Hahaquote:
Dat heb ik al geprobeerd maar daar trapt ze niet in. Die jongen is nu boos op mij omdat hij nou voor niks vroeg op is gestaan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:34 schreef Basp1 het volgende:
Zeggen dat je met een grote ingewikkelde klus bezig bent en daarom een collega stuurt. En dat maanden aan een stuk volhouden.
Een lelijke vrouw die aandacht aan je schenkt is raar. Een lekkere vrouw die aandacht aan je schenkt is leuk. (en eventueel neuken of een fantasie om op te trekken)quote:
Gewoon volhouden en haar nu flink over de zeik opbellen dat ze jou vervanger terug gestuurd heeft.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:38 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd maar daar trapt ze niet in. Die jongen is nu boos op mij omdat hij nou voor niks vroeg op is gestaan.
Helemaal waar. Als de vrouw bloedmooi was, was er geen probleemquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Een lelijke vrouw die aandacht aan je schenkt is raar. Een lekkere vrouw die aandacht aan je schenkt is leuk. (en eventueel neuken of een fantasie om op te trekken)
Of onzin?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom staat dit in R&P en niet in WGR?
Jawel. Ik kan 1 vrouw nauwelijks aan, laat staan twee.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:41 schreef Kamover het volgende:
[..]
Helemaal waar. Als de vrouw bloedmooi was, was er geen probleem
Dat kan niet. Ja ik moet wel die jongen geld geven. Maar ik kan niks bij haar in rekening brengen hiervoor.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Die vrouw heeft toch niet te bepalen welke collega een opdracht komt uitvoeren?
Zou het alsnog in rekening brengen .
Waarom niet? Er komt een medewerker om iets te fixen en zij wilt deze persoon niet...quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ja ik moet wel die jongen geld geven. Maar ik kan niks bij haar in rekening brengen hiervoor.
Want?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ja ik moet wel die jongen geld geven. Maar ik kan niks bij haar in rekening brengen hiervoor.
Ik geef 20 jaar garantie op mijn daken en dit is een eigen dak dus ik kan moeilijk na een maand geleden het er zelf opgelegd te hebben geld vragen om een lekkage te maken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet? Er komt een medewerker om iets te fixen en zij wilt deze persoon niet...
Gewoon in rekening brengen en geen zaken meer met haar doen.
Voorrijkosten zijn dat, zelfde als je een taxi besteldquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Oke ja dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:47 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik geef 20 jaar garantie op mijn daken en dit is een eigen dak dus ik kan moeilijk na een maand geleden het er zelf opgelegd te hebben geld vragen om een lekkage te maken.
Don't stick your dick in crazy.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha slaat seks met een lekker wijf van 23 af. TS is homo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |