https://www.ad.nl/rotterd(...)7Vgv9it1kYu6XrHcSuhgquote:Op donderdag 5 september 2019 18:07 schreef Nashipeer het volgende:
Aangezien het thema zal gaan over vrijheid, en het precies 80 jaar geleden is dat het bombardement heeft plaatsgevonden zal het tijdens de Gouden Loper in de avond een mooi symboliek zijn om de brandgrens te laten zien (of zelfs enkele dagen dat het evenement plaatsvindt). Je kan dan de historie van de stad herdenken terwijl het ook in één opslag duidelijk wordt voor Europa, Australië, etc hoe de stad is opgebloeid. In de avond zal dit indrukwekkend ogen en alle artiesten, delegaties, buitenlandse pers en fans zullen sws de stad zien (terwijl ze andere dagen alleen binnen zitten). En dan misschien aan het eind vuurwerk als symboliek van vreugde en optimisme richting de toekomst.
[ afbeelding ]
Bron; https://www.enterthemothe(...)oensdag-14-mei-2008/
Ja, dit is echt gaaf he! Ik heb zoiets laatst live gezien in het theater. Echt iets bijzonders en past ook goed bij een innovatieve show.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:17 schreef Em31 het volgende:
@:FranklinB Goed idee, plaats deze meteen ook even. Zoiets zou ook interessant kunnen zijn als interval act. Of als opening in combinatie met Arcade.
Daar heb ik wel vertrouwen inquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:16 schreef SietseBakker het volgende:
Wellicht ten overvloede; ik lees nog steeds mee![]()
Keep up the good work, everyone! Zonder ook maar iets weg te geven krijg ik zo de indruk dat we een fantastisch ESF gaan maken waar jullie, hoop ik, heel trots op gaan zijn.
Hoi Sietse!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:16 schreef SietseBakker het volgende:
Keep up the good work, everyone! Zonder ook maar iets weg te geven krijg ik zo de indruk dat we een fantastisch ESF gaan maken waar jullie, hoop ik, heel trots op gaan zijn.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:16 schreef SietseBakker het volgende:
Aanvulling, want ik vind dit een mooi idee van je. Qua ontwerper: David Laport. Heeft ook voor o.a. Rihanna en Solange Knowles ontwerpen (op maat) gemaakt. Erg mooi, kleurrijk, luchtig en vrouwelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:57 schreef Azjemenou het volgende:
Laat de kleren van de presentatoren ontwerpen door Nederlandse ontwerpers die met geweldige outfits komen. Ik denk aan Iris van Herpen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NPO 1 Extra of 101tv desnoods?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:58 schreef Fred_B het volgende:
Geen idee of dat iets is waar jullie team iets aan kan doen, maar onze publieke omroep heeft bij de meest onbenullige zaken, variërend van 10 km schaatsen tot Heel Holland Bakt, doorgaans uitgebreide nabeschouwingen op wat we net hebben gezien. Na het ESF, waar toch miljoenen mensen naar kijken, is het aan het eind van de show gewoon klaar en begint de nachtprogrammering (of de herhaling van het ESF zelf). Is het echt niet mogelijk om dan iets van een programma met commentaar in te plannen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |