Nee hoorquote:
Perfectiequote:
Moet je ook niet doen, is slecht voor je.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, paar drukke uurtjes gehad en veel bewogen.
Beetje.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, beetje autist ben je ook wel
Zoals jouw perfecte moderatorvaardigheden.quote:
Auto-dm die hij zelf heeft ingesteldquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Auto-dm die hij zelf heeft ingesteld
Dat denkt iedere man altijd maar, maar valt gelukkig altijd mee.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zoals jouw perfecte moderatorvaardigheden.
Oohh vandaarquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denkt iedere man altijd maar, maar valt gelukkig altijd mee.
Heb al tijdje niet geDMd maar goed. Ik reageer ook niet meer altijd terug lol
Ah, vandaar dat je niet meer reageert op mijn dickpicks. En ik maar denken dat het kwam omdat je furieus op dat beeld materiaal aan het fappen wasquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denkt iedere man altijd maar, maar valt gelukkig altijd mee.
Heb al tijdje niet geDMd maar goed. Ik reageer ook niet meer altijd terug lol
is echter de semiotische context waarin het woord 'perfectie' haar betekenis ontleent, namelijk de differentie t.o.v. een 'imperfecte' of 'gebrekkige' staat, niet een waardegeving door middel van gebrek, i.t.t. heelheid?quote:
Contextafhankelijkquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is echter de semiotische context waarin het woord 'perfectie' haar betekenis ontleent, namelijk de differentie t.o.v. een 'imperfecte' of 'gebrekkige' staat, niet een waardegeving door middel van gebrek, i.t.t. heelheid?
Is je rechterhand weleens teleurgesteld in je ja?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:55 schreef I. het volgende:
[..]
Daar zijn de vrouwtjes meestal niet zo blij mee hoor.
Negeren is beter hequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:55 schreef I. het volgende:
[..]
Daar zijn de vrouwtjes meestal niet zo blij mee hoor.
Perfectie bestaat niet, punt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is echter de semiotische context waarin het woord 'perfectie' haar betekenis ontleent, namelijk de differentie t.o.v. een 'imperfecte' of 'gebrekkige' staat, niet een waardegeving door middel van gebrek, i.t.t. heelheid?
Allemaal van @murp ?quote:
Sowieso, want ik ben linkshandig.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is je rechterhand weleens teleurgesteld in je ja?
Weet ik nog niet. Heb een heel druk weekend, dus doe een beetje rustig aan vanavond denk ik.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:56 schreef I. het volgende:
Flink tanken? Of gewoon lekker relaxed bieren.
Niet heel onverstandig dan.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb een heel druk weekend, dus doe een beetje rustig aan vanavond denk ik.
Goed dat je dit zelf inzietquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:58 schreef I. het volgende:
Er ging hier net een alarmbelletje af. Ik post weer teveel. Nou joe.
Als diamanten in de nachtquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
niet waar, jouw lach is perfectie voor mij
quote:
Ja euh daarover gesproken, ik kan een pauze gebruikenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je niet meer reageert op mijn dickpicks. En ik maar denken dat het kwam omdat je furieus op dat beeld materiaal aan het fappen was
Zoals hij hier overkomt, is het een aardige kerelquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I. heeft wel wat zelfreflectie hoor
Jouw probleemquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ken deze referentie niet en wil hem niet kennen
Is hij zekerquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Zoals hij hier overkomt, is het een aardige kerel
schatje jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zoals hij hier overkomt, is het een aardige kerel
quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:09 schreef Fok-it het volgende:
Ze willen allemaal zitten op me lalala
Ik heb een heleboel geld nanana
We zitten niet op dezelfde pagina
We komen niet uit dezelfde vagina, eh eh
Wat een lyricaal genot weer
oerlelijk anglicismequote:Op vrijdag 6 september 2019 17:09 schreef Fok-it het volgende:
Ze gaan nu kapot van de jaloeziequote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gaan nu kapot van de jaloezie
Voor fatoe mannen heb ik allergie
Juist jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:09 schreef Fok-it het volgende:
Thanks, ik ben ook wel een toffe gastquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb dit met jou ook
Haha vind jou wel een aardige kerel xd
Ik voel sterk de behoefte over ze heen te kotsenquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:09 schreef Fok-it het volgende:
omg ik ook, heeft deze drang bij jou ook een hele erotische lading?quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik voel sterk de behoefte over ze heen te kotsen
Je prefereert Huts a niffeauuuu over Niffo niffo letss goo begrijp ik? Moeilijke keuze inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik voel sterk de behoefte over ze heen te kotsen
Oh shitquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
omg ik ook, heeft deze drang bij jou ook een hele erotische lading?
Nee dat komt bij mij puur uit het onvermogen ze naar een werkkamp te zendenquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
omg ik ook, heeft deze drang bij jou ook een hele erotische lading?
deze opmerking heeft een duidelijk merkbare raciale subtekstquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dat komt bij mij puur uit het onvermogen ze naar een werkkamp te zenden
Dat valt alles meequote:Op vrijdag 6 september 2019 17:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
deze opmerking heeft een duidelijk merkbare raciale subtekst
quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thanks, ik ben ook wel een toffe gast
Nieuw zegt iequote:
Ik ben niet op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de hip-hop scenequote:
Sterker nog, is het broertje van noelquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de hip-hop sceneMaar hij is al een grote op de straat begrijp ik
Ah ja, dan begrijp ik de felle reactie wel. Familie altijd beschermenquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sterker nog, is het broertje van noel
ik heb ook een grote op de straat 🙈🙈quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de hip-hop sceneMaar hij is al een grote op de straat begrijp ik
wowwowquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik heb ook een grote op de straat 🙈🙈
quote:
Jezusquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik moest even in de stad zijn. 9 euro parkeerkosten voor 75 minuten afgetikt. Lol
Red pillquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn jullie ook red pill mensen?
R&P / The Red Pill Womenquote:
Niet gekliktquote:
Mss moet ik de matrix eens kijkenquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef I. het volgende:
Jezus, je zou daar tijdens je zielige leventje maar tijd in steken.
Lijkt mij een beter idee idd.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mss moet ik de matrix eens kijken
Maar wat als ik doordraai en er in ga gelovenquote:
Dan ben je een tering debielquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wat als ik doordraai en er in ga geloven
Nou ik weet dat het vrijdag is maar denk even aan je taalgebruik we zijn hier niet in dat haagse ghetto van je kerelquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je een tering debiel
Gewoon recht voor je raap. BAM!quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik weet dat het vrijdag is maar denk even aan je taalgebruik we zijn hier niet in dat haagse ghetto van je kerel
Geelgroene volksverlakkerquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon recht voor je raap. BAM!
Ik kom hier niet doorheen, dit is te debielquote:
OP NAAR FEEDBACKquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:52 schreef I. het volgende:
ZO DAN KOEKOEK HARD TEGEN HARD DIT JEETJE SOWWWWWW
Louis van Gaal heeft in Rwanda een babyaap een naam gegevenquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Louis van Gaal heeft in Rwanda een babyaap een naam gegeven
WE ZIJN NIET ALLEEN DE BESTE VAN RWANDA, MAAR OOK VAN AFRIKA
BAYERN RWANDA
Ik vind hem geweldig jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Stond ie hoor. Mooie vent
quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig ja
Reactie op voetbalzone: laat me jullie vertellen over het totale aap principe![]()
We give them a cookie from their own doughquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We are running after the facts
That is not very smart, that can I sayquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:05 schreef I. het volgende:
[..]
We give them a cookie from their own dough
That can I. say.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
That is not very smart, that can I say
?quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:26 schreef Fok-it het volgende:
Waarom wordt mijn hele reactie verwijderd zonder edit van een mod. Was deze
Herkenbaar probleem.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:45 schreef Solotovski het volgende:
Waarom kan ik toch niet stoppen met eten
Als ze vinden dat je opmerking te ver gaat editen ze hem tochquote:
Neuh, ik mag je gewoon nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze vinden dat je opmerking te ver gaat editen ze hem tochnu halen ze hem helemaal weg
quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze vinden dat je opmerking te ver gaat editen ze hem tochnu halen ze hem helemaal weg
Neequote:Op vrijdag 6 september 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zijn jullie ook zo gespannen?
Valt het zo op ja?quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou echt kapot chaggy worden dan.
Ehm denk dat je gek bent geworden jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:56 schreef I. het volgende:
[..]
Die stond er eerst, toch? Of ben ik gek aan het worden.
Valt reuze mee, ik drink zo gewoon weer een shakeje.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:05 schreef Fok-it het volgende:
Ah de eerste ontwenningsverschijnselen beginnen op te komen bij I.
Kut Koeman bedoel jequote:
Eens hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut Koeman bedoel je
Goeie coach hoor maar ik ben dat conservatieve 380 jaar lang vasthouden aan dezelfde matige spelers zo zatweg met Babel, Promes en Dumb-fries.
Hopelijk gooit die Malen voor de leeuwen tweede helftquote:
Ja maar beter doet ie dat meteen na rust en niet in minuut 70 pas of zo.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk gooit die Malen voor de leeuwen tweede helft
Verder is er nog niks aan de hand verder als je hem verliest. van Noord-Ierland, Estland en Wit-Rusland beide potjes winnen is gewoon te doen natuurlijk. Maar als Noord-Ierland straks ook van Duitsland wint heb je wel groot probleemquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar beter doet ie dat meteen na rust en niet in minuut 70 pas of zo.
Jawel maar ik zie het toch somber in. Noord-Ierland heeft al 12 punten. Dat gaan echt geen leuke potjes worden, vooral uit niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder is er nog niks aan de hand verder als je hem verliest. van Noord-Ierland, Estland en Wit-Rusland beide potjes winnen is gewoon te doen natuurlijk. Maar als Noord-Ierland straks ook van Duitsland wint heb je wel groot probleem
Hopen op een goeie play-off loting dan. Maar dan zul je het wel zien, dat ze daar Portugal loten ofzoquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel maar ik zie het toch somber in. Noord-Ierland heeft al 12 punten. Dat gaan echt geen leuke potjes worden, vooral uit niet.
Jij bent dan ook zo dom als een koe manquote:
WAT ZEG JE DAAR?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zo dom als een koe man
Wat een uitgangspositie als we deze uit het vuur slepenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ka
[..]
Laat ons even genieten
1-2
Echt hequote:Op vrijdag 6 september 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een uitgangspositie als we deze uit het vuur slepen
Nou doe dat maar niet inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he
Maar ik ga nu niet te vroeg juichen, ook al wil ik dat wel
Mjaquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Dat is toch geen hands man belachelijk dat ze geen VAR hebben hier
Nu zou een gelijkspel ook niet verkeerd zijnquote:
Ik zit niet heel rustig te kijkenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zou een gelijkspel ook niet verkeerd zijn
En nu?quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit niet heel rustig te kijken
quote:
En Noord-Ierland-Duitsland.quote:
Zou wel een genot zijn jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Noord-Ierland-Duitsland.
Als de Noord-Ieren nu winnen Duitsland 3de
quote:
Weet niet wat beter is hoor, Noord-Ierland moet Nederland ook nog twee keer tegen.quote:
Het Belgische elftal is op z´n retour.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Oh en België maar 4-0 tegen San Marino
Thuis winnen we dat sowieso wel, laten we nu niet gaan doen of die Ieren kunnen voetballenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Weet niet wat beter is hoor, Noord-Ierland moet Nederland ook nog twee keer tegen.
Daarom juist. Ze kunnen zich misschien al geplaatst hebben voor de uitpot tegen hun.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Weet niet wat beter is hoor, Noord-Ierland moet Nederland ook nog twee keer tegen.
Nu alleen de rest van het voetbal nog en de wereld is een betere plaats!quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het Belgische elftal is op z´n retour.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu alleen de rest van het voetbal nog en de wereld is een betere plaats!
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu alleen de rest van het voetbal nog en de wereld is een betere plaats!
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Thuis winnen we dat sowieso wel, laten we nu niet gaan doen of die Ieren kunnen voetballen
Eerst bij Estland uit aan het doelsaldo werken. Hopelijk tikken ze er minstens 5 in.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom juist. Ze kunnen zich misschien al geplaatst hebben voor de uitpot tegen hun.
Zou wel fijn zijn jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Eerst bij Estland uit aan het doelsaldo werken. Hopelijk tikken ze er minstens 5 in.
Een na laatste pot is Noord-Ierland uit pas. Dan zijn ze allang geplaatst als ze tegen Duitsland winnen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Eerst bij Estland uit aan het doelsaldo werken. Hopelijk tikken ze er minstens 5 in.
Ah nicequote:Op vrijdag 6 september 2019 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een na laatste pot is Noord-Ierland uit pas. Dan zijn ze allang geplaatst als ze tegen Duitsland winnen.
Dumfries echt nooit meer opstellenquote:
Sowieso wisselwerking tussen Depay en Gini in Oranje is genotquote:
Nee maar dat wist iedereen voor de wedstrijd al, behalve Koemanquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dumfries echt nooit meer opstellen
eens!quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso wisselwerking tussen Depay en Gini in Oranje is genot
Als hij er maandag in staat kan ik Koeman nooit meer serieus nemenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar dat wist iedereen voor de wedstrijd al, behalve Koeman
Heerlijk he?! Geeft wel vertrouwen dit.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als hij er maandag in staat kan ik Koeman nooit meer serieus nemen![]()
Die Malen is wel echt een leuke speler
Tegen Estland kan je aanvallend spelen. Hateboer gaat spelen denk ikquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als hij er maandag in staat kan ik Koeman nooit meer serieus nemen![]()
Die Malen is wel echt een leuke speler
Stengs die er ook aan zit te komen, gaat leuk worden de komende jarenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk he?! Geeft wel vertrouwen dit.
Wat moet je met zo´n de Roon joh? Ik vind het zo´n net niet spelertje..quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen Estland kan je aanvallend spelen. Hateboer gaat spelen denk ik
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen Estland kan je aanvallend spelen. Hateboer gaat spelen denk ik
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stengs die er ook aan zit te komen, gaat leuk worden de komende jaren
Ik wil en MOET gewoon een keer bewust meemaken dat Nederland die cup omhoog gaat houden!!!!quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stengs die er ook aan zit te komen, gaat leuk worden de komende jaren
Echte stofzuiger he. Heeft wel paar puike potjes gespeeld al hoor. Ook altijd basis bij Atalantaquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet je met zo´n de Roon joh? Ik vind het zo´n net niet spelertje..
Als Van Beek fit is speelt De Roon niet hoorquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet je met zo´n de Roon joh? Ik vind het zo´n net niet spelertje..
2022quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik wil en MOET gewoon een keer bewust meemaken dat Nederland die cup omhoog gaat houden!!!!
Sven van Beek in Oranjequote:Op vrijdag 6 september 2019 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als Van Beek fit is speelt De Roon niet hoor
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echte stofzuiger he. Heeft wel paar puike potjes gespeeld al hoor. Ook altijd basis bij Atalanta
Ja true.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als Van Beek fit is speelt De Roon niet hoor
Oh kut ja ik vergeet een woordquote:
Dat zijn we wel top denk ik over de hele linie, volgend jaar is te vroegquote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zijn we wel top denk ik over de hele linie, volgend jaar is te vroeg
Rechtsback alleen zorgenkindje.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zijn we wel top denk ik over de hele linie, volgend jaar is te vroeg
quote:
Ik kan momenteel echt niets beters verzinnen hoorquote:
Op alle fronten, behalve fifa rankingquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn we de Belgen nu voorbij jongens?
Vd Maarelquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan momenteel echt niets beters verzinnen hoor
Ja, die ranking neem ik dus niet heel serieus.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Op alle fronten, behalve fifa ranking
Die ranking slaat sowieso als kut op Dirkquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Op alle fronten, behalve fifa ranking
Duitse tranenquote:
De herfst is vroeg dit jaarquote:
Terechtquote:
Nee de donkere dagen zijn echt kut, je kan er helemaal niets meequote:
Bijna kerstquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee de donkere dagen zijn echt kut, je kan er helemaal niets mee
Het heeft wel wat.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee de donkere dagen zijn echt kut, je kan er helemaal niets mee
Ik kan er geen voordelen in zien.quote:
Ieder seizoen is leuk, vind ik dan.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan er geen voordelen in zien.
Mijn vriendin vindt het wel heel fijn en gaat dan kaarsjes aansteken en zo![]()
Ik zit liever in de korte broek aan een flesje Amstel bij de BBQ
Mijn werk bus heeft een standkachelquote:
Binnen bbq voor de open haard in je korte broekquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan er geen voordelen in zien.
Mijn vriendin vindt het wel heel fijn en gaat dan kaarsjes aansteken en zo![]()
Ik zit liever in de korte broek aan een flesje Amstel bij de BBQ
Moet ik er eerst één aanschaffenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Binnen bbq voor de open haard in je korte broek
Je zou maar Oeh Ah Mof hetenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat Schotland is ook vergane glorie he?
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet echt ff kappen met bier nu. Door die overwinning ging het iets te hard.
Lekker biertje hoorquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst in mijn leven een tripel karmeliet gedronken
Ja was goed te doenquote:
Zit nu aan een ipa´tje. Lekker man.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja was goed te doen![]()
Maar zou het niet zelf kopen denk ik
Wilde keuzequote:Op vrijdag 6 september 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik drink normaal echt amper frisdrank maar ik crave echt naar een colaatje atm
Dat is wel lekker jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit nu aan een ipa´tje. Lekker man.
Kom maarquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik drink normaal echt amper frisdrank maar ik crave echt naar een colaatje atm
Ja he, raak er zelf ook wel beetje opgewonden vanquote:
Nou 2 uur treinen voor een colaatje gaat me iets te verquote:
En gezelligheid? - kijkt zielig -quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 2 uur treinen voor een colaatje gaat me iets te ver
Dat welquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En gezelligheid? - kijkt zielig -
Stiekem pak jij gewoon de trein nu hequote:Op vrijdag 6 september 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik ga nog ff colaatje scoren op het station
Gelukkigquote:
- Zet puppyoogjes op -quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niet doen, ik ben daar zeer gevoelig voor.
KAPPEquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
- Zet puppyoogjes op -
Denk niet dat fok-it ver komt als hij nu nog de trein pakt richting Emmen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stiekem pak jij gewoon de trein nu he
Als hij dat morgen doet ook nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat fok-it ver komt als hij nu nog de trein pakt richting Emmen.
Daar heb je een goed punt ja.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat fok-it ver komt als hij nu nog de trein pakt richting Emmen.
Deze snap ik niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als hij dat morgen doet ook niet
Dacht dat er geen spoor was naar Emmen, maar vanuit het zuiden wel zie ikquote:
Jezus zo ouderwets zijn we ook niet hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
Dacht dat er geen spoor was naar Emmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |