Hoofdpijn, we zijn geen dierenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef Ivo1986 het volgende: Klopt, hou het maar in je achterhoofd
Ik heb liever koppijn dan over een aantal jaar ...
Jij snapt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende: Lekker toch, dat voorgoed slapen
Ik kijk ook echt zelden hoor. Eigenlijk alleen als ik door collega's ergens in getagd wordt. Ja, dat is 's avonds. Kan nog even uitslapenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:15 schreef eNGine10 het volgende: Oh zo
ik kijk gewoon niet meer Maar uiteten is savonds neem ik aan?
Oe, er bloeit iets op.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
Die collega neemt nu ook elke keer pauze als ik op pauze ga
Truequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoofdpijn, we zijn geen dieren
Hij wilt wat van jequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
Die collega neemt nu ook elke keer pauze als ik op pauze ga
Duidelijk zijn, kan door hem aan te spreken , kan door hem te negeren enzo maja denkt hij dat je hard-to-get speelt en doet nog beter zijn bestquote:
Dat blijkt, want hij stuurde me net gelijk alweer een berichtje. Ben zó slecht hierinquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Duidelijk zijn, kan door hem aan te spreken , kan door hem te negeren enzo maja denkt hij dat je hard-to-get speelt en doet nog beter zijn best
Hoe komt hij aan je nummer!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat blijkt, want hij stuurde me net gelijk alweer een berichtje. Ben zó slecht hierin
Nee, Discord. We gamen allebei, mijn nummer heeft hij nietquote:
Ohh oke. Negerenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Discord. We gamen allebei, mijn nummer heeft hij niet
Dan vraagt hij op het werk waarom ik niet meer antwoord. Fmlquote:
Neuk hem gewoon ff klaar...quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan vraagt hij op het werk waarom ik niet meer antwoord. Fml
Heb je hem niet snoeihard gefriendzoned door te zeggen dat je je benen niet spreidt voor een collega?quote:
Nee nog niet. Of ik zeg dat ik binnenkort een leuke date heb ofzo. Hij hoeft niet te weten dat mijn liefdesleven eigenlijk om te huilen isquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:55 schreef ToT het volgende:
Heb je hem niet snoeihard gefriendzoned door te zeggen dat je je benen niet spreidt voor een collega?
Ook een goed idee!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nog niet. Of ik zeg dat ik binnenkort een leuke date heb ofzo. Hij hoeft niet te weten dat mijn liefdesleven eigenlijk om te huilen is
Mijn aanwezigheid was gewenst?quote:
Ik heb verder niet gelezenquote:
Wel met genoeg details komen om het geloofwaardig over te laten komen he, dat je 'm na een stevige neukbeurt gedeepthroat hebt en hij gierend in je keelholte klaarkwam en dat jullie een uurtje later voor een 2e ronde zijn gegaan enzo.quote:
Wauwquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:59 schreef ToT het volgende:
Wel met genoeg details komen om het geloofwaardig over te laten komen he, dat je 'm na een stevige neukbeurt gedeepthroat hebt en hij gierend in je keelholte klaarkwam en dat jullie een uurtje later voor een 2e ronde zijn gegaan enzo.(Althans na die zogenaamde date.
)
Standaard eerste datequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel met genoeg details komen om het geloofwaardig over te laten komen he, dat je 'm na een stevige neukbeurt gedeepthroat hebt en hij gierend in je keelholte klaarkwam en dat jullie een uurtje later voor een 2e ronde zijn gegaan enzo.(Althans na die zogenaamde date.
)
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nog niet. Of ik zeg dat ik binnenkort een leuke date heb ofzo. Hij hoeft niet te weten dat mijn liefdesleven eigenlijk om te huilen is
Wij kunnen je helpen om op een redelijke manier je liefdesleven weer op de rails te hebben dat je er om gaat lachen!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dat is?quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:46 schreef stokj het volgende:
Wij kunnen je helpen om op een redelijke manier je liefdesleven weer op de rails te hebben dat je er om gaat lachen!
Door jou te coachen en eventueel te bemiddelen.quote:
Jij wil haar wel ff matchen met iemand als stokj bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Door jou te coachen en eventueel te bemiddelen.
Philip heeft Elizabeth leren kennen door zijn oom Louis.
Willem heeft Maxima leren kennen door zijn opa Bernhard.
Beatrix heeft Claus leren kennen door Frederik van Bismarck, een goede vriend.
Nee nee, dat hoeft niet perse. Ik dacht en denk juist eerder aan anderen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil haar wel ff matchen met iemand als stokj bijvoorbeeld?
Yepquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb jij red sea diving resort al gezien?
Denk dat ik hem later ga kijken danquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Spannend en boeiend
En andere mensenquote:
Deze maand 4e en laatste seizoenquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar beter
Ja eens, daar ben ik met la casa de papel bang voorquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beter gewoon goed einde dan uitmelken
Was na seizoen 2 eigenlijk al klaar. Vond seizoen 3 niet tegenvallen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens, daar ben ik met la casa de papel bang voor
S4 ben ik ook erg benieuwd naar. Januariquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Was na seizoen 2 eigenlijk al klaar. Vond seizoen 3 niet tegenvallen.
Wat vind je van Orange is the new black?quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Was na seizoen 2 eigenlijk al klaar. Vond seizoen 3 niet tegenvallen.
Hee dudequote:
Niet gekeken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat vind je van Orange is the new black?
Eerste seizoenen vond ik wel erg sterk. Nu takelt het wel rap af.quote:
Ja dat kan ook bijna niet anders met zoveel seizoenen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eerste seizoenen vond ik wel erg sterk. Nu takelt het wel rap af.
Begin was leuk, na seizoen 4 mee gestoptquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat vind je van Orange is the new black?
Prima vrijdagavond tochquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk lekker in de kroeg Mofrika tegen Nederland kijken met een goede pot bier erbij.![]()
Ja ik heb wel alles gezien maar snap wel waaromquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Begin was leuk, na seizoen 4 mee gestopt
Prima avondje! Wat denken we?quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk lekker in de kroeg Mofrika tegen Nederland kijken met een goede pot bier erbij.![]()
Dat dacht ik ook.quote:
Wordt moeilijk. Gelijkspel ben ik tevreden mee.quote:
Ja zou wel prima zijn!quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt moeilijk. Gelijkspel ben ik tevreden mee.
Fikse nederlaag?quote:
Wat lief van je! Maar ik ben daarentegen maar een gewone, simpele burger. Niet iemand uit het koninklijk huisquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:01 schreef stokj het volgende:
Door jou te coachen en eventueel te bemiddelen.
Philip heeft Elizabeth leren kennen door zijn oom Louis.
Willem heeft Maxima leren kennen door zijn opa Bernhard.
Beatrix heeft Claus leren kennen door Frederik van Bismarck, een goede vriend.
Ja 3-1.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Fikse nederlaag?
Heb echt geen idee. Ben de laatste maanden heel weinig met voetbal bezig geweest.
Keihard Magic spelen.quote:
Nee, ben me aan het opmaken, ga stappen vanavond.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ben me aan het opmaken, ga stappen vanavond.
Dat is geen probleem. Dankzij mij waren de tandeloze heks en de snijboon een relatie begonnen. Uiteindelijk is die relatie na 10 jaar gestrand met 2 kinderen (maar ze waren ook nog jong toen het begon. Inb4: ik heb ze alleen gezegd om na te denken en te ontdekken of ze iets voor elkaar zijn en dat waren ze. Dat de een 'buiten de deur eten' ontdekte is niet mijn aansturing geweest).quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat lief van je! Maar ik ben daarentegen maar een gewone, simpele burger. Niet iemand uit het koninklijk huis
Gezellig, ga je dronken worden?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel keihard aan het spelen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De kaarten landen ongenadig hard op tafel?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel keihard aan het spelen.
Inderdaad. Gelijk domineren. Niet dat het helpt want heb al twee lossesquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
De kaarten landen ongenadig hard op tafel?
Tijdens het stappen zeggen mensen altijd tegen mij: JE MAG BEST LACHEN HOOR!quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:56 schreef ToT het volgende:
Als DÁT geen neuken wordt.....
Wel je resting bitch face ff uitschakelen als je een lekkere gozer aan de haak wil slaan he!
Goede wingman ben jij! Wie raad je aan?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:58 schreef stokj het volgende:
Dat is geen probleem. Dankzij mij waren de tandeloze heks en de snijboon een relatie begonnen. Uiteindelijk is die relatie na 10 jaar gestrand met 2 kinderen (maar ze waren ook nog jong toen het begon. Inb4: ik heb ze alleen gezegd om na te denken en te ontdekken of ze iets voor elkaar zijn en dat waren ze. Dat de een 'buiten de deur eten' ontdekte is niet mijn aansturing geweest).
Geen idee, ik denk het wel. Een vriend wil nog steeds een atwedstrijdje met mij doenquote:
Oplossing?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tijdens het stappen zeggen mensen altijd tegen mij: JE MAG BEST LACHEN HOOR!
Ja hallo, dat is mijn gezicht oké!
Ik kom daar op terug, ik ga op zoek naar iemand die ook hondenvriend is. Dan hebben jullie dat alvast gemeenschappelijk met elkaar.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
Goede wingman ben jij! Wie raad je aan?
[..]
Wat is een atwedstrijdje?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
Geen idee, ik denk het wel. Een vriend wil nog steeds een atwedstrijdje met mij doen
Jij weet niet wat atten is?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kom daar op terug, ik ga op zoek naar iemand die ook hondenvriend is. Dan hebben jullie dat alvast gemeenschappelijk met elkaar.
[..]
Wat is een atwedstrijdje?
Of een fles vodkaquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijken wie het snelste een blikkie bier leeg kan krijgen.
Nou nou, je zal dan maar een magnum in je hand hebben om te drinken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijken wie het snelste een blikkie bier leeg kan krijgen.
Dat moet toch wel in .44 seconde lukken?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou, je zal dan maar een magnum in je hand hebben om te drinken.
Heh hehquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Naast aan je sigaartje zat je ook hier te lurken?
Ja een Isabella's islay moet je idd wel even de tijd voor nemen voor je de bodem van die fles in zicht krijgt!quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:16 schreef SoS87 het volgende:
Atten was vroeger wel lachen. Nu drink ik toch liever rustig op mn gemak
Geen idee, drink geen alcohol. Maar zou best kunnen, 44 seconden klinkt acceptabel.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat moet toch wel in .44 seconde lukken?
Je bent een genieter geworden in plaats van een plezierdrinker.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:16 schreef SoS87 het volgende:
Atten was vroeger wel lachen. Nu drink ik toch liever rustig op mn gemak
quote:
En muziek, is ook erg belangrijk!quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:12 schreef stokj het volgende:
Ik kom daar op terug, ik ga op zoek naar iemand die ook hondenvriend is. Dan hebben jullie dat alvast gemeenschappelijk met elkaar.
[..]
Wat is een atwedstrijdje?
Ik lees nu pas dat Haags door jou genomen wil worden?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
En muziek, is ook erg belangrijk!
Een atwedstrijdje is een wedstrijd wie als eerst zijn glas bier kan atten (opdrinken in één keer).
HUH WAT?!quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat Haags door jou genomen wil worden?
Ik zal ook muziek in mijn selectiecriteria meenemenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
En muziek, is ook erg belangrijk!
Een atwedstrijdje is een wedstrijd wie als eerst zijn glas bier kan atten (opdrinken in één keer).
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat Haags door jou genomen wil worden?
quote:
Nooit echt bijgehouden ofzo, maar na 4/5 biertjes kickt het vaak al wel lekker inquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:22 schreef stokj het volgende:
Ik zal ook muziek in mijn selectiecriteria meenemen![]()
Oooh jajaja. Hoeveel bier kan jij op?
Oooh, haha nee ging om iets anders eigenlijkquote:
Dat sowiesoquote:
Halve liters neem ik aanquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nooit echt bijgehouden ofzo, maar na 4/5 biertjes kickt het vaak al wel lekker in
Drankorgel gespotquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nooit echt bijgehouden ofzo, maar na 4/5 biertjes kickt het vaak al wel lekker in
[..]
Neequote:
Hoop je.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:34 schreef SoS87 het volgende:
Over uurtje ff boven kijken. Tekenfilm draait nog en er liggen er 2 te pitten denk ik.
Ja gaat em weer niet worden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwalificeren gaat echt lastig worden zo.
Prima voor de Olympische spelen wel.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee
Drink vrij weinig, dus heb geen hoge tolerantie. Vorige keer in mijn eentje bijna een hele fles whiskey op. Dat ging niet zo goed
Het was eerder een horizontale positie die ik aannamquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:42 schreef eNGine10 het volgende:
Zijn er maar weinig die na driekwart fles whiskey nog recht lopen denk ik
Je was ineens heel erg fanatiek aan het planken?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het was eerder een horizontale positie die ik aannam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |