Ah wat tof!quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
We slapen na Eurovision in Concert in de BnB van een vriend van mij en hij heeft in Les Mis gezeten vroeger en z'n echtgenoot ook en Cee zong op Facebook naar die vriend 'it is the music of two people who will never leave again'![]()
Ze zong per video, of per tekst?quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
We slapen na Eurovision in Concert in de BnB van een vriend van mij en hij heeft in Les Mis gezeten vroeger en z'n echtgenoot ook en Cee zong op Facebook naar die vriend 'it is the music of two people who will never leave again'![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:19 schreef Greys het volgende:
Do you hear the people sing
Singing the song of angry men
It is the music of the people
who think TT-loos echt niet can
Nee gewoon tekst.quote:
Ik kan nu al niet wachtenquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee gewoon tekst.
Do you hear the ladies sing
Singing the songs of ESF enzo.
Als we het durven zullen we vragen of ze die avond even wat met ons willen zingen en dan nemen we het wel op. Misschien hoor.
Ja, nu willen we dit natuurlijkquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we het durven zullen we vragen of ze die avond even wat met ons willen zingen en dan nemen we het wel op. Misschien hoor.
Nuuuuquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:24 schreef Momo... het volgende:
Hallo iedereen Beste Zangers zo weer.
Wie is het dan?quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog wel even zeggen dat dit natuurlijk geen pizza is.quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:47 schreef Allures het volgende:
Pizza met bloemkoolbodem en vega beleg
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog wel even zeggen dat dit natuurlijk geen pizza is.
Als je over 20 jaar weer gelijk getrokken bent met de rest van de samenleving hebben we het er nog wel een keer overquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog wel even zeggen dat dit natuurlijk geen pizza is.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:19 schreef Greys het volgende:
Do you hear the people sing
Singing the song of angry men
It is the music of the people
who think TT-loos echt niet can
The Voice.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Is die Rolf iemand uit een talentenjacht van jaren geleden? Die mond/dat gebit staat me bij.
Ja.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Als je over 20 jaar weer gelijk getrokken bent met de rest van de samenleving hebben we het er nog wel een keer over
En serieusmoet er echt zo heftig een TT dat een blauwe aan de knopjes moet gaan zitten?
Ja.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:34 schreef Allures het volgende:
En serieusmoet er echt zo heftig een TT dat een blauwe aan de knopjes moet gaan zitten?
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:35 schreef Momo... het volgende:
Floor is wel de giraffe van de groep duidelijk
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Niet kijken @:Strani, ze hebben het over reggaeton![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |