Gelukkig doe jij dat niet op FOK!.quote:Op zondag 8 september 2019 20:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat ze de sociale cohesie van de samenleving aantasten met hun netflixverslaving.
Nee aangezien FOK! juist een manier is om met mensen in contact te komen. Hier ontstaan ook nieuwe vriendschappen.quote:Op zondag 8 september 2019 20:18 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij dat niet op FOK!.
Jouw vriendengroep doet zeker ook geregeld aan cracker trekken?quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:35 schreef Mikeytt het volgende:
Met z'n 8-en bij iemand afspreken en dan gewoon hele avond Netflix kijken.
Vind het ook heerlijk als het 40 graden is en ik klaar ben met in de verzengende hitte aan het zwembad liggen en genoeg gezwommen heb.quote:Op zondag 8 september 2019 20:22 schreef Remqo het volgende:
Dat moet ieder lekker voor zichzelf weten; de een leest liever een boek, de ander gaat elk weekend zuipen met zn vrienden, of zit de hele dag op FOK! En er zijn mensen die niet genoeg krijgen van films en series. Ieder z'n hobby.
Netflix vind ik heerlijk op een druilerige zondag of in de winter als het koud is en minder snel geneigd ben om naar buiten te gaan.
Nog nooit van gehoord trouwens. Waar hoor/lees je dit?quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:17 schreef Hexagon het volgende:
Hoe vaak hoor je tegenwoordig dat eer bepaalde groep mensen als favoriete bezigheid enkel thuis zit op de bank voor Netflix.
Zegt inderdaad wel wat over zijn sociale kring...quote:Op zondag 8 september 2019 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord trouwens. Waar hoor/lees je dit?
Normaal gesproken is FOK! een goede bron voor gewoonten van passieve mensen, maar hier lees ik het ook niet echt.quote:Op zondag 8 september 2019 20:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zegt inderdaad wel wat over zijn sociale kring...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |