAAAANCYquote:
🐓quote:
Ga je zaterdag mee naar een feestje?quote:
Blijven proberen. Na 3000 keer zal er vast wel 1 toehappen om vervolgens gillend weg te rennen.quote:Op zondag 8 september 2019 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag een gast heb....quote:Op zondag 8 september 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je zaterdag mee naar een feestje?
Geilquote:Op zondag 8 september 2019 13:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag een gast heb....
NEUKEN !!!!!!!quote:Op zondag 8 september 2019 13:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag een gast heb....
quote:
quote:
xDquote:Op zondag 8 september 2019 13:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Blijven proberen. Na 3000 keer zal er vast wel 1 toehappen om vervolgens gillend weg te rennen.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op zondag 8 september 2019 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Wat denken jij vnv finland-italie Finland is in bloedvorm met Pukki hebben alles gewonnen behalve italie uitquote:
Welkom thuis broeder.quote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
Tering wat een puinhoop op de weg. Ene na het andere ongeluk
Blij dat ik weer gearriveerd ben
Dank... Ben alleen niet thuisquote:
Niet best!quote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
Laatste dag van de vakantie. Iedereen gestrest achter het stuurquote:
Ja las ik.. Eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Een 17-jarige jongen uit ** die zijn even oude vriendin seksueel vernederde, is door de familie van het meisje teruggepakt. Hij werd in een ** kelder gedwongen tot seksuele handelingen met een banaan en een komkommer. De familie staat nu voor de rechter, schrijft het AD.
Waarom woon ik hier
SCUM GAAAAAAANG
Doe jij maar rustig en be safe.quote:Op zondag 8 september 2019 14:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatste dag van de vakantie. Iedereen gestrest achter het stuur
Ja maar ja doe dat lekker ergens anders, nu komt mijn stad weer zo tokkie over.quote:Op zondag 8 september 2019 14:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja las ik.. Eigen schuld dikke bult
Tnxquote:
Niet gewoon pilsenquote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
Rotjeknor toch?quote:Op zondag 8 september 2019 14:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar ja doe dat lekker ergens anders, nu komt mijn stad weer zo tokkie over.
Ik zou de kelder ook wel eff ombouwenquote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Een 17-jarige jongen uit ** die zijn even oude vriendin seksueel vernederde, is door de familie van het meisje teruggepakt. Hij werd in een ** kelder gedwongen tot seksuele handelingen met een banaan en een komkommer. De familie staat nu voor de rechter, schrijft het AD.
Waarom woon ik hier
SCUM GAAAAAAANG
quote:
Nee, niet echt. Gewoon wat niksen.quote:Op zondag 8 september 2019 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tnxheb een biertje gehaald, even ontspannen
Nog plannen vandaag?
Lekker voor dat kut jongquote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Waarom woon ik hier
SCUM GAAAAAAANG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |