2 weken geleden in de krant DVHN een klein stukje dat men nog steeds op uitslagen wacht en dat het wel maanden kon duren. Ik vind het nu ook allemaal wat ongeloofwaardig worden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:47 schreef MikeyMo het volgende:
Is er überhaupt ooit iets bekend gemaakt over een uitkomst van een onderzoek afgezien van de mededeling die hetzelfde weekend nog werd gedaan?
Begint nu wel een beetje op een doofpotaffaire te lijken.
Teringquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
2 weken geleden in de krant DVHN een klein stukje dat men nog steeds op uitslagen wacht en dat het wel maanden kon duren. Ik vind het nu ook allemaal wat ongeloofwaardig worden.
Sommige dingen kosten tijd. Ik heb geen idee wat ze allemaal checken en / of moeten uitzoeken. even geduld dus.quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Tering
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat de nabestaanden de druk wel op de ketel blijven houden.
“even” zei je toch?!quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:20 schreef manny het volgende:
[..]
Sommige dingen kosten tijd. Ik heb geen idee wat ze allemaal checken en / of moeten uitzoeken. even geduld dus.
sommige dingen kosten tijd zei ik ook.quote:
Ja en ook dat je geen idee hebt wat ze allemaal checken en / of moeten uitzoeken. Dat laat onverlet het "even".quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:43 schreef manny het volgende:
[..]
sommige dingen kosten tijd zei ik ook.
klopt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja en ook dat je geen idee hebt wat ze allemaal checken en / of moeten uitzoeken. Dat laat onverlet het "even".
Dat hebben we inmiddels al gedaan.quote:
Bij doofpot moet je denken aan promineten zoals Demink en het Koningshuis.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:45 schreef Woelwater het volgende:
Kunnen we al spreken van een doofpot, of is het normaal dat een onderzoek naar de ware toedracht en doodsoorzaak meer dan een maand moet duren?
Over die Joop V wat wel een bewezen pedo was is er binnen een paar dagen van alles bekend (gemaakt) over hem, maar in deze zaak blijft het oorverdovend stil.
Er valt niets te checken. Er is een man vermoord op klaarlichte dag en de daders zijn bekend.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:20 schreef manny het volgende:
[..]
Sommige dingen kosten tijd. Ik heb geen idee wat ze allemaal checken en / of moeten uitzoeken. even geduld dus.
ah. dan kan het onderzoek inderdaad gestaakt worden (als er al een onderzoek gaande was). de daders (laten we ze vooral geen verdachten noemen) naar de rechter voor moord. makkelijk is het toch allemaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Er valt niets te checken. Er is een man vermoord op klaarlichte dag en de daders zijn bekend.
De politie van een onderontwikkeld land daar werkt men zo.quote:Op zaterdag 16 november 2019 07:54 schreef manny het volgende:
mensen zoals jou zouden ze goed kunnen gebruiken bij de politie.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:43 schreef warhamstr het volgende:
Gigantisch opgeblazen verhaal van een fantaserende reporter vader. Dat is waar dit alles op gebaseerd is.
Dat hij dood is staat niet gelijk aan vermoord.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:38 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
Maar waar ligt de grens?
beter 10 onschuldigen vermoord als 1 pedo vrij?
Jammer voor die 10 inschuldigen? collateral damage..
Ik zou willen dat het altijd zo simpel is.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Er valt niets te checken. Er is een man vermoord op klaarlichte dag en de daders zijn bekend.
Ik zou eerder denken aan doodslag dan moord.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat hij dood is staat niet gelijk aan vermoord.
Zover ik heb kunnen lezen was er geen aanleiding om te denken dat hij vermoord was.
Dat het uitzoeken waarom hij wel dood is lastiger is of zelfs amper na te gaan is een ander verhaal.
Naar alle waarschijnlijkheid is het een combinatie van factoren geweest. Waar de 'aanvallers' wel een meespelende factor zijn, maar niet de bepalende factor zijn geweest.
Hem dus niet dood gemaakt hebben met hun handelen op zichzelf.
Ja, of dood door schuld. We weten het domweg niet. Maar een paar bloeddorstige helderzienden hier wel, die zouden het liefst een goeie ouwe fascistische lynchactie op touw zetten om de 'alt-right tokkies' aan de hoogste boom te hangen. Griezels.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:04 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik zou eerder denken aan doodslag dan moord.
Ach, met vijf man er bovenop gaan zitten werkt blijkbaar ook. Dan kan je daarna de schijn nog ophouden dat je ze enkel in bedwang wilde houden.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:33 schreef gombro het volgende:
die zouden het liefst een goeie ouwe fascistische lynchactie op touw zetten om de 'alt-right tokkies' aan de hoogste boom te hangen.
Fijn dat we even in je kristallen bol mogen kijken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:39 schreef Woelwater het volgende:
Ach, met vijf man er bovenop gaan zitten werkt blijkbaar ook.
watte ?quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:58 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het duurt alleen wel lang.
Deze zaak legt namelijk de politieapparaat en onderzoekslaboratorium in de bloot. Dat ze een structurele probleem heeft en soms onvoldoende mankracht heeft om zaken te oplossen.
Het is nu al half jaar later.. Nog steeds geen antwoord.. Dan is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:33 schreef manny het volgende:
[..]
watte ?
te weinig mankracht en een structureel probleem ?
man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |