Net als bij je moeder in de slaapkamerquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:42 schreef cunial het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar negers, 2 blanken.
SOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net als bij je moeder in de slaapkamer
Is een goeie grap man ha ha ha haquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan toch véél liever Ranomi <3quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:42 schreef MC-Morgan het volgende:
Stekelenburg lag ooit bovenop Femke Heemskerk.
JA maar scheidsrechter ik knipperde met mijn ogen ik zag de bal niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is geen hands. Als jij de bal niet kan zien en die bal zweeft naar jou hand toe zonder dat je het hebt gezien.
dan is dat geen hands.
SOWWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
MPOquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef Nober het volgende:
MPO moet naar de reclame.
Daar ga ik niet op zitten wachten.
@cunial is een kutracistquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Franse kolonie? volgens mij komen de meeste zwarte Oranje spelers uit Suriname
Hoeveel zijn er daar geboren?quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Franse kolonie? volgens mij komen de meeste zwarte Oranje spelers uit Suriname
Lekker. Morgen Oregon Ducks -19.5quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef Doublepain het volgende:
240 euro gewonnen
Als polen nou scoorde won ok 80 meer
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef Doublepain het volgende:
240 euro gewonnen
Als polen nou scoorde won ok 80 meer
nou nou nouquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je klinkt net als mijn jufvrouw uit groep 3.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:44 schreef firefly3 het volgende:
Wowww 4-2!!! Goed gedaan, inclusief Babel!
jawel. Neemt niet weg dat je een kutracist bent.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:44 schreef cunial het volgende:
[..]
Ik geef mn mening, ohnee dat mag niet in NL
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
jawel. Neemt niet weg dat je een kutracist bent.
Ik proef jaloeziequote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks liggen jullie eruit tegen dezelfde Duitsland in de Halve Finale
Klopt, dat ben ik.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
jawel. Neemt niet weg dat je een kutracist bent.
België is een parodie op een voetballand.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel toegeven dat NL momenteel beter oogt dan Belgiëquote:
winnen jullie maar potjes tegen ploegen als San Marinoquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan jij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat NL momenteel beter oogt dan België
Blijven Duitsers hè.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
voor de breedte is ie wel nuttig .. niet als basisspeler.quote:
Teken ik voor, halve finale ekquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik neuk elke dag een milf. Straks ook weer. Lekker gewonnen en straks erop.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:48 schreef cunial het volgende:
[..]
Nog zo'n stakker die nooit een moeder heeft gehad..
Ja dat was vroeger zo toen we hooguit 1 keer onderuit gingen tegen de sterkste tegenstander in de groep en de rest gewoon wonnen, maar ik kijk niet gek op als we straks gewoon knullig punten verliezen tegen Wit-Rusland o.i.d.quote:
Promes is een blind paard. Een paard heeft alleen een hoger IQ.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
voor de breedte is ie wel nuttig .. niet als basisspeler.
Deed niet veel verkeerd ofzo maar bracht ook niks.
Vind je moeder wel lekker zeker elke dag geneukt worden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:49 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ik neuk elke dag een milf. Straks ook weer. Lekker gewonnen en straks erop.
Jammer dat ze het met jou moest doen.. Ze was teleurgesteld over jouw prestaties.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef cunial het volgende:
[..]
Vind je moeder wel lekker zeker elke dag geneukt worden.
Claudia de Breij is gra....quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef SaferSephy het volgende:
Jullie zijn allemaal grappiger dan Jandino
oei inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Claudia de Breij is gra....
Nee dat gaat te ver.
Toch heeft ze jou eruit gescheten daarnaquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:51 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het met jou moest doen.. Ze was teleurgesteld over jouw prestaties.
Je moeder.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef SaferSephy het volgende:
Jullie zijn allemaal grappiger dan Jandino
zou niet de eerste keer zijn neequote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger zo toen we hooguit 1 keer onderuit gingen tegen de sterkste tegenstander in de groep en de rest gewoon wonnen, maar ik kijk niet gek op als we straks gewoon knullig punten verliezen tegen Wit-Rusland o.i.d.
Ik hoorde dat je dacht dat je erin zat, maar eigenlijk er tegaan liep te douwen.. Je bent dus niet mijn papa. Sorry..quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:52 schreef cunial het volgende:
[..]
Toch heeft ze jou eruit gescheten daarna
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger zo toen we hooguit 1 keer onderuit gingen tegen de sterkste tegenstander in de groep en de rest gewoon wonnen, maar ik kijk niet gek op als we straks gewoon knullig punten verliezen tegen Wit-Rusland o.i.d.
Ik kwam niet door de paddestoelen heenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:53 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je dacht dat je erin zat, maar eigenlijk er tegaan liep te douwen.. Je bent dus niet mijn papa. Sorry..
Sneijder op schoot genotquote:
Zo klein is jouw pik.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:54 schreef cunial het volgende:
[..]
Ik kwam niet door de paddestoelen heen
Z'n vriendin pompe?quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:54 schreef Vlicious87 het volgende:
Frenkie denkt maar aan 1 ding nu...
Ik zie dat vriendin van Frenkie lijkt op De Ligt en vriendin van De Ligt lijkt op Frenkie plaatje steeds voor me.quote:
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat vriendin van Frenkie lijkt op De Ligt en vriendin van De Ligt lijkt op Frenkie plaatje steeds voor me.
Dit moet ik zien.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat vriendin van Frenkie lijkt op De Ligt en vriendin van De Ligt lijkt op Frenkie plaatje steeds voor me.
Hij stelt alleen maar gevoelsvragen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan nog altijd heel slecht tegen Jeroen Stekelenburg.
En allebei lijken ze op Dolberg?quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Snoeks naar Jeroen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan nog altijd heel slecht tegen Jeroen Stekelenburg.
Ik word heel ongemakkelijk van alles bij die man. Zo doodvermoeiend. Ook alsof hij een diepzinnige vraag stelt terwijl hij alleen aanvult.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij stelt alleen maar gevoelsvragen.
Regen in de drupquote:
Nounounounounouquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:58 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Wachtend tot ze zaad op d'r bekkie krijgt. Wel een leuke dame!
Hoe gaat Milan van Dongen dit omdraaien samen met Hans in dat kritiekloze quasi gezellige kutprogramma op de zondagochtend bij FOX ?quote:
Meisje wordt niet gewaardeerd op haar intellectquote:
Wereldnummerquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof in jou en mij
Heb jij ook genoten van Malen?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Raar nummer.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Doe niet zo zuur johquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:02 schreef SaferSephy het volgende:
Gebruikelijke Oranje hosanna is weer begonnen
Frenkie mag wel het krachthonk in.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh Frenkie, er prikt iets in m'n navel
[ afbeelding ]
JackGod.twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 22:53:08Drie wissels zeer belangrijk. reageer retweet
Ik zou liegen als ik zei van niet. De eerste helft was verschrikkelijk met al die stijve paarden. Balverovering om vervolgens tien uur te pielen voor ze een vervolgactie deden. Verschrikkelijk.quote:
Inderdaad dit kan écht nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:05 schreef Vlicious87 het volgende:
Geef die vd vaart een stapel boeken om op te staan...
Toegegeven ik ben anti-Babel, maar hij speelde de wedstrijd van zijn leven (lol)quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:05 schreef SaferSephy het volgende:
Malen was fantastisch, net als Babel overigens, en ik ben zeker van die laatste absoluut geen fan.
De rest moet gewoon in de Jan-Joost houding.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:05 schreef Vlicious87 het volgende:
Geef die vd vaart een stapel boeken om op te staan...
twitter:Memphis twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 23:02:55Lion season, international edition! We faced hurdles in the game, as you do, but we fought till the end and got what we came here for. All glory to God! @OnsOranje 🔥⚽️ https://t.co/deoGVYLIap reageer retweet
twitter:DeJongFrenkie21 twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 23:00:50Great 2-4 win and first goal for the National Team.. 🦁🇳🇱 #FJ21 https://t.co/yr3cY4lKQs reageer retweet
twitter:Dirono twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 23:02:07Football is a simple game - 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Dutch always win. https://t.co/E9WBjLhh7u reageer retweet
Maandag winnen van Estland en de hele poule ligt weer open. Prima.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:02 schreef SaferSephy het volgende:
Gebruikelijke Oranje hosanna is weer begonnen
Iedereen meteen op de mobiel. Walgelijk zeg.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:Memphis twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 23:02:55Lion season, international edition! We faced hurdles in the game, as you do, but we fought till the end and got what we came here for. All glory to God! @:OnsOranje 🔥⚽️ https://t.co/deoGVYLIap reageer retweet
twitter:DeJongFrenkie21 twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 23:00:50Great 2-4 win and first goal for the National Team.. 🦁🇳🇱 #FJ21 https://t.co/yr3cY4lKQs reageer retweet
twitter:Dirono twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 23:02:07Football is a simple game - 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Dutch always win. https://t.co/E9WBjLhh7u reageer retweet
Nooit zo goed begrepen waarom mensen steeds de behoefte hebben om op Twitter open deuren in te trappen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:04 schreef MC-Morgan het volgende:
JackGod.twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 22:53:08Drie wissels zeer belangrijk. reageer retweet
@Calandquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:04 schreef MC-Morgan het volgende:
chanant ditquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh Frenkie, er prikt iets in m'n navel
[ afbeelding ]
Die weten niet dat je dat gewoon op FOK! kan doenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nooit zo goed begrepen waarom mensen steeds de behoefte hebben om op Twitter open deuren in te trappen.
heeft Malen ook Twitter? HOU ONS OP DE HOOGTEquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:Memphis twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 23:02:55Lion season, international edition! We faced hurdles in the game, as you do, but we fought till the end and got what we came here for. All glory to God! @:OnsOranje 🔥⚽️ https://t.co/deoGVYLIap reageer retweet
Om daarna je eigen tweets op tv te laten zien om je gelijk te bevestigen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nooit zo goed begrepen waarom mensen steeds de behoefte hebben om op Twitter open deuren in te trappen.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die weten niet dat je dat gewoon op FOK! kan doen
Lolquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je klinkt net als mijn jufvrouw uit groep 3.
Jack jast er met gemak 200 onderwerpen doorheen in een kwartier. Veel meningen, weinig wat hout snijdt. Hemeltergende vent.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om daarna je eigen tweets op tv te laten zien om je gelijk te bevestigen.
Ik vind Fokkers veel creatiever als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die weten niet dat je dat gewoon op FOK! kan doen
Dagjesmensenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:08 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
"Lid geworden in november 2009"
dankje makker.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:09 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2300(...)sland-nederland.html
Als het maar gezellig blijft samen met Youri en dronken Aadje.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jack jast er met gemak 200 onderwerpen doorheen in een kwartier. Veel meningen, weinig wat hout snijdt. Hemeltergende vent.
Aad heeft gewoon een hersenaandoening. Die staat letterlijk iedere dag op met een andere meningquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het maar gezellig blijft samen met Youri en dronken Aadje.
De Duitsers ookquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Slowaakjes waren ooit wel aardig he.
stugge kut ploegquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Toen ze nog aan Tsjechië vastzaten zeker.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Guyon Fernandez heeft hem die gegeven 9 jaar geleden . Morgen gaat die waarschijnlijk Dumfries ophemelen terwijl die met Kiet weer naar resort t'Vosje gaat.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aad heeft gewoon een hersenaandoening. Die staat letterlijk iedere dag op met een andere mening.
Kiet wordt de laatste tijd wel veel uit beeld gehouden. Alleen maar Mexim-spamquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guyon Fernandez heeft hem die gegeven 9 jaar geleden . Morgen gaat die waarschijnlijk Dumfries ophemelen terwijl die met Kiet weer naar resort t'Vosje gaat.
Misschien heeft hij dat joch achtergelaten in Dubai .quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kiet wordt de laatste tijd wel veel uit beeld gehouden. Alleen maar Mexim-spam.
Wie wil er nu niet ballen tegen Malawi, Togo en Mozambique?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:14 schreef SaferSephy het volgende:
Snap je niet he dat al die NL-Marokkaanse jongens dan toch voor het Marokkaanse elftal kiezen
Gelukkig maar, voor je het weet stelen ze de prijzenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:14 schreef SaferSephy het volgende:
Snap je niet he dat al die NL-Marokkaanse jongens dan toch voor het Marokkaanse elftal kiezen
"Als je het goed doet vinden mensen je een Nederlander. Gaat het minder ben je een Marokkaan."quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:14 schreef SaferSephy het volgende:
Met een rechtsback die op dinsdag gewoon Ras El-Hanoet verkoopt op de markt in Marrakesh. Dat is toch veel mooier dan met Frenkie combineren.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie wil er nu niet ballen tegen Malawi, Togo en Mozambique?
Dit lijkt wel de witte Soniquequote:Op vrijdag 6 september 2019 23:14 schreef MC-Morgan het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de weinige Slowaken die wel kan voetballen.
Misschien is het wel heel leuk om een penalty te missen tegen Burkina Faso.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie wil er nu niet ballen tegen Malawi, Togo en Mozambique?
Ik dacht nog dat je Resort 't Vosje verzon maar het bestaat dus echtquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat joch achtergelaten in Dubai .
Pi-Air vond hem wel terecht.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:17 schreef KingRoland het volgende:
Die penalty is wel echt lachwekkend. Reden genoeg om de VAR overal te implementeren.
Marokkaanse nationale team was niks, is niks en wordt ook nooit wat.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:16 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Met een rechtsback die op dinsdag gewoon Ras El-Hanoet verkoopt op de markt in Marrakesh. Dat is toch veel mooier dan met Frenkie combineren.
Ik geef anno september 2019 pas mijn mening over de VAR als @Caland er iets over vindt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:17 schreef KingRoland het volgende:
Die penalty is wel echt lachwekkend. Reden genoeg om de VAR overal te implementeren.
Spelen er eindelijk ex-Heerenveen spelers in Oranje.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dumfries en De Roon is nu wel echt klaar in Oranje mag ik hopen.
Veel liever Pröpper op het middenveld, en uiteraard Donny als hij weer fit is.
Gek, de wedstrijd voelt voor mij juist gehandicapt aan zonder VAR.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:19 schreef PSVCL het volgende:
zo een topwedstrijd zonder var was juist heerlijk![]()
fuck the var.
Pi-Air snapt er niks van.quote:
Dan wil je zeker ook Narsingh in Oranje?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:19 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Spelen er eindelijk ex-Heerenveen spelers in Oranje.
Anders maar een bakkie en krantje bij het Coffeelabquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat je Resort 't Vosje verzon maar het bestaat dus echt.
Aad is ook om de week op vakantie.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders maar een bakkie en krantje bij het Coffeelab
Prima spits inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wil je zeker ook Narsingh in Oranje?
Tegen Estland kan je Propper ook makkelijk opstellen. Snap niet wat Koeman in De Roon ziet want hij voegt niks toe.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dumfries en De Roon is nu wel echt klaar in Oranje mag ik hopen.
Veel liever Pröpper op het middenveld, en uiteraard Donny als hij weer fit is.
Ja, maar of je die nu zo serieus moet nemen:quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zelfs Bild vond hem niet terecht. 'Falsch' schrijven ze.
quote:Holland-Spielmacher Debay
Lekker die Philips premie opmaken die hij in 2007 kreeg op de laatste speeldag.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aad is ook om de week op vakantie.
Wat een baas.
Is toch de Telegraaf van Duitsland?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, maar of je die nu zo serieus moet nemen:
[..]
quote:Hoffnung, als Kroos per Elfer ausgleicht (71.). Ein Dusel-Ding!
Bei einer Schulz-Flanke grätscht de Ligt, fälscht den Ball ab – und berührt ihn schließlich mit dem Arm. Schiri Dias pfeift Elfer. Falsch! Dagegen sagt BamS-Schiri Kinhöfer: „Das war ein Geschenk des Schiris.“
quote:
twitter:GaelleSayegh twitterde op maandag 02-09-2019 om 22:05:17Why is Frenkie’s girlfriend the female version of Matthijs and Matthijs’ girlfriend the female version of Frenkie? https://t.co/0DmveTmI3c reageer retweet
Frenkie en Wijnaldum kunnen beter de bal afpakken en doen er dan nog wat nuttigs mee, De Roon pakt de bal af om hem dan weer te verspelen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegen Estland kan je Propper ook makkelijk opstellen. Snap niet wat Koeman in De Roon ziet want hij voegt niks toe.
Was toch gewoon terecht? Ja het was ongelukkig omdat hij er weinig aan kon doen maar hij had er wel profijt van.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
The guardian noemen het in hun wedstrijd verslag ook een totaal onterechte penalty
Pi-Air denkt misschien: ik moet tegendraads zijn want dan lijkt het of ik er meer verstand van heb. Dat is een bekend syndroom onder oud-voetballers. Zoals Bert 'ik heb het al eerder gezegd' van Marwijk. Niemand die zich die zogenaamde eerdere uitspraak kan herinneren uiteraard.quote:
Wow.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]twitter:GaelleSayegh twitterde op maandag 02-09-2019 om 22:05:17Why is Frenkie’s girlfriend the female version of Matthijs and Matthijs’ girlfriend the female version of Frenkie? https://t.co/0DmveTmI3c reageer retweet
Nope.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toch gewoon terecht? Ja het was ongelukkig omdat hij er weinig aan kon doen maar hij had er wel profijt van.
Zelfs Low zegt onterecht.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
The guardian noemen het in hun wedstrijd verslag ook een totaal onterechte penalty
Dan is iedere handsbal in de 16 penalty.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toch gewoon terecht? Ja het was ongelukkig omdat hij er weinig aan kon doen maar hij had er wel profijt van.
Wat doet Bert van Oostveen eigenlijk tegenwoordig?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:25 schreef Caland het volgende:
Lees dat NL heeft gewonnen
Cowmangod
En dan te bedenken dat iemand de debiele vader van en boer Guus wilde.
uh neequote:
Muah zijn arm was wel uitgestoken en hij had er profijt van.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan is iedere handsbal in de 16 penalty.
Begreep dat Dumfries weer schandalig slecht wasquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doet Bert van Oostveen eigenlijk tegenwoordig?
Nee, daarom... Hier een penalty, dan overal waar een speler de bal in de 16 tegen zich aan krijgt en er het kleinste beetje voordeel uit haalt een penalty.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
uh nee
in de meeste gevallen zie je de bal komen.
zelden zoals deze zie je dat niet.
zou gewoon in alle gevallen geven als de speler gewoon de bal zietquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, daarom... Hier een penalty, dan overal waar een speler de bal in de 16 tegen zich aan krijgt en er het kleinste beetje voordeel uit haalt een penalty.
Komt gewoon doordat De Roon en Dumfries de Duitsers gigantisch de vermoeidheid in gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig is De Roon geschorst maandag. Dumfries ook maar effe banken. Liep eigenlijk wel lekker ineens met Malen en Pröpper.
De Roon vertraagde het spel alleen maar. Bij ons in de zevende klasse zou hij in de rust gewisseld worden en zou hij de waterzak en bidons bij moeten vullen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:29 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Komt gewoon doordat De Roon en Dumfries de Duitsers gigantisch de vermoeidheid in gespeeld hebben.
Die kan echt niks met een bal.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Begreep dat Dumfries weer schandalig slecht was
Even aan Gian Piero Gasperini vragen waarom hij hem altijd opstelt bij Atalanta.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De Roon vertraagde het spel alleen maar. Bij ons in de zevende klasse zou hij in de rust gewisseld worden en zou hij de waterzak en bidons bij moeten vullen.
NUTTIGquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even aan Gian Piero Gasperini vragen waarom hij hem altijd opstelt bij Atalanta.
waarom geen Hateboer?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan echt niks met een bal.
Karsdorp binnenkort maar in Oranje.
Die liet het toch ook niet echt zien in de potjes die hij met Oranje mee mocht doen, aanvallend ook erg pover.quote:
Ik kan me rond de eeuwwisseling nog een 1-3 herinneren, in de tijd met Van Nistelrooy en consorten. Maar dat was vriendschappelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Nederland scoort voor het eerst 4x in een uitwedstrijd tegen Duitsland zegt Opta. Volgens mij is het sowieso de 1e keer dat ze er minimaal 4 maken tegen Duitsland.
Voetballend wel echt een heel stuk minder. Maar Karsgod moet maar eerst effe een half jaartje blessurevrij zijn.quote:
Over rechts was hij daar bij Sevilla ook regelmatig prima.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vond Promes in de eerste helft erg matig. Ma de omzetting op rechts vond ik hem eigenlijk best aardig.
Dat zijn er ook geen 4, maar 3.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik kan me rond de eeuwwisseling nog een 1-3 herinneren, in de tijd met Van Nistelrooy en consorten. Maar dat was vriendschappelijk.
Hij kan niet in de kleine ruimte.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over rechts was hij daar bij Sevilla ook regelmatig prima.
Ik spreek dat ook niet tegen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zijn er ook geen 4, maar 3.
Grueter ging helemaal uit zijn dak bij de 2-3twitter:NPORadio1 twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 22:23:59GOAL! Malen bekroont zijn debuut met de 2-3! Wat een avond! Oranje combineert zich, vanaf de linkerkant, dwars door de verdediging van de Duitsers heen. 2-3! #DUINED #EKKwalificatie https://t.co/vvxYQWPs3q reageer retweet
Klopt. Als hij de ruimte voor zich heeft en geen directe tegenstander is dat allemaal meer dan prima. Heeft er destijds best wat wedstrijden mee doen kantelen of naar de hand van Sevilla laten zetten.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij kan niet in de kleine ruimte.
Maar wie was je motm?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. Als hij de ruimte voor zich heeft en geen directe tegenstander is dat allemaal meer dan prima. Heeft er destijds best wat wedstrijden mee doen kantelen of naar de hand van Sevilla laten zetten.
Dat ie snel verzuipt die kwal.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:37 schreef Max23 het volgende:
Grueter ging helemaal uit zijn dak bij de 2-3twitter:NPORadio1 twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 22:23:59GOAL! Malen bekroont zijn debuut met de 2-3! Wat een avond! Oranje combineert zich, vanaf de linkerkant, dwars door de verdediging van de Duitsers heen. 2-3! #DUINED #EKKwalificatie https://t.co/vvxYQWPs3q reageer retweet
Genot.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:37 schreef Max23 het volgende:
Havertz niet kennen is wel jammer. Echt een genot om te zien voetballen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit was overigens het slechtste Duitsland dat ik heb zien spelen denk ik. Lopen nauwelijks bijzondere spelers bij hen, maar ik volg de Bundesliga verder niet. Zo'n Tah bijvoorbeeld..nooit van gehoord. Klostermann ook niet. En Hratez of zoiets.
Tah was wel een baasje in FM een paar jaar geleden, standaardaankoop.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit was overigens het slechtste Duitsland dat ik heb zien spelen denk ik. Lopen nauwelijks bijzondere spelers bij hen, maar ik volg de Bundesliga verder niet. Zo'n Tah bijvoorbeeld..nooit van gehoord. Klostermann ook niet. En Hratez of zoiets.
Helaas moet ik constateren dat het een kunstje is..een poging om Sjek te imiteren.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:37 schreef Max23 het volgende:
Mwah, dit valt toch best mee.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Helaas moet ik constateren dat het een kunstje is..een poging om Sjek te imiteren.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:14 schreef SaferSephy het volgende:
Eens wel. Die man is niet van de bal te krijgen. Kun je ook merken dat zijn spel bij Liverpool ingegeven is door Klopp. Is niet voor niet niets een van de eersten die Klopp op het wedstrijdformulier zet.quote:
WTF?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Stijn, pas nu op dat je niet de nieuwe Jan Mulder wordt!quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
Op de valreep van de dag wil ik toch nog even een beklag doen om het 'juichen' van Gnabry.
Eerste helft was hij wel wat afwezig, maar dat is nog best begrijpelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens wel. Die man is niet van de bal te krijgen. Kun je ook merken dat zijn spel bij Liverpool ingegeven is door Klopp. Is niet voor niet niets een van de eersten die Klopp op het wedstrijdformulier zet.
Maar haal voor de aardigheid hem, De Ligt, Van Dijk, De Jong en de Memph weg en er staat niets meer.
Ik wist dat dit soort posts gingen komen. Dat theeroergebaartje werkt op mijn zenuwen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn, pas nu op dat je niet de nieuwe Jan Mulder wordt!
Anders Jan Maat maar weer bellen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan echt niks met een bal.
Karsdorp binnenkort maar in Oranje.
Dan heb je ook wel bijna meteen het halve elftalquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens wel. Die man is niet van de bal te krijgen. Kun je ook merken dat zijn spel bij Liverpool ingegeven is door Klopp. Is niet voor niet niets een van de eersten die Klopp op het wedstrijdformulier zet.
Maar haal voor de aardigheid hem, De Ligt, Van Dijk, De Jong en de Memph weg en er staat niets meer.
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Helaas moet ik constateren dat het een kunstje is..een poging om Sjek te imiteren.
Het zit hem er in dat De Roon op rechts het spel nodeloos vertraagde en dat Dumfries niet weet wat hij moet doen met ruimte zonder bal. Geef die man wat ruimte en een bal dan kan hij lekker draven en de bal 9 van de 10 keer over de achterlijn lopen. Nu moest hij op de helft van de tegenstander, in stilstand, een bal aannemen en verwerken. Dat is teveel van het goede. Doordat De Roon wel steeds voor hem koos en Wij, Depay en Babel centraal liepen was het daar overvol. Prima zet om daar Pröpper en Promes neer te planten.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerste helft was hij wel wat afwezig, maar dat is nog best begrijpelijk.
Met zoveel man minder wordt het sowieso wel lastig.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een Asensiotje deed. Snapte dat al niet, hij heeft toch geen Nederlandse moeder?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wist dat dit soort posts gingen komen. Dat theeroergebaartje werkt op mijn zenuwen.
Eens, maar ik heb niet vaak een Nederlands elftal gezien waar de overige posities zo matig bezet zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel bijna meteen het halve elftal
Ik mis hier een HOOFDLETTERS-ED opmerking bij van je.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zoveel man minder wordt het sowieso wel lastig.
Al moet je dan nog steeds van Estland kunnen winnen.
Kijk even naar de teams met De Grote Vier erin, die werden ook omgeven door middelmatige spelers als Heitinga, Mathijsen, een bejaarde van Bronckhorst, Kuyt, Engelaar, Ooijer, Braafheid.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb niet vaak een Nederlands elftal gezien waar de overige posities zo matig bezet zijn.
Benny Wijnstekers speelde meer dan 30 interlands, en zo had je er begin jaren 80 wel meer.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb niet vaak een Nederlands elftal gezien waar de overige posities zo matig bezet zijn.
Je moet altijd proberen onderweg te blijven naar de volgende act.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik mis hier een HOOFDLETTERS-ED opmerking bij van je.
In mijn beleving waren die allemaal beter als wat er nu staat.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk even naar de teams met De Grote Vier erin, die werden ook omgeven door middelmatige spelers als Heitinga, Mathijsen, een bejaarde van Bronckhorst, Kuyt, Engelaar, Ooijer, Braafheid.
Demy de Zeeuw en Krekkerie van der Wiel GENOTquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk even naar de teams met De Grote Vier erin, die werden ook omgeven door middelmatige spelers als Heitinga, Mathijsen, een bejaarde van Bronckhorst, Kuyt, Engelaar, Ooijer, Braafheid.
Oké Roland.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet altijd proberen onderweg te blijven naar de volgende act.
Ik denk dat Koeman had verwacht langere delen van de wedstrijd de mindere van Duitsland te zijn? Terwijl ik, correct me if wrong, helemaal niet het gevoel heb gehad dat Duitsland veel bewerkstelligde ondanks dat ze Oranje lam hadden.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zit hem er in dat De Roon op rechts het spel nodeloos vertraagde en dat Dumfries niet weet wat hij moet doen met ruimte zonder bal. Geef die man wat ruimte en een bal dan kan hij lekker draven en de bal 9 van de 10 keer over de achterlijn lopen. Nu moest hij op de helft van de tegenstander, in stilstand, een bal aannemen en verwerken. Dat is teveel van het goede. Doordat De Roon wel steeds voor hem koos en Wij, Depay en Babel centraal liepen was het daar overvol. Prima zet om daar Pröpper en Promes neer te planten.
Wijnaldum - Frenkie - v/d Beek is een werelds middenveld joh.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In mijn beleving waren die allemaal beter als wat er nu staat.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw en Krekkerie van der Wiel GENOT
Wat verlang ik met name naar een betere voorhoede dan wat we momenteel hebben als 'basis'.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wijnaldum - Frenkie - v/d Beek is een werelds middenveld joh.
Dan De Ligt - Van Dijk het beste centrum van alle nationale teams en voorin komt er nog genoeg aan met Stengs, Boadu, Malen.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan De Ligt - Van Dijk het beste centrum van alle nationale teams en voorin komt er nog genoeg aan met Stengs, Boadu, Malen.
Ihattarenquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een jaar of 6 cucked Unuvar ze allemaalquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Malen komt er aan. Bergwijn zal het toch ook wel een keer gaan laten zien in Oranje?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat verlang ik met name naar een betere voorhoede dan wat we momenteel hebben als 'basis'.
Nja voor de aanval zijn er heel veel spelers die de potentie hebben dus daar maak ik mij minder zorgen om dan de backposities of mogelijkheden op het middenveld achter de basis.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat verlang ik met name naar een betere voorhoede dan wat we momenteel hebben als 'basis'.
Ihattaren en Unuvar door football talent scout aangemerkt als generational.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Unuvar komt er ook al snel aan.
Frenkie - Taylor - Unuvarquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Over een jaar of 6 cucked Unuvar ze allemaal
@:poepz0r
Geen Gravenberch?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie - Taylor - Unuvar
Dat middenveld moet je eigenlijk gewoon geel voor krijgen
Nu maar hopen dat ze niet worden weggeplukt door Marokko en Turkije.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ihattaren en Unuvar door football talent scout aangemerkt als generational.![]()
Naast De Ligt, De Jong, Donnaruma etc. Alleen maar bekende, grote talenten en die 2 jonkies er tussen.
Waarom laat Bergwijn het nu niet zien bij Oranje maar wel bij PSV?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Malen komt er aan. Bergwijn zal het toch ook wel een keer gaan laten zien in Oranje?
Ohja die hebben we ook nog, scheen wel wat problemen met zijn mentaliteit te hebben maar hij zou zich dit seizoen al in het eerste kunnen spelen gezien de problemen op het middenveld bij Ajax.quote:
Taylor is overigens niet de beste voetballer heb ik gezien tijdens EK u17quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie - Taylor - Unuvar
Dat middenveld moet je eigenlijk gewoon geel voor krijgen
Wie wel?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Taylor is overigens niet de beste voetballer heb ik gezien tijdens EK u17
Marokko is niks meer van over joh ,hebben gepiekt tijdens het WK nu is het weer ouderwets drama met een middenveld van het niveau Luxemburg.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze niet worden weggeplukt door Marokko en Turkije.
Eens, bij de herhaling een uur later werd ik weer boos.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
Op de valreep van de dag wil ik toch nog even een beklag doen om het 'juichen' van Gnabry.
Mwah, het is eerder de ideale 10-12e man daar.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat deed hij?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Eens, bij de herhaling een uur later werd ik weer boos.
Gepiekt tijdens het WK? Toen was het toch ook niks?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko is niks meer van over joh ,hebben gepiekt tijdens het WK nu is het weer ouderwets drama met een middenveld van het niveau Luxemburg.
Ziyech liep er vandaag ook weer verloren bij,die heeft sowieso spijt van zijn keuze.
Laatste 2 interlands waren wel erg goed. Maar moet de schroom er nog een beetje af voetballen. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom laat Bergwijn het nu niet zien bij Oranje maar wel bij PSV?
Een of ander theeroergebaartje wat hij in maart ook al deed. Ik ben niet van de juichpolitie maar ik snap hier helemaal niets van.quote:
Ik moest denken aan het 'broodje pindakaas smeren' van Asensio WILLEMSEN.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een of ander theeroergebaartje wat hij in maart ook al deed. Ik ben niet van de juichpolitie maar ik snap hier helemaal niets van.
Volgens Klopp niet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het is eerder de ideale 10-12e man daar.
Viel me niet echt 123 iemand echt op maar ik geloof wel heel erg in Meylano Bogarde als verdedigende middenvelder, dat is echt een soort Rijkaard.quote:
No way. Het Nederlands Elftal van 2010 met de Van Dijk, De Ligt en De Jong van nu i.p.v. Heitinga, Mathijsen en Braafheid, was wereldkampioen geworden.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In mijn beleving waren die allemaal beter als wat er nu staat.
Braafheid was eigenlijk Dumfries avant la lettre.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
No way. Het Nederlands Elftal van 2010 met de Van Dijk, De Ligt en De Jong van nu i.p.v. Heitinga, Mathijsen en Braafheid, was wereldkampioen geworden.
Dat is ook eigenlijk de enige die steevast een stuk verder is dan zijn leeftijdsgenotenquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Viel me niet echt 123 iemand echt op maar ik geloof wel heel erg in Meylano Bogarde als verdedigende middenvelder, dat is echt een soort Rijkaard.
Volgens transfermarkt vooral een centrale verdediger.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Viel me niet echt 123 iemand echt op maar ik geloof wel heel erg in Meylano Bogarde als verdedigende middenvelder, dat is echt een soort Rijkaard.
Klopt, maar schuift vaak in en kan behoorlijk voetballen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens transfermarkt vooral een centrale verdediger.
HALVE Nederlanderquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan het 'broodje pindakaas smeren' van Asensio WILLEMSEN.
Ik ken hem niet verder, maar zit bij Hoffenheim zie ik dus wellicht geeft Schreuder hem nog wat kansen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar schuift vaak in en kan behoorlijk voetballen.
Die bal die hij van Memphis op een presenteerblaadje kreeg en verneuktequote:Op zaterdag 7 september 2019 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denzel was ook schandalig slecht
Die moet duidelijk nog 'aan het niveau wennen' jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denzel was ook schandalig slecht
Duitsland verliest echt niet van Noord-Ierlandquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:45 schreef TLC het volgende:
Als Duitsland maandag verliest van Noord-Ierland... en Duitsland heeft dat vangnet van de play-off plaats via de NL niet he![]()
Een EK zonder Duitsland is ineens niet ondenkbaar
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:45 schreef TLC het volgende:
Als Duitsland maandag verliest van Noord-Ierland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |