Hij deed mee voor Wit-Rusland vorig jaarquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Is die Rolf iemand uit een talentenjacht van jaren geleden? Die mond/dat gebit staat me bij.
Hihi moet weer lachen om die act met die roosquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij deed mee voor Wit-Rusland vorig jaar
Dat moet per ongeluk zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:46 schreef Em31 het volgende:
Ik zit Ik hou van Holland te kijken en er was pas na 40 minuten reclame, ongelofelijk
Het lijkt me toch niet de bedoeling dat dat programma op niet-sarcastische wijze wordt bekeken?quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zie je, ik kan niet aardig naar de Beste Zangers kijken
Ga je gang, er leest niemand mee van de zangersquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zie je, ik kan niet aardig naar de Beste Zangers kijken
Ik kan me een bewerkte foto of gifje herinneren waar ik hard om moest lachen. Met die tanden.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof dat sommigen hier dat wel doenquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet de bedoeling dat dat programma op niet-sarcastische wijze wordt bekeken?
Welke Samantha eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het stuitend dat Samantha één jaar ouder is dan ik
Ik gok over 10 minuten weer jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat moet per ongeluk zijn.![]()
Zullen ze straks wel gaan inhalen. Elke twee zinnen een reclameblok.
Nee toch gekkie, dat kán helemaal niet!quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik geloof dat sommigen hier dat wel doen
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Hè bah heb ik X-Factor zitten kijken.
En onze Cee vond het nog goed ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Even opgezocht.
Jij bent knapper. Denk ik hè.
Die bloederige open rug. Huuuuu.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En onze Cee vond het nog goed ookTot ze die etterende zweer zag
Ruben.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:49 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik kan me een bewerkte foto of gifje herinneren waar ik hard om moest lachen. Met die tanden.
Nu nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |