Ja en van een spijkerbroek dragen krijg je kankerquote:
Van geen spijkerbroek dragen ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja en van een spijkerbroek dragen krijg je kanker
Lekker die haasjes poffen toch.quote:
Wat kan ik daar aan doen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Wel balen dat ik niet heb. Verder ook niks lekkers. Grrr
Ik heb wel wat lekkers voor jequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Wel balen dat ik niet heb. Verder ook niks lekkers. Grrr
Als ik het had liggen, nog mocht rijden en het binnen 10 minuten met de auto was zou ik het doen. Ik gok dat alle drie de voorwaarden met een 'nee' beantwoord moeten wordenquote:
Kutzooiquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik het had liggen, nog mocht rijden en het binnen 10 minuten met de auto was zou ik het doen. Ik gok dat alle drie de voorwaarden met een 'nee' beantwoord moeten worden![]()
iig de eerste 2
Zeker laten smelten in die grot van je en dan een choco rivier er uit laten stromenquote:
Jeetjequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker laten smelten in die grot van je en dan een choco rivier er uit laten stromen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No more tears?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Effe een stukje Ozzy opzetten hoor.
Crazy Trainquote:
Lekker gitaartjequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd wat een mooi nummer is dat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |