vrachtwagenmongolquote:
Echt hequote:Op dinsdag 10 september 2019 22:53 schreef Karina het volgende:
Hij denkt:: haha ik ben toch geen beheerder meer.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik dacht even dat ik naar een typetje van Erik van Muiswinkel zat te kijken.
Op Google is het nu een parkeerplaats.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:54 schreef ddx het volgende:
En inmiddels zijn de tuinen gesloten, want iedereen is weg
Het crematorium even verderop lijkt er verdacht veel opquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:32 schreef Zipportal het volgende:
Deze setting blijft kut. Lijkt net een crematorium.
Het maken van het programma is voorwaarden waarop reid uitspraak doet, wat denk je dat het bataljon aan experts kost, ieder seizoen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:54 schreef loveli het volgende:
Waarom beschermt het programma dit soort mensen niet tegen zichzelf? Iets als dit had beter zonder camera opgelost kunnen worden (met een dranger).
Hij heeft helaas geen autoquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:40 schreef Karina het volgende:
Plottwist: man mag van de rijdende rechter niet meer autorijden.
Waarschijnlijk meer dan een mediator die dit prima had kunnen oplossen.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het maken van het programma is voorwaarden waarop reid uitspraak doet, wat denk je dat het bataljon aan experts kost, ieder seizoen.
Dat! Meestal is ze aan het stoken.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:58 schreef AnneX het volgende:
De eerste keer zo ongeveer dat Jetske empatisch overkomt met haar vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |