Ik ken hier alleen de lijnen Leeuwarden - Zwolle en Groningen - Assenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus zo ouderwets zijn we ook niet hoor.
Geniet er van maat.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Guys, ik ga van mijn dagje vrij genieten. Zie jullie zondag wel weer, of maandag ofzo. Zie welciaoooo
Later haagsquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Guys, ik ga van mijn dagje vrij genieten. Zie jullie zondag wel weer, of maandag ofzo. Zie welciaoooo
Daaagquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat het wel weer eens tijd wordt voor een Maisie-OP
Wij hadden ruzie gekregen als ik de trein had gepakt!quote:
Lelijk ventje is datquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat het wel weer eens tijd wordt voor een Maisie-OP
Je mama is ook een lelijk ventjequote:
Niet waar, want ik zou je dan een glaasje koude cola toeschuiven en dan was je blij.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hadden ruzie gekregen als ik de trein had gepakt!
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet waar, want ik zou je dan een glaasje koude cola toeschuiven en dan was je blij.
Je waardeert het meer als je het minder drinktquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga alleen nog maar in t weekend cola drinken.
Ja daarom en ranja en water is ook goedkoper.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je waardeert het meer als je het minder drinkt
Zeker waar.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je waardeert het meer als je het minder drinkt
Oh nooit meer gaat hier niet gebeuren haha, ik vind het wel te lekker om helemaal te laten. Maar alleen in het weekend is eerst wel een goed begin.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:53 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker waar.
Ik heb nooit meer frisdrank in huis.
Nee koop altijd Jumbo huismerk of als ik teveel geld heb Pepsi Max.quote:
En beter voor je. Ik heb over de hele dag gewoon halve liter flesjes die ik minimaal met siroop vul en zo pak ik elke dag 2 liter water mee zonder andere shit te drinkenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom en ranja en water is ook goedkoper.
Ik ben er vrij eenvoudig mee gestopt, mis het ook niet echt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nooit meer gaat hier niet gebeuren haha, ik vind het wel te lekker om helemaal te laten. Maar alleen in het weekend is eerst wel een goed begin.
Ken je het merk first choice cola?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Coca cola vind ik echt niet de lekkerste cola.
Ja ik merk dat ik ook meer drinken binnen krijg als ik gewoon flesjes limonade of water pak.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En beter voor je. Ik heb over de hele dag gewoon halve liter flesjes die ik minimaal met siroop vul en zo pak ik elke dag 2 liter water mee zonder andere shit te drinken
Vind ik ook niet heel lekker. Lidl cola is wel lekker maar fles past niet in mijn koelkastdeur.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ken je het merk first choice cola?
Die is lekker
Haha damn.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben er vrij eenvoudig mee gestopt, mis het ook niet echt.Heb het eerst wel echt veel teveel gedronken, dan nam ik zo een 2 liter fles mee naar m'n slaapkamer vroegah en dronk ik m met gemak die nacht leeg.
Mensen die hier op visite komen moeten het maar gewoon doen met huismerk.quote:
Ik zou dit serieus wel kopen als het in mijn koelkastdeur zou passen. Prima cola wel.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:58 schreef I. het volgende:
Freeway cola jonguhh 2 liter klappen
[ afbeelding ]
Was niet best.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha damn.Helemaal stoppen vind ik ook niet nodig voor mezelf.
Die hadden we thuis ook altijdquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:58 schreef I. het volgende:
Freeway cola jonguhh 2 liter klappen
[ afbeelding ]
Ideaal idd. Bij ons stonden er altijd twee sixpacks in de koelkast.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou dit serieus wel kopen als het in mijn koelkastdeur zou passen. Prima cola wel.
Mensen die Freeway smerig vinden zijn zelfs smerigquote:
Klopt, die heb ik dan ook niet in huis.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Nu zijn vruchtensappen ook bepaald niet best trouwens I.
Concentraat en toegevoegd suiker en vitamine c, lekker manquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Nu zijn vruchtensappen ook bepaald niet best trouwens I.
Denk dat ik uiteindelijk ook vooral blikjes in de koelkast heb staan. Af en toe gewoon een blikje cola pakken. Wel beter dan een fles want dan heb ik ook niet dat het op moet ofzo.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ideaal idd. Bij ons stonden er altijd twee sixpacks in de koelkast.![]()
Geef nou maar toe aan Danny dat je een adblocker hebtquote:
Dat dronk ik vroeger wel regelmatig.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Al vind ik halve liter flesjes wortelsap voor 15 cent dan toch soms nog wel verleidelijk
Youtube he...op mn tvquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef nou maar toe aan Danny dat je een adblocker hebt
Oh ja, dat kan ook nog natuurlijk. Ik heb geen tv. Mag blij zijn met een bedquote:
Ook geen gek idee inderdaad. Hebben m'n ouders tegenwoordig ook, die drinken het ook amper.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ik uiteindelijk ook vooral blikjes in de koelkast heb staan. Af en toe gewoon een blikje cola pakken. Wel beter dan een fles want dan heb ik ook niet dat het op moet ofzo.
Welk genre wil je?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
Zo.
Oorsprong van Dan Brown net uitgelezen.
Plottwists die je niet aan ziet komen. Wel soms lastige materie.
Al met al 8,5/10
Iemand tip voor een nieuw boek?
Klopt. Vroeger toen iedereen nog dacht dat dat gezond wasquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat dronk ik vroeger wel regelmatig.Ace drank ofzo heet dat toch.
Wel bad en brood?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog natuurlijk. Ik heb geen tv. Mag blij zijn met een bed
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
Zo.
Al met al 8,5/10
Thriller, waargebeurd..quote:
douche en broodquote:
Het Juvenalis Dilemma.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
Zo.
Al met al 8,5/10
Doe maar gewoon cum.quote:
Ik denk nu ja moet ik weer eens kopen. Morgen ben ik dat alweer vergeten.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Vroeger toen iedereen nog dacht dat dat gezond was
Je moet een week zitten?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
douche en brood
Ga gelukkig vanaf morgen tot volgende week zaterdag in luxe leven weekje
Hmquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Thriller, waargebeurd..
Geen horror of sf.
Al overweeg ik Under the Dome te gaan lezen. Vond S1 van de tv serie echt supervet.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:09 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Doe maar gewoon cum.
Niet teveel poespas.
Ik zei poes hihaho.
Ik ga eens even researcher naar je tip.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm
Ik vind I am Pilgrim een van de betere thrillers die ik gelezen heb.
Oooohquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:09 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Heb alles van Dan Brown al gelezen
Nee, op mn moeders katjes passen die op vakantie gaat. Dus ik kan weer een weekje tv kijkenquote:
AstroTVquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, op mn moeders katjes passen die op vakantie gaat. Dus ik kan weer een weekje tv kijken
Heb wel twee jaar over dit boek gedaan. Uiteindelijk 3x overnieuw begonnen.quote:
Die ga ik even opzoeken voor op m'n E-reader.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm
Ik vind I am Pilgrim een van de betere thrillers die ik gelezen heb.
Of misschien De schaduw van de wind van Zafon. Dat is ook een heerlijk boekiequote:
Weet je trouwens welk boek je echt moet lezen. Tot misselijk kokhalzend aan toe... en niet stoppen zo indrukwekkend.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of misschien De schaduw van de wind van Zafon. Dat is ook een heerlijk boekie
Ja die heb ik laatst gelezen. Mooi boek jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Weet je trouwens welk boek je echt moet lezen. Tot misselijk kokhalzend aan toe... En niet stoppen zo indrukwekkend.
Ik ontsnapte uit Auschwitz - Rudolf VRBA
Dit klinkt boeiend.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Weet je trouwens welk boek je echt moet lezen. Tot misselijk kokhalzend aan toe... en niet stoppen zo indrukwekkend.
Ik ontsnapte uit Auschwitz - Rudolf VRBA
En in die categorie isquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die heb ik laatst gelezen. Mooi boek ja
Ahh, ja ik ben ook al twee jaar bezig met Het Juvenalis Dilemma.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:13 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Heb wel twee jaar over dit boek gedaan. Uiteindelijk 3x overnieuw begonnen.
Niet omdat het een slecht boek is, integendeel. Maar mijn ADHD zorgt ervoor dat ik gewoon niet meer kan lezen.
Tegenwoordig lees ik een half uurtje tot een uur voor het slapen gaan.
Maar heb best veel gelezen vroeger.
Ik heb een klein leven gelezen. Dat zijn 30 zware boeken in 1quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
En in die categorie is
Ik had geen naam van Dave Pelser ook een mooi boek. Trouwens een trilogie.
Maar dat genre moet je van houden. Zijn zware boeken
Hoop houden, het is mij ook gelukt.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:19 schreef I. het volgende:
[..]
Ahh, ja ik ben ook al twee jaar bezig met Het Juvenalis Dilemma.Maar dan de Engelse versie, Digital Fortress. Kan ook niet gefocust blijven lezen, beetje jammer wel.
Ja alleen ik had geen naam is non fictiequote:Op zaterdag 7 september 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een klein leven gelezen. Dat zijn 30 zware boeken in 1
waargebeurd is wel fictie verderquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:23 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja alleen ik had geen naam is non fictie
Nu moet iemand met postenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:
Tsjonge jongequote:
Leg het dan ook eens beter uit joh.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Tsjonge jonge
waardeloze gozer ben jij joh
Van Hartequote:
Ik kan m wel naar je opsturen. Die van mij is een reispocketquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh snel gekeken, geloof het wel. Binnenkort maar keertje kopen.
Ja, da's nu te laat hè.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Harte
Gefeliciteerd
Met
Je
Verjaardag?
Ja kan ook. Klinkt wel erg boeiend.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik kan m wel naar je opsturen. Die van mij is een reispocketpast door de brievenbus.
Moet m even zoeken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan ook. Klinkt wel erg boeiend.
Ja is goed.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Moet m even zoeken.
Post m wel als ik terug ben van vakantie samen met je kaarten
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is goed.![]()
Ik zal morgen eens de stapel die nog ligt eens verwerken. Laatst heel veel gekregen in 1x haha, allemaal dit jaar opgespaard door die persoon en vorige week in 1x verstuurd. Gok stuk of 40?
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]![]()
Nice.
Nou ik ga rondreizen dus kan verschillende plaatsen fixen
Ik ook wel, ik denk alleen dat de hoeveelheid toeristen het effect beetje omlaag haalt als je daar eenmaal bentquote:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]![]()
Nice.
Nou ik ga rondreizen dus kan verschillende plaatsen fixen
M'n broer is dit jaar geweest met een maat, en ondanks dat het echt heel druk was, blijft het echt indrukwekkend, als ik hun woorden moet geloven.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel, ik denk alleen dat de hoeveelheid toeristen het effect beetje omlaag haalt als je daar eenmaal bent
Nicequote:
Schnell.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Wil al uur douchen maar het gaat niet zo snel.
Waar gaan we heen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben voor nu al blij als ik NL uit ben.
Nou ja, goed plan, maar op FOK! is het toch lastigquote:
Ik stond onder de douche.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:21 schreef HeatWave het volgende:
Ja, amarantha is bang voor me, terecht.
Je naam is dan ook wel angstaanjagend jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:21 schreef HeatWave het volgende:
Ja, amarantha is bang voor me, terecht.
Picsquote:
Voor bejaarden welquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je naam is dan ook wel angstaanjagend ja
Ga je toch terugquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja had je eerder moeten zeggen he.
RIPquote:
Beetje meer naar links is beter, nu stond je een deel uit beeldquote:
Zal het straks even veranderen!quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje meer naar links is beter, nu stond je een deel uit beeld.
Cool, ik bedoel, als je het doet, doe het dan goed!quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal het straks even veranderen!
Nog even langs de Glurinamer alvorens we huiswaarts kerenquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
RIP
Rook qel een sigaar op zijn FOK!dood
quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nog even langs de Glurinamer alvorens we huiswaarts keren
Waar is hij dan? Permban?quote:
Die was gestopt na geklaag in feedbackquote:
Matig dat ik dat heb gemist.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die was gestopt na geklaag in feedback
Ja vind ik ookquote:
Mss kan @HeatWave een topic over jou maken?quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon random mensen op foto zetten en topic over openen toch.
Moeten die grietjes niet naar schoolquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon random mensen op foto zetten en topic over openen toch.
De foto's die ik heb mogen niet onlinequote:Op zaterdag 7 september 2019 01:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mss kan @:heatwave een topic over jou maken?
Klote hippiesquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeten die grietjes niet naar school![]()
![]()
Van wie nietquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De foto's die ik heb mogen niet online.
Heyquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:31 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb wel een foto van Miep weten te bemachtigen
Policy, Ama, omgangsverbod, van die kleine nietszeggende dingenquote:
Kinderachtigquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Policy, Ama, omgangsverbod, van die kleine nietszeggende dingen.
Ja, wat weet zo'n rechter er nou van?quote:
D66 rechtersquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat weet zo'n rechter er nou van?.
Daar moet een piemel inquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:34 schreef I. het volgende:
[..]
Wat een beeldige ogen, en prachtige volle lippen
Een pot natquote:
Nee, wel Janquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:37 schreef SoS87 het volgende:
Zouden jullie Lillian Marijnissen doen?
Stem daarom de volgende verkiezingen op de Bolkspartij!quote:
Mijn stemmen hebben zequote:Op zaterdag 7 september 2019 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stem daarom de volgende verkiezingen op de Bolkspartij!
:"Voor meer 'Mooooo en TJILP!"
:"Omdat stemmen op die ander partijen toch niet hielp!"
We zoeken nog kandidaten voor op de lijst en lijstduwers, dus als je niks te doen hebtquote:
Verstandige vent.quote:
Een rondje door Tsjernobyl, dat lijkt me vet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:46 schreef I. het volgende:
Pff, lijkt me zo vet hè, fotograferen in verlaten panden
Kom je stralend terugquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een rondje door Tsjernobyl, dat lijkt me vet.
Mij ook, maar dan wel via een betrouwbare tour, en niet zo'n tour naar huisjes en hutten die helemaal speciaal zijn ingericht om er een beetje intrigerend uit te zien.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja, nog nooit naar gekeken verder. Maar het lijkt me wel tof, die exclusion zone in.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:50 schreef I. het volgende:
[..]
Mij ook, maar dan wel via een betrouwbare tour, en niet zo'n tour naar huisjes en hutten die helemaal speciaal zijn ingericht om er een beetje intrigerend uit te zien.
Been there, done that. Hele tour incl Pripyat. Echt heel erg trippy om daar rond te lopen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je mag daar maar max aantal minuten rondlopen toch? Uit veiligheidsredenenquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there, done that. Hele tour incl Pripyat. Echt heel erg trippy om daar rond te lopen.
Neuh, het is al jaren veilig zat. Wel een paar plekken gezien met veel straling (je kreeg een geigerteller mee) maar over het algemeen is er niet zoveel meer aan de hand.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag daar maar max aantal minuten rondlopen toch? Uit veiligheidsredenen
Nou ja sowieso zal het gebied rond de reactor nooit stralingsvrij worden natuurlijkquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, het is al jaren veilig zat. Wel een paar plekken gezien met veel straling (je kreeg een geigerteller mee) maar over het algemeen is er niet zoveel meer aan de hand.
Je moet er alleen niet gaan wonen, of meer dan een centimeter diep gaan graven.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, het is al jaren veilig zat. Wel een paar plekken gezien met veel straling (je kreeg een geigerteller mee) maar over het algemeen is er niet zoveel meer aan de hand.
Nou ja, voorlopig zeker niet. Maar je kan er tegenwoordig prima heen. Voor mij was het alweer een paar jaar terug, van wat ik nu overal lees wordt het bijna massatoerismequote:Op zaterdag 7 september 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja sowieso zal het gebied rond de reactor nooit stralingsvrij worden natuurlijk
True.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja, nog nooit naar gekeken verder. Maar het lijkt me wel tof, die exclusion zone in.
Ach nou ja, verdienen ze tenminste goed aan die rampquote:Op zaterdag 7 september 2019 02:00 schreef I. het volgende:
[..]
True.
Ik weet niet meer waar ik het gezien had, maar er wordt daar zoveel gigantisch gefaked, en zelfs radioactief spul in de grond gestopt om het spannend te maken voor je.
Ja, dat geloof ik ook wel hoor. Beetje aandikken her en der. Maar het lopen in die stad, dat reuzenrad etc, dat blijft indrukwekkend om te zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2019 02:00 schreef I. het volgende:
[..]
True.
Ik weet niet meer waar ik het gezien had, maar er wordt daar zoveel gigantisch gefaked, en zelfs radioactief spul in de grond gestopt om het spannend te maken voor je.
Ja bizar inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2019 02:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig zeker niet. Maar je kan er tegenwoordig prima heen. Voor mij was het alweer een paar jaar terug, van wat ik nu overal lees wordt het bijna massatoerisme.
Toen ik ging was het nog allemaal heel erg "spannend" met overal bewakers met AK47s etc, om de 3 meter een controlepost, heel erg hush hush.quote:
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach nou ja, verdienen ze tenminste goed aan die ramp
Kan ik me goed voorstellen idd.quote:Op zaterdag 7 september 2019 02:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook wel hoor. Beetje aandikken her en der. Maar het lopen in die stad, dat reuzenrad etc, dat blijft indrukwekkend om te zijn.
Je kreeg ook een lunch in een centrale daar, echt met detectiepoorten etc, best apart.
Ach, de hele tijd je nek breken omdat er weer een super lekker wijf voorbij kwam lopen heeft meer indruk gemaakt dan die kutcentralequote:Op zaterdag 7 september 2019 02:04 schreef I. het volgende:
[..]
Dat zeker ja
[..]
Kan ik me goed voorstellen idd.
Klopt ja. Dagje Chernobyl blijft ook wel apart klinken toch welquote:Op zaterdag 7 september 2019 02:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toen ik ging was het nog allemaal heel erg "spannend" met overal bewakers met AK47s etc, om de 3 meter een controlepost, heel erg hush hush.
Nu gaan er hele toerbussen heen geloof ik.
Oh ja, ik heb nog nooit zoveel likes op facebook gehad dan na die tripquote:Op zaterdag 7 september 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja. Dagje Chernobyl blijft ook wel apart klinken toch wel
Al die slavische vrouwen hebben zo'n hoekige kop (als ze niet moddervet zijn dan) .quote:Op zaterdag 7 september 2019 02:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, de hele tijd je nek breken omdat er weer een super lekker wijf voorbij kwam lopen heeft meer indruk gemaakt dan die kutcentrale.
Mwah, niet mee eens. Het moet je ding zijn, maar qua uiterlijk zijn ze vaak erg mooi hoor, en goed verzorgd. Of je er verder iets meer mee wil dan seks is een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 7 september 2019 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al die slavische vrouwen hebben zo'n hoekige kop (als ze niet moddervet zijn dan) .
Ja, tot op het absurde af. Allemaal van die popjes. Ik vind de au naturel look toch echt aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 7 september 2019 02:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niet mee eens. Het moet je ding zijn, maar qua uiterlijk zijn ze vaak erg mooi hoor, en goed verzorgd. Of je er verder iets meer mee wil dan seks is een heel ander verhaal.
Ach, je bent er als toerist, dan ga ik ook niet moeilijk doenquote:Op zaterdag 7 september 2019 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, tot op het absurde af. Allemaal van die popjes. Ik vind de au naturel look toch echt aantrekkelijker.
Ik zeg ook niet dat ik er moeilijk zou doen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 02:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je bent er als toerist, dan ga ik ook niet moeilijk doen. Ik zou nooit een partner zoeken daar, maar je kan je er prima vermaken hoor.
Voor mijn ideale vrouw, zie R&P SC.
Fair enoughquote:Op zaterdag 7 september 2019 02:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er moeilijk zou doen.
Doe danquote:Op zaterdag 7 september 2019 05:02 schreef naatje_1 het volgende:
Hello, nog wakker en wordt geacht te dansen
Pak die gozer helemaal in, je kan het!quote:Op zaterdag 7 september 2019 05:02 schreef naatje_1 het volgende:
Snap niet wat je dan op FOK! doetquote:Op zaterdag 7 september 2019 05:02 schreef naatje_1 het volgende:
Flipsebipsquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snap niet wat je dan op FOK! doet
Naatje is pas écht dronken, als er spelfouten worden gemaakt.quote:Op zaterdag 7 september 2019 05:02 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Naatje is pas écht dronken, als er spelfouten worden gemaakt.
Lolquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Naatje is pas écht dronken, als er spelfouten worden gemaakt.
Ochtendzonnetje + buiten koffie 🥰quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb eigenlijk 100 dingen te doen maar de koffie smaakt nog zo goedvertrouwd, zaterdagwarm en wakkerworderig.
Geen vrolijk sol straaltje te bekennen hier.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ochtendzonnetje + buiten koffie 🥰
Heb alles afgepaktquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen vrolijk sol straaltje te bekennen hier.
Valt mee hoor, ben soms gewoon helemaal klaar met jequote:Op zaterdag 7 september 2019 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was hard nodig denk ik, gun het je.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ben soms gewoon helemaal klaar met je
rijke fantasie wel jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:32 schreef Kopjechino het volgende:
De verhalen van UitStraling zijn soms zo sterk als mijn koffie
Gooi die verhalen in de blender, paar drupjes tabasco, twee volle glazen whisky erbij, vermenigvuldig maal tien en je bent er nog niet vrees ik.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:32 schreef Kopjechino het volgende:
De verhalen van UitStraling zijn soms zo sterk als mijn koffie
Ben gaan stappen met mijn vrienden, een vriend van mij was jarig gister dus gingen we met zijn allen een drankje doen in de stad.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Gooi die verhalen in de blender, paar drupjes tabasco, twee volle glazen whisky erbij, vermenigvuldig maal tien en je bent er nog niet vrees ik.
Suiker is vergifquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je beter een keer wat happen suiker pakken anders.
gezellig zegquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben gaan stappen met mijn vrienden, een vriend van mij was jarig gister dus gingen we met zijn allen een drankje doen in de stad.
En jij dan?
Dat café ken ik niet, maar voetbal kijken in een café is sowieso altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:37 schreef JanCees het volgende:
gezellig zeg
ik was voetbal kijken in cafe de paus
Wie is dat danquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chronisch chagrijnig is ook vergif.
sowiesoquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat café ken ik niet, maar voetbal kijken in een café is sowieso altijd wel gezellig
neequote:Op zaterdag 7 september 2019 10:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja! Of in een muffe sportschool?
Ik waarschijnlijkquote:
Zo, lekker bezig jij zeg.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:49 schreef JanCees het volgende:
sowieso
en flink gekand dus prima
vanavond heb ik een housewarming, er weer een paar tegenaan gooien
Niet gelezenquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:57 schreef UitStraling het volgende:
Maar gisteren doodnormale dag gehad, hard gewerkt, veel kunnen doen, daarna band linksvoor laten checken want die blijft een beetje achter qua hardheid, zag ik toevallig vrij bijzondere velgen, die besteld, daarna lullig plantje gekocht voor mijn jarige moeder, chinees voor die mensjes meegenomen, als een stel varkens op zitten vreten, ben aldus weer bij met mijn calorieën en roddels.
Tevens met een van mijn zussen dus wat plannetjes gemaakt voor een roadtrip die we al maanden zouden maken, wat beloftes gemaakt en agenda's naast elkaar gelegd, niets concreets nog.
Neefje kwam nog even onverwachts langs ook, wat sterke verhalen aan mogen horen van zijn veroveringen op liefdesgebied en samen slappe lach gekregen omdat we samen van dezelfde appelboom af komen.
Zou daarna sterretjes en de manen van Jupiter gaan bekijken want maatje heeft een nieuwe Celestron telescoop echter was het bewolkt maar gelukkig vonden we nog een flesje whisky en raken we samen nooit uitgepraat, dat was het, niks geks, slechts doodnormaal.
Kijk, ik kan ook alledaagse verhaaltjes vertellen
Lekker zeg, veel plezierquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk
[..]
Zo, lekker bezig jij zeg.
Ik ga vanavond uit eten, dus ik focus mij meer op het voedsel als op de drank.
Dankjewel, jij ook. Maar dat zal vast wel goedkomenquote:
Grieks?quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankjewel, jij ook. Maar dat zal vast wel goedkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |