abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188828481
Ongeveer een maand geleden had ik een werk bij een vrouwelijke klant, betrof twee kleine werken. De klant was vriendelijk, voorzag me de hele dag door van koud drinken en waterijsjes.
Na twee dagen was ik er klaar mee. Dus ik dacht dat het afgewerkt was.
Na een week stuurde ze me een appje, dat ze het heel gezellig had gevonden en of ik zin had om een keer wat met haar te gaan drinken. Daarop heb ik geantwoord dat ik werk en privé liever gescheiden hou.

En toen begon het gezeur, eergisteren belde ze op dat er toch iets lekt en of ik even daarnaar kon komen kijken.
Uiteraard had ik daar 0 zin in en daarom heb ik er iemand anders naar toe gestuurd, maar die belt mij nu net op dat ik het zelf maar moet gaan maken want ze hoefde hem niet, ze wil dat ik het kom maken.

Het gaat hier wel om een klant die ik dus wel te vriend moet houden.
Iemand een idee hoe ik haar zo vriendelijk mogelijk af kan wijzen?
pi_188828495
Damn...

Gewoon als een kind behandelen, streng en rechtvaardig, succes
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188828502
Zeggen dat je met een grote ingewikkelde klus bezig bent en daarom een collega stuurt. En dat maanden aan een stuk volhouden. ^O^
pi_188828516
Ze is dus lelijk.
pi_188828529
Ze wil denk ik wat meer
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_188828531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:35 schreef Cockwhale het volgende:
Ze is dus lelijk.
Haha
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_188828546
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:34 schreef Basp1 het volgende:
Zeggen dat je met een grote ingewikkelde klus bezig bent en daarom een collega stuurt. En dat maanden aan een stuk volhouden. ^O^
Dat heb ik al geprobeerd maar daar trapt ze niet in. Die jongen is nu boos op mij omdat hij nou voor niks vroeg op is gestaan.
pi_188828562
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:37 schreef Kamover het volgende:

[..]

Haha
Een lelijke vrouw die aandacht aan je schenkt is raar. Een lekkere vrouw die aandacht aan je schenkt is leuk. (en eventueel neuken of een fantasie om op te trekken)
pi_188828564
Waarom staat dit in R&P en niet in WGR?
pi_188828565
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:38 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dat heb ik al geprobeerd maar daar trapt ze niet in. Die jongen is nu boos op mij omdat hij nou voor niks vroeg op is gestaan.
Gewoon volhouden en haar nu flink over de zeik opbellen dat ze jou vervanger terug gestuurd heeft. ^O^
  zaterdag 7 september 2019 @ 08:41:35 #11
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188828568
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Een lelijke vrouw die aandacht aan je schenkt is raar. Een lekkere vrouw die aandacht aan je schenkt is leuk. (en eventueel neuken of een fantasie om op te trekken)
Helemaal waar. Als de vrouw bloedmooi was, was er geen probleem
pi_188828574
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom staat dit in R&P en niet in WGR?
Of onzin? :P
pi_188828581
Die vrouw heeft toch niet te bepalen welke collega een opdracht komt uitvoeren?

Zou het alsnog in rekening brengen .
pi_188828585
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:41 schreef Kamover het volgende:

[..]

Helemaal waar. Als de vrouw bloedmooi was, was er geen probleem
Jawel. Ik kan 1 vrouw nauwelijks aan, laat staan twee.
Bovendien is ze een klant. En dit was helaas een wit werk wat ik zelf heb aangenomen.
pi_188828586
Je zou dr dus niet doen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_188828595
Maak een afspraak en stuur vlak van tevoren een appje dat je naar de GGD moet vanwege urinebuisklachten.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 08:46:59 ]
pi_188828596
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Die vrouw heeft toch niet te bepalen welke collega een opdracht komt uitvoeren?

Zou het alsnog in rekening brengen .
Dat kan niet. Ja ik moet wel die jongen geld geven. Maar ik kan niks bij haar in rekening brengen hiervoor.
pi_188828597
Haha slaat seks met een lekker wijf van 23 af. TS is homo :D
pindazakje
pi_188828599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dat kan niet. Ja ik moet wel die jongen geld geven. Maar ik kan niks bij haar in rekening brengen hiervoor.
Waarom niet? Er komt een medewerker om iets te fixen en zij wilt deze persoon niet...

Gewoon in rekening brengen en geen zaken meer met haar doen.
pi_188828604
quote:

[..]

Want?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188828613
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom niet? Er komt een medewerker om iets te fixen en zij wilt deze persoon niet...

Gewoon in rekening brengen en geen zaken meer met haar doen.
Ik geef 20 jaar garantie op mijn daken en dit is een eigen dak dus ik kan moeilijk na een maand geleden het er zelf opgelegd te hebben geld vragen om een lekkage te maken.
  zaterdag 7 september 2019 @ 08:48:27 #22
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_188828618
quote:

[..]

Voorrijkosten zijn dat, zelfde als je een taxi besteld
pi_188828628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:47 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ik geef 20 jaar garantie op mijn daken en dit is een eigen dak dus ik kan moeilijk na een maand geleden het er zelf opgelegd te hebben geld vragen om een lekkage te maken.
Oke ja dat wist ik niet :P

Nou goed het is niet aan haar om te bepalen wie er komt tenzij iemand zich raar heeft gedragen. Dus of ze laat het fixen door je collega of niet.

:P
  zaterdag 7 september 2019 @ 08:50:58 #24
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_188828638
Gewoon, houd het zakelijk
pi_188828645
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha slaat seks met een lekker wijf van 23 af. TS is homo :D
Don't stick your dick in crazy.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_188828656
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Gewoon, houd het zakelijk
Gewoon er naar toe gaan, lekkage opsporen en maken bedoel je?
pi_188828669
Die heeft dat lek zelf gefabriceerd als er al een lek is, je bent toch geen prutser of wel ?

Iemand niet accepteren kan natuurlijk niet, dus daarvoor wel een rekening sturen.
Dat is discriminatie het kost jou geld voor.
Een andere werknemer niet accepteren op grond van niets kan niet, klaar

Verschrikkelijke mensen dit
pi_188828675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Als je de garantie niet kunt factureren kun je misschien wel de seks in rekening brengen.
pi_188828681
Als je voor de maatschappij bent moet je ook dikke lelijke wijven neuken _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 7 september 2019 @ 08:55:45 #30
406136 Le_Professeur
pi_188828685
quote:

[..]

Ja precies, doe gewoon je werk en ga weer. Simpel. Afkappen en kort houden.
pi_188828688
Toch wel de natte droom van elke installateur zo’n gewillig poesje wat klaar ligt voor je.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_188828711
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Toch wel de natte droom van elke installateur zo’n gewillig poesje wat klaar ligt voor je.
Ja dit was een gewillig oud poesje dan.
pi_188828734
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:54 schreef wawowiewa het volgende:
Die heeft dat lek zelf gefabriceerd als er al een lek is, je bent toch geen prutser of wel ?

Iemand niet accepteren kan natuurlijk niet, dus daarvoor wel een rekening sturen.
Dat is discriminatie het kost jou geld voor.
Een andere werknemer niet accepteren op grond van niets kan niet, klaar

Verschrikkelijke mensen dit
Dat zit ik me dus ook af te vragen, ik doe dit werk al 27 jaar, het komt vrijwel nooit voor dat ik terug moet.
pi_188828793
quote:

[..]

Nee die jongen nogmaals sturen en haar van te voren opbellen dat wanneer ze hem weer terug stuurt je een rekening zal sturen. ^O^
pi_188828805
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee die jongen nogmaals sturen en haar van te voren opbellen dat wanneer ze hem weer terug stuurt je een rekening zal sturen. ^O^
En verwoord ik dat op een vriendelijke manier?
pi_188828812
quote:

[..]

Wat een onzin. Als zij de door jou gestuurde vervanger wegstuurt kan je daar gewoon geld voor in rekening brengen en dat moet je vooral ook doen.
pi_188828818
quote:

[..]

Mobilisatiekosten kun je wel degelijk rekenen.
pi_188828896
Toppunt van burgerlijkheid dit.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_188828955
De lekkage zit tussen haar benen en alleen een lading plaksel gaat dit fixen :D
pi_188828981
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:07 schreef Chia het volgende:

[..]

Mobilisatiekosten kun je wel degelijk rekenen.
Nee, want als ik er zelf naar toe was gegaan had ik haar ook niets in rekening kunnen brengen, ook geen voorrijkosten. Ik heb dit zelf afgeschoven. Dat is verder niet haar probleem.
Ik zoek meer tips over hoe ik haar vriendelijk af kan wijzen. Gewoon bot zeggen dat ik haar niet wil vind ik een beetje te hard.
  zaterdag 7 september 2019 @ 09:30:31 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188829028
Je moet om te beginnen duidelijker zijn dan "Werk en privé gescheiden houden", je bent getrouwd, klaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188829068
Gewoon langsgaan, lekkage repareren (en alles goed controleren inch by inch), klaar. Als ze een move maakt, simpelweg zeggen dat je niet geïnteresseerd bent.
pi_188829094
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Nee, want als ik er zelf naar toe was gegaan had ik haar ook niets in rekening kunnen brengen, ook geen voorrijkosten. Ik heb dit zelf afgeschoven. Dat is verder niet haar probleem.
Ik zoek meer tips over hoe ik haar vriendelijk af kan wijzen. Gewoon bot zeggen dat ik haar niet wil vind ik een beetje te hard.
Jawel, als ze jou had weggestuurd had je dat ook gekund.
pi_188829105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:30 schreef Leandra het volgende:
Je moet om te beginnen duidelijker zijn dan "Werk en privé gescheiden houden", je bent getrouwd, klaar.
Ik vertel klanten nooit iets over mijn privéleven. En ik heb ook weinig zin om nog tig keer terug te moeten komen voor een ditje en een datje.
pi_188829121
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:38 schreef Chia het volgende:

[..]

Jawel, als ze jou had weggestuurd had je dat ook gekund.
Nee, de garantie die ik op mijn daken geef houd in dat ik lekkages kosteloos kom repareren. En dit was eigen werk.
pi_188829133
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:34 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon langsgaan, lekkage repareren (en alles goed controleren inch by inch), klaar. Als ze een move maakt, simpelweg zeggen dat je niet geïnteresseerd bent.
Ja dat ga ik zo doen, jammer genoeg komt er een bak regen aan
pi_188829174
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:41 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Nee, de garantie die ik op mijn daken geef houd in dat ik lekkages kosteloos kom repareren. En dit was eigen werk.
Ja maar dat kun je alleen garanderen als je niet wordt weggestuurd op het moment dat je die komt repareren. :')

Dan loop je namelijk gewoon tijd te verspillen die je ook niet meer nuttig kan besteden. Als je die reparatie had kunnen verrichten en niet weggestuurd wordt had je die tijd wel nuttig besteed.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 09:46:37 ]
  zaterdag 7 september 2019 @ 09:48:55 #48
406136 Le_Professeur
pi_188829199
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:42 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

De makkelijkste en meest logische oplossing, het wordt pas een ding wanneer er problemen blijven ontstaan nadat je bent geweest
  zaterdag 7 september 2019 @ 09:58:22 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188829294
quote:

[..]

Als ze je na afloop koffie aanbiedt, dan sla je dat af, want je vrouw is alleen thuis met je zoon en die kan wel wat rust gebruiken omdat ze in verwachting is van de tweede.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188829309
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:42 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Kan je gelijk zien of het lekt.

quote:

[..]

Zij hoeft niet in jouw planning te kijken. Zij heeft recht op reparatie, maar niet specifiek door jou. Nu heeft zij de reparateur weggestuurd en daar had ze geen reden toe. Dus voor die kosten draait ze op.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:12:05 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188829454
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als ze je na afloop koffie aanbiedt, dan sla je dat af, want je vrouw is alleen thuis met je zoon en die kan wel wat rust gebruiken omdat ze in verwachting is van de tweede.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188829477
quote:

[..]

Als ik de wasmachinemonteur laat komen, maar ik stuur hem weg omdat zijn hoofd me niet aan staat, krijg ik toch een rekening.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:17:12 #53
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_188829505
Briljant topic dit _O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:18:02 #54
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_188829514
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:21 schreef Cockwhale het volgende:
De lekkage zit tussen haar benen en alleen een lading plaksel gaat dit fixen :D
Dit wordt een verhaal a la Hansje Brink die met zijn vinger in de dyke de lekkage stopt :D
pi_188829531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Als ik de wasmachinemonteur laat komen, maar ik stuur hem weg omdat zijn hoofd me niet aan staat, krijg ik toch een rekening.
Idd. En dat geldt ook als de aanleiding voor de komst van de reparateur een gratis reparatie betreft die onder de garantie valt.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:29:06 #56
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188829632
quote:

[..]

Maar je kan wel tegen haar zeggen dat je je genoodzaakt voelt het in rekening te brengen als zij ineens jouw medewerker wegstuurd zonder goede reden (werk gerelateerde reden).

Gewoon zakelijk zeggen dat jij niet zelf gaat komen, maar die collega stuurt en dat als ze die weigert je voorrij kosten in rekening gaat brengen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_188829656
Doet me denken aan een topic op viva over een vrouw die een schilder uitnodigde om haar toilet te bekijken. Er was niks te zien maar ze dacht dat hij interesse had in haar. Vervolgens stuurde ze sms'jes en hij stuurde terug dat hij bezet was. Toen was ze pissig omdat hij mixed signals gegeven had omdat hij met haar gepraat had _O- (Ja ik weet het, viva :') maar het is zeer vermakelijk soms)
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:32:58 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188829668
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:31 schreef Cryptocoryne het volgende:
Ongeveer een maand geleden had ik een werk bij een vrouwelijke klant, betrof twee kleine werken. De klant was vriendelijk, voorzag me de hele dag door van koud drinken en waterijsjes.
Na twee dagen was ik er klaar mee. Dus ik dacht dat het afgewerkt was.
Na een week stuurde ze me een appje, dat ze het heel gezellig had gevonden en of ik zin had om een keer wat met haar te gaan drinken. Daarop heb ik geantwoord dat ik werk en privé liever gescheiden hou.

En toen begon het gezeur, eergisteren belde ze op dat er toch iets lekt en of ik even daarnaar kon komen kijken.
Uiteraard had ik daar 0 zin in en daarom heb ik er iemand anders naar toe gestuurd, maar die belt mij nu net op dat ik het zelf maar moet gaan maken want ze hoefde hem niet, ze wil dat ik het kom maken.

Het gaat hier wel om een klant die ik dus wel te vriend moet houden.
Iemand een idee hoe ik haar zo vriendelijk mogelijk af kan wijzen?
Ik weet wel wat er lekt...
The End Times are wild
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:34:15 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188829685
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar LK, als vrouwen dat horen dan zijn ze helemaal niet meer te houden....
The End Times are wild
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:36:59 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188829715
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar LK, als vrouwen dat horen dan zijn ze helemaal niet meer te houden....
Als het een vrouw is die zich hierdoor niet laat afschrikken, moet TS iets anders bedenken.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:38:41 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188829737
En hoe je dat zegt?

Beste mevrouw,

Door drukte/omstandigheden stuur ik mijn zeer kundige collega om naar de lekkage te kijken en eventueel nodige reparatie's uit te voeren.
U kunt hem op die datum en op die tijd verwachten.
Als U nogmaals deze collega wegstuurd voel ik mij genoodzaakt voorrij kosten in rekening te brengen.

Klaar.

Je gaat niet uitwijden, geen discussie aan. Je bent net en duidelijk.
Schrijf het op voordat je belt, zodat je je gewoon strak aan die tekst kan houden/erop terug kan vallen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:38:55 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188829741
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als het een vrouw is die zich hierdoor niet laat afschrikken, moet TS iets anders bedenken.
Ik zou me een week niet wassen, scheren etc. en dan in oude kleren aankomen en avances maken. Dat is denk ik het meest effectief.
The End Times are wild
pi_188829748
Hij moet nog naar de huisarts omdat zijn sao maar blijft terugkomen en hij wil ook nog een hiv test laten doen vanwege een onvielige homogangbang vorige week. :D
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:40:20 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188829758
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zou me een week niet wassen, scheren etc. en dan in oude kleren aankomen en avances maken. Dat is denk ik het meest effectief.
Als vrouwen nou ergens wild van worden, L.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:41:14 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188829766
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als vrouwen nou ergens wild van worden, L.
Echt? Dat wist ik dan weer niet..
The End Times are wild
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:41:51 #66
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188829774
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gewoon helemaal niet over prive praten.
Het doet er geen bal toe of hij getrouwd is of niet, hij was daar om te werken en heeft dat ook gedaan.

Juist door te beginnen over ho ik ben getrouwd en dat soort onzin geef je ruimte voor 'discussie'. Alsof er meer was dan enkel fatsoenlijk werk contact.
Er is geen contact anders dan werk, laat je dus ook niet verleiden in dat spelletje van wel ander contact zoeken mee te gaan.
pi_188830232
quote:

[..]

Voorrijkosten, afspraak/administratieve kosten.

Jij hebt iemand gestuurd voor reparatie.
Als dat nou niet goed gegaan zou zijn, is het een ander verhaal, ze stuurt hem weg en zegt daarmee de afspraak sowieso te laat af.

Jouw garantieverplichtingen moeten wel mogelijk gemaakt worden door klant he..
pi_188830328
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Voorrijkosten, afspraak/administratieve kosten.

Jij hebt iemand gestuurd voor reparatie.
Als dat nou niet goed gegaan zou zijn, is het een ander verhaal, ze stuurt hem weg en zegt daarmee de afspraak sowieso te laat af.

Jouw garantieverplichtingen moeten wel mogelijk gemaakt worden door klant he..
Dit, als bedrijf mag je best iemand anders sturen.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 11:37:39 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188830384
gewoon gaan en je broek dicht houden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:49:11 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188830517
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Gewoon helemaal niet over prive praten.
Het doet er geen bal toe of hij getrouwd is of niet, hij was daar om te werken en heeft dat ook gedaan.

Juist door te beginnen over ho ik ben getrouwd en dat soort onzin geef je ruimte voor 'discussie'. Alsof er meer was dan enkel fatsoenlijk werk contact.
Er is geen contact anders dan werk, laat je dus ook niet verleiden in dat spelletje van wel ander contact zoeken mee te gaan.
Niks ‘ho, ik ben getrouwd’, gewoon terloops laten vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')