Ja en van een spijkerbroek dragen krijg je kankerquote:
Van geen spijkerbroek dragen ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja en van een spijkerbroek dragen krijg je kanker
Lekker die haasjes poffen toch.quote:
Wat kan ik daar aan doen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Wel balen dat ik niet heb. Verder ook niks lekkers. Grrr
Ik heb wel wat lekkers voor jequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Wel balen dat ik niet heb. Verder ook niks lekkers. Grrr
Als ik het had liggen, nog mocht rijden en het binnen 10 minuten met de auto was zou ik het doen. Ik gok dat alle drie de voorwaarden met een 'nee' beantwoord moeten wordenquote:
Kutzooiquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik het had liggen, nog mocht rijden en het binnen 10 minuten met de auto was zou ik het doen. Ik gok dat alle drie de voorwaarden met een 'nee' beantwoord moeten worden![]()
iig de eerste 2
Zeker laten smelten in die grot van je en dan een choco rivier er uit laten stromenquote:
Jeetjequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker laten smelten in die grot van je en dan een choco rivier er uit laten stromen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No more tears?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Effe een stukje Ozzy opzetten hoor.
Crazy Trainquote:
Lekker gitaartjequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd wat een mooi nummer is dat.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker laten smelten in die grot van je en dan een choco rivier er uit laten stromen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook allebei best smerig eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef SoS87 het volgende:
Geerd heeft zelfs nog nooit gezoend of gevingerd denk ik. Wat een frustratie
lekker sappentappen tochquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook allebei best smerig eigenlijk.
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef SoS87 het volgende:
Geerd heeft zelfs nog nooit gezoend of gevingerd denk ik. Wat een frustratie
Nee joh. Beffen is wel vies.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Baffen ookquote:
Ach, als je van mossels houdt.quote:
Ik weet wel wat de mosselman doet in zijn vrije tijdquote:
Lekker die schelpjes uit elkaar trekkenquote:Op zondag 8 september 2019 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet wel wat de mosselman doet in zijn vrije tijd
Gewoon full erin toch motorboten allesquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geerd komt ons advies gevenquote:Op zondag 8 september 2019 00:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon full erin toch motorboten alles![]()
![]()
![]()
![]()
Bolkquote:Op zondag 8 september 2019 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verveel me echt de hondentyfus in ONZ sinds DTS dicht is.
Bolluk.quote:
Bij @Nattekat zullen de studiepunten ook wil in sneltreinvaart binnen rollen nu. Nu hij geen epische bolkbattles met mij meer uit kan vechten.quote:Op zondag 8 september 2019 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik verveel me zo erg sinds de sluiting van DTS dat ik zelfs een studie aan het afronden ben
Zonder @Limoentjuh is er sowieso weinig aan in ONZquote:Op zondag 8 september 2019 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verveel me echt de hondentyfus in ONZ sinds DTS dicht is.
'Bolken?quote:Op zondag 8 september 2019 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
Scriptiebegeleider: 'Wat een voortgang maak je opeens.'
Ik: 'Ja er valt niks meer te bolken.'
'En wat doet die vogel en koe in de gang??!!'quote:Op zondag 8 september 2019 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
'Bolken?'
-'JA BOLKEN! BEN JE DOM OF ZO?!?!'
Limoentjuh kon ook echt bolken als een malle.quote:Op zondag 8 september 2019 00:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zonder @:Limoentjuh is er sowieso weinig aan in ONZ
Mooquote:Op zondag 8 september 2019 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
'En wat doet die vogel en koe in de gang??!!'
"Eeeeeeer staaaaaaaat eeeeeeeen KOE IN DE GANG! JAJAJA EEEN KOE IN DE GANG! OH OH EEN KOE IN DE GANG! EEEEEEEEN DIE KOMT BOOOOOOOOOLKEN!"quote:Op zondag 8 september 2019 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
'En wat doet die vogel en koe in de gang??!!'
Ja dat zekerquote:Op zondag 8 september 2019 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Limoentjuh kon ook echt bolken als een malle.
Komt in orde, even feedback afwachtenquote:Op zondag 8 september 2019 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:hemarookworst Laat wel ff weten als je afstudeert, dan komen Bolke&Bolke ff een rijm maken.![]()
3 keer gewonnen gewoon die mutsquote:
Top.quote:Op zondag 8 september 2019 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt in orde, even feedback afwachten
Succesquote:Op zondag 8 september 2019 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt in orde, even feedback afwachten
Moet je ook nog iets van een presentatie geven?quote:
Wel verdedigen, maar zonder presentatiequote:Op zondag 8 september 2019 00:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet je ook nog iets van een presentatie geven?
Bolken?quote:Op zondag 8 september 2019 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
Scriptiebegeleider: 'Wat een voortgang maak je opeens.'
Ik: 'Ja er valt niks meer te bolken.'
Aight.. Komt vast goedquote:Op zondag 8 september 2019 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel verdedigen, maar zonder presentatie
Gewoon de belk brongen, dan kunnen ze toch niks meerquote:Op zondag 8 september 2019 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel verdedigen, maar zonder presentatie
Correct en tevens juistquote:Op zondag 8 september 2019 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon de belk brongen, dan kunnen ze toch niks meer
Ja, dat deden we in DTS, kei en keihard elkaar bolken. Met een vogel en een koe!quote:
Een vogel een koe en een @Nattekatquote:Op zondag 8 september 2019 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat deden we in DTS, kei en keihard elkaar bolken. Met een vogel en een koe!![]()
Sowiesoquote:Op zondag 8 september 2019 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon de belk brongen, dan kunnen ze toch niks meer
En een zwarte panter, een Haagse, een citrusvrucht, een rookworst en nog vele, vele, veeeeeele andere bolkheldenquote:
Je hebt beloofd Geerd te ontmaagdenquote:Op zondag 8 september 2019 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ben weer nuchter vandaag! Geen idee wat ik gisteren allemaal uitgekraamt heb
Het zal allemaal wel meegvallen zijn, anders had je wel een ban nu tochquote:Op zondag 8 september 2019 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ben weer nuchter vandaag! Geen idee wat ik gisteren allemaal uitgekraamt heb
ik las baan ipv banquote:Op zondag 8 september 2019 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meegvallen zijn, anders had je wel een ban nu toch
Zelfs met alcohol ben ik geen homoquote:
Denk vooral domme dingen ipv kwetsende dingenquote:Op zondag 8 september 2019 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meegvallen zijn, anders had je wel een ban nu toch
Lol lief kindje welquote:Op zondag 8 september 2019 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb mezelf vandaag weer een halve indigestie gevreten en gedronken op de kinderverjaardag hoor. Al 6 keer wezen hopen sinds vanmiddag en nu heb ik echt een behoorlijk zeer hoopgat![]()
En de gastheer was op het einde zo dronken dat de 10-jarige aanbood om hém naar bed te brengen ipv andersom
Is een tof jong sowiesoquote:
Nee jijquote:
Uiteraard.quote:
Kan dit bevestigenquote:Op zondag 8 september 2019 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij @:Nattekat zullen de studiepunten ook wil in sneltreinvaart binnen rollen nu. Nu hij geen epische bolkbattles met mij meer uit kan vechten.
Ja kloptquote:Op zondag 8 september 2019 05:27 schreef dud0r het volgende:
GA EENS WERKEN
@:Haags_kwartiertje
@:limoentjuh
Ik lig in bed. Waarom zou ik gaan zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |