Hoofdpijn, we zijn geen dierenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef Ivo1986 het volgende: Klopt, hou het maar in je achterhoofd
Ik heb liever koppijn dan over een aantal jaar ...
Jij snapt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende: Lekker toch, dat voorgoed slapen
Ik kijk ook echt zelden hoor. Eigenlijk alleen als ik door collega's ergens in getagd wordt. Ja, dat is 's avonds. Kan nog even uitslapenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:15 schreef eNGine10 het volgende: Oh zo
ik kijk gewoon niet meer Maar uiteten is savonds neem ik aan?
Oe, er bloeit iets op.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
Die collega neemt nu ook elke keer pauze als ik op pauze ga
Truequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoofdpijn, we zijn geen dieren
Hij wilt wat van jequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
Die collega neemt nu ook elke keer pauze als ik op pauze ga
Duidelijk zijn, kan door hem aan te spreken , kan door hem te negeren enzo maja denkt hij dat je hard-to-get speelt en doet nog beter zijn bestquote:
Dat blijkt, want hij stuurde me net gelijk alweer een berichtje. Ben zó slecht hierinquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Duidelijk zijn, kan door hem aan te spreken , kan door hem te negeren enzo maja denkt hij dat je hard-to-get speelt en doet nog beter zijn best
Hoe komt hij aan je nummer!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat blijkt, want hij stuurde me net gelijk alweer een berichtje. Ben zó slecht hierin
Nee, Discord. We gamen allebei, mijn nummer heeft hij nietquote:
Ohh oke. Negerenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Discord. We gamen allebei, mijn nummer heeft hij niet
Dan vraagt hij op het werk waarom ik niet meer antwoord. Fmlquote:
Neuk hem gewoon ff klaar...quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan vraagt hij op het werk waarom ik niet meer antwoord. Fml
Heb je hem niet snoeihard gefriendzoned door te zeggen dat je je benen niet spreidt voor een collega?quote:
Nee nog niet. Of ik zeg dat ik binnenkort een leuke date heb ofzo. Hij hoeft niet te weten dat mijn liefdesleven eigenlijk om te huilen isquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:55 schreef ToT het volgende:
Heb je hem niet snoeihard gefriendzoned door te zeggen dat je je benen niet spreidt voor een collega?
Ook een goed idee!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nog niet. Of ik zeg dat ik binnenkort een leuke date heb ofzo. Hij hoeft niet te weten dat mijn liefdesleven eigenlijk om te huilen is
Mijn aanwezigheid was gewenst?quote:
Ik heb verder niet gelezenquote:
Wel met genoeg details komen om het geloofwaardig over te laten komen he, dat je 'm na een stevige neukbeurt gedeepthroat hebt en hij gierend in je keelholte klaarkwam en dat jullie een uurtje later voor een 2e ronde zijn gegaan enzo.quote:
Wauwquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:59 schreef ToT het volgende:
Wel met genoeg details komen om het geloofwaardig over te laten komen he, dat je 'm na een stevige neukbeurt gedeepthroat hebt en hij gierend in je keelholte klaarkwam en dat jullie een uurtje later voor een 2e ronde zijn gegaan enzo.(Althans na die zogenaamde date.
)
Standaard eerste datequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel met genoeg details komen om het geloofwaardig over te laten komen he, dat je 'm na een stevige neukbeurt gedeepthroat hebt en hij gierend in je keelholte klaarkwam en dat jullie een uurtje later voor een 2e ronde zijn gegaan enzo.(Althans na die zogenaamde date.
)
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nog niet. Of ik zeg dat ik binnenkort een leuke date heb ofzo. Hij hoeft niet te weten dat mijn liefdesleven eigenlijk om te huilen is
Wij kunnen je helpen om op een redelijke manier je liefdesleven weer op de rails te hebben dat je er om gaat lachen!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dat is?quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:46 schreef stokj het volgende:
Wij kunnen je helpen om op een redelijke manier je liefdesleven weer op de rails te hebben dat je er om gaat lachen!
Door jou te coachen en eventueel te bemiddelen.quote:
Jij wil haar wel ff matchen met iemand als stokj bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Door jou te coachen en eventueel te bemiddelen.
Philip heeft Elizabeth leren kennen door zijn oom Louis.
Willem heeft Maxima leren kennen door zijn opa Bernhard.
Beatrix heeft Claus leren kennen door Frederik van Bismarck, een goede vriend.
Nee nee, dat hoeft niet perse. Ik dacht en denk juist eerder aan anderen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil haar wel ff matchen met iemand als stokj bijvoorbeeld?
Yepquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb jij red sea diving resort al gezien?
Denk dat ik hem later ga kijken danquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Spannend en boeiend
En andere mensenquote:
Deze maand 4e en laatste seizoenquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar beter
Ja eens, daar ben ik met la casa de papel bang voorquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beter gewoon goed einde dan uitmelken
Was na seizoen 2 eigenlijk al klaar. Vond seizoen 3 niet tegenvallen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens, daar ben ik met la casa de papel bang voor
S4 ben ik ook erg benieuwd naar. Januariquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Was na seizoen 2 eigenlijk al klaar. Vond seizoen 3 niet tegenvallen.
Wat vind je van Orange is the new black?quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Was na seizoen 2 eigenlijk al klaar. Vond seizoen 3 niet tegenvallen.
Hee dudequote:
Niet gekeken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat vind je van Orange is the new black?
Eerste seizoenen vond ik wel erg sterk. Nu takelt het wel rap af.quote:
Ja dat kan ook bijna niet anders met zoveel seizoenen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eerste seizoenen vond ik wel erg sterk. Nu takelt het wel rap af.
Begin was leuk, na seizoen 4 mee gestoptquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat vind je van Orange is the new black?
Prima vrijdagavond tochquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk lekker in de kroeg Mofrika tegen Nederland kijken met een goede pot bier erbij.![]()
Ja ik heb wel alles gezien maar snap wel waaromquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Begin was leuk, na seizoen 4 mee gestopt
Prima avondje! Wat denken we?quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk lekker in de kroeg Mofrika tegen Nederland kijken met een goede pot bier erbij.![]()
Dat dacht ik ook.quote:
Wordt moeilijk. Gelijkspel ben ik tevreden mee.quote:
Ja zou wel prima zijn!quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt moeilijk. Gelijkspel ben ik tevreden mee.
Fikse nederlaag?quote:
Wat lief van je! Maar ik ben daarentegen maar een gewone, simpele burger. Niet iemand uit het koninklijk huisquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:01 schreef stokj het volgende:
Door jou te coachen en eventueel te bemiddelen.
Philip heeft Elizabeth leren kennen door zijn oom Louis.
Willem heeft Maxima leren kennen door zijn opa Bernhard.
Beatrix heeft Claus leren kennen door Frederik van Bismarck, een goede vriend.
Ja 3-1.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Fikse nederlaag?
Heb echt geen idee. Ben de laatste maanden heel weinig met voetbal bezig geweest.
Keihard Magic spelen.quote:
Nee, ben me aan het opmaken, ga stappen vanavond.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ben me aan het opmaken, ga stappen vanavond.
Dat is geen probleem. Dankzij mij waren de tandeloze heks en de snijboon een relatie begonnen. Uiteindelijk is die relatie na 10 jaar gestrand met 2 kinderen (maar ze waren ook nog jong toen het begon. Inb4: ik heb ze alleen gezegd om na te denken en te ontdekken of ze iets voor elkaar zijn en dat waren ze. Dat de een 'buiten de deur eten' ontdekte is niet mijn aansturing geweest).quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat lief van je! Maar ik ben daarentegen maar een gewone, simpele burger. Niet iemand uit het koninklijk huis
Gezellig, ga je dronken worden?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel keihard aan het spelen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De kaarten landen ongenadig hard op tafel?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel keihard aan het spelen.
Inderdaad. Gelijk domineren. Niet dat het helpt want heb al twee lossesquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
De kaarten landen ongenadig hard op tafel?
Tijdens het stappen zeggen mensen altijd tegen mij: JE MAG BEST LACHEN HOOR!quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:56 schreef ToT het volgende:
Als DÁT geen neuken wordt.....
Wel je resting bitch face ff uitschakelen als je een lekkere gozer aan de haak wil slaan he!
Goede wingman ben jij! Wie raad je aan?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:58 schreef stokj het volgende:
Dat is geen probleem. Dankzij mij waren de tandeloze heks en de snijboon een relatie begonnen. Uiteindelijk is die relatie na 10 jaar gestrand met 2 kinderen (maar ze waren ook nog jong toen het begon. Inb4: ik heb ze alleen gezegd om na te denken en te ontdekken of ze iets voor elkaar zijn en dat waren ze. Dat de een 'buiten de deur eten' ontdekte is niet mijn aansturing geweest).
Geen idee, ik denk het wel. Een vriend wil nog steeds een atwedstrijdje met mij doenquote:
Oplossing?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tijdens het stappen zeggen mensen altijd tegen mij: JE MAG BEST LACHEN HOOR!
Ja hallo, dat is mijn gezicht oké!
Ik kom daar op terug, ik ga op zoek naar iemand die ook hondenvriend is. Dan hebben jullie dat alvast gemeenschappelijk met elkaar.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
Goede wingman ben jij! Wie raad je aan?
[..]
Wat is een atwedstrijdje?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
Geen idee, ik denk het wel. Een vriend wil nog steeds een atwedstrijdje met mij doen
Jij weet niet wat atten is?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kom daar op terug, ik ga op zoek naar iemand die ook hondenvriend is. Dan hebben jullie dat alvast gemeenschappelijk met elkaar.
[..]
Wat is een atwedstrijdje?
Of een fles vodkaquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijken wie het snelste een blikkie bier leeg kan krijgen.
Nou nou, je zal dan maar een magnum in je hand hebben om te drinken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijken wie het snelste een blikkie bier leeg kan krijgen.
Dat moet toch wel in .44 seconde lukken?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou, je zal dan maar een magnum in je hand hebben om te drinken.
Heh hehquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Naast aan je sigaartje zat je ook hier te lurken?
Ja een Isabella's islay moet je idd wel even de tijd voor nemen voor je de bodem van die fles in zicht krijgt!quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:16 schreef SoS87 het volgende:
Atten was vroeger wel lachen. Nu drink ik toch liever rustig op mn gemak
Geen idee, drink geen alcohol. Maar zou best kunnen, 44 seconden klinkt acceptabel.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat moet toch wel in .44 seconde lukken?
Je bent een genieter geworden in plaats van een plezierdrinker.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:16 schreef SoS87 het volgende:
Atten was vroeger wel lachen. Nu drink ik toch liever rustig op mn gemak
quote:
En muziek, is ook erg belangrijk!quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:12 schreef stokj het volgende:
Ik kom daar op terug, ik ga op zoek naar iemand die ook hondenvriend is. Dan hebben jullie dat alvast gemeenschappelijk met elkaar.
[..]
Wat is een atwedstrijdje?
Ik lees nu pas dat Haags door jou genomen wil worden?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
En muziek, is ook erg belangrijk!
Een atwedstrijdje is een wedstrijd wie als eerst zijn glas bier kan atten (opdrinken in één keer).
HUH WAT?!quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat Haags door jou genomen wil worden?
Ik zal ook muziek in mijn selectiecriteria meenemenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
En muziek, is ook erg belangrijk!
Een atwedstrijdje is een wedstrijd wie als eerst zijn glas bier kan atten (opdrinken in één keer).
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat Haags door jou genomen wil worden?
quote:
Nooit echt bijgehouden ofzo, maar na 4/5 biertjes kickt het vaak al wel lekker inquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:22 schreef stokj het volgende:
Ik zal ook muziek in mijn selectiecriteria meenemen![]()
Oooh jajaja. Hoeveel bier kan jij op?
Oooh, haha nee ging om iets anders eigenlijkquote:
Dat sowiesoquote:
Halve liters neem ik aanquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nooit echt bijgehouden ofzo, maar na 4/5 biertjes kickt het vaak al wel lekker in
Drankorgel gespotquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nooit echt bijgehouden ofzo, maar na 4/5 biertjes kickt het vaak al wel lekker in
[..]
Neequote:
Hoop je.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:34 schreef SoS87 het volgende:
Over uurtje ff boven kijken. Tekenfilm draait nog en er liggen er 2 te pitten denk ik.
Ja gaat em weer niet worden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwalificeren gaat echt lastig worden zo.
Prima voor de Olympische spelen wel.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee
Drink vrij weinig, dus heb geen hoge tolerantie. Vorige keer in mijn eentje bijna een hele fles whiskey op. Dat ging niet zo goed
Het was eerder een horizontale positie die ik aannamquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:42 schreef eNGine10 het volgende:
Zijn er maar weinig die na driekwart fles whiskey nog recht lopen denk ik
Je was ineens heel erg fanatiek aan het planken?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het was eerder een horizontale positie die ik aannam
Ik ben nog nuchter hoorquote:
Planken op mijn rug jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:48 schreef eNGine10 het volgende:
Je was ineens heel erg fanatiek aan het planken?
Dit nodigt uit voor foute grappenquote:
Dankjequote:
Gelijk toen ik op versturen tikte dacht ik: hmm, dit kan verkeerd opgevat worden 🤔quote:
Tering treurig weerquote:
Veel plezierquote:
Wat een wedstrijd héquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:45 schreef dud0r het volgende:
Is hier nog wat te beleven of gaat het alleen maar over voetbal
Heb je gedronken?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dirk kuyt wereldspeler man 4x scoren tegen Duitsland ongeloogelijk..
Shwisieiquote:
Hee vriendquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heee ouwe hoe ist ouwe dirkoe kiuty weer gescoord!!
Ja werd ook wel weer tijd!quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heee ouwe hoe ist ouwe dirkoe kiuty weer gescoord!!
Is dat oyde renpaard toch weer van waarde antionwle held stsndbeeld ik den haag bam dirk kuut GOALLLLquote:
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is dat oyde renpaard toch weer van waarde antionwle held stsndbeeld ik den haag bam dirk kuut GOALLLL
Zwarte nog welquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:21 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand nog wat olijven over? Zin om een salade te maken.
Neuh groen mag ookquote:
Klinkt als een leuk dagje uit... Veel plezierquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:27 schreef SoS87 het volgende:
Nog ff uurtje darten, morgen met jut en jul naar Harderwijk
Dolfinariumquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk dagje uit... Veel plezier
Die vind ik vooral lekker uit de ovenquote:
Op pizza of bij Mexicaansquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die vind ik vooral lekker uit de oven
Lijkt me wel een leuke dag hoorquote:
Klopt!!quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als mijn zoontje morgen een dolfijn rukt is ie op sexgebied verder dan jij
In de spitsquote:
Hoeveel collega's zijn al gezakt voor hun boa examen?quote:
Moet je als gemeenteboa ook wat kunnen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Hoeveel collega's zijn al gezakt voor hun boa examen?
![]()
Tis een slachtpartij die nieuwe BOA.
Ja die examens zijn allemaal hetzelfde tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je als gemeenteboa ook wat kunnen tegenwoordig?
Vertel? Alweer veranderd?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Hoeveel collega's zijn al gezakt voor hun boa examen?
![]()
Tis een slachtpartij die nieuwe BOA.
Kan ook niet anders aangeZien je een wereldgozer bentquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wij zijn op dezelfde dag jarig
Nou bij ons was een collega gezakt die al 100 jaar boa is. Hihahoquote:
Oke, heb nog steeds het gevoel dat de anderen boa kundiger overkomen dan de gemeente handhavingquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja die examens zijn allemaal hetzelfde tegenwoordig.
![]()
Keihard kut.
Hoorde wel dat er gewoon collegaas voor de klas stonden ipv echte boa docenten..quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou bij ons was een collega gezakt die al 100 jaar boa is. Hihaho
Discutabele examenvragen
Incapabele acteurs
Enincapabele collega's blijkbaar
En jij maar werkenquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:34 schreef SoS87 het volgende:
Die lui van de gemeente slenteren maar wat rond
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoorde wel dat er gewoon collegaas voor de klas stonden ipv echte boa docenten..![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oke, heb nog steeds het gevoel dat de anderen boa kundiger overkomen dan de gemeente handhaving
Wat pak je zoal per maand ?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:36 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Noem het maar werken wat ik nu doe![]()
Ik verdien wel een stuk beter
Link plzquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
Was er niet een filmpje van een gast met mes op station en dat 450 gemeenteboa om hem heen cirkelen maar niks durven en dan uiteindelijk door spoorboa vastgehouden worden?
Ik hoop dat je wel mee verdient dan een gemeentehandhaver openbare ruimtequote:
Welke schaal hebben die?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel mee verdient dan een gemeentehandhaver openbare ruimte
Hoop ik ook voor hemquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel mee verdient dan een gemeentehandhaver openbare ruimte
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.werkenvoorrotterdam.nl/vacatures/handhaver-2036
Ja maar jij bent gespecialiseerde boa, die van de gemeente is beetje parkeerboetes en rondslenteren in de stad en stoer doen als je blikkie bier drinkt in de stadquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:44 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]7
Kom ik me best niet voor uit
28 uur , 3200¤ netto, betaald Netflix enquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:45 schreef SoS87 het volgende:
Het is eigenlijk betaald netflixen, dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gespecialiseerde boa, die van de gemeente is beetje parkeerboetes en rondslenteren in de stad en stoer doen als je blikkie bier drinkt in de stad
Leef liever overdag, dit is nogal vermoeiend op langere termijnquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:46 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
28 uur , 3200¤ netto, betaald Netflix en
Overdags altijd vrij
Waarom zoek je wat anders?
Wat doe je precies dan?quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Leef liever overdag, dit is nogal vermoeiend op langere termijn
Wat doe je de rest van de dag danquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:47 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]heb nog maar 1 PV geschreven.
Alles gaat bestuursrechtelijk tegenwoordig
Rondslenteren en parkeerboetes uitschrijvenquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat doe je de rest van de dag dan
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat doe je de rest van de dag dan
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:50 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Rondslenteren en parkeerboetes uitschrijven
En stoer doen als ik blikkie schultenbrau drink in de stad met van dat mag niet boetequote:
Weet niet eens hoe dat moet tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:47 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]heb nog maar 1 PV geschreven.
Alles gaat bestuursrechtelijk tegenwoordig
Tegenwoordig moeten wij examen doen in een tik PVquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe dat moet tegenwoordigheb ze nog nooit bij me gehad ook
Gewoon klappen die halve liters als je ze aan ziet komen en zeggen:"Is lege blikkie broer! Wat praat jij?!?!"quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En stoer doen als ik blikkie schultenbrau drink in de stad met van dat mag niet boete
Gooi die blikkie in de water als je ze zietquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En stoer doen als ik blikkie schultenbrau drink in de stad met van dat mag niet boete
Aangebroken drank is ook verboden in de APVquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon klappen die halve liters als je ze aan ziet komen en zeggen:"Is lege blikkie broer! Wat praat jij?!?!"
Veeg je reet met die apvquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aangebroken drank is ook verboden in de APV
Maar lege blikken toch niet? Die heb je gewoon thuis bij en maat opgedronken en neem je netjes mee naar huis om te recyclerenquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aangebroken drank is ook verboden in de APV
Ik zou het echt niet weten hier eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:57 schreef SoS87 het volgende:
Hier mag je gewoon drinken behalve in de binnenstad
Die is nie helemaal goed hoor.quote:
Zij is lekker hoorquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kappen rotte internetgek!
Binnenstad is juist het lekkerst om ff een blikkie tussendoor te klappenquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:57 schreef SoS87 het volgende:
Hier mag je gewoon drinken behalve in de binnenstad
Gedoe met uitleggen geen zin in, wil liever dat ze opzouten zsmquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar lege blikken toch niet? Die heb je gewoon thuis bij en maat opgedronken en neem je netjes mee naar huis om te recycleren
Gewoon een kopje Chino nemen toch.quote:
Lekker overal zuipen danquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten hier eigenlijk.
Doorgaans wel eigenlijk. Met de kermis en carnaval is het altijd gewoon met halve liters over straat banjeren hier.quote:
Binnenstad van grote steden is het meestal verbodenquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doorgaans wel eigenlijk. Met de kermis en carnaval is het altijd gewoon met halve liters over straat banjeren hier.
Heb ik al op bij de maccie netquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon een kopje Chino nemen toch.
Wat zijn grote steden dan? Tilburg is de 6e stad van het land en Eindhoven de 5e en daar ben ik nog nooit een alcoholverbod tegengekomen in de binnenstad (nou ja, op wedstrijddagen bij risicowedstrijden wel).quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Binnenstad van grote steden is het meestal verboden
Brabant en alcoholverbodquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat zijn grote steden dan? Tilburg is de 6e stad van het land en Eindhoven de 5e en daar ben ik nog nooit een alcoholverbod tegengekomen in de binnenstad (nou ja, op wedstrijddagen bij risicowedstrijden wel).
Dat gaat niet samen nee. Gewoon lekker bier klappen.quote:
Eindhoven centrum wel dacht ik zeker bij hoofdwinkelstraat, maar ligt verder aan apvquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat zijn grote steden dan? Tilburg is de 6e stad van het land en Eindhoven de 5e en daar ben ik nog nooit een alcoholverbod tegengekomen in de binnenstad (nou ja, op wedstrijddagen bij risicowedstrijden wel).
Ja man wat een truttigheidquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaat niet samen nee. Gewoon lekker bier klappen.![]()
Al is het nog lang niet op het niveau van onze buurlanden. In België en Duitsland, dáár hebben ze pas een zuipcultuur.En de Engelsen en Fransen kunnen er ook wat van.
![]()
En dan hier allemaal dat gejank van:"Boehoe, alcoholmisbruik, boehoe, preventiebeleid!1!!"
Laatst was ik in Duitsland in Europapark. Daar kon je dus op elke hoek van een pad een lekkere halve liter krijgen, wel in een plastic beker maar soit.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja man wat een truttigheid
Bij pretparken kan je sws wel zuipen tochquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatst was ik in Duitsland in Europapark. Daar kon je dus op elke hoek van een pad een lekkere halve liter krijgen, wel in een plastic beker maar soit.
En dan zag je ook gewoon die Duitse smatjes lekker door dat park stiefelen met zo een halve liter aan goudgele goodness in hun klauwen! Nog nooit zo vaak verliefd geworden in 2 dagen tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Moet je eens naar Euro Disney gaan. Disney wilde eigenlijk alle parken ter wereld alcoholvrij hebben. Na heel veel aandringen van de Franse managers zijn ze toch maar alcohol toe gaan staan maar alléén in de restaurants, dus er wordt niks in blik of in plastic verkocht waar je mee rond kan gaan lopen in het park.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij pretparken kan je sws wel zuipen toch
Lang geleden dat ik daar ben geweest, toen betaalden we nog met guldens en frankenquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je eens naar Euro Disney gaan. Disney wilde eigenlijk alle parken ter wereld alcoholvrij hebben. Na heel veel aandringen van de Franse managers zijn ze toch maar alcohol toe gaan staan maar alléén in de restaurants, dus er wordt niks in blik of in plastic verkocht waar je mee rond kan gaan lopen in het park.
Wij losten dat op door onder onze jas 6 halve liters mee te smokkelen. En de rugzakken gingen dan bij de meneren met machinepistolen door de X-ray.
Jezus! Toen was je nog een cocktailworstjequote:Op zaterdag 7 september 2019 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar ben geweest, toen betaalden we nog met guldens en franken
Iddquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus! Toen was je nog een cocktailworstje
Of grenscontrolesquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb meer dan de helft van mijn leven met guldens betaald maar ik kan het me nu echt niet meer voorstellen dat je in elk buurland met andere valuta moest betalen
dat zijn beste tettenquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:24 schreef SoS87 het volgende:
[ afbeelding ]
@:stephanie24
@:omgevallenflat2
In zijn bak koffie pissen is vrij duidelijk. Is het snel over.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Duidelijk zijn, kan door hem aan te spreken , kan door hem te negeren enzo maja denkt hij dat je hard-to-get speelt en doet nog beter zijn best
Dit lijkt correctquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |