Hoeveel dagen werk jij?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:46 schreef Californium het volgende:
Zo maar even snel naar werk hobbelen
Is elke dag lekker eten, drinken en sight seeing niet genoeg?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ja hoor, t zit weer te genieten!![]()
Doe toch eens iets met je leven zeg
Hoe was het op de Balkanquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is elke dag lekker eten, drinken en sight seeing niet genoeg?
Hoeveel nodig is? Moet even wat celletjes eten geven en dan Kan ik weer terug hoorquote:
incelletjes?quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoeveel nodig is? Moet even wat celletjes eten geven en dan Kan ik weer terug hoor!
Leukquote:
Krijg nare gedachten bij hoe ik die moet voederenquote:
You're welcomequote:Op zaterdag 7 september 2019 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg nare gedachten bij hoe ik die moet voederen
'Hallo' tegen ze zeggen en ze kunnen weer weken vooruit.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg nare gedachten bij hoe ik die moet voederen
Truequote:Op zaterdag 7 september 2019 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Hallo' tegen ze zeggen en ze kunnen weer weken vooruit.
Sinds wanneer is Cali een incel?quote:
She is what ever I want her to bequote:
Helemaal van de wap nuquote:
I knowquote:
Mag ik binnenkort weer eens een dagje langskomen om te chillen?quote:
Chillen met gcjoel en hosselmanquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Wat doe je vanavond?.
Fout, probeer het nog een keerquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Chillen met gcjoel en hosselman![]()
Dus feitelijk een fantasie.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
She is what ever I want her to be.
Voorlopig nog wel, voorlopigquote:
Natuurlijk, gezellig. Zal je ff wat data appen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Mag ik binnenkort weer eens een dagje langskomen om te chillen?
Een man met ambitie; daar houden de meeste vrouwen wel van.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fout, probeer het nog een keer.
Is goedquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, gezellig. Zal je ff wat data appen.
Oh valt gelukkig mee.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoeveel nodig is? Moet even wat celletjes eten geven en dan Kan ik weer terug hoor!
Heb een besmetting Dus duurt iets langer maar nogsteeds te doenquote:
Ok, je bent vrij vanavondquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb een besmetting Dus duurt iets langer maar nogsteeds te doen
Sonos is overrated, het klinkt niet echt slecht ofzo, maar er zijn veel betere speakers te vinden voor dat geld.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ga ik weer: mij leek die Sonos van Ikea wel leuk, die boekenplank. Wat recensies van gelezen, over het algemeen positief. Ga ik verder kijken naar die van Sonos zelf die wel wat duurder zijn, maar ook beter, en nu zit ik naar boxen van 400 euro te kijken.
Even wat dingen wegstrepen.
Oh jezus maak het even ingewikkelder.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sonos is overrated, het klinkt niet echt slecht ofzo, maar er zijn veel betere speakers te vinden voor dat geld.
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh jezus maak het even ingewikkelder.
Sonos is gewoon lekker makkelijk, je mikt die dingen neer, verbindt met WiFi en klaar.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh jezus maak het even ingewikkelder.
Dinoquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sonos is gewoon lekker makkelijk, je mikt die dingen neer, verbindt met WiFi en klaar.
Ligt eraan hoe groot je kamer isquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
Die IKEA boekenplankspeakertjes zien er wel leuk uit.
Maar "rijk en kamervullend geluid" uit een melkpakje?
[ afbeelding ]
Dat dus, het zijn eigenlijk gewoon veredelde bluetooth speakersquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
Die IKEA boekenplankspeakertjes zien er wel leuk uit.
Maar "rijk en kamervullend geluid" uit een melkpakje?
[ afbeelding ]
"Voor in de boekenkast op je toilet."quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je kamer is
Gewoon paar extra uurtjes werken en die sonos one kopenquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dino
Ja dat leek me ook handig. En ik wilde het eigenlijk bij die instapmodellen houden en er geen 400 euro aan uitgevenDus nu twijfel ik tussen die van de Ikea en de Sonos One. Nadeel Ikea: ding is lomp en lelijk. Voordeel: prijs
Nadeel Sonos: prijs, want hij is twee keer zo duur.
MediaMarkt geeft dit weekend op veel dingen twintig procent korting, maar dus niet op Sonos. Dus ik zat al naar Harman Kardon te kijken maar ik heb nu al geen zin meer.
Nog meer werkenquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon paar extra uurtjes werken en die sonos one kopen
Werken tot je er bij neervaltquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog meer werken
Ik zit nu ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |