Hoofdpijn, we zijn geen dierenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef Ivo1986 het volgende: Klopt, hou het maar in je achterhoofd
Ik heb liever koppijn dan over een aantal jaar ...
Jij snapt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende: Lekker toch, dat voorgoed slapen
Ik kijk ook echt zelden hoor. Eigenlijk alleen als ik door collega's ergens in getagd wordt. Ja, dat is 's avonds. Kan nog even uitslapenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:15 schreef eNGine10 het volgende: Oh zo
ik kijk gewoon niet meer Maar uiteten is savonds neem ik aan?
Oe, er bloeit iets op.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
Die collega neemt nu ook elke keer pauze als ik op pauze ga
Truequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoofdpijn, we zijn geen dieren
Hij wilt wat van jequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
Die collega neemt nu ook elke keer pauze als ik op pauze ga
Duidelijk zijn, kan door hem aan te spreken , kan door hem te negeren enzo maja denkt hij dat je hard-to-get speelt en doet nog beter zijn bestquote:
Dat blijkt, want hij stuurde me net gelijk alweer een berichtje. Ben zó slecht hierinquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Duidelijk zijn, kan door hem aan te spreken , kan door hem te negeren enzo maja denkt hij dat je hard-to-get speelt en doet nog beter zijn best
Hoe komt hij aan je nummer!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat blijkt, want hij stuurde me net gelijk alweer een berichtje. Ben zó slecht hierin
Nee, Discord. We gamen allebei, mijn nummer heeft hij nietquote:
Ohh oke. Negerenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Discord. We gamen allebei, mijn nummer heeft hij niet
Dan vraagt hij op het werk waarom ik niet meer antwoord. Fmlquote:
Neuk hem gewoon ff klaar...quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan vraagt hij op het werk waarom ik niet meer antwoord. Fml
Heb je hem niet snoeihard gefriendzoned door te zeggen dat je je benen niet spreidt voor een collega?quote:
Nee nog niet. Of ik zeg dat ik binnenkort een leuke date heb ofzo. Hij hoeft niet te weten dat mijn liefdesleven eigenlijk om te huilen isquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:55 schreef ToT het volgende:
Heb je hem niet snoeihard gefriendzoned door te zeggen dat je je benen niet spreidt voor een collega?
Ook een goed idee!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nog niet. Of ik zeg dat ik binnenkort een leuke date heb ofzo. Hij hoeft niet te weten dat mijn liefdesleven eigenlijk om te huilen is
Mijn aanwezigheid was gewenst?quote:
Ik heb verder niet gelezenquote:
Wel met genoeg details komen om het geloofwaardig over te laten komen he, dat je 'm na een stevige neukbeurt gedeepthroat hebt en hij gierend in je keelholte klaarkwam en dat jullie een uurtje later voor een 2e ronde zijn gegaan enzo.quote:
Wauwquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:59 schreef ToT het volgende:
Wel met genoeg details komen om het geloofwaardig over te laten komen he, dat je 'm na een stevige neukbeurt gedeepthroat hebt en hij gierend in je keelholte klaarkwam en dat jullie een uurtje later voor een 2e ronde zijn gegaan enzo.(Althans na die zogenaamde date.
)
Standaard eerste datequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel met genoeg details komen om het geloofwaardig over te laten komen he, dat je 'm na een stevige neukbeurt gedeepthroat hebt en hij gierend in je keelholte klaarkwam en dat jullie een uurtje later voor een 2e ronde zijn gegaan enzo.(Althans na die zogenaamde date.
)
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nog niet. Of ik zeg dat ik binnenkort een leuke date heb ofzo. Hij hoeft niet te weten dat mijn liefdesleven eigenlijk om te huilen is
Wij kunnen je helpen om op een redelijke manier je liefdesleven weer op de rails te hebben dat je er om gaat lachen!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dat is?quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:46 schreef stokj het volgende:
Wij kunnen je helpen om op een redelijke manier je liefdesleven weer op de rails te hebben dat je er om gaat lachen!
Door jou te coachen en eventueel te bemiddelen.quote:
Jij wil haar wel ff matchen met iemand als stokj bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Door jou te coachen en eventueel te bemiddelen.
Philip heeft Elizabeth leren kennen door zijn oom Louis.
Willem heeft Maxima leren kennen door zijn opa Bernhard.
Beatrix heeft Claus leren kennen door Frederik van Bismarck, een goede vriend.
Nee nee, dat hoeft niet perse. Ik dacht en denk juist eerder aan anderen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil haar wel ff matchen met iemand als stokj bijvoorbeeld?
Yepquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb jij red sea diving resort al gezien?
Denk dat ik hem later ga kijken danquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Spannend en boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |