De kachel mag pas aan na Zuidlaardermarkt, traditioneel de derde dinsdag in oktober. Gelukkig valt dat dit jaar op het vroegst mogelijke tijdstipquote:
De isolatie hier is belachelijk slechtquote:
Jezus wat kutquote:Op vrijdag 6 september 2019 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De isolatie hier is belachelijk slecht
Gelukkig zit er nog voldoende warmte in de muren om het nu met hulp van een tv en computer weer op te warmen.
Keehlquote:
Mag ik ook een elfstedentocht eisen?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl![]()
Vanaf october heb je t/m maart geen enkele keer 20 graden meer. jij blij. Althans, dan moet het weer raar doen, dus laten we zeggen max 5/10 dagen, dus de overige pak 'm beet 150-200 dagen onder de 20
ik merk dat het beetje zon dat door de wolken heen straalt nog wel wat kracht heeft om de temperatuur hier binnen weer an 19,5 naar 20,0 graden te tillen. Ik stel het stookseizoen nog even uit... (thermostaat staat op 19,0)quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De isolatie hier is belachelijk slecht
Gelukkig zit er nog voldoende warmte in de muren om het nu met hulp van een tv en computer weer op te warmen.
Van mij wel! Bij wie? Ik verwacht zelf dat de kans klein is dat die er ooit nog gaat komen. Niet eens zozeer door de klimaatverandering, maar door het Nederlandse klimaat op zich. Te veel factoren die invloed kunnen hebben op ons weer en het daardoor veel te snel en vaak veranderd en niet standvastig is. Enige wat ik er dan wel bij wil is een 40-60 cm sneeuw. Zeg maar: intredende kou waarbij er 40-60 cm sneeuw gaat vallen en daarna de diepvries in. Op die manier hebben de wateren er geen last van en je krijgt na die sneeuw veel koudere nachten. Los van dat zijner tegenwoordig zoveel regels en eisen dat ik me afvraag wat er voor nodig is?! 20 CM op de gehele tocht.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ik ook een elfstedentocht eisen?
Als ie anno 2019/2020 zou komen ben ik vooral oprecht benieuwd wat voor media circus dat zou worden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ik ook een elfstedentocht eisen?
Toen kwamen die dingen net kijken. 1997 was de tocht. Mobiele telefonie begon eind jaren 90 toe te nemen in Nederland, maar eigenlijk begin jaren 2000 met een echte opmars. Ik zocht ff mijn eerste telefoon op en die kwam inderdaad in '97 uit. Donders lang geleden en wat een telefoon was dat.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Als ie anno 2019/2020 zou komen ben ik vooral oprecht benieuwd wat voor media circus dat zou worden.
Bedoel, de laatste die verreden is was eind jaren 90 toch?
Toen mobieltjes en het hele fucking internet nog niet eens fatsoenlijk bestonden
Haha lachen ja. Mijn eerste mobiel was een Motorola, weet het typenummer echt niet meer, en ook niet welk jaar ik 'm had. Denk begin 2000 ergens. Had volgens mij geen camera, kon er letterlijk alleen mee bellen en smsenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Toen kwamen die dingen net kijken. 1997 was de tocht. Mobiele telefonie begon eind jaren 90 toe te nemen in Nederland, maar eigenlijk begin jaren 2000 met een echte opmars. Ik zocht ff mijn eerste telefoon op en die kwam inderdaad in '97 uit. Donders lang geleden en wat een telefoon was dat.
https://www.gsmarena.com/philips_diga-145.php
Dat was in 2000 mijn eerste telefoon. Tweedehands gekregen van iemand die toen zelf overstapte naar de 3210quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Toen kwamen die dingen net kijken. 1997 was de tocht. Mobiele telefonie begon eind jaren 90 toe te nemen in Nederland, maar eigenlijk begin jaren 2000 met een echte opmars. Ik zocht ff mijn eerste telefoon op en die kwam inderdaad in '97 uit. Donders lang geleden en wat een telefoon was dat.
https://www.gsmarena.com/philips_diga-145.php
Ik had daarboven nog wel een redelijk duidelijke wel weer gerelateerde post als quote op haags, maar daarna ging het kortstondig van de hak op de tak, om het maar zo te zeggen. het is wel een verhaal kwam voort uit de elfstedentocht vraag, dus hoop dat je het door de vingers ziet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:06 schreef Dven het volgende:
Dacht evenndat ik fout geklikt had en in DIG zat
twitter:helgavanleur twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 17:42:56Als de planning uitkomt... als... dan krijgen wij woensdag het staartje (letterlijk: als front met regen) van #Dorian over NL https://t.co/cV5Ub7PTQv reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier ook act vrij hoor
quote:
Ik hoop dat Zuidlaardermarkt qua weer net zo wordt als vorig jaar. Lekker in de korte broek heen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
De kachel mag pas aan na Zuidlaardermarkt, traditioneel de derde dinsdag in oktober. Gelukkig valt dat dit jaar op het vroegst mogelijke tijdstip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |