Ja en van een spijkerbroek dragen krijg je kankerquote:
Van geen spijkerbroek dragen ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja en van een spijkerbroek dragen krijg je kanker
Lekker die haasjes poffen toch.quote:
Wat kan ik daar aan doen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Wel balen dat ik niet heb. Verder ook niks lekkers. Grrr
Ik heb wel wat lekkers voor jequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Wel balen dat ik niet heb. Verder ook niks lekkers. Grrr
Als ik het had liggen, nog mocht rijden en het binnen 10 minuten met de auto was zou ik het doen. Ik gok dat alle drie de voorwaarden met een 'nee' beantwoord moeten wordenquote:
Kutzooiquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik het had liggen, nog mocht rijden en het binnen 10 minuten met de auto was zou ik het doen. Ik gok dat alle drie de voorwaarden met een 'nee' beantwoord moeten worden![]()
iig de eerste 2
Zeker laten smelten in die grot van je en dan een choco rivier er uit laten stromenquote:
Jeetjequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker laten smelten in die grot van je en dan een choco rivier er uit laten stromen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No more tears?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Effe een stukje Ozzy opzetten hoor.
Crazy Trainquote:
Lekker gitaartjequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd wat een mooi nummer is dat.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker laten smelten in die grot van je en dan een choco rivier er uit laten stromen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook allebei best smerig eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef SoS87 het volgende:
Geerd heeft zelfs nog nooit gezoend of gevingerd denk ik. Wat een frustratie
lekker sappentappen tochquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook allebei best smerig eigenlijk.
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef SoS87 het volgende:
Geerd heeft zelfs nog nooit gezoend of gevingerd denk ik. Wat een frustratie
Nee joh. Beffen is wel vies.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Baffen ookquote:
Ach, als je van mossels houdt.quote:
Ik weet wel wat de mosselman doet in zijn vrije tijdquote:
Lekker die schelpjes uit elkaar trekkenquote:Op zondag 8 september 2019 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet wel wat de mosselman doet in zijn vrije tijd
Gewoon full erin toch motorboten allesquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geerd komt ons advies gevenquote:Op zondag 8 september 2019 00:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon full erin toch motorboten alles![]()
![]()
![]()
![]()
Bolkquote:Op zondag 8 september 2019 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verveel me echt de hondentyfus in ONZ sinds DTS dicht is.
Bolluk.quote:
Bij @Nattekat zullen de studiepunten ook wil in sneltreinvaart binnen rollen nu. Nu hij geen epische bolkbattles met mij meer uit kan vechten.quote:Op zondag 8 september 2019 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik verveel me zo erg sinds de sluiting van DTS dat ik zelfs een studie aan het afronden ben
Zonder @Limoentjuh is er sowieso weinig aan in ONZquote:Op zondag 8 september 2019 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verveel me echt de hondentyfus in ONZ sinds DTS dicht is.
'Bolken?quote:Op zondag 8 september 2019 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
Scriptiebegeleider: 'Wat een voortgang maak je opeens.'
Ik: 'Ja er valt niks meer te bolken.'
'En wat doet die vogel en koe in de gang??!!'quote:Op zondag 8 september 2019 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
'Bolken?'
-'JA BOLKEN! BEN JE DOM OF ZO?!?!'
Limoentjuh kon ook echt bolken als een malle.quote:Op zondag 8 september 2019 00:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zonder @:Limoentjuh is er sowieso weinig aan in ONZ
Mooquote:Op zondag 8 september 2019 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
'En wat doet die vogel en koe in de gang??!!'
"Eeeeeeer staaaaaaaat eeeeeeeen KOE IN DE GANG! JAJAJA EEEN KOE IN DE GANG! OH OH EEN KOE IN DE GANG! EEEEEEEEN DIE KOMT BOOOOOOOOOLKEN!"quote:Op zondag 8 september 2019 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
'En wat doet die vogel en koe in de gang??!!'
Ja dat zekerquote:Op zondag 8 september 2019 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Limoentjuh kon ook echt bolken als een malle.
Komt in orde, even feedback afwachtenquote:Op zondag 8 september 2019 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:hemarookworst Laat wel ff weten als je afstudeert, dan komen Bolke&Bolke ff een rijm maken.![]()
3 keer gewonnen gewoon die mutsquote:
Top.quote:Op zondag 8 september 2019 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt in orde, even feedback afwachten
Succesquote:Op zondag 8 september 2019 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt in orde, even feedback afwachten
Moet je ook nog iets van een presentatie geven?quote:
Wel verdedigen, maar zonder presentatiequote:Op zondag 8 september 2019 00:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet je ook nog iets van een presentatie geven?
Bolken?quote:Op zondag 8 september 2019 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
Scriptiebegeleider: 'Wat een voortgang maak je opeens.'
Ik: 'Ja er valt niks meer te bolken.'
Aight.. Komt vast goedquote:Op zondag 8 september 2019 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel verdedigen, maar zonder presentatie
Gewoon de belk brongen, dan kunnen ze toch niks meerquote:Op zondag 8 september 2019 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel verdedigen, maar zonder presentatie
Correct en tevens juistquote:Op zondag 8 september 2019 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon de belk brongen, dan kunnen ze toch niks meer
Ja, dat deden we in DTS, kei en keihard elkaar bolken. Met een vogel en een koe!quote:
Een vogel een koe en een @Nattekatquote:Op zondag 8 september 2019 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat deden we in DTS, kei en keihard elkaar bolken. Met een vogel en een koe!![]()
Sowiesoquote:Op zondag 8 september 2019 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon de belk brongen, dan kunnen ze toch niks meer
En een zwarte panter, een Haagse, een citrusvrucht, een rookworst en nog vele, vele, veeeeeele andere bolkheldenquote:
Je hebt beloofd Geerd te ontmaagdenquote:Op zondag 8 september 2019 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ben weer nuchter vandaag! Geen idee wat ik gisteren allemaal uitgekraamt heb
Het zal allemaal wel meegvallen zijn, anders had je wel een ban nu tochquote:Op zondag 8 september 2019 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ben weer nuchter vandaag! Geen idee wat ik gisteren allemaal uitgekraamt heb
ik las baan ipv banquote:Op zondag 8 september 2019 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meegvallen zijn, anders had je wel een ban nu toch
Zelfs met alcohol ben ik geen homoquote:
Denk vooral domme dingen ipv kwetsende dingenquote:Op zondag 8 september 2019 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meegvallen zijn, anders had je wel een ban nu toch
Lol lief kindje welquote:Op zondag 8 september 2019 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb mezelf vandaag weer een halve indigestie gevreten en gedronken op de kinderverjaardag hoor. Al 6 keer wezen hopen sinds vanmiddag en nu heb ik echt een behoorlijk zeer hoopgat![]()
En de gastheer was op het einde zo dronken dat de 10-jarige aanbood om hém naar bed te brengen ipv andersom
Is een tof jong sowiesoquote:
Nee jijquote:
Uiteraard.quote:
Kan dit bevestigenquote:Op zondag 8 september 2019 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij @:Nattekat zullen de studiepunten ook wil in sneltreinvaart binnen rollen nu. Nu hij geen epische bolkbattles met mij meer uit kan vechten.
Ja kloptquote:Op zondag 8 september 2019 05:27 schreef dud0r het volgende:
GA EENS WERKEN
@:Haags_kwartiertje
@:limoentjuh
Ik lig in bed. Waarom zou ik gaan zittenquote:
Luilak.quote:Op zondag 8 september 2019 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik lig in bed. Waarom zou ik gaan zitten
Ga je rubbertjes controlerenquote:
Doe maar weer zoquote:
Die komt je nu niet in bedwang houdenquote:
Deed ze dat maar.quote:Op zondag 8 september 2019 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die komt je nu niet in bedwang houden
Door bovenop je te zittenquote:
@Limoentjuh zou zoiets nooit doenquote:
Eerst trouwenquote:
Ies gloofquote:Op zondag 8 september 2019 08:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kan ik niemand aanraden.
Geloven in sprookjesfiguren vind ik vrij ernstig. Maarja wie ben ik.quote:
Maar een eenzame arbeider die de maatschappij draaiend houdtquote:Op zondag 8 september 2019 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloven in sprookjesfiguren vind ik vrij ernstig. Maarja wie ben ik.
Bestaan nog amper.quote:Op zondag 8 september 2019 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar een eenzame arbeider die de maatschappij draaiend houdt
Inderdaad.quote:
Vind ik best. Jij telt voor anderhalf. Vult mooi aanquote:Op zondag 8 september 2019 08:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen wij twee.
Nja... jij telt voor de helft.
Sommige meiden willen indruk maken in een chat met .quote:
xDquote:Op zondag 8 september 2019 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind ik best. Jij telt voor anderhalf. Vult mooi aan
Klinkt als een labiel wijfquote:Op zondag 8 september 2019 08:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Sommige meiden willen indruk maken in een chat met .
Had ooit een vriendin die het laatste woord altijd wou en dat gaf ze aan met een . als teken dat ik niks mocht zeggen.
Oprotten met zo iemand🤣🤣😅
Vermoeiende wijven zijn dat.quote:Op zondag 8 september 2019 08:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Sommige meiden willen indruk maken in een chat met .
Had ooit een vriendin die het laatste woord altijd wou en dat gaf ze aan met een . als teken dat ik niks mocht zeggen.
Oprotten met zo iemand🤣🤣😅
Die conclusie had ik ook snel getrokken. Dus vroeg een keer van dat soort vragen over psychische gesteldheid en over haar familie. Nou, het beest in haar kwam los.quote:
Dat is dan wel weer geil.quote:Op zondag 8 september 2019 08:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Die conclusie had ik ook snel getrokken. Dus vroeg een keer van dat soort vragen over psychische gesteldheid en over haar familie. Nou, het beest in haar kwam los.
Hoewel ik wel zo ontbijt ga maken.quote:
Zeer zeker. Jammer dat sommige wijven zo zijn/moeten doen.quote:Op zondag 8 september 2019 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vermoeiende wijven zijn dat.
VIESDIK.quote:Op zondag 8 september 2019 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoewel ik wel zo ontbijt ga maken.
Danerolles
quote:Op zondag 8 september 2019 08:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Die conclusie had ik ook snel getrokken. Dus vroeg een keer van dat soort vragen over psychische gesteldheid en over haar familie. Nou, het beest in haar kwam los.
Het is weekend. Dan mag datquote:
Nee in dit geval niet, juist vermoeiendquote:Op zondag 8 september 2019 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer geil.
Zeker wetenquote:
Oh jammer.quote:Op zondag 8 september 2019 08:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee in dit geval niet, juist vermoeiend
Hutselenquote:
Ok.quote:Op zondag 8 september 2019 08:21 schreef dud0r het volgende:
1) Door elkaar gooien 2) Dooreenmengen 3) Dooreenschudden 4) Husselen 5) Schudden
Deden we niet vul het woord aan?quote:
@Limoentjuh is even niet bereikbaar.quote:Op zondag 8 september 2019 08:27 schreef dud0r het volgende:
Wat dan?
Misschien kan @:limoentjuh ons helpen?
Wel apartquote:Op zondag 8 september 2019 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh is even niet bereikbaar.
Maar die is pas elf dagen afwezigquote:
Ga masturberen ofzoquote:
Zodat je even dertig seconden niet hier post.quote:
Dat is wel erg langquote:Op zondag 8 september 2019 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodat je even dertig seconden niet hier post.
Lekker twee keer.quote:
Heb jij weleens zo lang op je handen gezeten tot ze gingen slapen en dat je daarna bent gaan aftrekken?quote:
quote:
Ja maar vond er weinig aanquote:Op zondag 8 september 2019 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij weleens zo lang op je handen gezeten tot ze gingen slapen en dat je daarna bent gaan aftrekken?
Pro tip!
Doe je ook wel eens zo net tot op het randje en dan even wachten en dan weer tot het randje etc etc?quote:
Uiteraard. Geiler kan je niet klaarkomen!quote:Op zondag 8 september 2019 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe je ook wel eens zo net tot op het randje en dan even wachten en dan weer tot het randje etc etc?
Als je dat een paar keer zo doet en dan echt wilt komen dan spuit alles er goed uit en heb je een goed gevoel. Of niet soms.quote:Op zondag 8 september 2019 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe je ook wel eens zo net tot op het randje en dan even wachten en dan weer tot het randje etc etc?
Je meent hetquote:Op zondag 8 september 2019 09:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je dat een paar keer zo doet en dan echt wilt komen dan spuit alles er goed uit en heb je een goed gevoel. Of niet soms.
quote:Op zondag 8 september 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uiteraard. Geiler kan je niet klaarkomen!
@:fancy2 @:kopjechino
Alleen oppassen dat je niet in je oog spuitquote:Op zondag 8 september 2019 09:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je dat een paar keer zo doet en dan echt wilt komen dan spuit alles er goed uit en heb je een goed gevoel. Of niet soms.
@Limoentjuh mag nu wel terug komen.quote:Op zondag 8 september 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Alleen oppassen dat je niet in je oog spuit
Klopt,quote:Op zondag 8 september 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Alleen oppassen dat je niet in je oog spuit
Jij kan het weten als kloon expert.quote:Op zondag 8 september 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
MEN / Woordassociatiespel #1131
Kloontjes parade jaaaaaa
👊quote:Op zondag 8 september 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, samen met @:dud0r
Jij bent te OUDquote:Op zondag 8 september 2019 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij kan het weten als kloon expert.
[..]
👊
Ik heb daar wel eens gepost jaquote:
Maken jullie ook films met elkaar?quote:Op zondag 8 september 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, samen met @:dud0r
Zijn er nog bekende dames die een hoofdrol hebben in jullie films?quote:Op zondag 8 september 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Hele series al. Vooral seizoen 69 is goed.
Ja. Maar die zijn alleen gereserveerd voor de ogen van bepaalde vrouwelijke usersquote:
@madam-aprilquote:Op zondag 8 september 2019 09:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Zijn er nog bekende dames die een hoofdrol hebben in jullie films?
Ja, begrijp ik wel als het gayscene's zijn, daar ben ik niet van. Wil liever een poes.quote:Op zondag 8 september 2019 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Maar die zijn alleen gereserveerd voor de ogen van bepaalde vrouwelijke users
Moet je wel oppassen dat tijdens de daad niet opeens een hond van @Kopjechino mee gaat doen.quote:Op zondag 8 september 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:madam-april
@:kopjechino
@:fancy2
quote:Op zondag 8 september 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:madam-april
@:kopjechino
@:fancy2
Die kan likken als Lassie.quote:Op zondag 8 september 2019 09:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je wel oppassen dat tijdens de daad niet opeens een hond van @:kopjechino mee gaat doen.
Doet me denken aan een van de roddels die tot mij kwamen toen ik pas HoS werd.quote:Op zondag 8 september 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan likken als Lassie.
Dat lijkt me nou niks. Ooit eens bij een ex gehad dat we bezig waren en dat ineens de kat kwam kijken en bovenop m'n kont ging zitten.quote:Op zondag 8 september 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan likken als Lassie.
quote:Op zondag 8 september 2019 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks. Ooit eens bij een ex gehad dat we bezig waren en dat ineens de kat kwam kijken en bovenop m'n kont ging zitten.
quote:Op zondag 8 september 2019 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niks. Ooit eens bij een ex gehad dat we bezig waren en dat ineens de kat kwam kijken en bovenop m'n kont ging zitten.
Lol.quote:Op zondag 8 september 2019 09:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan een van de roddels die tot mij kwamen toen ik pas HoS werd.
Een alleenstaande werkgroepvoorzitter had een hond die zij als haar man zag. Het scheen dat ze een keer thuis kwam en zin had om met haarzelf aan de slag te gaan. Riep ze de hond en die ging dus de poes opeten.
Deze roddels kwamen aan het licht toen ze een halfjaar ziek werd en 'een infectie aan de bekken' had.
Sjezus, jij hebt goeie ideeën, man!quote:
Lekker bezig.quote:Op zondag 8 september 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Sjezus, jij hebt goeie ideeën, man!
Zal ik zo doen!Mevrouw ToT is eerst ff een ontbijtje voor mini-ToT en mij aan het klaarmaken. Daarna maak ik wel ff wat koffie.
Succes!quote:Op zondag 8 september 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik zo doen!Mevrouw ToT is eerst ff een ontbijtje voor mini-ToT en mij aan het klaarmaken. Daarna maak ik wel ff wat koffie.
Wel een service! @haags_kwartiertje heb jij ook elke dag zo een service dat ontbijt, lunch en diner voor je wordt geserveerd?quote:Op zondag 8 september 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Neen.quote:Op zondag 8 september 2019 09:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Wel een service! @:Haags_kwartiertje heb jij ook elke dag zo een service dat ontbijt, lunch en diner voor je wordt geserveerd?
Neuh, vandaag ff een rustig dagje. Ik ga zo de laptop voorbereiden voor de vakantie en ff wat foto's uitzoeken en uitprinten voor mini-ToT z'n verjaardag.quote:
Nice! 1 jaar?quote:Op zondag 8 september 2019 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, vandaag ff een rustig dagje. Ik ga zo de laptop voorbereiden voor de vakantie en ff wat foto's uitzoeken en uitprinten voor mini-ToT z'n verjaardag.
Aha, tja. Hier wordt alles geregeld. Als HoS heb je bepaalde privileges (soms in je voordeel, soms in je nadeel).quote:
Leuk!quote:Op zondag 8 september 2019 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, vandaag ff een rustig dagje. Ik ga zo de laptop voorbereiden voor de vakantie en ff wat foto's uitzoeken en uitprinten voor mini-ToT z'n verjaardag.
K.quote:Op zondag 8 september 2019 09:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, tja. Hier wordt alles geregeld. Als HoS heb je bepaalde privileges (soms in je voordeel, soms in je nadeel).
quote:
Elk jaar hetzelfde clubje.quote:Op zondag 8 september 2019 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja het aantal gasten neemt steeds verder toe hoe dichterbij het komt!Normaal is het andersom, door afzeggingen.
Zeker!quote:
Waar ga je heen?quote:Op zondag 8 september 2019 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ja @ laptop; ff antivirus op zetten en alvast inloggen op Facebook en FOK! zodat ik tijdens de vakantie van alles kan uploaden!
Van mij mag het wat kleinschaliger!quote:Op zondag 8 september 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde clubje.
Oh nicequote:Op zondag 8 september 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ff oma van mini-ToT bezoeken.
Zoals het er nu voor staat 17, waaronder een pasgeboren baby. (Ik denk alleen dat moeder en baby niet lang zullen blijven).quote:
Ah valt toch mee.quote:Op zondag 8 september 2019 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat 17, waaronder een pasgeboren baby. (Ik denk alleen dat moeder en baby niet lang zullen blijven).
Niet voor mij.quote:
Wanneer vertrek je?quote:Op zondag 8 september 2019 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet voor mij.We zijn gisteren ook naar een verjaardag geweest en ik heb het groostste deel van de nacht wakker gelegen door overprikkeling. Vandaar dat ik zo koffie nodig heb!
3 weken, op 3 verschillende eilanden + even in Manila + wat uitstapjes naar kleine eilandjes.quote:
quote:Op zondag 8 september 2019 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
3 weken, op 3 verschillende eilanden + even in Manila + wat uitstapjes naar kleine eilandjes.
We beginnen hier:
[ afbeelding ]
Daar blijven we een nachtje en vervolgens gaan we naar:
[ afbeelding ]
Beide plaatsen zijn overigens inmiddels al wel weer herbouwd hoor!
Nee.quote:Op zondag 8 september 2019 09:42 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Plugde de kat zijn staat niet in jouw opening?
Ja lach maar. Stomme beest verpestte gelijk de hele sessie.quote:
Schijnt wel erg mooi te zijn daar, met name het koraal en de vissen enzo.quote:
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 8 september 2019 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja lach maar. Stomme beest verpestte gelijk de hele sessie.
Haha, nou die typhoon die de zooi daar zo verwoest heeft was wel echt een freak of nature.quote:Op zondag 8 september 2019 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je durft wel, met kind van 1.
Niks mis mee. Specialiteit daar.quote:Op zondag 8 september 2019 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt wel erg mooi te zijn daar, met name het koraal en de vissen enzo.
Ook goed surfwater, maar ik ben geen surfer.
En kreeft is daar spotgoedkoop, dus ik ga me daar waarschijnlijk helemaal misselijk vreten aan die beesten!
Ja. Heavyquote:Op zondag 8 september 2019 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou die typhoon die de zooi daar zo verwoest heeft was wel echt een freak of nature.
Aan de andere kant nemen de orkanen daar wel in aantallen en in kracht toe.
Alleen ga ik écht geen balut of halo halo eten.quote:Op zondag 8 september 2019 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Specialiteit daar.
Wattequote:Op zondag 8 september 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen ga ik écht geen balut of halo halo eten.
Balut is een eenden-embryo in ei.quote:
Gaaaaaaaaaadverdammequote:Op zondag 8 september 2019 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Balut is een eenden-embryo in ei.
Halo halo is ijs met o.a. hele witte bonen en maiskorrels er doorheen.
Het kan nog erger; mijn broer heeft wel balut gegeten (ikzelf heb Halo halo geprobeerd maar dat was eens maar nooit weer). Hij staat zwetend op de foto terwijl hij balut aan het eten is, hij vond het vreselijk, maar er was daar iets wat nog veel walgelijker was; super grote dikke glibberige houtwormen!quote:
SPOILER: Omschrijving hoe het eten er van is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2019 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan nog erger; mijn broer heeft wel balut gegeten (ikzelf heb Halo halo geprobeerd maar dat was eens maar nooit weer). Hij staat zwetend op de foto terwijl hij balut aan het eten is, hij vond het vreselijk, maar er was daar iets wat nog veel walgelijker was; super grote dikke glibberige houtwormen!Schijnt een delicatesse te zijn. Heeft hij daar samen met iemand anders zitten eten.
Ik speel liever witte boterham met @dud0rSPOILER: Omschrijving hoe het eten er van is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Whut?quote:Op zondag 8 september 2019 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speel liever witte boterham met @:dud0r
Ook dat ziet er vies uit.quote:Op zondag 8 september 2019 10:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook zeekomkommer gegeten daar.
[ afbeelding ]
Smaakt zoals het er uit ziet.
Correct!quote:Op zondag 8 september 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook dat ziet er vies uit.
Nee het was in een luxe restaurant bereid.quote:
Bah bah.quote:Op zondag 8 september 2019 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het was in een luxe restaurant bereid.
Dan nog; dat was hetgeen waardoor ik een heel stuk minder avontuurlijk geworden ben met nieuwe dingen te eten.
Ik heb onder andere dit soort dingen gegeten:
[ afbeelding ]
maar van die zeekomkommer heb ik echt spijt.
No shitquote:
Hiquote:Op zondag 8 september 2019 10:34 schreef Kopjechino het volgende:
Ehm ja hallo goedemorgen. Interessante tags wel.
Riemen, zweepjes, handboeien, tepelklemmen etcquote:
Wejooooquote:Op zondag 8 september 2019 10:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Riemen, zweepjes, handboeien, tepelklemmen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |