Net als bij je moeder in de slaapkamerquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:42 schreef cunial het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar negers, 2 blanken.
SOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net als bij je moeder in de slaapkamer
Is een goeie grap man ha ha ha haquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan toch véél liever Ranomi <3quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:42 schreef MC-Morgan het volgende:
Stekelenburg lag ooit bovenop Femke Heemskerk.
JA maar scheidsrechter ik knipperde met mijn ogen ik zag de bal niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is geen hands. Als jij de bal niet kan zien en die bal zweeft naar jou hand toe zonder dat je het hebt gezien.
dan is dat geen hands.
SOWWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
MPOquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef Nober het volgende:
MPO moet naar de reclame.
Daar ga ik niet op zitten wachten.
@cunial is een kutracistquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Franse kolonie? volgens mij komen de meeste zwarte Oranje spelers uit Suriname
Hoeveel zijn er daar geboren?quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Franse kolonie? volgens mij komen de meeste zwarte Oranje spelers uit Suriname
Lekker. Morgen Oregon Ducks -19.5quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef Doublepain het volgende:
240 euro gewonnen
Als polen nou scoorde won ok 80 meer
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef Doublepain het volgende:
240 euro gewonnen
Als polen nou scoorde won ok 80 meer
nou nou nouquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je klinkt net als mijn jufvrouw uit groep 3.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:44 schreef firefly3 het volgende:
Wowww 4-2!!! Goed gedaan, inclusief Babel!
jawel. Neemt niet weg dat je een kutracist bent.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:44 schreef cunial het volgende:
[..]
Ik geef mn mening, ohnee dat mag niet in NL
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
jawel. Neemt niet weg dat je een kutracist bent.
Ik proef jaloeziequote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks liggen jullie eruit tegen dezelfde Duitsland in de Halve Finale
Klopt, dat ben ik.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
jawel. Neemt niet weg dat je een kutracist bent.
België is een parodie op een voetballand.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel toegeven dat NL momenteel beter oogt dan Belgiëquote:
winnen jullie maar potjes tegen ploegen als San Marinoquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan jij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat NL momenteel beter oogt dan België
Blijven Duitsers hè.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
voor de breedte is ie wel nuttig .. niet als basisspeler.quote:
Teken ik voor, halve finale ekquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik neuk elke dag een milf. Straks ook weer. Lekker gewonnen en straks erop.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:48 schreef cunial het volgende:
[..]
Nog zo'n stakker die nooit een moeder heeft gehad..
Ja dat was vroeger zo toen we hooguit 1 keer onderuit gingen tegen de sterkste tegenstander in de groep en de rest gewoon wonnen, maar ik kijk niet gek op als we straks gewoon knullig punten verliezen tegen Wit-Rusland o.i.d.quote:
Promes is een blind paard. Een paard heeft alleen een hoger IQ.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
voor de breedte is ie wel nuttig .. niet als basisspeler.
Deed niet veel verkeerd ofzo maar bracht ook niks.
Vind je moeder wel lekker zeker elke dag geneukt worden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:49 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ik neuk elke dag een milf. Straks ook weer. Lekker gewonnen en straks erop.
Jammer dat ze het met jou moest doen.. Ze was teleurgesteld over jouw prestaties.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef cunial het volgende:
[..]
Vind je moeder wel lekker zeker elke dag geneukt worden.
Claudia de Breij is gra....quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef SaferSephy het volgende:
Jullie zijn allemaal grappiger dan Jandino
oei inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Claudia de Breij is gra....
Nee dat gaat te ver.
Toch heeft ze jou eruit gescheten daarnaquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:51 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het met jou moest doen.. Ze was teleurgesteld over jouw prestaties.
Je moeder.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef SaferSephy het volgende:
Jullie zijn allemaal grappiger dan Jandino
zou niet de eerste keer zijn neequote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger zo toen we hooguit 1 keer onderuit gingen tegen de sterkste tegenstander in de groep en de rest gewoon wonnen, maar ik kijk niet gek op als we straks gewoon knullig punten verliezen tegen Wit-Rusland o.i.d.
Ik hoorde dat je dacht dat je erin zat, maar eigenlijk er tegaan liep te douwen.. Je bent dus niet mijn papa. Sorry..quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:52 schreef cunial het volgende:
[..]
Toch heeft ze jou eruit gescheten daarna
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:50 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger zo toen we hooguit 1 keer onderuit gingen tegen de sterkste tegenstander in de groep en de rest gewoon wonnen, maar ik kijk niet gek op als we straks gewoon knullig punten verliezen tegen Wit-Rusland o.i.d.
Ik kwam niet door de paddestoelen heenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:53 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je dacht dat je erin zat, maar eigenlijk er tegaan liep te douwen.. Je bent dus niet mijn papa. Sorry..
Sneijder op schoot genotquote:
Zo klein is jouw pik.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:54 schreef cunial het volgende:
[..]
Ik kwam niet door de paddestoelen heen
Z'n vriendin pompe?quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:54 schreef Vlicious87 het volgende:
Frenkie denkt maar aan 1 ding nu...
Ik zie dat vriendin van Frenkie lijkt op De Ligt en vriendin van De Ligt lijkt op Frenkie plaatje steeds voor me.quote:
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat vriendin van Frenkie lijkt op De Ligt en vriendin van De Ligt lijkt op Frenkie plaatje steeds voor me.
Dit moet ik zien.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat vriendin van Frenkie lijkt op De Ligt en vriendin van De Ligt lijkt op Frenkie plaatje steeds voor me.
Hij stelt alleen maar gevoelsvragen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan nog altijd heel slecht tegen Jeroen Stekelenburg.
En allebei lijken ze op Dolberg?quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Snoeks naar Jeroen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan nog altijd heel slecht tegen Jeroen Stekelenburg.
Ik word heel ongemakkelijk van alles bij die man. Zo doodvermoeiend. Ook alsof hij een diepzinnige vraag stelt terwijl hij alleen aanvult.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij stelt alleen maar gevoelsvragen.
Regen in de drupquote:
Nounounounounouquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:58 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Wachtend tot ze zaad op d'r bekkie krijgt. Wel een leuke dame!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |