Ik heb ook bij studievereniging gezeten en dan kom je ook weer andere vrouwen tegen. Maar Leiden is best wel kak zeg maar. Misschien heb ik een voorkeur voor kak? Zou best goed kunnenquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb in Rotterdam en Utrecht gestudeerd en aangezien ik ook bestuursfuncties heb gehad kwam ik ook met grote regelmaat in de andere steden.
Niet mijn beeld, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan hoe wij beiden het inschalen. Anders kan ik het niet verklaren.
Ik vond de vrouwen in Utrecht overigens knapper dan in Leiden en in Rotterdam waren ze doorgaans wat avontuurlijker.
Mijn ervaring is juist dat de hele mooie meiden vaak heel onzeker zijn, ook al omdat veel mannen meteen al denken dat ze out of reach zijn en de mannen die er wel voor gaan niet zelden gewoon klootzakken zijn die gewoon ‘een lekker wijf’ willen neuken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niet voor iedereen natuurlijk, maar veel erg mooie vrouwen zullen zich bewust zijn van deze speciale status en daar bewust en onbewust gebruik van kunnen maken door bepaalde privileges.
Ook zullen ze relatief vaak en veel aandacht aan hun uiterlijk besteden, dat kan oppervlakkig zijn en ook ‘gemiep’ inhouden als je wil dat je haar ergens mooi van blijft zitten bijvoorbeeld.
Ik was zelf toen een enorme kakker. Dus dat kan het toch niet zijn denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:23 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik heb ook bij studievereniging gezeten en dan kom je ook weer andere vrouwen tegen. Maar Leiden is best wel kak zeg maar. Misschien heb ik een voorkeur voor kak? Zou best goed kunnen
Maar Rotterdam vond ik altijd niet echt. Maar de laatste tijd komen er steeds meer jongeren naar Rotterdam, ook vrouwen.
Gaan vrouwen nu ook al van die domme incell-ideeën ontwikkelen?quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:41 schreef Chia het volgende:
De subreddit voor mannen is bekend en omstreden (https://www.reddit.com/r/TheRedPill/ ). En vrouwenhaat en frustratie lijkt er hoogtij te vieren. Maar er is ook een Red Pill stroming voor vrouwen ( https://www.reddit.com/r/RedPillWomen/ ). Fun fact, in de openingspost op de The Red Pill Women Wiki staat:
[..]
Ik ben inderdaad daarom uit verwondering eens gaan lezen hoe die Red Pill vrouwen dan denken, want vrouwenhaat lijkt onderdeel van het gedachtegoed te zijn. Ik vond het interessant om te lezen, dus vandaar ook dit topic waarmee ik in de OP even een inkijkje wil geven in het RPW gedachtegoed (poging tot samenvatten gedaan). En het is mi ook beter voer voor een discussie dan de uitlatingen van de RP mannen.
De draadjes en discussie op de subreddit zelf vaak doodgewoon en lijken niet per se een link te hebben met het RPW gedachtegoed. Zoals relatieadvies waarbij de antwoorden niet per se heel veel verschillen met die op het Viva forum (wel afhankelijk van de exacte vraag uiteraard). Ik geef hieronder even een paar voorbeelden van draadjes van de Wiki waarin het Red Pill Women gedachtegoed wel sterk naar voren komt.
Blue Pill indoctrinatie
Het begint allemaal bij hoe 'we' geïndoctrineerd zijn door de Blue Pill. In dit draadje wordt beschreven hoe zij zich aan 'Blue Pill' gedachtegoed ontworsteld heeft en wat voorbeelden darvan zijn: https://www.reddit.com/r/(...)pill_as_a_woman_the/
Even heel grofweg in het kort, voorbeelden van de Blue Pill mythes die zij hier noemt zijn:
- Schoonheid is subjectief
- Iedereen is een unieke sneeuwvlok
- Je bent goed zoals je bent
- Dik zijn ophemelen, skinny shamen door eetstoornissen erbij te halen
- Mannen geven naast uiterlijk ook veel om persoonlijkheid, humor en intelligentie. (aka, de seksuele marktwaarde van vrouwen is vergelijkbaar met die van mannen in de ogen van Blue Pill vrouwen)
Ze sluit af met de conclusie: 'Voor mij betekent RPW leren om Blue Pill propganda te filteren en te beteugelen en mijn waarde (Sexual Market Value) op lange termijn te behouden. The Red Pill gaat over het bewust worden van je zwakheden en gevaren onderweg (de cock carrousel (the CC), de aantrekkingskracht tot bad boys, de behoefte aan bevestiging, enz.) En het maken van keuzes die voor jezelf een goede toekomst garanderen.'
Mannen en vrouwen en hun verschillende Sexual Market Values (male SMV en female SMV)
https://www.reddit.com/r/(...)necessary_roughness/
Mannen:
[..]
En boze Red Pill mannen zijn dus boos, omdat ze nog steeds boos zijn met het slikken van de rode pil en zich bedonderd voelen door Blue Pill gedachtegoed.
Vrouwen:
[..]
[..]
Bovenstaande is eigenlijk wat het meeste wordt geassocieerd met Red Pill gedachtegoed en wat je hier op FOK! ook nog weleens tegenkomt. Maar omdat RPW toch niet de cock carrousel gaan berijden zijn ze over het algemeen niet zo erg SMV-georiënteerd en is de filosofie een stuk breder.
Je kan ook prima een kindvrije carrièrevrouw zijn die redpilled is, zo lang je dan maar een 'Long term relationship' hebt met een man die daarbij past val je in deze community niet uit de toon.
Waarom zou je als vrouw de rode pil nemen?
https://www.reddit.com/r/(...)me_amazing_benefits/
Samengevat:
- Geen onnodig complexe irrationele Blue Pill visie op de wereld meer
- Weten wat je rol is in conversaties en daarin rust vinden
- Geen woede en wrok meer (want daar hebben feministen vaak last van)
- De mogelijkheid om slimme keuzes te maken
Overige linkjes voor een impressie
Het overzicht op de Wiki
Begrippenlijst met veelgebruikte termen
Reasons Why a Male Led Relationship Works Better
Your Relationship is Not Equal
Low SMV (Sexual Market Value) and You
Relationship market value vs Sexual market value: some traits to consider
Becoming more feminine- traits behaviors etc
Waarom nou dit topic? Om eens kennis te maken met het vrouwelijke Red Pill gedachtegoed en dat te bespreken.
In combinatie met dit:quote:[...] In this sense, the odds are heavily stacked against us because we only have so much time when we are at our peak beauty to find and secure an LTR (Long Term Relationship)/marriage. Like it or not, men place physical attractiveness as their #1 trait they look for in a mate. The fact that you have an education, career, or whatever else you think is valuable does NOT make you more sexually attractive. Once we're no longer beautiful (assuming you do nothing about it), our chances of finding a man drop significantly. This is why we at RPW advocate against riding the CC--you waste your good years on men who have no intention of giving you an LTR/marriage.
The older you are, the harder you'll have to work to maintain your value. Looks-wise, a 45-year old woman is never going to be able to compete with a 19-year old. She's just not. But this is where your education, career, etc. can help develop your relationship market value (RMV). Once you hit The WallTM*, a critical part of the mental calculations men do when evaluating you for marriage/LTR material is what you contribute to the relationship. For example:
Dus dat die vrouwen het begrijpelijk vinden om uiteindelijk ingeruild te worden voor een jongere en knappere versie?quote:Blue Pill mythes die zij hier noemt zijn:
[..]
- Mannen geven naast uiterlijk ook veel om persoonlijkheid, humor en intelligentie. (aka, de seksuele marktwaarde van vrouwen is vergelijkbaar met die van mannen in de ogen van Blue Pill vrouwen)
Maar mannen met zelfkennis gaan toch voor uiterlijk boven alles? En hoe hard die vrouwen ook aan zichzelf werken, schoonheid wint (volgens hunzelf) uiteindelijk toch (SMV > RMV)? Dus dan is 'ingeruild worden' voor iets knappers en jonger de enige logische conclusie van elke relatie tussen twee zelfbewuste redpillers?quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Op The Red Pill Women noemen ze dat dus The Wall. Maar volgens hen is daaraan te werken en is het met de juiste strategie geen probleem.
[..]
Ze moeten dan een geschikte man voor de lange termijn vinden, eentje die bereid is tot commitment. En dat is dus geen Chad.
Ik snap het ook niet goed allemaal hoor.Dus als iemand het anders/beter interpreteert ook graag aanvullen.
Niet mee eens. Tegenwoordig zijn de meiden veel beter gekleed, verzorgd, en simpelweg knapper. Vroeger had ik mijn klassen wellicht twee of drie mooie dames van de 20. De rest was zeer matig. En dat was op veel plekken zo. Nu is dat totaal anders waarbij 50% er wel vrij aantrekkelijk uitziet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eerder 1:100 tov 1:10 is niet hetzelfde als 1:100 en mijn interesse ligt meer bij vrouwen van 26-36.
Overigens: met het toenemen van het aantal dikkertjes op jonge leeftijd is de aantrekkelijkheid van tieners er bepaald niet op vooruit gegaan.
Vraag me af hoe dat komt.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niet mee eens. Tegenwoordig zijn de meiden veel beter gekleed, verzorgd, en simpelweg knapper. Vroeger had ik mijn klassen wellicht twee of drie mooie dames van de 20. De rest was zeer matig. En dat was op veel plekken zo. Nu is dat totaal anders waarbij 50% er wel vrij aantrekkelijk uitziet.
Nou, die vrouwen liever dan ik. Ik ben dan wel blijkbaar een uitzondering, maar ik krijg er echt kotsneigingen van.quote:Op zaterdag 7 september 2019 03:05 schreef Puntenjager het volgende:
Als vrouwen die hunks / fuckboys niet interessant zouden vinden, dan zouden ze niet de ene na de andere vrouw in hun bed krijgen.
En nee, dat betreft niet maar een klein deel van de vrouwen. De meeste vrouwen zeggen geen nee tegen een leuke aantrekkelijke vent. Want dat is een chad. Niet een of andere gladjakker waar vrouwen van over hun nek gaan, maar aantrekkelijke vent waar mee vrouwen maar wat graag een beschuitje willen eten. En dat is ook wat die chad doet. Beschuitjes eten. Met veel verschillende vrouwen. Rationeel kotsen ze er op dat ie dat doet, maar in de praktijk weerhoudt hen er niet van om nummer 100 voor hem te zijn.
Geen idee. Je ziet toch dat veel meiden zich gedurfder, sexier en meer bloot kleden en meer tijd aan hun uiterlijk besteden. Dan was toen wel anders.quote:
Niet gek toch?quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geen idee. Je ziet toch dat veel meiden zich gedurfder, sexier en meer bloot kleden en meer tijd aan hun uiterlijk besteden. Dan was toen wel anders.
Ik denk er dus duidelijk anders over.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niet mee eens. Tegenwoordig zijn de meiden veel beter gekleed, verzorgd, en simpelweg knapper. Vroeger had ik mijn klassen wellicht twee of drie mooie dames van de 20. De rest was zeer matig. En dat was op veel plekken zo. Nu is dat totaal anders waarbij 50% er wel vrij aantrekkelijk uitziet.
Wie weet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:13 schreef Cockwhale het volgende:
Ik denk dat ik meer in gradaties denk dan jij.
Toch ken ik een vent van rond de 1m70 (niet eens knap) die zeer succesvol is bij de vrouwen. Hij heeft dozijnen lekkere wijven genaaid. Hij is ook niet knap, maar hij gedraagt hij zich rustig (niet de opgefokte jack russel) en weet de goede 'niches' te vinden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Veel incels doen dit wel maar het heeft weinig effect als je gewoon 1m70 of spuuglelijk bent.
Het is niet raar, maar dan verwacht je wel respect van de man voor die traditionele vrouwrol en als de vrouw monogaam is en zich richt op het gezin verwacht je dezelfde toewijding van de man. Het huwelijk zien als "gevangenis" en noodzakelijk kwaad dat een zelfopoffering is van de eigenlijke wens tot polygamy waar de huisvrouw eeuwig dankbaar voor moet zijn en dat tonen door alles te doen en tolereren wat de man wil anders wordt de traditionele vrouw ingeruild voor een jongere getuigt daar niet van imo.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:25 schreef Special-Tee het volgende:
Dit is een zeer breed en interessant onderwerp zeg. Bij veel comments lig ik dubbel door het gemis aan besef. De vraag blijft wat de redpill vrouwen precies beweegt. Is deze vraag al beantwoord?
Zijn zij wat ouder en zoeken ze naar vastigheid? Of zijn zij de klassieke oude roasties die zich na hun wilde jaren conformeren naar mannenbehoeften om een betabux aan de haak te slaan?
Niet alle vrouwen denken links en houden van immigranten. Veel zijn tegen de zogenoemde omvolking en verloedering van tradities en nationalisme. Ze vinden dat de eigen mannen hierin een rol hebben tegen uitheemse gevaren. Is dit redpill?
Kunnen redpill vrouwen ook jonger zijn tussen 18 en 25. Ik merk bijv. bij de Forum voor Democratie beweging dat er veel jonge studentes zijn die traditionele rollen niet schuwen. Ze zijn wel ambitiieus en carriere gericht. Maar laten zich niet gek maken door het powerfeminisme. Zij zien niet overal onderdrukking of Nazisme.
Of zullen vrouwen altijd vrouwen zijn. En is RPW hun strategie om met een compleet nieuw fenomeen om te gaan. Door een beetje mee te geven maar niet volledig?
Vrouwen die de traditionele vrouwrol niet schuwen zijn overigens van alle tijden. Voor het thuisfront zorgen is ook een taak. En toch niet heel raar?
Als ik het goed begrijp zijn de RPM het vertrouwen in vrouwen verloren. Ze zeggen ook AWALT (all women are like that). Dus ze willen niet meer geillusioneerd zijn door bluepill leugens dat zegt dat vrouwen allemaal. goed zijn. Daarom doen ze aan pump-dump no commitment. En ruilen ze vrouwen telkens in voor een jongere. Dus in die zin is het volgens hen de schuld van de vrouwen zelf. Volgens vrouwen zal het vast weer begonnen zijn bij de mannen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Het is niet raar, maar dan verwacht je wel respect van de man voor die traditionele vrouwrol en als de vrouw monogaam is en zich richt op het gezin verwacht je dezelfde toewijding van de man. Een traditionele vrouw inruilen voor een jongere getuigt daar niet van imo.
Ja, zo kun je inderdaad altijd wel de oorzaak bij de ander leggen van je eigen egoistische gedrag, of aan je instinct en de evolutie. Open staan voor de gevoelens van de ander en verzoening is dan niet meer mogelijk. Ik vind echter dat er niet heel veel kritiek is op die mening van de red pill mannen, ze krijgen bijna alleen maar bijval, maar misschien ligt het aan mij. Terwijl als ik aangeef door deze houding van mannen vrijwillig single en celibatair te zijn geworden en dit met mijn huidig opgebouwde walging wel mijn hele leven vol zal kunnen houden, ik een stortvloed aan kritiek over mijn zwartwit denken en NAMALT over me heen krijg, waar dan weer nooit kritiek op komt.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:24 schreef Special-Tee het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn de RPM het vertrouwen in vrouwen verloren. Ze zeggen ook AWALT (all women are like that). Dus ze willen niet meer geillusioneerd zijn door bluepill leugens dat zegt dat vrouwen allemaal. goed zijn. Daarom doen ze aan pump-dump no commitment. En ruilen ze vrouwen telkens in voor een jongere. Dus in die zin is het volgens hen de schuld van de vrouwen zelf. Volgens vrouwen zal het vast weer begonnen zijn bij de mannen.
Het is volgens mij dat juist mannen veel hebben verloren en de helft van hun bezit zagen weggaan door vrouwen. In de youtube vids leggen ze hier de nadruk op. De wereld is heel anti-man geworden dus waarom zouden ze nog gaan voor 1 vrouw. Het heeft kennelijk allemaal nadelen. En ze willen al helemaal geen roastie. Ik vind dat wel erg creatief. Het vrouwelijke geslacht vergelijken met een broodje onsierlijke beenham.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, zo kun je inderdaad altijd wel de oorzaak bij de ander leggen van je eigen egoistische gedrag, of aan je instinct en de evolutie. Open staan voor de gevoelens van de ander en verzoening is dan niet meer mogelijk. Ik vind echter dat er niet heel veel kritiek is op die mening van de red pill mannen, ze krijgen bijna alleen maar bijval, maar misschien ligt het aan mij. Terwijl als ik aangeef door deze houding van mannen vrijwillig single en celibatair te zijn geworden en dit met mijn huidig opgebouwde walging wel mijn hele leven vol zal kunnen houden, ik een stortvloed aan kritiek over mijn zwartwit denken en NAMALT over me heen krijg, waar dan weer nooit kritiek op komt.
Ik zie een beschrijving van mezelf! Los van dat laatste. En kortpittig kapsel.quote:Op zaterdag 7 september 2019 03:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je als man het blauwe pilletje slikt krijg je een strakke tocus
Als ja als vrouw dat pilletje slikt ga je jezelf en je dikke lelijke vriendinnen vertellen dat ze hardstikke mooi zijn en dat dat korte pittige kapsel hun prachtig staat. En dat je vooral zelfzeker moet zijn als vrouw, want daar vallen mannen op. Net zoals dat mannen seksueel getriggerd worden door het werk wat je doet en de opleiding die je genoten hebt
Wat is hun bezit dan?quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:43 schreef Special-Tee het volgende:
Het is volgens mij dat juist mannen veel hebben verloren en de helft van hun bezit zagen weggaan door vrouwen. In de youtube vids leggen ze hier de nadruk op. De wereld is heel anti-man geworden dus waarom zouden ze nog gaan voor 1 vrouw. Het heeft kennelijk allemaal nadelen. En ze willen al helemaal geen roastie. Ik vind dat wel erg creatief. Het vrouwelijke geslacht vergelijken met een broodje onsierlijke beenham.
Wat ik niet begrijp is als die RPM zo negatief staan tegenover vrouwen. Wat willen die RPW dan?
Ik snap het probleem ermee ook niet. Zuur zijn omdat vrouwen oh zo oppervlakkig en verwend zijn en ze daarom gebruiken voor seks mag wel maar als vrouw jezelf ongeacht je uiterlijk accepteren en een man zoeken die dat ook doet en daar gelukkig mee zijn (want ik snap het punt niet van die kritiek over dat blue pill gedoe dat het nep zou zijn; zolang mensen niet in elkaars hoofd kunnen kijken weet je überhaupt nooit zeker wat er nep en echt is aan wat de ander zegt en dat iemand pas waarde heeft vanwege het uiterlijk zou een relatie dan weer niet nep maken ..ok..,)quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik zie een beschrijving van mezelf! Los van dat laatste. En kortpittig kapsel.
Geld, huis.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat is hun bezit dan?
[..]
Ik snap het probleem ermee ook niet. Zuur zijn omdat vrouwen oh zo oppervlakkig en verwend zijn en ze daarom gebruiken voor seks mag wel maar zuur zijn omdat mannen niks om innerlijk geven en zelfstandig genoeg willen zijn om niks meer met ze in nietplatonische zin te maken te hoeven hebben mag dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |