Dat gaat richting de drie minuten.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:05 schreef TheArt het volgende:
Wat een dramatische tussentijd van Nairo, mijn hemel.
Wat wil je daarmee zeggen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
Het is etappe 10, niet de laatste tijdrit.
Ga jij nou maar hyperventileren om wel of geen Arend of what's in a name Amirail.quote:
Ik ben alweer trankielo.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga jij nou maar hyperventileren om wel of geen Arend of what's in a name Amirail.
Heerlijke streek was dat van Heras en Manolo.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Menchov vs Heras en de rest.
Ik ga boeten voor het negeren van Craddock en Cavagna.quote:
Elk weldenkend mens zou die twee neegeren. Geluk is met de psychiatrische gevallen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga boeten voor het negeren van Craddock en Cavagna.
Even mijn zonden overdenken.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elk weldenkend mens zou die twee neegeren. Geluk is met de psychiatrische gevallen.
Ach zoveel mensen hebben die 2 niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tjonge, mad.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elk weldenkend mens zou die twee neegeren. Geluk is met de psychiatrische gevallen.
De levensgevaarlijke hekken!quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Roglic zal straks wel weer op een magische manier iets tegen komen.
Dat is het ego van Piti wat zwaarder weegtquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:08 schreef TheArt het volgende:
Rogla verloor net al wel een seconde of 5 op Piti in de afdaling.
Het probleem is dat er een stuk of 20 kanshebbers zijn. Dus je móet er wel een paar negeren. Dat is het spelletje Stijn. Dus je bent gewoon een brave jongen geweest hoor, je hoeft niet te biechten.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wellicht dat een politieagent een dranghek iets verder naar binnen kan plaatsen. Wel pas als Roglic eraan komt natuurlijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |