Volgens mij is dit geen plastic.quote:Op zondag 8 september 2019 23:51 schreef KillemWieft het volgende:
Geėmailleerd servies.
http://www.dumpcompany.co(...)elig/a-1785-10000046
Gewoon omdat ik geen zin heb om er steeds over na te denken wat wel en niet in de oven kan.quote:
Je weet dat je een ovenschaal niet vanuit de oven op tafel kunt zetten? Daar kan je tafel niet tegen. Een glas of bord uit de oven op tafel kan dus ook niet. (ik zou zo’n glas ook niet aan mijn lippen zetten)quote:Op maandag 9 september 2019 00:19 schreef Sophie-51 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen plastic.
[..]
Gewoon omdat ik geen zin heb om er steeds over na te denken wat wel en niet in de oven kan.
Buiten dat moet dat eten van die oven schalen ook weer op een bord. En aangezien de temp van dat eten meer dan 100 graden zal zijn...
wat is veel?quote:Op maandag 9 september 2019 00:22 schreef Sophie-51 het volgende:
Had al wat gevonden: Nordic Ware 4 Ounce Plastic Ramekins Set
Wel weer belachelijk dat ze zoveel verzendkosten durven te vragen! belachelijk!
"Onderzetters."quote:Op maandag 9 september 2019 06:46 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Je weet dat je een ovenschaal niet vanuit de oven op tafel kunt zetten? Daar kan je tafel niet tegen. Een glas of bord uit de oven op tafel kan dus ook niet. (ik zou zo’n glas ook niet aan mijn lippen zetten)
Ik wil airfryer eten op het bord doen, okay het bord zelf gaat dan niet in de oven, maar er komt wel eten op met een hogere temp dan 100 graden C. Dat geld natuurlijk ook bij oven eten.quote:Op zondag 8 september 2019 23:48 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom zet je borden en glazen in de oven? Alleen ovenschalen en taartvormen toch?
Daar kunnen gewone borden echt wel tegen hoor. Alleen wegwerpbordjes smelten soms.quote:Op maandag 9 september 2019 10:01 schreef Sophie-51 het volgende:
[..]
Ik wil airfryer eten op het bord doen, okay het bord zelf gaat dan niet in de oven, maar er komt wel eten op met een hogere temp dan 100 graden C. Dat geld natuurlijk ook bij oven eten.
"Gewone" borden laat ik steeds kapot vallen, dat is hem nou juist.quote:Op maandag 9 september 2019 10:59 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Daar kunnen gewone borden echt wel tegen hoor. Alleen wegwerpbordjes smelten soms.
Ja maar dat eten is dan nog steeds 200 graden toch?quote:Op maandag 9 september 2019 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar net zeg je dat je eten rechtstreeks uit de oven/airfryer op de borden wil doen en niet de borden in de oven zet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |