abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188972792
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:12 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Je hebt er ook die wel wat met F1 hebben, maar die Zandvoort niets vinden toevoegen aan de kalender.

:7
Maar dat kan je eigenlijk nog niet zeggen voordat de eerste race gereden is.
Je weet niet wat de veranderingen van de baan doet bijvoorbeeld.
Een inhaalfestijn zal het waarschijnlijk niet worden maar wie weet kunnen er tactisch wel erg leuke spelletjes worden gespeeld.
En je weet niet of het weer nog van invloed zal zijn.
  maandag 16 september 2019 @ 13:29:02 #77
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188972843
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:25 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Een inhaalfestijn zal het waarschijnlijk niet worden maar wie weet kunnen er tactisch wel erg leuke spelletjes worden gespeeld.
Ach hoeveel inhaal punten hebben andere banen ook maar 2 of 3 echte inhaal stukken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 16 september 2019 @ 13:34:25 #78
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188972925
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:29 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ach hoeveel inhaal punten hebben andere banen ook maar 2 of 3 echte inhaal stukken.
Alleen maar op de DRS, dat kun je nauwelijks inhalen noemen. Liever een mooie Max Verstappen actie buitenom, dát is pas inhalen :7
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_188973110
quote:

[..]

Ja het zou kunnen dat het obv tactieken en natuurlijk de regen en hopelijk de nostalgie het toch nog iets wil worden. Het gaat hoogstwaarschijnlijk ook die kans krijgen. En hopelijk worden we positief verrast.

Op de kennis vooraf gaat Zandvoort als baan echter niet alleen weinig toevoegen maar is er ook een groot risico dat het ronduit saai is.

En dan denk ik: al die kosten en moeite voor zo'n kleine kans op toegevoegde waarde en een grote kans op juist een afwaardering van de sport. Is dat logisch? Zelf vind ik van niet. En of Assen dan wel of niet logischer is weet ik niet. Stratencircuit door Rotterdam naar voorbeeld van Baku mag van mij ook. Of ze gaan vliegveld lelystad gebruiken, who cares.
pi_188973529
Als evenement zal Zandvoort een doorslaand succes worden. Ze hadden wel een miljoen tickets kunnen verkopen. De hype is enorm. Over de race valt nog geen zinnig woord te zeggen. F1 haters zullen het sowieso niks vinden.

Wat is eigenlijk een "goede race"? In Shanghai wordt er iedere ronde wel iemand met DRS open voorbij geblazen op de back straight maar of dat nou zo interessant is? Terwijl een circuit als de Hungaroring "waar je niet in kunt halen" ons vele memorabele races opgeleverd heeft. Het is gewoon afwachten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_188974394
Een spektakel wordt het zeker, in positieve of negatieve zin valt nog te bezien. Azijnzeikers hou je altijd.
pi_188974423
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Wat is eigenlijk een "goede race"? In Shanghai wordt er iedere ronde wel iemand met DRS open voorbij geblazen op de back straight maar of dat nou zo interessant is? Terwijl een circuit als de Hungaroring "waar je niet in kunt halen" ons vele memorabele races opgeleverd heeft. Het is gewoon afwachten.
Maw gewoon alle races op banen 'waar je niet that guy kan passen', DRS compleet vrijgeven en dan wordt het weer wat. Misschien ook nog met Max z'n eerste WK titel. ^O^ ^O^
pi_188975562
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:34 schreef daNpy het volgende:

[..]

Alleen maar op de DRS, dat kun je nauwelijks inhalen noemen. Liever een mooie Max Verstappen actie buitenom, dát is pas inhalen :7
Dat gebeurt alleen als het regent waardoor hij een andere lijn kan kiezen óf gewoon op puur vermogen om een Williams o.i.d. heen.
Een Mercedes of Ferrari of een andere RBR buitenom inhalen is verder onmogelijk. Zeker als aan de buitenkant de grindbak dreigt.
Wie dit leest is gek
  maandag 16 september 2019 @ 17:45:48 #84
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_188976030
quote:

[..]

eerder in de zin van dat ik Zandvoort nooit gemist heb op de kalender. Voor veel mensen is Francorchamps of Duitsland al zeer goed bereikbaar en zijn dat voldoende leuke races. Qua lay-out is het niet meer dan bv. Hungaroring, wat ook kort en bochtig is.
Zandvoort biedt imo niets extra's behalve de patriottische sfeer die er straks gaat zijn. Maar dat is een persoonlijke mening, en niet omdat ik wil azijnzeiken dat ik NL of Zandvoort zijn eigen GP niet gun of wil dat Assen de kans zou moeten krijgen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2019 @ 18:27:31 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_188976552
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:45 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

eerder in de zin van dat ik Zandvoort nooit gemist heb op de kalender. Voor veel mensen is Francorchamps of Duitsland al zeer goed bereikbaar en zijn dat voldoende leuke races. Qua lay-out is het niet meer dan bv. Hungaroring, wat ook kort en bochtig is.
Zandvoort biedt imo niets extra's behalve de patriottische sfeer die er straks gaat zijn. Maar dat is een persoonlijke mening, en niet omdat ik wil azijnzeiken dat ik NL of Zandvoort zijn eigen GP niet gun of wil dat Assen de kans zou moeten krijgen.
Ik vind het wel mooi dat er een Europese race in de plaats van Duitsland gekomen is en dan ook op een historische baan. Ik moet helemaal niks hebben van die vuilnis in Vietnam bijvoorbeeld.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 16 september 2019 @ 18:39:14 #86
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188976778
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi dat er een Europese race in de plaats van Duitsland gekomen is en dan ook op een historische baan. Ik moet helemaal niks hebben van die vuilnis in Vietnam bijvoorbeeld.
Ben er wel benieuwd naar eigenlijk. Schijnt een superbaan te worden.

Zandvoort is gewoon leuk natuurlijk. Mooi en historisch baantje waar denk ik meer gaat gebeuren dan de meeste mensen hier door voorkomen. Oranje zee aan de tuinen. Topbeelden worden dat.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 september 2019 @ 18:47:14 #87
284411 crew  heywoodu
pi_188976931
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Zandvoort is gewoon leuk natuurlijk. Mooi en historisch baantje waar denk ik meer gaat gebeuren dan de meeste mensen hier door voorkomen. Oranje zee aan de tuinen. Topbeelden worden dat.
Mooi man, die zee aan de tuinen.

Overigens ben ik sowieso benieuwd naar Vietnam. Ik ben benieuwd naar elke nieuwe baan (of terugkerende baan) :+
  maandag 16 september 2019 @ 19:45:29 #88
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188977916
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Duitsland is niet Europees? :+

Had m.i. ook nog op de Nürburgring gekund, dat is er wat beter op voorbereid imo.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_188980544
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:45 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Maar wat er niet is kan je ook niet missen...
Spa en DLD zijn prima races inderdad maar daar hoor je weer van dat de infrastructuuer er kut is en de races in Duitsland worden dusdanig slecht bezocht dat het de vraag is hoe lang ze nog mee doen, ze maken verlies ook.
En hungaroring is ook ween leuk circuit om te zien.
Tel daar de Hollandse sfeer bij op en je gaat je volgens mij m=rpima vermaken, of je nu thuis kijkt of op het circuit zit.
Nederlanders weten wel hoe je een feestje moet geven :)
pi_188981658
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:42 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar wat er niet is kan je ook niet missen...
Spa en DLD zijn prima races inderdad maar daar hoor je weer van dat de infrastructuuer er kut is en de races in Duitsland worden dusdanig slecht bezocht dat het de vraag is hoe lang ze nog mee doen, ze maken verlies ook.
En hungaroring is ook ween leuk circuit om te zien.
Tel daar de Hollandse sfeer bij op en je gaat je volgens mij m=rpima vermaken, of je nu thuis kijkt of op het circuit zit.
De infrastructuur in Zandvoort is nog veel slechter en de race in Duitsland is al van de kalender.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_188981701
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:42 schreef SiGNe het volgende:

[..]

:')

Dat ''sfeertje'' is voor velen juist een reden om het niet te doen, zwaar gemaakt nepsfeertje is het.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 22:33:55 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2019 @ 22:33:00 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_188981705
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Iedere F1 liefhebber ziet al meteen één heel lang probleem die deze baan om zeep helpt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_188982649
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 22:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De infrastructuur in Zandvoort is nog veel slechter en de race in Duitsland is al van de kalender.
Maar de infrastructuur van Zandvoort gaan ze nu dus aan werken, volgende week gaan ze geloof ik beginnen.
Er kunnen straks in principe 12 treinen per uur rijden, dat is meer dan op het traject Utrecht-Amsterdam.
De wegen worden ook aangepast, gaat volgens mij wel goed komen.

En DLD is er al af ja.. dan is NLD een mooi alternatief.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 september 2019 @ 00:16:07 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_188983472
Sasquatsch is nooit op Spa geweest?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_188984504
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iedere F1 liefhebber ziet al meteen één heel lang probleem die deze baan om zeep helpt.
En als je dat niet ziet, ben je geen echte liefhebber?
pi_188985057
quote:

[..]

Je vergeet ook even de regelementswijzigingen in 2021. Volgend jaar zal de race misschien een optocht zijn, hoewel ik niet zo somber ben, maar de kaarten worden daarna opnieuw geschud.
  dinsdag 17 september 2019 @ 08:09:14 #97
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188985058
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:32 schreef Airbus89 het volgende:

[..]

Dat ''sfeertje'' is voor velen juist een reden om het niet te doen, zwaar gemaakt nepsfeertje is het.
Kimi werd niet voor niets op z'n gezicht getikt door zo'n "sfeer Nederlander"

Klinkt stom maar voor Max was het wel gezellig op de tribune.
Ja er wordt gedanst op de tribunes nu maar als je Max lijflied niet mee kan bleren dan krijg je al bozen blikken als je met een Charles vlaggetje zit wordt je denk ik ook, net als Kimi, op je gezichtje getikt.
Althans zo'n sfeer hangt er wel.

En dat was voorheen beter.

Voordeel is wel om gewoon 200 euro meer af te tikken en tussen de F1-fans te zitten ipv de Max fans en dan heb je die "normale/oude" sfeer.

Maar hoe dat op Zandvoort is...?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 17 september 2019 @ 08:59:53 #98
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188985492
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:09 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ja er wordt gedanst op de tribunes nu maar als je Max lijflied niet mee kan bleren dan krijg je al bozen blikken als je met een Charles vlaggetje zit wordt je denk ik ook, net als Kimi, op je gezichtje getikt.

Voordeel is wel om gewoon 200 euro meer af te tikken en tussen de F1-fans te zitten ipv de Max fans en dan heb je die "normale/oude" sfeer.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188985525
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:09 schreef nils7 het volgende:

[..]

Iedereen met een oranje RBR petje MOET wel een Nederlander zijn.
  dinsdag 17 september 2019 @ 09:03:49 #100
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188985547
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja het is eigenlijk te maf voor woorden, dat klopt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:02 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Iedereen met een oranje RBR petje MOET wel een Nederlander zijn.
Als ik WTF1 of Trollmula1 bekijk zijn er buiten NL niet superveel Max fans die daadwerkelijk de moeite te nemen af te reizen naar Spa op een Max tribune plaats te nemen met een RB petje en een oranje shirt.
N/A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')