Hoeveel dagen werk jij?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:46 schreef Californium het volgende:
Zo maar even snel naar werk hobbelen
Is elke dag lekker eten, drinken en sight seeing niet genoeg?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ja hoor, t zit weer te genieten!![]()
Doe toch eens iets met je leven zeg
Hoe was het op de Balkanquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is elke dag lekker eten, drinken en sight seeing niet genoeg?
Hoeveel nodig is? Moet even wat celletjes eten geven en dan Kan ik weer terug hoorquote:
incelletjes?quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoeveel nodig is? Moet even wat celletjes eten geven en dan Kan ik weer terug hoor!
Leukquote:
Krijg nare gedachten bij hoe ik die moet voederenquote:
You're welcomequote:Op zaterdag 7 september 2019 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg nare gedachten bij hoe ik die moet voederen
'Hallo' tegen ze zeggen en ze kunnen weer weken vooruit.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg nare gedachten bij hoe ik die moet voederen
Truequote:Op zaterdag 7 september 2019 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Hallo' tegen ze zeggen en ze kunnen weer weken vooruit.
Sinds wanneer is Cali een incel?quote:
She is what ever I want her to bequote:
Helemaal van de wap nuquote:
I knowquote:
Mag ik binnenkort weer eens een dagje langskomen om te chillen?quote:
Chillen met gcjoel en hosselmanquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Wat doe je vanavond?.
Fout, probeer het nog een keerquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Chillen met gcjoel en hosselman![]()
Dus feitelijk een fantasie.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
She is what ever I want her to be.
Voorlopig nog wel, voorlopigquote:
Natuurlijk, gezellig. Zal je ff wat data appen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Mag ik binnenkort weer eens een dagje langskomen om te chillen?
Een man met ambitie; daar houden de meeste vrouwen wel van.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fout, probeer het nog een keer.
Is goedquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, gezellig. Zal je ff wat data appen.
Oh valt gelukkig mee.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoeveel nodig is? Moet even wat celletjes eten geven en dan Kan ik weer terug hoor!
Heb een besmetting Dus duurt iets langer maar nogsteeds te doenquote:
Ok, je bent vrij vanavondquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb een besmetting Dus duurt iets langer maar nogsteeds te doen
Sonos is overrated, het klinkt niet echt slecht ofzo, maar er zijn veel betere speakers te vinden voor dat geld.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ga ik weer: mij leek die Sonos van Ikea wel leuk, die boekenplank. Wat recensies van gelezen, over het algemeen positief. Ga ik verder kijken naar die van Sonos zelf die wel wat duurder zijn, maar ook beter, en nu zit ik naar boxen van 400 euro te kijken.
Even wat dingen wegstrepen.
Oh jezus maak het even ingewikkelder.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sonos is overrated, het klinkt niet echt slecht ofzo, maar er zijn veel betere speakers te vinden voor dat geld.
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh jezus maak het even ingewikkelder.
Sonos is gewoon lekker makkelijk, je mikt die dingen neer, verbindt met WiFi en klaar.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh jezus maak het even ingewikkelder.
Dinoquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sonos is gewoon lekker makkelijk, je mikt die dingen neer, verbindt met WiFi en klaar.
Ligt eraan hoe groot je kamer isquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
Die IKEA boekenplankspeakertjes zien er wel leuk uit.
Maar "rijk en kamervullend geluid" uit een melkpakje?
[ afbeelding ]
Dat dus, het zijn eigenlijk gewoon veredelde bluetooth speakersquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
Die IKEA boekenplankspeakertjes zien er wel leuk uit.
Maar "rijk en kamervullend geluid" uit een melkpakje?
[ afbeelding ]
"Voor in de boekenkast op je toilet."quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je kamer is
Gewoon paar extra uurtjes werken en die sonos one kopenquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dino
Ja dat leek me ook handig. En ik wilde het eigenlijk bij die instapmodellen houden en er geen 400 euro aan uitgevenDus nu twijfel ik tussen die van de Ikea en de Sonos One. Nadeel Ikea: ding is lomp en lelijk. Voordeel: prijs
Nadeel Sonos: prijs, want hij is twee keer zo duur.
MediaMarkt geeft dit weekend op veel dingen twintig procent korting, maar dus niet op Sonos. Dus ik zat al naar Harman Kardon te kijken maar ik heb nu al geen zin meer.
Nog meer werkenquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon paar extra uurtjes werken en die sonos one kopen
Werken tot je er bij neervaltquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog meer werken
Ik zit nu ook al.
Gelukkig zit ik.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Werken tot je er bij neervalt
Met een goede besmetting ben ik altijd vrijquote:
Als ik al iets aan je wil overhouden moet het niet uit een lab komenquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Met een goede besmetting ben ik altijd vrij
Niet iedereen heeft zin om te knutselenquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Als het je vooral om het gemak gaat van streamen naar de speakers is Sonos niet zo slecht nog hoor, maar ik zou lekker een redelijke reciever op de kop tikken en een paar goeie boekenplank speakers van een goed merk. Desnoods 2dehands, klinkt gewoon vele malen beter.
Snap ik ook wel weer hoor, het is idd wel heel makkelijk allemaal.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zin om te knutselen
Ik ben toch half doof, dus subtiele klankverschillen merk ik waarschijnlijk niet eens. Ik zat ook te denken om de One te halen en als het bevalt die van de Ikea er later in de keuken op aan te sluiten. Dat AirPlay lijkt me ook handig. Maar mij kennende zal het allemaal wel niet werken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer hoor, het is idd wel heel makkelijk allemaal.
Alleen ben ik meer van de kwaliteit dan gemak.
Nou ja, het is redelijk fool proof hoorquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben toch half doof, dus subtiele klankverschillen merk ik waarschijnlijk niet eens. Ik zat ook te denken om de One te halen en als het bevalt die van de Ikea er later in de keuken op aan te sluiten. Dat AirPlay lijkt me ook handig. Maar mij kennende zal het allemaal wel niet werken.
Oh you sweet summer child.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het is redelijk fool proof hoor. Als het allemaal van 1 merk is werkt het wel. En Airplay is ook heel simpel.
Het was gewoon een bacterieel besmettinkje, niets wat een normaal immuunsysteem niet kan oplossen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik al iets aan je wil overhouden moet het niet uit een lab komen.
Anders komt Q je vast helpenquote:
Ow ok, ik ben redelijk virus/whatever bestendig gebleken mijn leven langquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was gewoon een bacterieel besmettinkje, niets wat een normaal immuunsysteem niet kan oplossen.
Even nieuwe uit de vriezer gehaald
Stel gewoon een budget, en koop wat je nu leuk vindt. Er komt elke week wel iets nieuws en beters uit, zo blijf je aan de gangquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:48 schreef CherryLips het volgende:
O god er komt ook een Sonos One SL. Bomen, bos.
One SL heeft geen microfoons en heeft daarom geen ingebouwde stembediening. Verder bieden de twee speakers dezelfde functies. Het is wel mogelijk om One SL met je stem te bedienen via andere Sonos-speakers, zoals Beam en One, of Amazon Echo en Google Home-producten*.
O valt mee
Het is alsof je me niet kent.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel gewoon een budget, en koop wat je nu leuk vindt. Er komt elke week wel iets nieuws en beters uit, zo blijf je aan de gang.
Ik ken je ook nietquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is alsof je me niet kent.
Maar je komt hier nu wel lang genoeg om te weten wat voor enorme sneuneus ik ben met beslissingen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken je ook niet.
Ik weet wie je bent, dat is heel wat anders.
Je moet ook soms een beetje mazzel hebben. Zo heb ik pas nog echt een prima reciever van JVC met 5.1 surround op de kop getikt bij de kringloop voor 12,50. En later nog een keer een paar oude maar echt prima klinkende Mission speakers voor 20.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:02 schreef DrMarten het volgende:
Op.zich kan ik me wel vinden in het hele receiver wn boekenplankspeaker idee.
Ik heb nu een Heos, maar die vind ik wat tegenvalken qua geluid voor in de woonkamer. Ik zit er over te denken om een keer een nieuwe receiver te halen. Ik heb er nog een staan, alleen is dst een oude zonder ingebouwde wifi ene bluetooth enzo. Wel eens geprobeerd met een bluetooth extender, maar dat was echt kutkwaliteit geluid.
Ik heb een set prima speakers i. De kast staan die ik al ruim 15 jaar heb, maar die nu stof staan te vangen, dat vind ik ook zonde.
Daarom probeer ik je te helpenquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je komt hier nu wel lang genoeg om te weten wat voor enorme sneuneus ik ben met beslissingen.
Ik heb JVC en Missionquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet ook soms een beetje mazzel hebben. Zo heb ik pas nog echt een prima reciever van JVC met 5.1 surround op de kop getikt bij de kringloop voor 12,50. En later nog een keer een paar oude maar echt prima klinkende Mission speakers voor 20.
Had het niet nodig, maar ik laat het ook niet liggen voor dat geld.
O kijk, dit is wel een goede recensie voor mij.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:13 schreef Allures het volgende:
Man heeft besloten dat we sonos hebben. 9 uit 10 keer snap ik hoe ie werkt dus ik ben gelukkig. Hij klinkt ook prima
Waarom wil je dan wat anders? Puur voor het streamen?quote:
Ja, het gemak. Ik heb nu een cd-speler.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom wil je dan wat anders? Puur voor het streamen?
je kunt een keer komen luisteren en zoquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O kijk, dit is wel een goede recensie voor mij.
Maar welke hebben jullie?quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:18 schreef Allures het volgende:
[..]
je kunt een keer komen luisteren en zo
OK, vreemd dan, zou opzich prima moeten werken. Ik heb een heel goedkoop versterkertje van Aliexpress gekocht, puur om eens te testen, maar dat werkt prima met mijn telefoon en BT.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, het gemak. Ik heb nu een cd-speler.
Ik had er ook een Bluetooth-setje aan aangesloten maar Bluetooth hapert hier om de één of andere reden, er stoort iets. En het geluid bleef heel zacht en mat, van de cd-speler ook, terwijl radio prima klinkt. Maar m'n vader is blij met het Bluetooth-setje.
Ik heb meerdere BT-apparaten gehad, van een stereotorentje van JVC tot dat kastje van Philips dat ik aan de versterker kon hangen, en nog een losse speaker, maar in de woonkamer stoort het als een debiel. Ik kan geen nummer gewoon afspelen zonder dat hij hapert.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, vreemd dan, zou opzich prima moeten werken. Ik heb een heel goedkoop versterkertje van Aliexpress gekocht, puur om eens te testen, maar dat werkt prima met mijn telefoon en BT.
Dan moet er echt iets "lekken" in je huis dat stoort, want normaal gesproken zou dat echt niet mogen, BT moet zich ook aan standaarden houden qua storen etc.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb meerdere BT-apparaten gehad, van een stereotorentje van JVC tot dat kastje van Philips dat ik aan de versterker kon hangen, en nog een losse speaker, maar in de woonkamer stoort het als een debiel. Ik kan geen nummer gewoon afspelen zonder dat hij hapert.
Sonos one waarschijnlijk, beetje zelfde hoogte als een pak suiker maar wat dikker?quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:26 schreef Allures het volgende:
[..]
een zwarte
Weet ik niet, moet ik aan man vragen maar hij is sowieso al een paar jaar oud
Idd, gewoon een set "echte" speakers geven veel beter geluid dan Sonos oid, hebben gewoon ook meer lucht om te verplaatsen, dus meer bas etc.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik gebruik al jaren een Sony receiver (inmiddels 20 jaar oud) en een stel JBL CM62 speakers. Niet het nieuwste van het nieuwste, maar beter geluid dan enkel tv () of zo'n Sonos-achtig ding
Jezus waar laat ik datquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:53 schreef HeatWave het volgende:
V&A / [TK]BNS (Brabant Noble Sound) SDC90 HIFI Speakers / Luidsprekers
Kan je ook kopen CL.
Gewoon 2 van je 73647453 planten wegdoenquote:
Niet m'n kindjesquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon 2 van je 73647453 planten wegdoen.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook aleens gedacht aan teufel, wat minder hip maar goed werkend en retegoed geluid.
https://www.teufelaudio.n(...)Bq8cJeUaAqtCEALw_wcB
MEER KEUZES VOOR CL! MEER! HAHAHAHAHAAHHHAAAAAAquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:53 schreef HeatWave het volgende:
V&A / [TK]BNS (Brabant Noble Sound) SDC90 HIFI Speakers / Luidsprekers
Kan je ook kopen CL.
God I love herquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
MEER KEUZES VOOR CL! MEER! HAHAHAHAHAAHHHAAAAAA
[ afbeelding ]
Wil op zich wel wat anders, maar ik wil zoveelquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gewoon een set "echte" speakers geven veel beter geluid dan Sonos oid, hebben gewoon ook meer lucht om te verplaatsen, dus meer bas etc.
Het hoeft echt niet zo achterlijk als bij mij om redelijk geluid te hebben.
Qua speakers is er nog wel ruimte voor verbetering jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil op zich wel wat anders, maar ik wil zoveel
Niet zo wit denken he, dat kan echt niet meer!quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Stormen gaan in Nederland ook een naam krijgen. Zo krijg je straks storm Gerda en storm Gijs.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Stormen gaan in Nederland ook een naam krijgen. Zo krijg je straks storm Gerda en storm Gijs.
Wel bij de A beginnen he.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo wit denken he, dat kan echt niet meer!
Storm Shaniqua en Mohammed!
Analia.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Wel bij de A beginnen he.
Adam. Ahmed. Amalia.
En dan zelf opeten waar ze bij zitten.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:16 schreef Elvi het volgende:
Mn collega's en werkgever zijn echt mn verjaardag vergeten maar toch ga ik brownies voor ze bakken. Alleen heb ik wel de allergoedkoopste chocola gekocht. Zo. Dat zal ze leren
[ afbeelding ]
Met laxeermiddel.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:16 schreef Elvi het volgende:
Mn collega's en werkgever zijn echt mn verjaardag vergeten maar toch ga ik brownies voor ze bakken. Alleen heb ik wel de allergoedkoopste chocola gekocht. Zo. Dat zal ze leren
[ afbeelding ]
Ik heb echt nog nooit ergens gewerkt waar dat isquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Misschien word je maandag overladen met verjaardagswensen en cadeausen hebben ze ballonnen opgehangen. Er zal toch wel een potje huehue zijn?
O, ik kreeg ballonnen en confetti en shit, en Blond-spul.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit ergens gewerkt waar dat is
quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik kreeg ballonnen en confetti en shit, en Blond-spul.
En nog iets wat ik hier niet mag delen
Je ging langs in KPD?quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Wat is toch de lol om op FOK! echt alleen maar plaatjes van vrouwen te posten, en vrijwel niets anders, jaar in, jaar uit?.
Nee, niet eens. Zie elke keer weer een zooi topics in de AT en ja hoor, altijd dezelfde user die weer een zooi random vrouwen in topics neerplempt. Er reageert ook bijna niemand anders in die topics, alleen hijquote:
SHO? Of B&H ofzo.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Zie elke keer weer een zooi topics in de AT en ja hoor, altijd dezelfde user die weer een zooi random vrouwen in topics neerplempt. Er reageert ook bijna niemand anders in die topics, alleen hij.
En B&H, gewoon allerlei topics over 1 vrouw of verzamelingen van random vrouwenquote:
Ja ik zie hetquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En B&H, gewoon allerlei topics over 1 vrouw of verzamelingen van random vrouwen.
Nou ja, ook soapsterretjes etc, gewoon alles wat een soort van vrouw is. En dan dus in je eentje, jarenlangquote:
Van die vage presentatricetjes van een of ander kinderlijk zondagmiddagprogramma, helemaal geobsedeerdquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ook soapsterretjes etc, gewoon alles wat een soort van vrouw is. En dan dus in je eentje, jarenlang.
Hij moet het lekker zelf weten, ik snap alleen de lol er niet van.
je ondschat hoe zwaar dit isquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ook soapsterretjes etc, gewoon alles wat een soort van vrouw is. En dan dus in je eentje, jarenlang.
Hij moet het lekker zelf weten, ik snap alleen de lol er niet van.
ja, en daar dus de hele tijd foto's van verzamelen op het internet en dan hier posten. Je moet er maar tijd voor hebbenquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die vage presentatricetjes van een of ander kinderlijk zondagmiddagprogramma, helemaal geobsedeerd
Zoals elke dag dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe er al jaren weinig aan, ik geef aan dat ik daar en daar in de kroeg zit, wil je langskomen, gezellig, maar verder vind ik het wel best allemaal.
Tsk, ik ben tegenwoordig best braaf qua kroegquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals elke dag dus eigenlijk.
Ja zo stel ik het me ook altijd voor naar het gaat nooit zoquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:00 schreef Allures het volgende:
Ik ben gek op mijn verjaardag
Gaat lekker helemaal om mij
En cadeautjes natuurlijk. What is not to like
Ik heb juist geen zin in dat gedoe en dat het om mij draait. Ik denk dat ik bij mijn promotie meer daar tegenop zie dan de verdediging zelfquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:00 schreef Allures het volgende:
Ik ben gek op mijn verjaardag
Gaat lekker helemaal om mij
En cadeautjes natuurlijk. What is not to like
'Zie mij een regendouche hebben.'quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik ging maar eens douchen (ja, nu al). Draai de kraan open, KLAP! Hele regendouche uitelkaar geklapt
.
Ik ga nog even een wasje aanzetten en puinruimen en dan ga ik ook (al)quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik ging maar eens douchen (ja, nu al). Draai de kraan open, KLAP! Hele regendouche uitelkaar geklapt
.
strenger zijnquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja zo stel ik het me ook altijd voor naar het gaat nooit zo
Ja, was zo lekkerquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zie mij een regendouche hebben.'
Of nou ja, die had je.
Boerenvermaakquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nog ff F1 kijken, biefstukje erin en maar eens bieren.
Niet te laat, morgen een paardenconcourse of hoe zoiets ook heet.
Neuh, midden in de stadquote:
Het blijft boeren vermaak.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, midden in de stad. Echt meer midden in het centrum heb je bijna niet
>
Ik heb echt geen ideequote:Op zaterdag 7 september 2019 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het blijft boeren vermaak.
Zie je op ieder dorpsfeest in de regio
Over 7 jaar is ze 18quote:
Ja en ik waarschijnlijk ergens uitgestrooid over een zielloos veld ergensquote:
Oh nee dan bedoel ik iets anders. Dat is meer voor verwende meisjes jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ideeZe moet allerlei proeven afleggen op dat beest, draf, springen, galop etc, en dan voor een jury. Kind is al de hele week bloednerveus
.
Dibs op die 18-jarige om haar te troosten #toosoonquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja en ik waarschijnlijk ergens uitgestrooid over een zielloos veld ergens.
Truequote:Op zaterdag 7 september 2019 15:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee dan bedoel ik iets anders. Dat is meer voor verwende meisjes ja
ffs Airwin, zelfs voor jouquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dibs op die 18-jarige om haar te troosten #toosoon
quote:
Ik had ook niet anders van je verwacht, maar helaas voor je, ze heeft al een vriendje.quote:
Ik heb geen idee wie het isquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:41 schreef Allures het volgende:
Ze heeft een bikinifoto met cellulitis geplaatst
Zonder photoshop
Een aandachtshoerquote:
Dan zou ik dr wel moeten kennen zou je denkenquote:
Ouder dan 23 dus buiten en jouw span of attentionquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zou ik dr wel moeten kennen zou je denken.
Ze had ook gewoon die foto kunnen neerplempen natuurlijk, wel zo duidelijk.
Veel te dikke kont, #fatchallingingquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:41 schreef Allures het volgende:
Ze heeft een bikinifoto met cellulitis geplaatst
Zonder photoshop
Echt niet, een voorkeur is niet exclusief, neuken is neukenquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ouder dan 23 dus buiten en jouw span of attention
we weten nu allemaal waar jij naast slaapt he...quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel te dikke kont, #fatchallinging
Zelfs niet als ze met je wil neuken?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar, ik hoef niet meer te zien.
Mwah, das wat andersquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet als ze met je wil neuken?
Ze kan vast "iets"quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb ook werkelijk geen idee waar ik die dame van zou moeten kennen
Vooral muziek. Cool for the summer, Échame la culpa, Sorry not sorryquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb ook werkelijk geen idee waar ik die dame van zou moeten kennen
Yep, nooit van gehoordquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Vooral muziek. Cool for the summer, Échame la culpa, Sorry not sorry
Maar ook af en toe wat rolletjes in films en series zoals Glee
Sorry not sorryquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Vooral muziek. Cool for the summer, Échame la culpa, Sorry not sorry
Maar ook af en toe wat rolletjes in films en series zoals Glee
Heb vooral het idee dat ze dikker lijkt dan ze is. Cellulitis vind ik sowieso geen punt.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik ken dr verder ook alleen van naam, maar kudos voor haar.
is de hoek en de houding denk ikquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb vooral het idee dat ze dikker lijkt dan ze is. Cellulitis vind ik sowieso geen punt.
Ja iedereen verwacht de gladgestreken kont van Kardashianquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:48 schreef Allures het volgende:
[..]
is de hoek en de houding denk ik
Zo de bil vol in beeld
Roddelbladen en zo vinden het wel een punt dus vind het echt wel een toffe move
Bahbahquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik ken dr verder ook alleen van naam, maar kudos voor haar.
Bwehehequote:
Mwa niet mijn smaakquote:Op zaterdag 7 september 2019 17:35 schreef Allures het volgende:
https://www.instagram.com/p/BxVRUnJBF1F/?igshid=1ev2ha36iif9q
Ach niet te groot, wel goede vormen, niet te overdreven... lichte haar en huidskleur, girl next door zeg maar.quote:
niet geklikt, ik weet al waar jij op valtquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Qua kont?
https://www.instagram.com/p/B1dmWnui7Z8/?igshid=v3xv6e2f9hw1
Schaatsen, dat wil wel.quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Qua kont?
https://www.instagram.com/p/B1dmWnui7Z8/?igshid=v3xv6e2f9hw1
quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:35 schreef Allures het volgende:
[..]
niet geklikt, ik weet al waar jij op valt
quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:35 schreef Allures het volgende:
[..]
niet geklikt, ik weet al waar jij op valt
Nee TriggerHappy is toch op vakantiequote:
AlwaysKondoquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee TriggerHappy is toch op vakantie
(Oké dat is er waarschijnlijk wel een maar die is het waard![]()
)
Voor die naam kreeg ik inderdaad een notequote:Op zaterdag 7 september 2019 19:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee TriggerHappy is toch op vakantie
(Oké dat is er waarschijnlijk wel een maar die is het waard![]()
)
Book Depository weet zelf ook niet hoe het gaat na de Brexit en of we douane kosten moeten betalen.quote:
Ook helemaal geen tijd gehad om zich voor te bereidenquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Book Depository weet zelf ook niet hoe het gaat na de Brexit en of we douane kosten moeten betalen.
Ze stuurden ook pas na 2 dagen een email "ik weet het niet maar mijn collega zal de vraag beantwoorden!" En een uur later mailde de collega "sorry wij weten het ook nog niet!"quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook helemaal geen tijd gehad om zich voor te bereiden
En ik voor die van mijquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voor die naam kreeg ik inderdaad een note
nou ja ligt ook aan de vorm van de brexit toch?quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook helemaal geen tijd gehad om zich voor te bereiden
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit amuseerde mij. Lekker puh.
Ja maar er is de afgelopen 3+ jaar al sprake geweest van enkele mogelijke scenario'squote:Op zaterdag 7 september 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
nou ja ligt ook aan de vorm van de brexit toch?
Niet heel gek want er is nog niets afgesproken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Book Depository weet zelf ook niet hoe het gaat na de Brexit en of we douane kosten moeten betalen.
Snel tevredenquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit amuseerde mij. Lekker puh.
Ja ok maar ik zou die ook niet aan de helpdesk miep uit gaan leggen* en zeker niet aan klanten gaan mailenquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar er is de afgelopen 3+ jaar al sprake geweest van enkele mogelijke scenario's
Dan zeggen dat er meerdere scenario's mogelijk zijn maar dat er niet met zekerheid over kan worden gecommuniceerd tot er meer duidelijk is. Dat is misschien wat minder blondt dan "geeeeen idee".quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ok maar ik zou die ook niet aan de helpdesk miep uit gaan leggen* en zeker niet aan klanten gaan mailen
*zeker niet omdat ik wat interviews heb gezien met wat 'gewone mensen' uit de UK en hun kennis van de brexit is euhm minder
Mooiste voorbeeld vind ik wel de bevolking van Wales waar een groot deel voor brexit heeft gestemdquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ok maar ik zou die ook niet aan de helpdesk miep uit gaan leggen* en zeker niet aan klanten gaan mailen
*zeker niet omdat ik wat interviews heb gezien met wat 'gewone mensen' uit de UK en hun kennis van de brexit is euhm minder
truequote:Op zaterdag 7 september 2019 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zeggen dat er meerdere scenario's mogelijk zijn maar dat er niet met zekerheid over kan worden gecommuniceerd tot er meer duidelijk is. Dat is misschien wat minder blondt dan "geeeeen idee".
Er was ook een mooie van een vent die een export / transportbedrijf had oid in de UK. En voor Brexit had gestemd. En nu baalde dat zijn zaken terugliepen en vreesde dat na een Brexit zijn bedrijf wel eens de pineut zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooiste voorbeeld vind ik wel de bevolking van Wales waar een groot deel voor brexit heeft gestemdterwijl bijna al hun banen bestaan door eu subsidie
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was ook een mooie van een vent die een export / transportbedrijf had oid in de UK. En voor Brexit had gestemd. En nu baalde dat zijn zaken terugliepen en vreesde dat na een Brexit zijn bedrijf wel eens de pineut zou kunnen zijn.
quote:
Geen idee. Komen er dingen naar Netflix? Deaatste tijd lijken er alleen maar dingen te gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kwam The Office nou ook nog naar Netflix? Niet dat ik dat nodig heb want ik heb alle seizoenen op dvd
Neequote:Op zaterdag 7 september 2019 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet even het bruisende Luxemburg stad in?
Nieuwe seizoen Enchantment. En ik verwacht ook t laatste seizoen van The Good Place. En dat was het welquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Komen er dingen naar Netflix? Deaatste tijd lijken er alleen maar dingen te gaan.
Oh die ene romantische komedie waarin hij een charmante maar ietwat hakkelende Engelsman speelt?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
Ik kijk een film met hugh grant
Altijd goed
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh die ene romantische komedie waarin hij een charmante maar ietwat hakkelende Engelsman speelt?
Pff. Ik had wat meer moeten oefenen met lopenquote:
Net als al die boeren in de USA die voor Trump hebben gestemd en nu allemaal failliet gaat omdat China geen agrarische producten meer importeert uit de US. En ze de stemmen de volgende keer gewoon weer op Trump. Ik hoop dat ze allemaal verhongeren omdat Trump ook het sociale vangnet compleet gaat slopen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was ook een mooie van een vent die een export / transportbedrijf had oid in de UK. En voor Brexit had gestemd. En nu baalde dat zijn zaken terugliepen en vreesde dat na een Brexit zijn bedrijf wel eens de pineut zou kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als al die boeren in de USA die voor Trump hebben gestemd en nu allemaal failliet gaat omdat China geen agrarische producten meer importeert uit de US. En ze de stemmen de volgende keer gewoon weer op Trump. Ik hoop dat ze allemaal verhongeren omdat Trump ook het sociale vangnet compleet gaat slopen.
Kan niet zeggen dat het onverewcht was.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.goodreads.com/book/show/35212990-all-that-remains
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.goodreads.com/book/show/35212990-all-that-remains
Wacht wat.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Adam Kay heeft ook weer een nieuw boek zag ik, voor de feestdagen. Ben benieuwd wat hij nu weer uit vrouwelijke lichaamsholten tovert.
Nee voortaan speelt ie een charmante engelse klootzak op leeftijd hequote:Op zaterdag 7 september 2019 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh die ene romantische komedie waarin hij een charmante maar ietwat hakkelende Engelsman speelt?
De behoefte voelen over de kwaliteit van andermans leven te oordelen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:26 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Je hier om verkneukelen, dan heb je pas echt een kutleven
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:36 schreef Elvi het volgende:
Ik bedacht me net dat ik niet weet of slangen konden poepen. Het moet wel maar had het nog nooit gezien.
Dus nu heb ik het bekeken op YouTube en ik ben niet ok
Okquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:45 schreef Chia het volgende:
[..]
De behoefte voelen over de kwaliteit van andermans leven te oordelen.
Het boeit mij niet zoveel wat daar allemaal aan de hand is, dat land is toch verrotquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:49 schreef Allures het volgende:
Als je daar niet iets van vindt langs de lijnen van 'op zijn minst fucking dom van die boeren' snap je volgens mij ook niet helemaal hoe en wat
Naja net als die boeren. Dus dat dan weer wel
Edgy pseudonihilisme.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Het boeit mij niet zoveel wat daar allemaal aan de hand is, dat land is toch verrot
Hoezo is dat anders.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:04 schreef Elvi het volgende:
Ew Ariel de Kleine Zeemeermin poept dus als een vis. Met zo'n lange sliert wat dan blijft vastplakken
Hm ja anders heb je volwassen drollen die eh. Ja wat doen drollen? Komen die bovendrijven of zinken ze?quote:
Volgens mij drijven ze vooral als je veel vet eet. Dacht ik.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hm ja anders heb je volwassen drollen die eh. Ja wat doen drollen? Komen die bovendrijven of zinken ze?
Waarom zijn dit vragen die ik in m'n hoofd krijg op zaterdagavond
Goed voor de weerstand.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:07 schreef Chia het volgende:
Ik zag er een keer één op de bodem van het zwembad.
Verkoop het badwater op internet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:07 schreef Chia het volgende:
Met het verstand van een Marie-Claire column gemiddelde hoor je inderdaad zoiets te denken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:49 schreef Allures het volgende:
Als je daar niet iets van vindt langs de lijnen van 'op zijn minst fucking dom van die boeren' snap je volgens mij ook niet helemaal hoe en wat
Naja net als die boeren. Dus dat dan weer wel
Ik heb wel eens heel veel kunstgebitten in het badje onder de glijbaan gezien. Bij center Parks vroegerquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:07 schreef Chia het volgende:
Sta op een camping en een Engelse kerel kwam wat vragen in zijn beste Italiaans. Toen we vertelden dat we gewoon Engels spreken begon hij in een onverstaanbaar accent tegen ons aan te praten. Duurde even voordat we dat konden ontcijferen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Right-o, proper bollocks innit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |