Met kleffe cakesmaak?quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, je hebt tegenwoordig rouwparels. Beschuit met muisjes voor op een begrafenis. Ik poep je niet.
Nee. Ga weg.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e&utm_medium=ios_app
Ze lijken nog het meest op die harde parels waarmee je je cake en cupcakes als kind versierde. En waar je je kiezen op brak.quote:
En die zo lekker je keel in kunnen schieten. Ze gokken er gewoon op dat er lui in stikken, levert weer klanten op.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijken nog het meest op die harde parels waarmee je je cake en cupcakes als kind versierde. En waar je je kiezen op brak.
https://www.dumpert.nl/me(...)auwgomchallenge.htmlquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En die zo lekker je keel in kunnen schieten. Ze gokken er gewoon op dat er lui in stikken, levert weer klanten op.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta op een camping en een Engelse kerel kwam wat vragen in zijn beste Italiaans. Toen we vertelden dat we gewoon Engels spreken begon hij in een onverstaanbaar accent tegen ons aan te praten. Duurde even voordat we dat konden ontcijferen.
Wanker.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Gebruik niet van die moeilijke woorden
Ga dan.quote:Op zondag 8 september 2019 00:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kan niet, die wonen exclusief in de UK
Toch blij dat ik laatst gewoon uit eten en zuipen ben geweest dan na de uitvaart. Heeft toch wat meer cachet dan grijze korrels op een beschuit.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, je hebt tegenwoordig rouwparels. Beschuit met muisjes voor op een begrafenis. Ik poep je niet.
quote:Op zondag 8 september 2019 07:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik had stom gedroomd weerDat ik met een groep Fokkers naar de Wagamama ging al zag het eruit als een donker smoezelig pannenkoekenhuis. En de kaart was anders. Ik snapte er niets van. En iedereen bestelde, er werden voorafjes neergezet, en ik werd steeds overgeslagen. Ik zat ook helemaal aan de zijkant. En alle borden werden weggehaald en ik zo van "joh ik moet nog bestellen, je negeert me." En Elvi was er ook en die had ook zoiets van "joh dit kan toch niet" terwijl de andere fokkers zeiden dat ik me niet zo druk moest maken.
Maar ik had dus nog steeds niet gegeten en de ober negeerde me dus ik gooide de kaart naar hem toe. Zegt ie "misschien negeer ik je omdat jullie hier in augustus ook zijn geweest en jullie je toen hebben misdragen". En ik zat te denken, daar was ik helemaal niet bij. Wtf man.
Ik ging m'n jas en schoenen (??) aantrekken en Elvi ging los tegen de eigenaar en toen ben ik maar thuis gaan eten
Zelfs m'n dromen zijn saai.
@Elvi is wel hetzelfde in je dromen als op Fok , klinkt een beetje als een vrouwelijke incel droom. Overal overgeslagen wordenquote:Op zondag 8 september 2019 07:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik had stom gedroomd weerDat ik met een groep Fokkers naar de Wagamama ging al zag het eruit als een donker smoezelig pannenkoekenhuis. En de kaart was anders. Ik snapte er niets van. En iedereen bestelde, er werden voorafjes neergezet, en ik werd steeds overgeslagen. Ik zat ook helemaal aan de zijkant. En alle borden werden weggehaald en ik zo van "joh ik moet nog bestellen, je negeert me." En Elvi was er ook en die had ook zoiets van "joh dit kan toch niet" terwijl de andere fokkers zeiden dat ik me niet zo druk moest maken.
Maar ik had dus nog steeds niet gegeten en de ober negeerde me dus ik gooide de kaart naar hem toe. Zegt ie "misschien negeer ik je omdat jullie hier in augustus ook zijn geweest en jullie je toen hebben misdragen". En ik zat te denken, daar was ik helemaal niet bij. Wtf man.
Ik ging m'n jas en schoenen (??) aantrekken en Elvi ging los tegen de eigenaar en toen ben ik maar thuis gaan eten
Zelfs m'n dromen zijn saai.
je gaat naar de notaris/advocaat/rechter en laat je huwelijk ontbindenquote:Op zondag 8 september 2019 10:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe kun je als swappend/swingend stel scheiden?
is dit de enige bekende foto van @ElDinosaur?quote:Op zondag 8 september 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Maar maakt allemaal niet uit. Ik ga bij deze meneer wonen. Hij weet het nog niet, maar komt allemaal goed. En dan ga ik heel veel taart bakken zodat er wat vet over zijn sixpack komt
[ afbeelding ]
Dino heeft beduidend minder haar.quote:Op zondag 8 september 2019 10:45 schreef MCH het volgende:
[..]
is dit de enige bekende foto van @:eldinosaur?
Hoe weet jij dat?quote:
Ik heb er straks 3quote:Op zondag 8 september 2019 10:55 schreef Allures het volgende:
[..]
hou op, straks bestel ik er een bij haha
In geval van Dino is dat niet genoeg.quote:
quote:
ADO heeft maar één teelbal?quote:Op zondag 8 september 2019 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die ook ja.
Ik zwem met een man die van twee dingen maar 1 heeft.
Ik denk niet dat ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 8 september 2019 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar zwem ik niet mee
een arm en een been.
Die man met wie ik zwem mist een arm en een been. Nou ja, een halve arm en een half been eigenlijk.quote:Op zondag 8 september 2019 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik snap wat je bedoelt.
Jij zwemt met Kapitein Haak?quote:Op zondag 8 september 2019 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die man met wie ik zwem mist een arm en een been. Nou ja, een halve arm en een half been eigenlijk.
Voorzover ik weet, heeft hij geen haak.quote:Op zondag 8 september 2019 11:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij zwemt met Kapitein Haak?
Boeken tho.quote:Op zondag 8 september 2019 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Batterij van kindle leeg. Wat een hel.
Als ik elke dag m'n telefoon kan opladen zou het ook geen probleem moeten zijn om eens in de maand dat ding aan het infuus te hangen.quote:
Ik kan dat dus echt niet.quote:Op zondag 8 september 2019 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren wezen lasergamen.
Was erg leuk. Ik dacht dat ik zeer slecht presteerde, maar ik deed het een stuk beter dan de anderen, waardoor ik iedere keer hoog stond.
Zeker voor herhaling vatbaar. Alleen neem ik dan een ander shirt mee voor na afloop. Zo heet.
Hehe, Muhahaha had dat gisteren ook. 3 keer laatste geworden van de 10 mensen, met 2 keer negatieve punten.quote:Op zondag 8 september 2019 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat dus echt niet.
Kreeg een keer gratis toegang omdat ik -160 punten had![]()
Jeuj for you!
Ja maar mooie boeken en kaftenquote:Op zondag 8 september 2019 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik elke dag m'n telefoon kan opladen zou het ook geen probleem moeten zijn om eens in de maand dat ding aan het infuus te hangen.
Denk niet dat er een meneer is die jou in huis wil.quote:Op zondag 8 september 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Maar maakt allemaal niet uit. Ik ga bij deze meneer wonen. Hij weet het nog niet, maar komt allemaal goed. En dan ga ik heel veel taart bakken zodat er wat vet over zijn sixpack komt
[ afbeelding ]
Dan ken jij haar borsten en kookkunsten nog niet.quote:Op zondag 8 september 2019 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat er een meneer is die jou in huis wil.
Voor goed eten pak ik wel een restaurant.quote:Op zondag 8 september 2019 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan ken jij haar borsten en kookkunsten nog niet.
je vriendin wel, als er maar genoeg eten isquote:Op zondag 8 september 2019 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maakt niet uit, komt toch niemand.
Je moet gewoon een orbiter vinden, die ict'er is.quote:Op zondag 8 september 2019 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Printer loopt vast op papier. Ik haal papier eruit. Printer begint opnieuw met printtaak van 145 blz. Annuleren. Hij begint weer opnieuw. Annuleren. Hij begint weer opnieuw. Ik heb hier vier keer blz 145 liggen. Annuleren via pc reageert ie ook niet op. Ik trek stekker eruit, stekker er weer in. 'Printer is verkeerd afgelopen.' Ja no shit. Wil de resterende blz afdrukken. Er kan geen verbinding worden gemaakt met printer. Printer handmatig uit windows verwijderen en toevoegen, werkt meestal wel. Printer kan niet worden toegevoegd en weigert alle dienst. CL wil in loondienst.
Heb je er eentje liggen?quote:Op zondag 8 september 2019 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet gewoon een orbiter vinden, die ict'er is.
Koop nou eens een fatsoenlijke multicopier incl servicecontract.quote:Op zondag 8 september 2019 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Printer loopt vast op papier. Ik haal papier eruit. Printer begint opnieuw met printtaak van 145 blz. Annuleren. Hij begint weer opnieuw. Annuleren. Hij begint weer opnieuw. Ik heb hier vier keer blz 145 liggen. Annuleren via pc reageert ie ook niet op. Ik trek stekker eruit, stekker er weer in. 'Printer is verkeerd afgelopen.' Ja no shit. Wil de resterende blz afdrukken. Er kan geen verbinding worden gemaakt met printer. Printer handmatig uit windows verwijderen en toevoegen, werkt meestal wel. Printer kan niet worden toegevoegd en weigert alle dienst. CL wil in loondienst.
quote:Op zondag 8 september 2019 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop nou eens een fatsoenlijke multicopier incl servicecontract.
Oh yeah baby, pc load letter.quote:Op zondag 8 september 2019 15:18 schreef Faxie het volgende:
Als je de printer beu bent heb ik wel een faxie voor je in de aanbieding [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2019 13:40 schreef Elvi het volgende:
Brownies staan ook in de oven
Vroeger maakte ik dit echt veel voor familie en vrienden. Ik was ook helemaal vergeten dat dit een goed bakboek wasHummingbird bakboek. Aanrader
Ej kamaradski, wanneer ga jij je baan in het hoenderhok gooien?quote:Op zondag 8 september 2019 15:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt wel als je kijkt naar @:faxie #inkoppertje
Met tipex?quote:Op zondag 8 september 2019 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t faxnummer van alle visitekaartjes in t bedrijf laten halen
Je snapt dat je nu de grap aan t uitleggen bent en daardoor ietwat dommig overkomt he?quote:Op zondag 8 september 2019 15:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt wel als je kijkt naar @:faxie #inkoppertje
Wanneer gaan wij op date?quote:Op zondag 8 september 2019 15:48 schreef Allures het volgende:
Die Lizzo he, die is toch wel heel tof. vond dat Juice iets te happy maar niet op een goeie pop manier
Maar dat Tempo is helemaal mijn dingdie clip ook zeg
En dat truth hurts kan ik ook wel waarderen
Je wilt de fax voor jezelf houden?quote:Op zondag 8 september 2019 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t faxnummer van alle visitekaartjes in t bedrijf laten halen
We krijgen ongeveer 2x per jaar een fax met een aanbieding voor een hotel.quote:
Jij mag wel bij ons komen werken hoor. Staat vast minder in de weg dan de fax.quote:
Alleen de leuke klusjes dan hequote:Op zondag 8 september 2019 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij mag wel bij ons komen werken hoor. Staat vast minder in de weg dan de fax.
Mijn baan als fok troll?quote:Op zondag 8 september 2019 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ej kamaradski, wanneer ga jij je baan in het hoenderhok gooien?
Klopt, dit was niet mijn proudest fapquote:Op zondag 8 september 2019 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je snapt dat je nu de grap aan t uitleggen bent en daardoor ietwat dommig overkomt he?
Waarom zou je daarmee stoppen?quote:Op zondag 8 september 2019 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die baan dat je in een hoekje aan een buro zit niets te doen.
Doe mij ook zo'n baan. #goalsquote:Op zondag 8 september 2019 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die baan dat je in een hoekje aan een buro zit niets te doen.
Als ze nou gewoon de uitkeringen wat hoger maakten...quote:
Gewoon iedereen 500 euro in de maand geven.quote:Op zondag 8 september 2019 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon de uitkeringen wat hoger maakten...
Dan hoef je ook niet zoveel te doen tochquote:Op zondag 8 september 2019 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon de uitkeringen wat hoger maakten...
Dan kan ik nog niet stoppen met werken helaas.quote:Op zondag 8 september 2019 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon iedereen 500 euro in de maand geven.
Precies.quote:Op zondag 8 september 2019 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet zoveel te doen toch
Dus @SeLang heeft een kutleven?quote:Op zondag 8 september 2019 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Je moet ook niet willen stoppen. Daar is geen zak aan.
Nee, lijkt miss leuk, maar is zo saai om alleen maar thuis te zitten.quote:Op zondag 8 september 2019 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Je moet ook niet willen stoppen. Daar is geen zak aan.
Ja maar na een tijdje heb je dat ook wel gehad.quote:Op zondag 8 september 2019 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, lijkt miss leuk, maar is zo saai om alleen maar thuis te zitten.
Hoewel ik op zich wel genoeg zou kunnen verzinnen om te doen, als ik maar genoeg geld had om dat ook allemaal te kunnen doen.
Ik zou ws wel werk voor mezelf verzinnen jaquote:Op zondag 8 september 2019 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar na een tijdje heb je dat ook wel gehad.
Ik doe allebeiquote:Op zondag 8 september 2019 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Sommige mensen werken. Sommige mensen zijn gewoon gemaakt om de hele dag thuis te zitten.
Het ligt aan jou, gewoon even twee minder races.quote:Op zondag 8 september 2019 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ligt het aan mij of begint Max een beetje een verwende jankbal te worden?
Laatste tijd veel foute starts en dan afgeven op iedereen.
Begint? Dat is hij al vanaf het beginquote:Op zondag 8 september 2019 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ligt het aan mij of begint Max een beetje een verwende jankbal te worden?
Laatste tijd veel foute starts en dan afgeven op iedereen.
Dit is echt weer zo´n jaloerse reactie. Heeft even geduurd maar sinds 1,5 seizoen kan hij zich behoorlijk inhouden toch.quote:Op zondag 8 september 2019 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Begint? Dat is hij al vanaf het begin
De vrouwen haken meteen af als het niet om eten of kleding gaat.quote:Op zondag 8 september 2019 21:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit is echt weer zo´n jaloerse reactie. Heeft even geduurd maar sinds 1,5 seizoen kan hij zich behoorlijk inhouden toch.
Het is hier 's avonds gewoon dood, op jou na.quote:Op zondag 8 september 2019 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De vrouwen haken meteen af als het niet om eten of kleding gaat.
Nu nog in Italië, maar rijden zo naar de grens met Zwitserland. Les cols du Saint-Bernard is de serieuze hike waarschijnlijk en dan een paar dagen thuis bijkomen voordat ik naar London ga.quote:Op maandag 9 september 2019 07:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi kerel.
Waar ben je nu eigenlijk It? Fr.?
Nederland!quote:Op maandag 9 september 2019 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu nog in Italië, maar rijden zo naar de grens met Zwitserland. Les cols du Saint-Bernard is de serieuze hike waarschijnlijk en dan een paar dagen thuis bijkomen voordat ik naar London ga.
Daarna zit ik weer in het buitenland voor mijn werk![]()
Ja Jezus. Ik koop wel gewoon een tweede huis dan dat ik verhuur.quote:Op maandag 9 september 2019 07:56 schreef Q. het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)rmijdelijk~a5d94b7a/
Gewoon geen spaargeld hebben FTW!
Nee. Vorige week werden de boeren voorgesteld. Nu kunnen mensen schrijven en vervolgens zijn er eerst weer opnames van de boeren die brieven krijgen, vrouwen kiezen, op date gaan enz., de logeerweek en de vakantie.quote:
Heb je nog een brief geschreven?quote:Op maandag 9 september 2019 08:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ze moeten eerst brieven krijgen.
Tijd om de oude spaarsok weer eens te wassen.quote:Op maandag 9 september 2019 07:56 schreef Q. het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)rmijdelijk~a5d94b7a/
Gewoon geen spaargeld hebben FTW!
Die heb je in de tussentijd voor andere doeleinden gebruikt?quote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tijd om de oude spaarsok weer eens te wassen.
Wat is er mis met "hoi ik heb dingen gebakken omdat ik jarig was" dan?quote:Op maandag 9 september 2019 09:20 schreef Elvi het volgende:
Ok collega's zijn echt m'n verjaardag vergetenmaar ik heb wel dingen gebakken enzo. Maar hoe meld ik dat nu "hoi ik heb dingen gebakken omdat ik jarig was"
Ik ben hier echt te contactgestoord voor.
quote:Op maandag 9 september 2019 09:20 schreef Elvi het volgende:
Ok collega's zijn echt m'n verjaardag vergetenmaar ik heb wel dingen gebakken enzo. Maar hoe meld ik dat nu "hoi ik heb dingen gebakken omdat ik jarig was"
Ouwe pik ouwe pijpquote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Stuur gewoon een mail rond. Ik was afgelopen vrijdag jarig, ik heb daarom vanaf 10 uur iets lekkers klaargezet voor bij de koffie.
Fapsokquote:Op maandag 9 september 2019 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb je in de tussentijd voor andere doeleinden gebruikt?
"Omdat jullie allemaal zo lief aan mijn verjaardag hebben gedacht heb ik wat voor jullie gebakken".quote:Op maandag 9 september 2019 09:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er mis met "hoi ik heb dingen gebakken omdat ik jarig was" dan?
Dit werkt primaquote:Op maandag 9 september 2019 09:20 schreef Elvi het volgende:
Oeh, mooi passief agressief, dat kan natuurlijk ook jaquote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
"Omdat jullie allemaal zo lief aan mijn verjaardag hebben gedacht heb ik wat voor jullie gebakken".
En dat werkt ook goedquote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Stuur gewoon een mail rond. Ik was afgelopen vrijdag jarig, ik heb daarom vanaf 10 uur iets lekkers klaargezet voor bij de koffie.
Jaquote:Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oeh, mooi passief agressief, dat kan natuurlijk ook ja
Nou gewoon rond 10 uur neerzetten dan met dezelfde boodschapquote:Op maandag 9 september 2019 09:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jamaar we zitten hier maar met ehhhh 5-6 personen
dus een mail is een beetje onpersoonlijk.
Het maakt niet uit, mensen houden van baksels en miss generen ze zich een beetje, maar dat is hun eigen probleem danquote:Op maandag 9 september 2019 09:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, niet als zaadbank.quote:Op maandag 9 september 2019 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb je in de tussentijd voor andere doeleinden gebruikt?
Ja ik denk dat ik dat doe.quote:Op maandag 9 september 2019 09:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou gewoon rond 10 uur neerzetten dan met dezelfde boodschap
Roep gewoon:" Hey! Ik was jarig! Ik heb brownies"quote:Op maandag 9 september 2019 09:20 schreef Elvi het volgende:
Ja maar jij bent ook zo autistisch dat je op zaterdag gaat werken (voor je plezier)quote:Op maandag 9 september 2019 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Roep gewoon:" Hey! Ik was jarig! Ik heb brownies"
En het zijn collega's.... Ik onthou ook niet de verjaardag van mensen als ze niet vrienden zijn. En soms zelfs dan... Tis maar hoeveel waarde je daaraan hecht
Gewoon in de pantry zetten en een mail naar iedereen sturen 'omdat ik jarig ben staat er iets lekkers klaar'quote:Op maandag 9 september 2019 09:20 schreef Elvi het volgende:
Ik geloof dit nietquote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Oeps niet verder gelezen.quote:Op maandag 9 september 2019 09:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was gister jarig, ik heb slingers,.... en geen taartquote:Op maandag 9 september 2019 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Roep gewoon:" Hey! Ik was jarig! Ik heb brownies"
En het zijn collega's.... Ik onthou ook niet de verjaardag van mensen als ze niet vrienden zijn. En soms zelfs dan... Tis maar hoeveel waarde je daaraan hecht
True. Maar ik geef ook geen fuck als vrienden mijn verjaardag vergetenquote:Op maandag 9 september 2019 09:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook zo autistisch dat je op zaterdag gaat werken (voor je plezier)
Ik ben altijd in het weekend jarigquote:Op maandag 9 september 2019 09:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat je iets lekkers meenam en toen zo'n cringy mail ging sturen.
Dikkiequote:Op maandag 9 september 2019 09:43 schreef Chia het volgende:
Waar ik vandaag zit werken aardig wat mensen en laatst kreeg ik op een maandag wel 4 mailtjes over dat er iets lekkers klaar staat.
Ik eet dat nooit. En die keer dat ik mijn lunch vergeten ben wordt er natuurlijk net weer niet getrakteerd. Zul je altijd zien.quote:
Ik weet niet of ik me nu aangesproken dien te voelen.quote:Op maandag 9 september 2019 09:36 schreef MCH het volgende:
Waar zijn de holmaatjes @:hostimeister en die andere waarvan ik de naam telkens vergeet eigenlijk gebleven
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op maandag 9 september 2019 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Dat je dan zo'n velletje naast je nagel weggetrokken/weggebeten hebt, en dat je vingertop dan nu ontstoken is en klopt en zo
Nu moet je vinger eraf.quote:Op maandag 9 september 2019 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Dat je dan zo'n velletje naast je nagel weggetrokken/weggebeten hebt, en dat je vingertop dan nu ontstoken is en klopt en zo
Gelukkig is het eind in zicht.quote:Op maandag 9 september 2019 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van mij mag je best niks doen, maar daar heb je ook geen zak aan
Omdat t er dan zit en zoquote:Op maandag 9 september 2019 10:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook?
Ja, ben al begonnen met knagenquote:
Heus wel!quote:Op maandag 9 september 2019 10:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zit er ook bloed bij? Anders zit piemels aftrekken er de komende weken niet in.
quote:Op maandag 9 september 2019 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoe doet bloed t eigenlijk als glijmiddel?
quote:Op maandag 9 september 2019 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wowquote:Op maandag 9 september 2019 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg je dit omdat ik net ongesteld ben geworden?quote:Op maandag 9 september 2019 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging alleen hier maar wat verder op door hoorquote:Op maandag 9 september 2019 10:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zit er ook bloed bij? Anders zit piemels aftrekken er de komende weken niet in.
Nee, dat wist ik nog niet. Bedankt voor de infoquote:Op maandag 9 september 2019 11:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg je dit omdat ik net ongesteld ben geworden?
Niet.quote:Op maandag 9 september 2019 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jouw naam zou ik toch nooit vergeten lieverdquote:Op maandag 9 september 2019 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me nu aangesproken dien te voelen.
Zo veel verwarring op de maandagochtend.
quote:Op maandag 9 september 2019 12:49 schreef MCH het volgende:
Orkaan Faxai aan land in Japan, bijna miljoen mensen zonder stroom - https://nos.nl/l/2300913
Je bent beroemd in Japan @:faxie
Spellen kunnen ze er niet.quote:Op maandag 9 september 2019 12:49 schreef MCH het volgende:
Orkaan Faxai aan land in Japan, bijna miljoen mensen zonder stroom - https://nos.nl/l/2300913
Je bent beroemd in Japan @:faxie
Bij mij gaat dat ook vrijwel altijd ontsteken. En toch blijven doen.quote:Op maandag 9 september 2019 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze internet in Luxemburg?quote:
DIG is een paar deurtjes verderquote:Op maandag 9 september 2019 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
Hkm, kan telefoonabonnement weer verlengen. Had Sim-only icm iPhone 6, wel toe aan een upgrade want batterij begint slecht te worden.
Nieuwe iPhone (XS?) of toch maar weer Android? Neig toch naar iPhone ivm iCloud
Was MCH maar een paar deurtjes verderquote:
Valt wel mee toch, de 7,8,Xs en Xr (al dan niet max)quote:Op maandag 9 september 2019 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou die iPhones niet meer uit elkaar tegenwoordigVind ze wel belachelijk duur geworden.
Dan heb je je antwoord al tochquote:Op maandag 9 september 2019 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
Hkm, kan telefoonabonnement weer verlengen. Had Sim-only icm iPhone 6, wel toe aan een upgrade want batterij begint slecht te worden.
Nieuwe iPhone (XS?) of toch maar weer Android? Neig toch naar iPhone ivm iCloud
Scherpquote:Op maandag 9 september 2019 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een sim-only icm een telefoon is toch geen sim-only meer?
Als je de telefoon gekocht hebt wel.quote:Op maandag 9 september 2019 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja eigenlijk welquote:
Met een Sim-only kun je zo weinig zonder telefoonquote:Op maandag 9 september 2019 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Echt?quote:Op maandag 9 september 2019 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welMisschien had iemand een reden om toch voor Android te kiezsn.
[..]
Met een Sim-only kun je zo weinig zonder telefoon
eigenlijk was de sim only info overbodig gezien hij alleen een vraag heeft over telefoons.quote:Op maandag 9 september 2019 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt?![]()
Maar ik bedoel; je hebt een sim-only abonnement of je hebt een abonnement met telefoon. Dus een sim-only met telefoon vond ik gek staan
Vandaar mijn verwarringquote:Op maandag 9 september 2019 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
eigenlijk was de sim only info overbodig gezien hij alleen een vraag heeft over telefoons.
Ik heb dus echt problemen met de iPhone die ik voor mijn werk moet gebruiken. Wat een ellendig dingquote:Op maandag 9 september 2019 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ach, als ik dan weer eens iemand met een Samsung zie zitten die de hele tijd apps aan het afsluiten is "omdat ie anders zo traag wordt" ben ik wel weer genezen.
Android doet best een hoop goed hoor, en de hardware is over het algemeen ook prima in orde, maar ik zie voorlopig echt nog 0 reden om over te stappen.
Nog nooit iemand zien doen.quote:Op maandag 9 september 2019 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ach, als ik dan weer eens iemand met een Samsung zie zitten die de hele tijd apps aan het afsluiten is "omdat ie anders zo traag wordt" ben ik wel weer genezen.
Android doet best een hoop goed hoor, en de hardware is over het algemeen ook prima in orde, maar ik zie voorlopig echt nog 0 reden om over te stappen.
Die moeten gewoon eens een nieuwe denk ik.quote:Op maandag 9 september 2019 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteravond nog 1 met een Samsung, 1 met een Huawei.
Wellicht, maar goed. ik zelf hoef geen Android, maar als iemand anders er blij mee is, more power to themquote:Op maandag 9 september 2019 14:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die moeten gewoon eens een nieuwe denk ik.
ik ben te oud voor verandering dus ik heb nu voor altijd een samsung.quote:Op maandag 9 september 2019 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar goed. ik zelf hoef geen Android, maar als iemand anders er blij mee is, more power to them.
Ik ook, daarom heb ik voor altijd een iPhonequote:Op maandag 9 september 2019 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik ben te oud voor verandering dus ik heb nu voor altijd een samsung.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |