Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet sinds kort wat Bidoof is. Niks aan.
Die heeft zelfs nog twee jaar voor Movistar gereden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Wie is Nuno Bico trouwens nou weer, wat is dit voor ongein.
Het is wat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heeft zelfs nog twee jaar voor Movistar gereden.
Die jochies rijden gewoon zonder idee rondjes in de bergen. Je moet ze aan een kort angelsaksisch lijntje houden willen ze presteren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:20 schreef DeeBee het volgende:
Al dat Colombiaanse brandhout was slechts pelotonvulling geweest in de Indurain, Armstrong, Ullrich tijdperken. Zelfs met 4 km tijdrijden in een grote ronde nog op minuten achterstand.
Hij moet ‘m al zien ja.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:21 schreef Szura het volgende:
Inhaalmoment laat niet lang meer op zich wachten
Wel wat te snel gestart misschien.quote:
Elke INEOS of Movistar gewoon weg laten knallen door de Panzerwagenquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jumbo gaat de rest van Vuelta Sky-stylo rijden. En daar gaan we van genieten.
Am I wrong? Het is gewoon een tweeling, echt fucking raar. Maar ook wel weer een beetje opwindend.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik wacht op de broer/zus opmerking van Mani.
Deelt Mani foto's van zijn cavia's op Discord?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoef geen UI van die vreselijke cavia’s. Etappe geslaagd.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deelt Mani foto's van zijn cavia's op Discord?
Dan gaat dit niet op.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij stond al in de top 10 johanmes.
Wie wil hier nou geen UI van hebben?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoef geen UI van die vreselijke cavia’s. Etappe geslaagd.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie wil hier nou geen UI van hebben?
[ afbeelding ]
Feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat dit niet op.
Maar waarom moet jij dat zeggen?
Dezelfde als die jij op facebook kan zien, je mist niks.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deelt Mani foto's van zijn cavia's op Discord?
Volgens mij zag ik laatst ook een burger, waren dat ook de cavia's?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dezelfde als die jij op facebook kan zien, je mist niks.
Dat was de heerlijke Oude School burger, de beste van Warmond.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik laatst ook een burger, waren dat ook de cavia's?
Momenteel niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij ook een huisdier?
Bedankt voor de bemoedigende woorden, makker.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elk weldenkend mens zou die twee neegeren. Geluk is met de psychiatrische gevallen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Heeft die L1 presentator van Eurosport een Tia gehad?
Laurens een lieve jongentwitter:LaurensDePlus twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 17:41:43ROGLA!!! 😃😤 https://t.co/qrdNNiVJLq reageer retweet
Eerst ook kijken hoe het met DE KNIE staat, hij ligt er nu al 3 maanden uit. Maar misschien dat dat ook mentaal is.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:00 schreef Slobeend het volgende:
Toch ben ik benieuwd hoe het volgend jaar met Tom en Primoz gaat. Die willen allebei winnen. Geen genade of schouderklopkjes.
Tom begint met een gigantische achterstand. Dat wordt knechten.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:00 schreef Slobeend het volgende:
Toch ben ik benieuwd hoe het volgend jaar met Tom en Primoz gaat. Die willen allebei winnen. Geen genade of schouderklopkjes.
Vond wel deze foto van vorig jaar, zouden ze elkaar al beetje kennen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:00 schreef Slobeend het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
MAL nog strafseconden gekregen?
Addy is een belhamel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vanwege die laatste rechte lijn?![]()
Alleen Addy heeft vandaag straf gekregen
[ afbeelding ]
♫ Op de halve gare. De buitenbeentjes. De rebellen. De onruststokers. ♫quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Addy is een belhamel.
Ketonen waren op na de Giro en Tourquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:52 schreef het_synergy_effect het volgende:
Was Ineos al besproken in dit topic?
Wat had Ineos voor ontbijt vanochtend?
Die gasten presteren in deze tijdrit ver beneden hun niveau.
Hoezo hebben ze het vandaag massaal laten lopen?
Ze hebben toch niks meer te winnen deze ronde. De komende dagen op jacht naar een ritzege en dat is het dan wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:52 schreef het_synergy_effect het volgende:
Was Ineos al besproken in dit topic?
Wat had Ineos voor ontbijt vanochtend?
Die gasten presteren in deze tijdrit ver beneden hun niveau.
Hoezo hebben ze het vandaag massaal laten lopen?
Tom was toen toch mad -niks voor hem- omdat Roglic in het zog van een motor kon wegrijden?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vond wel deze foto van vorig jaar, zouden ze elkaar al beetje kennen?
[ afbeelding ]
Meer op de motor dan op Roglic lijkt me?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tom was toen toch mad -niks voor hem- omdat Roglic in het zog van een motor kon wegrijden?
Dit zijn tekstentwitter:JumboVismaRoad twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 19:21:28🇫🇷 After a fortunate and succesful start @letour we left our luck in Pau, although we managed to finish on the podium.🇪🇸 After an unfortunate start @lavuelta, today we turned the page with a great TT victory in Pau and we are looking forward to the upcoming stages. #samenwinnen reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:04 schreef Pino112 het volgende:
Dit zijn tekstentwitter:JumboVismaRoad twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 19:21:28🇫🇷 After a fortunate and succesful start @:letour we left our luck in Pau, although we managed to finish on the podium.🇪🇸 After an unfortunate start @:lavuelta, today we turned the page with a great TT victory in Pau and we are looking forward to the upcoming stages. #samenwinnen reageer retweet
Addy heeft die levensgevaarlijke hekken eens even goed de waarheid laten weten?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vanwege die laatste rechte lijn?![]()
Alleen Addy heeft vandaag straf gekregen
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |