Am I wrong? Het is gewoon een tweeling, echt fucking raar. Maar ook wel weer een beetje opwindend.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik wacht op de broer/zus opmerking van Mani.
Deelt Mani foto's van zijn cavia's op Discord?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoef geen UI van die vreselijke cavia’s. Etappe geslaagd.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deelt Mani foto's van zijn cavia's op Discord?
Dan gaat dit niet op.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij stond al in de top 10 johanmes.
Wie wil hier nou geen UI van hebben?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoef geen UI van die vreselijke cavia’s. Etappe geslaagd.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie wil hier nou geen UI van hebben?
[ afbeelding ]
Feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat dit niet op.
Maar waarom moet jij dat zeggen?
Dezelfde als die jij op facebook kan zien, je mist niks.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deelt Mani foto's van zijn cavia's op Discord?
Volgens mij zag ik laatst ook een burger, waren dat ook de cavia's?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dezelfde als die jij op facebook kan zien, je mist niks.
Dat was de heerlijke Oude School burger, de beste van Warmond.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik laatst ook een burger, waren dat ook de cavia's?
Momenteel niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij ook een huisdier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |