Duitsland kan er ook niet veel van maar tegen deze aanval heb je weinig nodig.quote:
Was te verwachten als je Dumfries erin zet.quote:
Ja, Oranje heeft de beste kopper van Europa.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom dat gekut bij een corner? Nederland heeft een paar fantastische koppers. Gooi gewoon die bal voor het doel...
Lekker wijf is dat wel ja, goed voor de moraal.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:26 schreef -XOR- het volgende:
Nederland heeft behoefte aan een type J.Alba
Duitsland had vooral mazzelquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit Duitsland is helemaal niet zo goed. Dan zijn wij dus helemaal helemaal niet zo goed.
Belgie was 1.01 voor winstquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:27 schreef TLC het volgende:
Ik zou zo blij zijn met 1 puntje vanavond
voor San Marino![]()
HateFarmer, Ake, Stengs, van Aanholtquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Blind als back kan niet, dumpfries is niks, Babel is niks en promes is niks. Wie kan hem vervangen.
Ok de Roon is ook niet veel maar dan kan Donny normaal gesproken staan. Voor de eerste vier is nauwelijks een alternatief
Uit een strafschop. Tegen San Marino. Wat een klasse!quote:
Neequote:Op vrijdag 6 september 2019 21:31 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=bH6iAf2s8uM
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Zelfs de scheids had er genoeg van.. Wie niet..quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rustsignaal was 4 seconden te vroeg.
Hap hap hapquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:31 schreef KingRoland het volgende:
België is altijd lucky met die groepen laten we even eerlijk zijn. Gooi ze een keer in een poule met Frankrijk en Spanje dan betwijfel ik zeer of ze überhaupt plek 2 halen.
PSV heeft wel wat ervaring met verliezen van Duitssprekende teams.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:31 schreef Zorro het volgende:
Nederland gaat het PSV systeem hanteren. Een bagger eerste helft en dan de tweede helft beginnen met voetballen
Roda uit?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
PSV heeft wel wat ervaring met verliezen van Duitssprekende teams.
Twente uit?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mensen verdienen ik weet niet hoeveel meer dan wij bij elkaar en kunnen niet eens normaal een bal voor trappen..quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Die korte corners elke keer
Word er schijtziek van
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Noord-Ierland kan er echt geen flikker van.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We moeten ons er maar bij neerleggen dat we niet via deze poule het ek gaan halen.
Idd.. Weer niet..quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We moeten ons er maar bij neerleggen dat we niet via deze poule het ek gaan halen.
Echt hè, bij Studio Voetbal vind ik het al aids.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Die korte corners elke keer
Word er schijtziek van
Deze actquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@kingrolandtwitter:giroblaauw twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 21:32:27@Neluzzz Het is zeker 20 jaar geleden dat ik met PWC naar het NL elftal ging. We werden netjes in de Oranje kleding gestoken en er was een feestcomité dat je vertelde hoe het feestje gevierd diende te worden. Ik ben toen afgehaakt. reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:34 schreef KingRoland het volgende:
wacht misschien Apple ook? of misschien Huawei goden?
Ik voorzie twee irritante kut potjes tegen de Noord Ierenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noord-Ierland kan er echt geen flikker van.
aldus iemand die niet door de selectie kwamquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
@:kingrolandtwitter:giroblaauw twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 21:32:27@:Neluzzz Het is zeker 20 jaar geleden dat ik met PWC naar het NL elftal ging. We werden netjes in de Oranje kleding gestoken en er was een feestcomité dat je vertelde hoe het feestje gevierd diende te worden. Ik ben toen afgehaakt. reageer retweet
Ieder team mist een type Mario Melchiot.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
Dit team mist een type Mario Melchiot
niet altijdquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:34 schreef Pleun2011 het volgende:
We moeten dus 2x winnen van Noord-Ierland. Gaat dat lukken?
Promes.quote:
Van Bommeledquote:
Will grigg's on fire!!quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voorzie twee irritante kut potjes tegen de Noord Ieren
Ik hoorde iemand hier zeggen dat hij zondag had gescoord, dus ik heb hoop dat hij de bal verkeerd trapt en per ongeluk scoort..quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:36 schreef Sigaartje het volgende:
Promes is volgens mij niet opgesteld.
Lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Breaking news: de zomer komt eind volgende week TERUG
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
had net afscheid genomenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Die gaan echt geen punten tegen Duitsland halen en laten tegen de rest ook nog wel de nodige punten liggen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Promes, dumfries en blind ook erg matig. Enige wat nog op de bank zit is Malen of Berghuis die wat in de kleine ruimte iets kunnen doen..quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:33 schreef Harlekien het volgende:
Mis een soort diepgang of creativiteit op het middenveld. Allemaal zo voorspelbaar.
Een goede 10 zou niet misstaan
De Roon echt dramatisch overigens
Zij hebben het speelschema mee. Vraag me af welke josti van de KNVB akkoord is gegaan met dat schema. Straks is Duitsland geplaatst en gaan ze het rustig aandoen tegen de Noord-Ieren.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
ITS CUMMINGquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:35 schreef KingRoland het volgende:
De rest == Nederland.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die gaan echt geen punten tegen Duitsland halen en laten tegen de rest ook nog wel de nodige punten liggen inderdaad.
BLITZKRIEGEDquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:39 schreef Vlicious87 het volgende:
Lekker straks de 2e helft. Kan Duitsland 't afmaken..
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorige keren hadden we ook een helft nodig om wakker te worden tegen die moffen.
Nee dat was net met je moederquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:40 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Hoogtepunt van jouw avond zeker
Hai, ben jij coach van Andorra?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
je staat met 1-0 achter
alles kan jongens
koffiekanquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
je staat met 1-0 achter
alles kan jongens
HET KAN NOGquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
je staat met 1-0 achter
alles kan jongens
Als marketingstudent zie ik juist een correlatie tussen het seizoen (herfst) en spelt, dus nee zeker niet.quote:
Wel fijn voor d'r dat ze weer wat aandacht kreeg.. Taking 1 for the team.. Je moet er wat voor over hebben, maar jij doet dat gewoon.. Respect.quote:
Van Aanholt voor Blind mag ook wel. Je hebt niks aan Blind als back.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:41 schreef Groby het volgende:
Donny, Malen, Bergwijn en Hateboer ipv de Roon, Promes, Babel en Dumfries en je hebt gewoon een heel redelijk elftal
Het verdient goed, dus mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:42 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Wel fijn voor d'r dat ze weer wat aandacht kreeg.. Taking 1 for the team.. Je moet er wat voor over hebben, maar jij doet dat gewoon.. Respect.
¤¤¤quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:42 schreef Groby het volgende:
Hoe heeft Alpro Usain Bolt weten te strikken voor die reclame
Jij neemt ook met weinig genoeg zeg. Sommige mensen nemen ook elke euro aan.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het verdient goed, dus mij hoor je niet klagen
Nou! 🙄quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:44 schreef RipCity het volgende:
Haat aan TOTO maar de reclames zijn wel eindbaas.
Wie speelt er dan ook daarquote:
Eensquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Roon is een mensonterende kutvoetballer.
Vroeger in de winkel als minderjarige genot.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ook daarAlleen 16-20 jarige en mocro's.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ook daarAlleen 16-20 jarige en mocro's.
quote:
Gezien hij bij PSV speelt is het een klote voetballerquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:46 schreef Harlekien het volgende:
Dumfries heerlijke voetballer wanneer een elftal goed draait, klote voetballer wanneer het niet draait
Depay gaat jou, Kapiteintje en Firefox1 de mond snoeren zo.quote:
Vooral als die veel ruimte heeft in countervoetbal.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:46 schreef Harlekien het volgende:
Dumfries heerlijke voetballer wanneer een elftal goed draait, klote voetballer wanneer het niet draait
Komt omdat PSV voor geen meter draaitquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien hij bij PSV speelt is het een klote voetballer
lol
Dat is heel vaak met van die donkere helaas.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:46 schreef Harlekien het volgende:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Depay gaat jou, Kapiteintje en Firefox1 de mond snoeren zo.
Als het draait, dan is het een heel naar ploegje om tegen te spelen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:47 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Komt omdat PSV voor geen meter draait
Met van die donkere?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:47 schreef asco het volgende:
[..]
Dat is heel vaak met van die donkere helaas.
Ja, zo eentje die de Zangeres Zonder Naam niet in huis haalde.quote:
Mwah, vind PSV niet echt een taaie ploeg. Dat de hoop nu ineens gevestigd is op een verdwaalde gehuurde griek van 32 zegt wel genoegquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:48 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als het draait, dan is het een heel naar ploegje om tegen te spelen.
Alleen..
Die moet daar ook helemaal niet staan. Daar moet bv een Wijnaldum lopen.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dit Oranje is een mengsel van absolute wereldtop en hele matige voetballers. En de keten blijkt weer eens zo sterk als de zwakste schakel.
Wie is naast van dijk absolute wereldtop?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dit Oranje is een mengsel van absolute wereldtop en hele matige voetballers. En de keten blijkt weer eens zo sterk als de zwakste schakel.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:51 schreef Rage_Guy het volgende:
Je kunt Dumfries er zelfs beter uithalen zonder iemand in te brengen
B tot de A tot de B-E-L.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:51 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wie is naast van dijk absolute wereldtop?
Er is er maar één absolute wereldtop en dat is Van Dijk. De rest is dat (nog) niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Salomon Kalou i.p.v. Promesquote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er is er maar één absolute wereldtop en dat is Van Dijk. De rest is dat (nog) niet.
Heeft Valentijn al gezegd dat die er niets van kan?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:53 schreef Bolasie het volgende:
Daar was blind paard Gnabry weer dichtbij.
De Mofse Walcottquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:53 schreef Bolasie het volgende:
Daar was blind paard Gnabry weer dichtbij.
Ik nomineer Mexicanobakker als de Valentijn van het FOK! forum.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft Valentijn al gezegd dat die er niets van kan?
Luuk de Jonghquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je hebt ook geen echte spits meer op Bas dost na dan
F1 cafeedquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Allemaal naar het zuiden poepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |