Je neemt het zelf iets te serieus allemaal denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:34 schreef Allures het volgende:
En serieusmoet er echt zo heftig een TT dat een blauwe aan de knopjes moet gaan zitten?
Gewoon kant toch?quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:38 schreef Cee het volgende:
Heeft Samantha nou een truitje aan met stof waardoor het lijkt of ze borsthaar heeft?
Ja dit klinkt geen greintje echt meer.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:38 schreef Momo... het volgende:
Emma met haar autotune stem, serieus je hoort het nu ook weer
volgens mij is het een beetje tegen de regels van je eigen forum. En ik vind het nogal flauw jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je neemt het zelf iets te serieus allemaal denk ik.Maakt toch niet uit, een TT? Hij verandert soms zes keer in een uur hier.
Nee hoor, dan nog niet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Als je over 20 jaar weer gelijk getrokken bent met de rest van de samenleving hebben we het er nog wel een keer over![]()
Ja, ze is twee cm langer dan ik nog geloof ik. Dus ze mag in giraffestand met me komen sjoelen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:35 schreef Momo... het volgende:
Floor is wel de giraffe van de groep duidelijk
Oeh, zou ze kunnen sjoelen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:35 schreef Momo... het volgende:
Floor is wel de giraffe van de groep duidelijk
Ik vind het best raar dat jij hier een vaste slowchat binnenstormt (wat verder gewoon mag natuurlijk) en dan ook nog even de 'regels' wil bepalen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:40 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij is het een beetje tegen de regels van je eigen forum. En ik vind het nogal flauw ja
Maar ik heb niet zo'n zin in weer een discussie met jou over wat ik wel en niet mag vinden over hoe de regels van FOK hier worden gehanteerd
Ja 185-190 cm dacht ikquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze is twee cm langer dan ik nog geloof ik. Dus ze mag in giraffestand met me komen sjoelen.
Waar héb je het over?quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:40 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij is het een beetje tegen de regels van je eigen forum. En ik vind het nogal flauw ja
Maar ik heb niet zo'n zin in weer een discussie met jou over wat ik wel en niet mag vinden over hoe de regels van FOK hier worden gehanteerd
Oh dat lijkt me ook leuk ja.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:42 schreef Cee het volgende:
We kijken nu de Vlaamse versie van Oh Wat Een Jaar en het jaar is 1997 alles is weer goed.
Which reminds me: laatst leidde het tot veel jolijt omdat ik erachter was gekomen dat Duurt te lang een cover is. Misschien valt er vandaag weer wat te lachen, want ik ben er nu achter dat We're going to Ibiza OOK niet origineel isquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:42 schreef Cee het volgende:
We kijken nu de Vlaamse versie van Oh Wat Een Jaar en het jaar is 1997 alles is weer goed.
Tim dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Which reminds me: laatst leidde het tot veel jolijt omdat ik erachter was gekomen dat Duurt te lang een cover is. Misschien valt er vandaag weer wat te lachen, want ik ben er nu achter dat We're going to Ibiza OOK niet origineel is
quote:In 2011 deed Sanchez mee aan het vierde seizoen van het televisieprogramma X Factor, hier behaalde hij de derde plek.
"He wat jammer mams, volgens mij zijn de batterijen leeg. Nee, zappen gaat echt niet."quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:41 schreef Cee het volgende:
Zo jammer van dit programma dat de autotune hier zo de overhand heeft.
Ook zo jammer dat m’n moeder de afstandsbediening heeft gepakt omdat ze iets anders wil kijken.
Ook zo jammer dat ze niet weet hoe de afstandsbediening werkt en nu aan me vraagt hoe ze verder moet zappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |