Soler had eergisteren dus moeten evolueren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan luistert hij niet meer.
Solarbeam kan hard aankomen als hij geëvolueerd is.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Soler had eergisteren dus moeten evolueren.
Er staan 2 bogen, dat snapt Michel niet zo goedquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:16 schreef Slobeend het volgende:
14 seconden ingeleverd op Bevin Michel.
Of een Slowpoke.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:15 schreef Momo... het volgende:
Is Quintana de bidoof onder de pokemons?
Google leert mij dat er een capibara pokemon is. Nairo is dus Capabaraquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:15 schreef Momo... het volgende:
Wat een fokking lelijke pokemon.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Google leert mij dat er een capibara pokemon is. Nairo is dus Capabara[ afbeelding ]
Bestaat er ook een capibara pokemon?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:15 schreef Momo... het volgende:
Kijk aan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Google leert mij dat er een capibara pokemon is. Nairo is dus Capabara[ afbeelding ]
Ik weet sinds kort wat Bidoof is. Niks aan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:15 schreef Momo... het volgende:
Dat zijn die nieuwerwetse dingen allemaalquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een fokking lelijke pokemon.
Eens.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zijn die nieuwerwetse dingen allemaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |