Ik ken hier alleen de lijnen Leeuwarden - Zwolle en Groningen - Assenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus zo ouderwets zijn we ook niet hoor.
Geniet er van maat.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Guys, ik ga van mijn dagje vrij genieten. Zie jullie zondag wel weer, of maandag ofzo. Zie welciaoooo
Later haagsquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Guys, ik ga van mijn dagje vrij genieten. Zie jullie zondag wel weer, of maandag ofzo. Zie welciaoooo
Daaagquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat het wel weer eens tijd wordt voor een Maisie-OP
Wij hadden ruzie gekregen als ik de trein had gepakt!quote:
Lelijk ventje is datquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat het wel weer eens tijd wordt voor een Maisie-OP
Je mama is ook een lelijk ventjequote:
Niet waar, want ik zou je dan een glaasje koude cola toeschuiven en dan was je blij.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hadden ruzie gekregen als ik de trein had gepakt!
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet waar, want ik zou je dan een glaasje koude cola toeschuiven en dan was je blij.
Je waardeert het meer als je het minder drinktquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga alleen nog maar in t weekend cola drinken.
Ja daarom en ranja en water is ook goedkoper.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je waardeert het meer als je het minder drinkt
Zeker waar.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je waardeert het meer als je het minder drinkt
Oh nooit meer gaat hier niet gebeuren haha, ik vind het wel te lekker om helemaal te laten. Maar alleen in het weekend is eerst wel een goed begin.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:53 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker waar.
Ik heb nooit meer frisdrank in huis.
Nee koop altijd Jumbo huismerk of als ik teveel geld heb Pepsi Max.quote:
En beter voor je. Ik heb over de hele dag gewoon halve liter flesjes die ik minimaal met siroop vul en zo pak ik elke dag 2 liter water mee zonder andere shit te drinkenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom en ranja en water is ook goedkoper.
Ik ben er vrij eenvoudig mee gestopt, mis het ook niet echt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nooit meer gaat hier niet gebeuren haha, ik vind het wel te lekker om helemaal te laten. Maar alleen in het weekend is eerst wel een goed begin.
Ken je het merk first choice cola?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Coca cola vind ik echt niet de lekkerste cola.
Ja ik merk dat ik ook meer drinken binnen krijg als ik gewoon flesjes limonade of water pak.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En beter voor je. Ik heb over de hele dag gewoon halve liter flesjes die ik minimaal met siroop vul en zo pak ik elke dag 2 liter water mee zonder andere shit te drinken
Vind ik ook niet heel lekker. Lidl cola is wel lekker maar fles past niet in mijn koelkastdeur.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ken je het merk first choice cola?
Die is lekker
Haha damn.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben er vrij eenvoudig mee gestopt, mis het ook niet echt.Heb het eerst wel echt veel teveel gedronken, dan nam ik zo een 2 liter fles mee naar m'n slaapkamer vroegah en dronk ik m met gemak die nacht leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |