abonnement Unibet Coolblue
pi_188745951
Uitgerekende data:

11 oktober: taxibabe (jongen)
13 oktober: onomatopee (jongen)
18 oktober: Kleurdoos (meisje)

8 november: ***Automatic_ en Narrator*** (jongen)
10 november BellaaElisa (jongen)
11 november: June. (jongen)
24 november: EDMAN- (meisje)
30 november sicilia (meisje)

3 december: Bottoms_up
9 december: Yellowflowery (meisje)
31 december: Luna-87

2020:

5 januari: B.ertha (jongen)
16 januari: Chan (jongen)

12 februari: Smash-it

3 maart: Zo-is-dat
Maart: minilot
31 maart: silliegirl

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 3% gewijzigd door SQ op 10-09-2019 08:44:29 ]
pi_188745995
Oeps, ik sloot hm. En ook nog met een ego post O-)

Deze:
Even een egopost :{

Ik meen hier wel eens gelezen te hebben dat neusspray met xylometozaline wél mag als je zwanger bent. Nu komt d’r een fikse verkoudheid op (overkregen van onze zoon vól snot -O- ) incl flinke keelpijn (strepsils ook al geen optie :{ ) maar de neus is duidelijk t volgende onderdeel. Ik kan heeeeel slecht tegen een verstopte neus dus wat zou t letterlijk een verademing zijn als neusspray wel mag.
Iemand hier meer info over?
pi_188746201
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:46 schreef Zo-is-dat het volgende:
Oeps, ik sloot hm. En ook nog met een ego post O-)

Deze:
Even een egopost :{

Ik meen hier wel eens gelezen te hebben dat neusspray met xylometozaline wél mag als je zwanger bent. Nu komt d’r een fikse verkoudheid op (overkregen van onze zoon vól snot -O- ) incl flinke keelpijn (strepsils ook al geen optie :{ ) maar de neus is duidelijk t volgende onderdeel. Ik kan heeeeel slecht tegen een verstopte neus dus wat zou t letterlijk een verademing zijn als neusspray wel mag.
Iemand hier meer info over?
Neusspray met zoutoplossing mag! Ik weet niet zo snel meer die naam maar die heeft de vk mij aangeraden. Zal zo is even kijken. Beterschap :*
  zondag 1 september 2019 @ 22:06:41 #4
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188746431
@Zo-is-dat: hier is het officiele advies van Lareb, de landelijke databank voor bijwerkingen. Mijn conclusie zou zijn spaarzaam wel gebruiken, maar je moet je eigen conclusie trekken.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188746958
Dank! Spaarzaam gebruik it is. ^O^

Zoutoplossing doet echt hélemaal niks bij mij. Vind t ook altijd al zo sneu dat dat t enige is wat de kleine man mag voorlopig. Gelukkig lijkt die gezegend met een vrij goed passabele neus zelfs bij verkoudheid. Dat hij dan vanuit z’n longen steeds flink benauwd wordt daar hebben we t maar niet over :{
  maandag 2 september 2019 @ 06:20:26 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188749540
Je mag trouwens ook trachitol (idd geen strepsils).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188749545
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:34 schreef Zo-is-dat het volgende:
Dank! Spaarzaam gebruik it is. ^O^

Zoutoplossing doet echt hélemaal niks bij mij. Vind t ook altijd al zo sneu dat dat t enige is wat de kleine man mag voorlopig. Gelukkig lijkt die gezegend met een vrij goed passabele neus zelfs bij verkoudheid. Dat hij dan vanuit z’n longen steeds flink benauwd wordt daar hebben we t maar niet over :{
Ui op zn kamer?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator maandag 2 september 2019 @ 07:04:27 #8
382129 crew  Donna
pi_188749593
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:46 schreef Zo-is-dat het volgende:
Oeps, ik sloot hm. En ook nog met een ego post O-)

Deze:
Even een egopost :{

Ik meen hier wel eens gelezen te hebben dat neusspray met xylometozaline wél mag als je zwanger bent. Nu komt d’r een fikse verkoudheid op (overkregen van onze zoon vól snot -O- ) incl flinke keelpijn (strepsils ook al geen optie :{ ) maar de neus is duidelijk t volgende onderdeel. Ik kan heeeeel slecht tegen een verstopte neus dus wat zou t letterlijk een verademing zijn als neusspray wel mag.
Iemand hier meer info over?
Ik gebruikte voor het slapen in elk neusgat een pufje met Xylo en overdag gewoon zoutoplossing.
Ik heb het opgezocht en de VK gevraagd en het meeste gevaar zit 'm in veelvuldig gebruik aan het begin van de zwangerschap, dan kan het mis gaan in de aanleg van de placenta of zoiets. Weet het niet precies meer. Maar ik was toen niet meer pril zwanger en heb zo voor mezelf de afweging gemaakt. Ik sliep niet en was echt op!
pi_188765612
Pffft, wat zou ik graag weer eens diep en droomloos slapen :O
Elke nacht heb ik een stuk of 4-5 van de meest levendige, absurde dromen. Niet van het gezellige soort waarin ik met mijn baby door de buurt wandel ofzo, nee ik kom er altijd slecht van af :{
pi_188765686
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 07:04 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik gebruikte voor het slapen in elk neusgat een pufje met Xylo en overdag gewoon zoutoplossing.
Ik heb het opgezocht en de VK gevraagd en het meeste gevaar zit 'm in veelvuldig gebruik aan het begin van de zwangerschap, dan kan het mis gaan in de aanleg van de placenta of zoiets. Weet het niet precies meer. Maar ik was toen niet meer pril zwanger en heb zo voor mezelf de afweging gemaakt. Ik sliep niet en was echt op!
Zo heb ik het nu ook gedaan, alleen gister voor het slapen gaan xylo gedaan, wat een verademing. Had er gister avond en nacht zelfs verhoging van! Straf verkoudheidje deze -O- gaat nu wel iets beter dus toch maar werken.

En bertha, vermoeiend hè? Ik droom altijd al veel en vaak. Maar meestal nog relatief gezellige dromen, vervelend dat ze ook nog eens zo naar worden bij je.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 september 2019 @ 07:58:39 #11
148247 taxibabe
pi_188765828
Die heftige dromen heb ik ook gehad idd. Blij dat die voorbij zijn.
De afgelopen weken vaak slecht geslapen door de warmte, maar afgelopen slecht geslapen dankzij wurm, djeez wat was hij druk in mijn buik zeg.. mijn ribben waren leuk om tegen aan te schoppen en mijn blaas om te bouncen..
pi_188767913
Wow ik loop een beetje achter hier...

Gefeliciteerd Yellowflowery en welkom! *O*

Ticootje hoe gaat t bij jou? Uiterste datum zal nu niet lang meer duren??

B.ertha ook een zoon, wat leuk! En super dat hij piekfijn in orde is!
En wat leuk, trouwjurken passen :D Met pasbuik, ik had me nooit gerealiseerd hoe dat dan gaat :D
Dat idiote dromen heb ik ook een tijd gehad, het is nu wat rustiger geworden.. Hoewel ik al wel 2 nachten lang úúren wakkerlig, ook erg irritant.

Kleurdoos wat een mooi buikje en super mooi dat gezichtje zo!

Whoopje hou jij t nog een beetje vol?

Taxibabe geniet je wel wat van je verlof ondanks t slecht slapen?

Zo-is-dat beterschap nog verder, hopelijk is de verkoudheid gauw helemaal over.

En verder heb ik heel veel mijlpalen voorbij zien komen O+

Hier verder alles goed, de 20-weken echo was prima en dat was echt een opluchting merk ik nu vooral. Bij oudste moest ik terug en bleven er vanaf dat moment elke keer dingen aan de hand, nu gewoon alles prima. O+
pi_188768057
Zolang ze vandaag maar binnen blijven is het ok.

Vandaag is de jongste dame jarig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188768334
Fijn dat jouw 20-weken echo ook goed was Chan!

Gefeliciteerd met je dochter Ticootje :)
pi_188768893
Dank je!

Inleiden is nu definitief gepland, meteen vliezen breken en infuus, gelukkig geen ballon gedoe.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188768930
Gefeliciteerd met je dochter Ticootje! Fijn dat het inleiden nu gepland is. Is beeb 2 inmiddels al weer teruggedraaid of nog koppig? Misschien overheen gelezen..

Hier met de lagere temperaturen ook weer goede nachten gelukkig. Alleen die ribben ja :X

Gister maar even de vluchtkoffer ingepakt, deze week komt de proefdruk van het geboortekaartje, de babykamer is op de gordijnen na af en de cosleeper is binnen. Staat een béétje haaks op het feit dat er vorige week een verbouwing aan ons huis is begonnen en we nog even twee weken elders moeten slapen. "Kan toch prima met 34 weken", dacht ik toen we het over de planning hadden in maart :')
pi_188769089
Baby is weer teruggedraaid.

:D hij is streng toegesproken nu dat hij moet blijven liggen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 september 2019 @ 12:50:36 #18
148247 taxibabe
pi_188769273
Chan: ondanks de slechte nachten wel een lekker verlof hoor. Ik ga 's middags gewoon ff een dutje doen.

Gefeliciteerd Ticootje! En fijn dat beeb2 weer is teruggedraaid, duimen dat 'ie zo blijft liggen.

Onomatopee, ik ben ook al begonnen met de vluchtkoffer, maar daar past niet alles is. Dus de luiertas er maar bij gepakt voor wurmspulletjes.
Poeh met 34 weken nog aan een verbouwing beginnen, pff ik moet er niet aan denken.

Hier komen zojuist de envelopjes binnen voor de geboortekaartjes! Dus die kunnen we alvast gaan schrijven! *O*
Vanmiddag komt de kraamzorg voor intake, ze zou vorige week eigenlijk al komen, maar toen belde ze af. Maar volgens mij hebben we alles verder voor elkaar. Babykamer is klaar, box gaan we volgende week opzetten. Kleertjes zijn gewassen, maxicosi staat klaar met luiertas.
pi_188782023
@Chan, het gaat een beetje moeizaam momenteel. Veel voorweeën waardoor ik 's nachts amper meer slaap en daardoor is het wat lastiger vol te houden maar goed, het is niet anders ;)

Fijn dat je 20 weken echo goed was!
pi_188782290
Logeertas klaar, met broodtrommelinstructies voor oma. :D

Ik denk dat 10 setjes mee voor babies wel genoeg is om mee te beginnen, beter kotsen ze niet 3 setjes per dag onder.

Zometeen nog even het lijstje maken voor de schoonmaakster voor morgen, niet dat je ziet als ze geweest is nadat de kinderen 5 minuten thuis zijn na school, maar toch.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188783338
Hoelaat moet je je melden tico? :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_188783455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:10 schreef pinquit het volgende:
Hoelaat moet je je melden tico? :D
Vet vroeg!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188783730
Oeh laatste voorbereidingen Tico! Spannend :D
pi_188784600
Ohhh, bijna zover Ticootje! Alvast succes :)
pi_188784974
Spannend ticootje! Dat het maar een prachtige ontmoeting mag worden met je je jongens!
pi_188786178
Spannend! :*
Schudden voor gebruik
pi_188786884
Ohh, bijna weer baby's O+
Veel succes Ticootje :*
pi_188787240
Moet je morgen Tico? O+ ommegot zo spannend!
pi_188787263
Ohh spannend Tico :D
pi_188787267
Oeh spannend Ticootje. Veel succes!
pi_188787480
Succes, Ticootje!
pi_188787513
Ticootje! Bijna verse babies!! Heel veel succes!

Ik ben zojuist ook weer goedgekeurd door de vk, voor mijn doen hoge bloeddruk (126/78, normaal zit ik rond 100/55). Maar de vk maakte er zich geen zorgen over, dus zal wel goed zijn. Wurm is al bijna helemaal ingedaald, verklaard ook de harde buiken van de laatste dagen.

Wurm was flink aan het protesteren bij het voelen naar de ligging, schopte flink terug en vk moest wel lachen dat ze bijna een voetje kon vastpakken.
pi_188788936
Spannend Ticootje! O+
pi_188790141
Go Go Ticootje! *O* O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_188790380
Nou rustig hoor. T kan nog wel ff duren enzo.

We gaan het zien. Netflix mee en gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188790551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:34 schreef Ticootje het volgende:
Nou rustig hoor. T kan nog wel ff duren enzo.

We gaan het zien. Netflix mee en gaan.
Bijna toch! *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188791033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bijna toch! *O*
Dan begint de trouble ja. :D

Ik ben nog steeds in ontkenning dat het er echt 2 zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188791044
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:34 schreef Ticootje het volgende:
Nou rustig hoor. T kan nog wel ff duren enzo.

We gaan het zien. Netflix mee en gaan.
Tof! Heel veel succes enzo! O+ O+
pi_188791320
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dan begint de trouble ja. :D

Ik ben nog steeds in ontkenning dat het er echt 2 zijn.
Doe maar nog even struisvogelen. Nu kan het nog :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188791765
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Doe maar nog even struisvogelen. Nu kan het nog :+
Haha inderdaad :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_188796485
Afspraak gecanceld.

Meh.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188796499
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:36 schreef Ticootje het volgende:
Afspraak gecanceld.

Meh.
Ah joh, dat is stom.
Reden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188796503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:36 schreef Ticootje het volgende:
Afspraak gecanceld.

Meh.
-O-

Waarom?
Resistance is futile.
  donderdag 5 september 2019 @ 08:43:11 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_188796533
Te druk op de verloskamers? Lijkt me echt ruk ja. Gaat het nu morgen gebeuren?
disclaimer
pi_188796604
Morgen komt mij niet uit.
Of ik wel wilde langskomen om een plan te maken ofzo en een ctg.

Ik zie het wel, we gaan nog maar eens auto’s kijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188797307
Oh getsie wat een anti-climax! Dat is toch wel erg stom als je je er zo op instelt -O-

Pas maar op dat je niet per ongeluk met twee autos thuis komt dan vandaag :+

En t was nog wel zo’n mooie datum geweest; mijn verjaardag! *O*
pi_188797711
Huh wtf
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_188797717
Wauw ik zou echt boos en verdrietig zijn
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_188797815
Oh dat valt mee, alleen ik moet gewoon best een hoop regelen met 3 kinderen thuis.
Morgen is een wisseldag voor de meiden en dus komt het mij echt waanzinnig slecht uit als ik dan moet bevallen. Je weet immers nooit hoe het gaat, hoe laat je klaar bent enz enz. De meiden willen natuurlijk ook hun broertjes zien en ik vind het stom als iedereen ze straks al heeft gezien en ik met mijn gezin nog niet even samen hebben kunnen kennis maken.
Dus ik heb gewoon gezegd, niet morgen. Als het spontaan begint is het niet anders, maar hoe groot is die kans helemaal op 36 weken.

Nou dat was maar raar en onverantwoord, of ik dan wel even langs kon komen voor een ctg. Dat kon wel meteen. Waarop ik iets te snel reageerde: “ik dacht dat de kamers overbezet waren?”

Ja maar het is echt onverstandig om over het weekend heen te gaan enz enz. Maar tot nu toe is er niks aan de hand, de jongens doen het steeds perfect, de ctg’s 2x per week laten niks raars zien, dus ik zeg, vrijdag of maandag maakt dan toch ook weinig verschil... ze gaan heus niet opeens dood in die 2 extra dagen terwijl niks wijst op complicaties.

Leuk dat het allemaal lastig is in hun planning, maar ik kan niet zo op het allerlaatste moment ook weer alles omgooien met oppas / opvang enz enz.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188798289
Wat balen Tico -O- Ik zou ook gewoon naar je lichaam blijven luisteren en op basis daarvan beslissen, dat hoeft niet perse nu en kan ook vanavond nog veranderen. In het weekend bevallen kan ook altijd nog als het echt nodig is. En mocht het wel morgen worden dan valt ook aan een wisseldag echt nog wel een mouw te passen. Het is alleen wat meer gedoe.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_188798671
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Oh dat valt mee, alleen ik moet gewoon best een hoop regelen met 3 kinderen thuis.
Morgen is een wisseldag voor de meiden en dus komt het mij echt waanzinnig slecht uit als ik dan moet bevallen. Je weet immers nooit hoe het gaat, hoe laat je klaar bent enz enz. De meiden willen natuurlijk ook hun broertjes zien en ik vind het stom als iedereen ze straks al heeft gezien en ik met mijn gezin nog niet even samen hebben kunnen kennis maken.
Dus ik heb gewoon gezegd, niet morgen. Als het spontaan begint is het niet anders, maar hoe groot is die kans helemaal op 36 weken.

Nou dat was maar raar en onverantwoord, of ik dan wel even langs kon komen voor een ctg. Dat kon wel meteen. Waarop ik iets te snel reageerde: “ik dacht dat de kamers overbezet waren?”

Ja maar het is echt onverstandig om over het weekend heen te gaan enz enz. Maar tot nu toe is er niks aan de hand, de jongens doen het steeds perfect, de ctg’s 2x per week laten niks raars zien, dus ik zeg, vrijdag of maandag maakt dan toch ook weinig verschil... ze gaan heus niet opeens dood in die 2 extra dagen terwijl niks wijst op complicaties.

Leuk dat het allemaal lastig is in hun planning, maar ik kan niet zo op het allerlaatste moment ook weer alles omgooien met oppas / opvang enz enz.
Tja, ze zijn zelf inflexibel en slecht in plannen. Je bent al medisch, bij ons krijg je dan voorrang op bijvoorbeeld poliklinische bevallingen. Hoezo kan het dan ineens lastminute niet meer doorgaan? Dan hebben ze teveel inleidingen cq keizersnedes gepland.

Een tweelingbevalling doen ze niet dagelijks, dus je zou denken dat ze die in elk geval laten doorgaan..

Anders moeten ze maar doorgaan in het weekend. Blijft de gynaecoloog maar in huis (want dat is de reden dat ze het liever niet in het weekend willen + minder personeel).
Shine bright like a diamond.
pi_188798773
Ik heb er alle begrip voor dat bevallingen zich niet altijd laten plannen en er meer urgente gevallen voorgaan hoor.

Maar idd, een overboeking wil ook gewoon zeggen dat er een slechte planning aan vooraf is gegaan.

En dat is niet dan opeens mijn probleem zeg maar. Het is net alsof ik met mn eigen projectleiders weer eens in discussie ben. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188799091
Lijkt erop dat het een tiguan gaat worden. Kinderwagenframe past erin, nu offerte regelen en gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 5 september 2019 @ 13:25:44 #54
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188799787
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb er alle begrip voor dat bevallingen zich niet altijd laten plannen en er meer urgente gevallen voorgaan hoor.

Maar idd, een overboeking wil ook gewoon zeggen dat er een slechte planning aan vooraf is gegaan.

En dat is niet dan opeens mijn probleem zeg maar. Het is net alsof ik met mn eigen projectleiders weer eens in discussie ben. :D
Bij mijn zus zat het 'm in de ruimte op de nicu. Daar waren door een overplaatsing uit een ander ziekenhuis geen twee bedjes vrij en die verwachtten ze wel nodig te hebben.

Mijn eigen inleiding was 's ochtends bellen om te vragen of er plek was, omdat ik wel medisch, maar niet urgent was. Maar dat kon gewoon in het weekend, het ziekenhuis in tilburg draait qua verloskunde dan gewoon door.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 5 september 2019 @ 14:48:33 #55
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188800822
Het kan ook zijn dat er teveel spontane bevallingen bezig zijn om een geplande bevalling erbij te doen. Soms loopt het uit de klauwen qua drukte en dan handel je ernaar, maar met een geplande inleiding bij al overvolle verloskamers doe je het jezelf aan als afdeling dat je straks handen tekort gaat komen.
Maar ik zou verwachten dat dit een goede reden is om in het weekend in actie te komen (qua inleiden bedoel ik).

Nou goed, meer dan schouders ophalen kan je niet... en een nieuwe auto klinkt goed.
Toch wel balen hoor -O- .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188802702
Troostshoppen en een auto kiezen is toch niet verkeerd?

We waren gister al wezen kijken bij de kodiac, maar de tiguan is net even mooier. Alleen de kofferbak met de 3e zitrij op is kleiner, dus wij zijn puur met frame een showroom in gelopen om te passen. :D

Nu wachten op goedkeuring en we kunnen het model krijgen waar we vandaag bij zijn wezen kijken. Scheelt maanden in een huurauto rijden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188802762
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:03 schreef Zo-is-dat het volgende:

En t was nog wel zo’n mooie datum geweest; mijn verjaardag! *O*
Gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
Resistance is futile.
pi_188802801
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:54 schreef Ticootje het volgende:
Troostshoppen en een auto kiezen is toch niet verkeerd?

We waren gister al wezen kijken bij de kodiac, maar de tiguan is net even mooier. Alleen de kofferbak met de 3e zitrij op is kleiner, dus wij zijn puur met frame een showroom in gelopen om te passen. :D

Nu wachten op goedkeuring en we kunnen het model krijgen waar we vandaag bij zijn wezen kijken. Scheelt maanden in een huurauto rijden.
Nice! Tiguan heb ik ook al eens op zitten azen.
Resistance is futile.
pi_188811304
Wat balen Ticootje! Auto is dan wel weer een mooie troost! Wij hebben een Zafira, maar als deze op is, dan wil ik ook voor de Tiguan gaan! Mooi ding!

Pff, ik moest vanmorgen voor de OGTT maar ik had vannacht zo enorm veel pijn in mijn maag en rug, dat ik om 2 uur toch maar een omeprazol en paracetamol heb genomen. Nu dus niet nuchter genoeg en moet ik maandag. Maar ik slik dus altijd direct na het opstaan een omeprazol, al jaren, en dat mag nu dus niet. Daar baal ik echt een beetje van, want ik heb nu zoveel pijn en ik denk dat dat komt omdat ik woensdag de omeprazol was vergeten te nemen na het opstaan en hem dus pas na het ontbijt heb ingenomen. Hopen dat de pijn nu weg wil zakken en volgende week ook lekker wegblijft.

Als het goed is wordt er vandaag een Babywatcher bezorgt *O* Ben heel benieuwd naar de kwaliteit van de echo's en wat er nog te zien valt. Morgen al 28 weken natuurlijk. Maar mijn dochter kwam met het verzoek, ze had het gezien bij een vriendinnetje thuis en ze wil later verloskundige worden, dus of ik dit alsjeblieft wilde huren, dan kon ze vast oefenen O+ Dat verzoek kon ik natuurlijk niet weigeren!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_188811922
Hoezo mag je geen omeprazol met wat water innemen @Sicilia? In omeprazol zit geen suiker en het doet verder ook helemaal niets op het suikermetabolisme wat de test zou kunnen verstoren.
Shine bright like a diamond.
pi_188812158
Balen Sicilia!! Wel tof, zo'n babywatcher. Ik ben benieuwd wat je daarmee ziet.

@june: Je mag ook geen thee met smaakstoffen. Blijkbaar gaat je lijf al aan de slag met insuline maken als het denkt dat het eten krijgt, het hoeft niet per se echt voedsel te zijn.
pi_188812319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:48 schreef B.ertha het volgende:
Balen Sicilia!! Wel tof, zo'n babywatcher. Ik ben benieuwd wat je daarmee ziet.

@:June: Je mag ook geen thee met smaakstoffen. Blijkbaar gaat je lijf al aan de slag met insuline maken als het denkt dat het eten krijgt, het hoeft niet per se echt voedsel te zijn.
Dat is wat anders, dat kan zoet zijn, maar ook daarvan zal het effect nihil zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat het protocol is, zonder dat het daadwerkelijk goed is onderbouwd. Gewoon niets eten, kan ook niemand het verkeerd interpreteren..

Als je echt diabetes gravidarum hebt, dan zal het beetje water met omeprazol het verschil niet maken.
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 6 september 2019 @ 11:23:52 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188812622
Ik zit net te googelen, wat leuk zeg! Ik wil ook een babywatcher (en ik ben niet eens zwanger :') )
Resistance is futile.
  vrijdag 6 september 2019 @ 13:58:10 #64
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188814591
Een vriendin van mij mocht ook geen water vanaf middernacht of tijdens het wachten na de suikerdrank. Begreep ik niet. Ook lekker makkelijk voor de zekerheid niks = niks? Of is dit overal het advies?

Waarmee ik wil zeggen: als je echt ongelukkig wordt zonder de omeprazol, zou ik het gewoon innemen en bij een twijfelachtige uitslag kan je altijd opnieuw maar als het goed is ben je klaar. Disclaimer: dit is geen doktersadvies :7 .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188815033
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:58 schreef Lemijn het volgende:
Een vriendin van mij mocht ook geen water vanaf middernacht of tijdens het wachten na de suikerdrank. Begreep ik niet. Ook lekker makkelijk voor de zekerheid niks = niks? Of is dit overal het advies?

Waarmee ik wil zeggen: als je echt ongelukkig wordt zonder de omeprazol, zou ik het gewoon innemen en bij een twijfelachtige uitslag kan je altijd opnieuw maar als het goed is ben je klaar. Disclaimer: dit is geen doktersadvies :7 .
Ik mag ook maar weinig water! Daar zal vast wel over nagedacht zijn
pi_188815044
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:58 schreef Lemijn het volgende:
Een vriendin van mij mocht ook geen water vanaf middernacht of tijdens het wachten na de suikerdrank. Begreep ik niet. Ook lekker makkelijk voor de zekerheid niks = niks? Of is dit overal het advies?

Waarmee ik wil zeggen: als je echt ongelukkig wordt zonder de omeprazol, zou ik het gewoon innemen en bij een twijfelachtige uitslag kan je altijd opnieuw maar als het goed is ben je klaar. Disclaimer: dit is geen doktersadvies :7 .
Dit dus. Ik mocht trouwens na de drank nog een glaasje water drinken on de smaak weg te spoelen..
Shine bright like a diamond.
pi_188815101
In de ziekenhuisfolder stond niet meer eten na 23u, daarna wel nog water en thee zonder suiker. Over hoeveelheden staat er niets. Idd na het drankje nog wat water om de smaak weg te krijgen en dan twee uur helemaal niets. Gek hoe dat het telkens anders is. Ik werd ook drie keer geprikt (ervoor, na 1u en na 2u) terwijl ik lees dat anderen maar twee keer moeten.
pi_188815234
Ik ben vannacht dus druk aan het googlen geweest of ik wel of geen omeprazol mocht nemen en vanmorgen toen ik belde naar het ziekenhuis, wisten ze het daar ook niet zo goed. Ze adviseerden de verloskundige te bellen en de assistente gaf aan dat het de uitslag kan beïnvloeden en het dus niet mag. Maar kwam er in mijn zoektocht vannacht achter dat het nog al verschilt per ziekenhuis. Op zich vermoed ik geen suikerziekte. Ik moet omdat mijn vader diabetes type 2 heeft. Had ie mijn vorige zwangerschappen ook al, maar toen was dat de enige indicatie om in te sturen en vonden ze het niet nodig. Nu zijn de protocollen aangescherpt en moet ik wel. In het kader van, baat het niet, dan schaadt het niet, heb ik dus besloten het advies gewoon op te volgen, maar misschien dan wel met een omeprazol..
Ik kan anders mijn vader vragen of ik zijn apparaatje kan lenen van het weekend, prik ik eerst voor de omeprazol en dan uurtje na de omeprazol haha, kijken hoeveel verschil het maakt 8-)

Door de slechte nacht besloot ik een dagje vrij te nemen van werk en even lekker niks. Lig ik net even weg te soezen, belt het kinderdagverblijf, jongste met koorts. Dusss tot zover mijn dagje niks :')
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_188815360
Weer een controle en groei-echo gehad en doorverwezen naar de gynaecoloog omdat groei van mijn kleintje nu echt achterblijft <p10. Verloskundige gaf aan dat als de gyn. dezelfde bevindingen/metingen heeft als zij er evt. gelijk voor een inleiding wordt gekozen. Ik ben overdonderd, enerzijds hoor ik van ze dat de kleine het echt nog wel naar de zin heeft (hik, bewegingen, ademhalingsoefeningen etc.) en aan de andere kant dat het in dit geval beter kan zijn om de kleine te halen omdat de groei in mijn buik niet meer voldoende is en de kleine het buiten mijn buik evt. beter doet. Ik probeer het te relativeren, de groei is iets waar de verloskundige me vaker mee heeft laten schrikken en dan vervolgens gaf de gynaecoloog aan zich totaal geen zorgen te maken maar nu er ineens over inleiden wordt begonnen is het relativeren toch even iets lastiger.
pi_188816460
O dat is zeker even schrikken dan Whoopje! Wanneer moet je nu naar de gynaecoloog en hoor je of je moet worden ingeleid?
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_188817051
Vanmorgen ctg gehad en eigenlijk was alles weer vol. Dus hoe dan ook, ook voor vandaag zou ik weer gebeld worden, want er is medisch gezien geen urgentie.
Alleen de ctg gaf prachtige golfjes, met regelmaat :D
Even checken of die weeen / harde buiken wat deden, maar vanmorgen was er nog steeds maar 2 cm. Ik mocht nog naar huis, met een wat ongeruste verloskundige of ik wel echt wilde bellen als het doorzette.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188817570
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:54 schreef Ticootje het volgende:
Vanmorgen ctg gehad en eigenlijk was alles weer vol. Dus hoe dan ook, ook voor vandaag zou ik weer gebeld worden, want er is medisch gezien geen urgentie.
Alleen de ctg gaf prachtige golfjes, met regelmaat :D
Even checken of die weeen / harde buiken wat deden, maar vanmorgen was er nog steeds maar 2 cm. Ik mocht nog naar huis, met een wat ongeruste verloskundige of ik wel echt wilde bellen als het doorzette.
Spannend tico!
pi_188817751
Sterkte Whoopje! Is ook even schrikken!

Spannend Ticootje, sowieso niet lang meer tot ze er zijn!

Ik had gisteren de eerste echo, ben ruim 10 weken onderweg en alles wat al te zien is dan ziet er goed uit. En thank god, ‘t is er maar 1!

UD= 31 maart 2020 :o
  vrijdag 6 september 2019 @ 17:58:14 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_188818162
Gelukkig maar sillie! :D
disclaimer
pi_188818240
2 is anders echt heel tof hoor.

:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 6 september 2019 @ 18:13:51 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188818394
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:54 schreef Ticootje het volgende:
Vanmorgen ctg gehad en eigenlijk was alles weer vol. Dus hoe dan ook, ook voor vandaag zou ik weer gebeld worden, want er is medisch gezien geen urgentie.
Alleen de ctg gaf prachtige golfjes, met regelmaat :D
Even checken of die weeen / harde buiken wat deden, maar vanmorgen was er nog steeds maar 2 cm. Ik mocht nog naar huis, met een wat ongeruste verloskundige of ik wel echt wilde bellen als het doorzette.
F5-topic! *O*
***
pi_188818598
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:19 schreef Sicilia het volgende:
O dat is zeker even schrikken dan Whoopje! Wanneer moet je nu naar de gynaecoloog en hoor je of je moet worden ingeleid?
Donderdag en dan hoor ik ook gelijk of ze in gaan leiden of niet
pi_188819290
Dat is schrikken Whoopje! Hoe ver ben je nu precies?

Tico fijn dat alles nog goed gaat :)

Yay silliegirl *O*
pi_188819470
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 19:22 schreef B.ertha het volgende:
Dat is schrikken Whoopje! Hoe ver ben je nu precies?

Tico fijn dat alles nog goed gaat :)

Yay silliegirl *O*
Maandag 38 weken dus in principe mag de kleine ook gewoon komen nu
pi_188820109
Spannend whoopje! Snap wel dat je ervan schrikt ookal ben je al 38 weken. :*

Ticootje wat doe je nu, misschien heb je heel die inleiding niet eens nodig :D :o
pi_188820549
Spontaan is wel fijner, geen infuus roelt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 6 september 2019 @ 20:36:18 #82
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188820628
Als in ik ben bezig? Details graag...
*O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 6 september 2019 @ 21:12:13 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_188821716
Go tico go! De auto is iig geregeld, dus lanceren maar die handel!
disclaimer
pi_188821938
Nee joh. Gerommel. Geen paniek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 6 september 2019 @ 21:19:52 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_188821971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Nee joh. Gerommel. Geen paniek.
Nee nee, gewoon doorzetten nu.
disclaimer
  vrijdag 6 september 2019 @ 21:25:39 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188822150
Hop, alle oud Hollandsche middeltjes er tegenaan!
Seks, pannenkoeken, ananasharten, tonic, tepelstimulatie!
De volgorde mag je zelf bepalen! :Y)
***
  vrijdag 6 september 2019 @ 21:31:47 #87
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188822332
Doe het anders voor ons. Ga vast persen? Het iszijn niet de eerste tenslotte, wilskracht helpt wellicht?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188822488
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Hop, alle oud Hollandsche middeltjes er tegenaan!
Seks, pannenkoeken, ananasharten, tonic, tepelstimulatie!
De volgorde mag je zelf bepalen! :Y)
Seks, pannenkoeken en tepelstimulatie kan wel tegelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188822726
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Seks, pannenkoeken en tepelstimulatie kan wel tegelijk.
Met een lekkere shake van ananasharten-tonic ernaast :D
  vrijdag 6 september 2019 @ 21:52:14 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_188822887
Je moet dat ananashart inbrengen he.
disclaimer
  vrijdag 6 september 2019 @ 22:04:42 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188823381
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Seks, pannenkoeken en tepelstimulatie kan wel tegelijk.
:D
***
pi_188823788
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet dat ananashart inbrengen he.
Dat meen je niet :X
pi_188824849
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Seks, pannenkoeken en tepelstimulatie kan wel tegelijk.
:P succes! :9
pi_188825255
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet dat ananashart inbrengen he.
Nou, dat kan ook nog wel prima bij de seks, pannenkoeken en tepelstimulatie
  vrijdag 6 september 2019 @ 23:19:22 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_188825667
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 23:01 schreef Savvy het volgende:

[..]

Nou, dat kan ook nog wel prima bij de seks, pannenkoeken en tepelstimulatie
Daarom!
disclaimer
pi_188828192
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 22:13 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dat meen je niet :X
Wel anaal, anders krijg je zo’n zure kut.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188828234
_O-

Maar nog geen baby’s dus?


Ik ben nu 14+4 en ik dacht gister twee keer heeel zacht de baby al te voelen. Dat moet mijn brein zijn toch? :D
pi_188828235
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 05:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wel anaal, anders krijg je zo’n zure kut.
Huu! En dan moeten die arme jochies er nog langs ook.


Wat is de status nu? Aktiviteit, of gewoon vroeg wakker..?
  zaterdag 7 september 2019 @ 08:06:45 #99
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188828376
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 07:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
_O-

Maar nog geen baby’s dus?


Ik ben nu 14+4 en ik dacht gister twee keer heeel zacht de baby al te voelen. Dat moet mijn brein zijn toch? :D
Had ik ook. Gyn zei 'kan niet', maar toen ik zei ' nu plopt het daar' checkte hij met de echo en had ik mooi gelijk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188828400
Altijd vroeg wakker. Babies gewoon in mn buik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188828422
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Had ik ook. Gyn zei 'kan niet', maar toen ik zei ' nu plopt het daar' checkte hij met de echo en had ik mooi gelijk.
:D :D
pi_188828491
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 07:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
_O-

Maar nog geen baby’s dus?


Ik ben nu 14+4 en ik dacht gister twee keer heeel zacht de baby al te voelen. Dat moet mijn brein zijn toch? :D
Kan hoor. Ik voelde mijn eerste rond 16 weken,
Mijn 2e met 12 weken al en nu kon ik met bijna 11 weken ook al weer fladders voelen. Op de echo donderdag bleek dat inderdaad baby te zijn. (Bij de vorige 2 lag mijn placenta dan ook nog is voor, nu ligt ie vooral achter).
  FOK!fotograaf zaterdag 7 september 2019 @ 08:50:07 #103
148247 taxibabe
pi_188828629
Poeh dat was wel ff schrikken Whoopje of niet?
Spannend Ticootje, nog ff en je hebt 2 baby's in je armen!!

Hier nu 35 weken, ik vind het wel zwaarder worden.. wurm is al bijna helemaal ingedaald en soms drukt hij ff heel hard naar beneden op (ik denk) mijn baarmoedermond of zo. Dat is best pijnlijk soms, vooral als ik zit. Maar ook het lopen wordt zwaarder en ben snel moe.
pi_188829293
@taxibabe, het was zeker even schrikken, al ben ik nu wel weer bekomen. Ik laat het maar gewoon over me heen komen. Wie weet zijn de bevindingen van de gyn wel weer heel anders, dat is al een keer eerder gebeurd en anders is het gewoon wat het is. Ze leiden vast niet zomaar in en ik ben die donderdag al ruim over de 38 wkn heen als ik naar de gyn moet.

Die druk beneden is zo herkenbaar, ik heb de laatste week ook zo'n 'balgevoel' tussen mijn benen, verloskundige zei dat dat het hoofdje was wat heel erg laag zit. Hopelijk vallen die laatste weken een beetje mee voor je!
  FOK!fotograaf zaterdag 7 september 2019 @ 11:20:21 #105
148247 taxibabe
pi_188830205
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:58 schreef Whoopje het volgende:
@:taxibabe, het was zeker even schrikken, al ben ik nu wel weer bekomen. Ik laat het maar gewoon over me heen komen. Wie weet zijn de bevindingen van de gyn wel weer heel anders, dat is al een keer eerder gebeurd en anders is het gewoon wat het is. Ze leiden vast niet zomaar in en ik ben die donderdag al ruim over de 38 wkn heen als ik naar de gyn moet.

Die druk beneden is zo herkenbaar, ik heb de laatste week ook zo'n 'balgevoel' tussen mijn benen, verloskundige zei dat dat het hoofdje was wat heel erg laag zit. Hopelijk vallen die laatste weken een beetje mee voor je!
Het zou dus ook nog zomaar spontaan kunnen gebeuren!
Dat balgevoel heb ik nog niet, het is wel dat ik wurm echt bij mijn liezen voel bewegen en dat de gewone zwangerschapsbroeken niet meer lekker zitten. Alleen zwangerschapsleggings en joghurt-broeken zitten nog fijn.
pi_188830822
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:58 schreef Whoopje het volgende:
@:taxibabe, het was zeker even schrikken, al ben ik nu wel weer bekomen. Ik laat het maar gewoon over me heen komen. Wie weet zijn de bevindingen van de gyn wel weer heel anders, dat is al een keer eerder gebeurd en anders is het gewoon wat het is. Ze leiden vast niet zomaar in en ik ben die donderdag al ruim over de 38 wkn heen als ik naar de gyn moet.

Die druk beneden is zo herkenbaar, ik heb de laatste week ook zo'n 'balgevoel' tussen mijn benen, verloskundige zei dat dat het hoofdje was wat heel erg laag zit. Hopelijk vallen die laatste weken een beetje mee voor je!
Ik snap dat je daar van schrikt zeg, ik vind het ook wat ongenuanceerd eigenlijk van je vlos. De gyn controleerde bij mij zoveel voordat hij ook maar begon over inleiden. En als het echt haast had, dan zouden ze je toch wel direct een afspraak geven daar. Hoe dan ook zou ik erop proberen te vertrouwen dat die gyn echt eerst goed gaat kijken naar de stand van zaken en dan dat doet wat het beste is :Y
  zaterdag 7 september 2019 @ 21:12:08 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188838206
F5 :@
***
pi_188838286
Zonde van je tijd.

Ik lig lekker op mn bedje sbs6 te kijken.

Vanmiddag mn vloer nog even een chloorsopje gegeven, want het moet wel naar zwembad ruiken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 21:23:41 #109
382129 crew  Donna
pi_188838389
:W

Joe hoi. Verse aanwas! O+
pi_188838473
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:23 schreef DonnaRush het volgende:
:W

Joe hoi. Verse aanwas! O+
Welkom! Gefeliciteerd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 7 september 2019 @ 21:33:51 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188838525
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:17 schreef Ticootje het volgende:
Zonde van je tijd.

Ik lig lekker op mn bedje sbs6 te kijken.

Vanmiddag mn vloer nog even een chloorsopje gegeven, want het moet wel naar zwembad ruiken.
Ah, dan laat ik de popcorn nog even dicht. :+

Snuif-ze! :D

Gefeliciteerd Donna! *O*
***
pi_188838546
En toen ging het ineens snel en wordt ik morgenavond in het ziekenhuis verwacht om ingeleid te worden 😳 laatste weekend dus met kleintje in buik, vreemd idee 🙈
pi_188838599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:35 schreef Whoopje het volgende:
En toen ging het ineens snel en wordt ik morgenavond in het ziekenhuis verwacht om ingeleid te worden 😳 laatste weekend dus met kleintje in buik, vreemd idee 🙈
Beginnen ze meteen morgenavond of maandag vroeg?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188838621
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Beginnen ze meteen morgenavond of maandag vroeg?
In principe morgenavond ballonnetje inbrengen en dan maandagochtend vroeg vliezen breken

Edit: indien nodig morgenavond het ballonnetje. Ze doen eerst nog een extra inwendig onderzoek
pi_188838708
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:39 schreef Whoopje het volgende:

[..]

In principe morgenavond ballonnetje inbrengen en dan maandagochtend vroeg vliezen breken

Edit: indien nodig morgenavond het ballonnetje. Ze doen eerst nog een extra inwendig onderzoek
Wat spannend zeg, wat een andere wending. Moest je vandaag naar het ziekenhuis?
pi_188838723
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:23 schreef DonnaRush het volgende:
:W

Joe hoi. Verse aanwas! O+
Welkom! O+
pi_188838765
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:45 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Wat spannend zeg, wat een andere wending. Moest je vandaag naar het ziekenhuis?
Ja, onverwachts. Erg vervelende nacht gehad dus is er vandaag nog een ctg en echo gemaakt
  zaterdag 7 september 2019 @ 22:00:02 #118
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_188838954
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:35 schreef Whoopje het volgende:
En toen ging het ineens snel en wordt ik morgenavond in het ziekenhuis verwacht om ingeleid te worden 😳 laatste weekend dus met kleintje in buik, vreemd idee 🙈
Zo ging het hier ook, ik heb ook ervaring met een dysmatuur kindje. Mocht je behoefte hebben mijn DM staat open O+ :) Succes!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_188839316
Gefeliciteerd Donnarush!

Jeetje Whoopje, veel succes dan morgen!
  FOK!fotograaf zondag 8 september 2019 @ 07:25:20 #120
148247 taxibabe
pi_188842097
Och Whoopje, dat is ff schrikken! Veel succes vandaag, we gaan er van uit dat alles goed komt!! :*
pi_188842264
Succes vandaag Whoop, bijna je kleintje in je armen O+

Ik wens je een heel voorspoedige inleiding en een hele mooie ontmoeting met je kindje O+
  zondag 8 september 2019 @ 08:12:22 #122
208890 June.
Seriously?
pi_188842344
Gefelciteerd @DonnaRush !
En spannend @Whoopje nog even en je mag de kleine bewonderen O+

Hier op Mallorca is het heerlijk. Niet te warm, maar wel warm genoeg om in de zee te zwemmen.

De vlucht vond ik wel pittig voor mijn rug/stuit, zie dus wel ren beetje op tegen de terugreis..
Shine bright like a diamond.
pi_188842449
Owh DonnaRush gefeliciteerd! *O*

Ik had hier net ook een heugelijk momentje. Ik lag nog even op m’n rug in bed en ik zie nu echt een bolletje omhoog steken! O+ En nog leuker, toen ik dat bolletje een beetje verveelde wist ik ineens zeker dat het écht de baby is die ik af en toe voel! *O* heel zachtjes maar onmiskenbaar. *;
pi_188842977
Welkom DonnaRush!

Whoopje veel succes vandaag, bijna je kindje in je armen O+

Hoe gaat het bij jou Ticootje?
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_188843292
Alles goed hier. :)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188843482
DonnaRush gefellciteerd en welkom! *O*

Spannend Whoopje, veel succes de komende dagen! Bijna je baby in je armen O+

Zo-is-dat wat leuk dat je het echt al zo kunt voelen :D

Tico ook geen tekenen van een begin? Heb je al wel een nieuwe melddatum voor het inleiden?

Hier weer een paar dagen gewerkt na een lánge vakantie en daarna vooral extreem veel geslapen. Vr op za nacht 12 uur, za overdag bijna continu, za op zo nacht 12 uur... maar nu ben ik wakker. En moet ik morgen weer werken... pff.. het ging juist zo goed, voelde me super fit, maar kennelijk moet mn lichaam weer even wennen aan werken. :{
pi_188846937
Thnx, dames!
pi_188849760
Succes Whoopje!

En welkom DonnaRush *O*
pi_188856788
Succes whoopje!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188857176
Gefeliciteerd donnarush!

En veel succes whoopje!
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 09:31:40 #131
382129 crew  Donna
pi_188857608
Dankjewel allemaal O+
pi_188858178
Ugh, mensen die horen dat je zwanger bent en als ALLEREERSTE vraag stellen "Was het gepland?". Nee, echt :')

1. Op mijn leeftijd en in een stabiele relatie is het aandeel ongelukjes denk ik <1% van alle zwangerschappen.
2. Het gaat je sowieso geen zak aan.
3. Je weet het pas met 23 weken, onze relatie is bij lange na niet hecht genoeg om zulke intieme vragen te stellen.
4. Begin anders eens met alle andere clichévragen zoals: wanneer ben je uitgerekend, hoe voel je je, is het een jongetje/meisje, wanneer is je verlof, eet je al gekke dingen.

En dan ook niet snappen waarom ik geïrriteerd reageer he :') :(
pi_188858329
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:40 schreef B.ertha het volgende:
Ugh, mensen die horen dat je zwanger bent en als ALLEREERSTE vraag stellen "Was het gepland?". Nee, echt :')
Oh man, dat ik de studentjes waar ik bij mijn eerste zwangerschap mee werkte daar nog het een en ander over moest leren is één ding, maar grown-ass volwassenen zouden echt beter moeten weten ondertussen.
  maandag 9 september 2019 @ 17:55:04 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188865071
Geen vers baby-nieuws nog? Whoopje, ben benieuwd hoe het je is vergaan vandaag! :*
***
pi_188865562
Verse babies:

Koos en Robin zijn er.

Wel lage bloedsuikers dus ze worden opgenomen. Zo maar eens horen hoe en wat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 9 september 2019 @ 18:21:27 #136
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_188865641
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 18:17 schreef Ticootje het volgende:
Verse babies:

Koos en Robin zijn er.

Wel lage bloedsuikers dus ze worden opgenomen. Zo maar eens horen hoe en wat.
Ooo gefeliciteerd!!! *O* *O*
Hoe Voel jij je?


Lage suikers...? Hoe zijn de jouwe...?
Ben wel beetje benieuwd (beetje eigen belang natuurlijk)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_188865659
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 18:17 schreef Ticootje het volgende:
Verse babies:

Koos en Robin zijn er.

Wel lage bloedsuikers dus ze worden opgenomen. Zo maar eens horen hoe en wat.
Haaaaaa! Sneaky! Gefeliciteerd met de knullen 🖤
pi_188865761
Gefeliciteerd Ticootje! Fijn dat ze er zijn en wat een leuke namen hebben ze gekregen O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  maandag 9 september 2019 @ 18:29:22 #139
56471 pinquit
oh my lama!
pi_188865789
Gefeliciteerd tico! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_188865919
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 18:17 schreef Ticootje het volgende:
Verse babies:

Koos en Robin zijn er.

Wel lage bloedsuikers dus ze worden opgenomen. Zo maar eens horen hoe en wat.
Trots op jullie O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 9 september 2019 @ 18:40:38 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_188866041
Gefeliciteerd Tico & Joene en de grote broer en zussen.
  maandag 9 september 2019 @ 18:51:12 #142
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_188866316
Joe Joens en Tico, wat een heerlijke namen! O+
Gefeliciteerd allemaal :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 19:03:46 #143
382129 crew  Donna
pi_188866606
Gefeliciteerd!! *O*
  maandag 9 september 2019 @ 19:17:18 #144
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188866869
Gefeliciteerd met jullie jongens!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  FOK!fotograaf maandag 9 september 2019 @ 19:19:15 #145
148247 taxibabe
pi_188866914
Ohh Ticootje en Joene! Gefeliciteerd met jullie jongens! *O*
pi_188867072
Gefeliciteerd Tico en Joene!! *O*
pi_188867111
Gefeliciteerd met jullie dolle duo Tico en Joene! *O* *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 9 september 2019 @ 19:48:25 #148
269689 crew  Viv
  maandag 9 september 2019 @ 19:52:36 #149
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188867475
Hoera voor Koos en Robin! *O* *O* .

Gefeliciteerd Tico & Joene
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188867516
Gefeliciteerd Ticootje en Joene *O* *O*
Heel benieuwd naar het verhaal en de foto's O+
pi_188867522
Woehoe! De tweelingmannen zijn geboren *O* Gefeliciteerd!
pi_188867636
Gefeliciteerd Ticootje! *O*

Hoe gaat het bij whoopje zou het een datum drieling zijn? O+
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 20:04:11 #153
5428 crew  miss_sly
pi_188867670
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 18:17 schreef Ticootje het volgende:
Verse babies:

Koos en Robin zijn er.

Wel lage bloedsuikers dus ze worden opgenomen. Zo maar eens horen hoe en wat.
Gefeliciteerd *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188867746
Jeeeh! Gefeliciteerd Ticootje en Joene! Toffe namen ook *O* hopelijk is alles gegaan zoals gehoopt

Veel geluk met z’n allen! O+
pi_188868214
Van harte met jullie mannen! Hopelijk is alles goed met iedereen en kunnen ze snel grote broer en zussen ontmoeten 😍
pi_188868246
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons Tico O+ *O*
pi_188868536
Gefeliciteerd met jullie zoons Ticootje en Joene!
pi_188868550
Gefeliciteerd Tico en Joene *G* *G*
pi_188868784
Gefeliciteerd Tico! *G* *G*
Hopelijk mogen ze snel mee naar huis en zijn jullie compleet met jullie grote gezin! O+
pi_188868787
Gefeliciteerd Tico en Joene *O*
S. 2014
J. 2016
  maandag 9 september 2019 @ 20:56:21 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_188868846
Gefeliciteerd ticootje en joene! O+ ben heel benieuwd naar het verhaal!
disclaimer
pi_188869118
Gefeliciteerd Rico en Joene *G* *G*
Met een meidenkwartet
pi_188869251
Gefeliciteerd Tico en Joene *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_188869540
*O* *O* Tico, Joene, grote zussen, grote broer: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons en broertjes! O+ O+ Ik ben ook hartstikke nieuwsgierig naar alle stats en hoe alles is gegaan en nu is!
pi_188869830
Gefeliciteerd Ticootje *O* O+
pi_188870000
Tico & Joene, gefeliciteerd! *G* *G* Hopelijk gaat het snel beter met de bloedsuikerspiegel.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 9 september 2019 @ 21:35:22 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188870043
Gefeliciteerd Tico en Joene! *O*
***
  maandag 9 september 2019 @ 21:38:58 #168
11682 Moonah
Jolie femme
pi_188870144
Oh wauw! Feli x2!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_188870219
Thanks iedereen ik laat de updates aan Tico!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188870574
Gefeliciteerd in het kwadraat, Ticootje en Joene *O* *O* Wat fijn dat de jongens er gezond en wel zijn, en mooie namen die passen bij de andere kinderen! Veel geluk met z'n zevenen :D O+
pi_188870709
Gefeliciteerd!! *O* En wat een leuke namen zeg! *O*
pi_188870747
Van harte gefeliciteerd met jullie jongens Tico en Joene! *G* *G* Geniet van elkaar O+ O+
  Jubileum moderator maandag 9 september 2019 @ 22:00:37 #173
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_188870837
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 18:17 schreef Ticootje het volgende:
Verse babies:

Koos en Robin zijn er.

Wel lage bloedsuikers dus ze worden opgenomen. Zo maar eens horen hoe en wat.
9 sept maakt de leukste kinderen *O*
Van harte gefeliciteerd Joene en Tico *O*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_188870874
Gefeliciteerd Tico!
pi_188871615
Gefeliciteerd!
  maandag 9 september 2019 @ 22:22:03 #176
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_188871653
Gefeliciteerd Tico en Joene! O+.
pi_188871813
Gefeliciteerd Tico, Joene en grote zussen+broer! *G* *G*
pi_188872245
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd ticootje en joene! O+ ben heel benieuwd naar het verhaal!
Gewoon vliezen breken en persen. En dan nog een keer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 9 september 2019 @ 23:24:30 #179
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_188873022
Gefeliciteerd met de twee mannen.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 10 september 2019 @ 00:43:30 #180
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_188873689
Gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
pi_188874751
Van harte gefeliciteerd met jullie jongens, Ticootje en Joene 🎉🎉🎉

Ik meldt me ook met baby uit buik 😊 na een behoorlijk stormachtige bevalling is gister mijn mooie dochter N.ora geboren. Haar gewicht bleek toch wat hoger te zijn dan verwacht dus ze mocht gister ook al mee naar huis ❤
  dinsdag 10 september 2019 @ 08:02:35 #182
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188874762
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:00 schreef Whoopje het volgende:
Van harte gefeliciteerd met jullie jongens, Ticootje en Joene 🎉🎉🎉

Ik meldt me ook met baby uit buik 😊 na een behoorlijk stormachtige bevalling is gister mijn mooie dochter N.ora geboren. Haar gewicht bleek toch wat hoger te zijn dan verwacht dus ze mocht gister ook al mee naar huis ❤
Gefeliciteerd! En wat fijn dat jullie al thuis zijn O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188874829
@Whoopje *O* Gefeliciteerd, jouw dochter is er O+ En wat een lieve en mooie naam heeft ze gekregen! Heel veel geluk samen :*
  dinsdag 10 september 2019 @ 08:14:12 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_188874850
Van harte gefeliciteerd met je dochter, whoopje O+ fijn dat alles goed is!
disclaimer
pi_188874873
Gefeliciteerd @Ticootje en @Whoopje *O*
Verse baby’s O+
Shine bright like a diamond.
pi_188874969
Whoopje ook gefeliciteerd *O*

Dan zijn we alweer door de septemberbaby's heen :o
  FOK!fotograaf dinsdag 10 september 2019 @ 08:35:27 #187
148247 taxibabe
pi_188875013
Aah Whoopje, wat fijn dat je dochter er is en ook al naar huis mocht! *O* En wat een prachtige naam! O+

Omg, ik sta nu eerste! :o :+
  dinsdag 10 september 2019 @ 08:47:05 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188875154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:00 schreef Whoopje het volgende:
Van harte gefeliciteerd met jullie jongens, Ticootje en Joene 🎉🎉🎉

Ik meldt me ook met baby uit buik 😊 na een behoorlijk stormachtige bevalling is gister mijn mooie dochter N.ora geboren. Haar gewicht bleek toch wat hoger te zijn dan verwacht dus ze mocht gister ook al mee naar huis ❤
Gefeliciteerd Whoopje! Ik wens je alle geluk toe met je meisje! :*
***
pi_188875331
Gefeliciteerd Whoopje! *O* Fijn dat ze meteen mee naar huis mocht!
pi_188875338
Van harte met je dochter Whoopje, mooie naam! O+ Fijn dat jullie al thuis zijn!
pi_188875351
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:35 schreef taxibabe het volgende:
Aah Whoopje, wat fijn dat je dochter er is en ook al naar huis mocht! *O* En wat een prachtige naam! O+

Omg, ik sta nu eerste! :o :+
Wekenlang nog toch? :+
pi_188875661
Gefeliciteerd Whoopje *O* Lieve naam heb je jouw meisje gegeven! O+
  FOK!fotograaf dinsdag 10 september 2019 @ 09:32:53 #193
148247 taxibabe
pi_188875806
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:03 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Wekenlang nog toch? :+
Nou, 4,5 week nog tot UD. In principe mag wurm over 1,5 week al komen..
pi_188875979
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:32 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Nou, 4,5 week nog tot UD. In principe mag wurm over 1,5 week al komen..
Gek idee he? O+

Ik heb zelf het gevoel dat het nog wéken gaat duren :o
pi_188876018
Gefeliciteerd met je kleine meid Whoopje! Wat een geluk dat jullie gewoon al naar huis mochten O+ Laat je super goed verwennen!
pi_188876103
Gefeliciteerd whoopje
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188876382
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 22:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon vliezen breken en persen. En dan nog een keer.
:D _O- Goede samenvatting wel!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_188877042
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:D _O- Goede samenvatting wel!
Het is ongeveer zoals het ging :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188877104
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:08 schreef Joene het volgende:

[..]

Het is ongeveer zoals het ging :D
Nee joh! *O* niks geen gedoe met draaiende baby’s en eentje achter moeten laten enzo dan?
^O^
pi_188877346
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:12 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Nee joh! *O* niks geen gedoe met draaiende baby’s en eentje achter moeten laten enzo dan?
^O^
nope , gewoon alles “normaal”
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188877727
Ah Whoopje jij ook van harte gefeliciteerd O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_188877901
*O* Van harte gefeliciteerd Whoopje! O+
pi_188878265
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:26 schreef Joene het volgende:

[..]

nope , gewoon alles “normaal”
Super fijn! *O* alles stabiel met de suikers ook ondertussen?
pi_188878281
Gefeliciteerd ticootje en joene! (En lees ik nou goed dat jullie nu met zijn zevenen zijn? Woow! O+ )

Gefeliciteerd whoopje! Prachtige naam heeft jullie dochter gekregen O+
pi_188878562
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 september 2019 12:18 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Super fijn! *O* alles stabiel met de suikers ook ondertussen?
Ze hebben een infuus, misschien vandaag afbouwen en dan morgen moet het goed blijven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188878575
Oh ja, voor de stats: 36,3 weken bij geboorte. 3180 en 3480 gram.

Allebei wel prematuur gedrag, veel slapen, lastig met voeding, schrikkerig. Blij dat ze wat extra daagjes zijn blijven zitten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188878816
Wat een prachtige gewichten! Maar heel fijn van de paar extra daagjes. Hopelijk snel wat meer ontwikkeling in het gedrag. Lukt het wel om zelf te drinken, geen sondes? Al een lactatiekundige langs geweest eventueel? Die hebben voor prematuur drink gedrag goede tips. (Tepelhoedjes, fingerfeeding, dat soort dingen)
pi_188878886
Gefeliciteerd Whoopje ❤
pi_188880766
Zo dan, wat een mooie gewichten Ticootje!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_188881063
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:14 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat een prachtige gewichten! Maar heel fijn van de paar extra daagjes. Hopelijk snel wat meer ontwikkeling in het gedrag. Lukt het wel om zelf te drinken, geen sondes? Al een lactatiekundige langs geweest eventueel? Die hebben voor prematuur drink gedrag goede tips. (Tepelhoedjes, fingerfeeding, dat soort dingen)
Donderdag is de lactatiekundige er.
Nu wilt de kinderarts dat ze elke 3 uur 15ml / 20 ml drinken en dat krijg ik nog niet bij elkaar. Elke druppel is meegenomen.

Robin hapt wel en zuigt ook mooi, Koos wat minder maar die is ook nog erg misselijk. Die kokhalst bij alles en spuugt veel terug.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188881907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Donderdag is de lactatiekundige er.
Nu wilt de kinderarts dat ze elke 3 uur 15ml / 20 ml drinken en dat krijg ik nog niet bij elkaar. Elke druppel is meegenomen.

Robin hapt wel en zuigt ook mooi, Koos wat minder maar die is ook nog erg misselijk. Die kokhalst bij alles en spuugt veel terug.
Owh nee dat is wel erg enthousiast maal 2. Inderdaad, elke druppel is meegenomen! 💪🏻 Hopelijk snel wat minder misselijkheid voor Koos.
pi_188882675
Gefeliciteerd whoopje! *O*
Wat fijn van haar gewicht.
pi_188882719
Goed nieuws zeg! Gefeliciteerd Whoopje! Hopelijk is Koos snel minder misselijk.

Hier heeft manlief de babykamer geverfd, nog 1 klein muurtje te gaan. Leuk joh!
pi_188885076
Ha yellowflowery, we schelen maar een paar dagen en hier wordt er ook in de babykamer gewerkt. Leuk is dat he O+
Moeten jullie veel doen?

Vandaag 28 weken. Wat gaat het ineens hard :X
pi_188885381
Weet niet meer of ik hier al had gereageerd , anyway iedereen bedankt voor alle felicitaties!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:57:51 #216
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_188885549
Gefeliciteerd Whoopje!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_188885816
Gefeliciteerd whoopje! *O*
pi_188886172
Van harte gefeliciteerd Tico en Whoopje *O* O+
pi_188887214
Whoopjevan harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! *O*
pi_188887401
Van harte whoopje!!
pi_188889331
Gefeliciteerd joene en ticootje met de geboorte van jullie tweeling.

Ik hoop dat je een beetje heel bent gebleven, waar je een beetje bang voor was :*

Hopelijk snel aan de productie en dat je het goed bij kunt houden! Wat een flinke gewichten voor 36 nog wat weken. O+
Schudden voor gebruik
pi_188889334
Whoopje daar is ze dan! En ik kan oprecht zeggen dat ik de naam prachtig vind O+

Wat heerlijk dat ze gelijk al mee naar huis kon!
Schudden voor gebruik
pi_188889770
Thnx allemaal voor de felicitaties!

Ik geniet echt ontzettend van mijn kleine poppeke. Ze is echt ontzettend relaxed. Het aanleggen gaat nog niet super, klein mondje, grote borst is geen goeie combi maar we zetten dapper door want als ze eenmaal goed hapt doet ze het super. Gelukkig een fijne kraamhulp die alle tijd en uitleg geeft en het voeden echt op een fijne en positieve manier benaderd, dat was iets waar ik tegenop zag stom genoeg. Verder is het vooral genieten geblazen ❤
  woensdag 11 september 2019 @ 09:56:58 #224
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_188891234
Gefeliciteerd Whoopje! Wat fijn O+ *O*
pi_188891411
Oh ik snapte opeens iemand die hier aangaf geen gebemoei te willen tijdens de bevalling.

Ik had echt een mismatch met 1 verpleegkundige. Ik wilde gewoon lekker in mezelf gekeerd medelij met mezelf hebbende mn weeen wegblazen. Maar ze stoorde me enorm door een soort live commentaar te geven :D

Maar ik heb maar gewoon mn mond verder gehouden en ook de stand negeren aangezet.

Verder was iedereen super relax, 2 gynaecologen zaten gewoon rustig in de vensterbank, de verloskundige was echt superlief en heeft me heel goed bijgestaan. Ze was wel bang dat bij nummer 2 de vliezen zo hard zouden breken dat ze de volle laag zou krijgen. Maar het viel mee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188891450
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:35 schreef Bottoms_up het volgende:
Ha yellowflowery, we schelen maar een paar dagen en hier wordt er ook in de babykamer gewerkt. Leuk is dat he O+
Moeten jullie veel doen?

Vandaag 28 weken. Wat gaat het ineens hard :X
Gaat inderdaad hard ineens. Ben nu 27+2. We zijn in maart verhuisd naar een grote mensenhuis en ik ben toen meteen zwanger geworden. Dus het huis is nog lang niet af, omdat ik supermoe was (en af en toe nog steeds ben). Dus tja, nog best wat te doen inderdaad. We krijgen wel van alle kanten een hoop voor de baby, dat is wel lief!
pi_188891923
Ticootje en Koene, gefeliciteerd met jullie zoons O+ (en herkenbaar van de mismatch, die had ik met de verloskundige }:| ).

Whoopje, gefeliciteerd met je dochter :*
pi_188892608
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:15 schreef Yellowflowery het volgende:

[..]

Gaat inderdaad hard ineens. Ben nu 27+2. We zijn in maart verhuisd naar een grote mensenhuis en ik ben toen meteen zwanger geworden. Dus het huis is nog lang niet af, omdat ik supermoe was (en af en toe nog steeds ben). Dus tja, nog best wat te doen inderdaad. We krijgen wel van alle kanten een hoop voor de baby, dat is wel lief!
Oh, kan ik mij voorstellen. Wij zijn hier drie jaar geleden komen wonen en hebben alle kamers in gebruik genomen dus alles moest nu anders georganiseerd worden. Qua klussen was wel alles klaar. We zijn heel vroeg begonnen zodat we het rustig aan konden doen. Veel sterkte met alles in orde maken. Het zal best zwaar zijn
pi_188893276
Hai! Ben een paar weken op vakantie geweest, net alles bijgelezen...of iig poging tot 😄

Welkom aan de nieuwen en Tico en Whoopy gefeliciteerd met de geboortes van jullie kindjes ❤ klinkt alsof alles naar omstandigheden goed is gegaan.

Wij hebben vanmorgen controle gehad, ben 14 weken en kindje groeit voorspoedig. Ben minder moe dan een paar weken geleden maar ik slaap echt superbrak.

Elke nacht ben ik tussen 0400 en 0600 rond aan het spoken. Word wakker omdat ik moet plassen en daarna ben ik klaarwakker 🥴 dus ik krijg dorst, daarna honger en op een bepaald moment slaap. Dan ga ik slapen en word om 0800 superbrak wakker.

Ga vanaaf proberen om een kussentje in mijn zij te proppen zodat ik me niet op mijn buik draai (ben een buikslaper) en dan hoop ik dat ik langer slaap.

Als iemand nog andere tips heeft, ik hoor het graag!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_188893772
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
Hai! Ben een paar weken op vakantie geweest, net alles bijgelezen...of iig poging tot 😄

Welkom aan de nieuwen en Tico en Whoopy gefeliciteerd met de geboortes van jullie kindjes ❤ klinkt alsof alles naar omstandigheden goed is gegaan.

Wij hebben vanmorgen controle gehad, ben 14 weken en kindje groeit voorspoedig. Ben minder moe dan een paar weken geleden maar ik slaap echt superbrak.

Elke nacht ben ik tussen 0400 en 0600 rond aan het spoken. Word wakker omdat ik moet plassen en daarna ben ik klaarwakker 🥴 dus ik krijg dorst, daarna honger en op een bepaald moment slaap. Dan ga ik slapen en word om 0800 superbrak wakker.

Ga vanaaf proberen om een kussentje in mijn zij te proppen zodat ik me niet op mijn buik draai (ben een buikslaper) en dan hoop ik dat ik langer slaap.

Als iemand nog andere tips heeft, ik hoor het graag!
Het kussentje is een goed idee, evt een voedingskussen. Die kan je ook nog tussen je benen leggen.

Verder geen tips. Hier zijn de nachten aardig vergelijkbaar helaasch -O-
pi_188894475
_aurum_ ik heb dat ook veel gehad de laatste weken, was dan van half 4 tot half 7 wakker.. Mijn tip is drink en eet gelijk wat, voordat je weer gaat liggen. Dat hielp me wel wat om in elk geval comfortabel wakker te liggen en niet elke keer weer op te moeten staan om dan weer dit en dan weer dat te pakken.
pi_188894515
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
Hai! Ben een paar weken op vakantie geweest, net alles bijgelezen...of iig poging tot 😄

Welkom aan de nieuwen en Tico en Whoopy gefeliciteerd met de geboortes van jullie kindjes ❤ klinkt alsof alles naar omstandigheden goed is gegaan.

Wij hebben vanmorgen controle gehad, ben 14 weken en kindje groeit voorspoedig. Ben minder moe dan een paar weken geleden maar ik slaap echt superbrak.

Elke nacht ben ik tussen 0400 en 0600 rond aan het spoken. Word wakker omdat ik moet plassen en daarna ben ik klaarwakker 🥴 dus ik krijg dorst, daarna honger en op een bepaald moment slaap. Dan ga ik slapen en word om 0800 superbrak wakker.

Ga vanaaf proberen om een kussentje in mijn zij te proppen zodat ik me niet op mijn buik draai (ben een buikslaper) en dan hoop ik dat ik langer slaap.

Als iemand nog andere tips heeft, ik hoor het graag!
Hier ook een (ex)-buikslaper. Ik vind een voedingskussen fijn. Hij loopt van tussen mijn benen rond mijn buik en de bovenkant hou ik vast.
pi_188894831
Even een ego-post. Weer een antibiotica kuur rijker, blaasontsteking it is. :{
pi_188895166
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:42 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Oh, kan ik mij voorstellen. Wij zijn hier drie jaar geleden komen wonen en hebben alle kamers in gebruik genomen dus alles moest nu anders georganiseerd worden. Qua klussen was wel alles klaar. We zijn heel vroeg begonnen zodat we het rustig aan konden doen. Veel sterkte met alles in orde maken. Het zal best zwaar zijn
Ah, maar alles omgooien is ook best een gedoe. Tja, we doen beetje bij beetje, vooral 's avonds en in de weekenden. Mijn man is nu ook bezig om zijn rijbewijs te halen. Gelukkig na deze week twee weken vrij.
pi_188905787
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:33 schreef BellaaElisa het volgende:
Even een ego-post. Weer een antibiotica kuur rijker, blaasontsteking it is. :{
Vervelend :*

Vraag aan de voedingskussen fans: Ik kan nu bij de Lidl voor 10 euro een zijslaapkussen krijgen, alleen die zijn langwerpig. Is dat net zo goed of moet ik echt zo'n halfronde hebben?
pi_188905812
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 08:28 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Vervelend :*

Vraag aan de voedingskussen fans: Ik kan nu bij de Lidl voor 10 euro een zijslaapkussen krijgen, alleen die zijn langwerpig. Is dat net zo goed of moet ik echt zo'n halfronde hebben?
Ik gebruikte hem onder mijn buik en tussen mijn benen op het eind, en heb er 2 dagen mee gepoogd te voeden omdat de kraam dat handig vond. Daarna heeft Bas er vooral veel op gelegen (wieghoeslaken over je voedingskussen doen) en je hebt de ultieme chillplek voor je pasgeboren baby.
Zijslaapkussen kan fijn zijn, maar vond het voedingskussen ook fijn.
pi_188906157
Voor de liefhebbers, ik heb nog een Doomoo voedingskussen liggen. Mag gratis opgehaald worden en ik wil ‘m tegen vergoeding van verzendkosten ook wel opsturen.
pi_188906804
Ik heb wel interesse Malteser. In welke regio woon jij?
  Vis een optie? donderdag 12 september 2019 @ 10:32:09 #239
70532 loveli
N
pi_188907044
Form Fix, met bolletjesvulling, wordt ook in de zorg gebruikt. Je zakt er niet in weg, maar moet het even in vorm 'gieten' of duwen voor de beste ondersteuning. Vergelijk het met een kussen waar zand in zit, maar dan veel lichter.

Bij de Duitse discounters is er soms iets vergelijkbaars te koop voor 20 euro. Ook prima, maar Form Fix blijft na jaren even goed en de discount kussens verliezen wat stevigheid en volume.
crap in = crap out
pi_188907436
Zijslaapkussen geen ervaring mee, maar ik slaap prima met mijn voedingskussen. Idd half voor mijn buik en tussen mijn knieën. Maar multi-functioneel die dingen, in m'n rug vind ik 'm ook fijn, als babynestje idd en peuter speelt er ook mee. Voor het voeden zelf heb ik 'm dan weer niet zo heel lang gebruikt als ik het me goed herinner..

Vervelend van de blaasontsteking Bella, beterschap :*

Hier gaat het klussen voorspoedig, hoera! Waarschijnlijk zijn ze een paar dagen eerder klaar en kunnen we dus ook een paar dagen eerder naar huis. w/
pi_188907805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 10:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb wel interesse Malteser. In welke regio woon jij?
Zuid-Oost Brabant, regio 040.
pi_188909491


Om het maar af te sluiten hier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188909499
O+ O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188909591
O+ wat lief Tico!
  donderdag 12 september 2019 @ 13:19:16 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188909660
Aaah tico, ik smelt helemaal O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 12 september 2019 @ 13:31:39 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_188909850
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Om het maar af te sluiten hier.
Oh em gee O+
disclaimer
pi_188909888
Mnooooohhh Tico O+
pi_188910217
Ohhh O+ O+
  Moderator donderdag 12 september 2019 @ 14:10:07 #249
382129 crew  Donna
pi_188910318
Ohhhhh O+
pi_188910377
Awhhh O+ O+
Nu wil ik ook mijn baby!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_188910522
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:14 schreef Sicilia het volgende:
Awhhh O+ O+
Nu wil ik ook mijn baby!
Welke wil je? Ik heb ze toch dubbel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188910771
Tico, mijn hemel. O+ O+ Prachtig!
pi_188910853
Wat. Een. Droppies O+
pi_188911017
Omg Tico!! Wat een schatjes! O+ O+
pi_188911219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Om het maar af te sluiten hier.
Nog gefeliciteerd!

Wat zien ze er schattig uit.
  donderdag 12 september 2019 @ 15:26:49 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_188911337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Welke wil je? Ik heb ze toch dubbel.
Handig als je er 1 vergeet, heb je altijd reserve ^O^
disclaimer
pi_188911339
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Welke wil je? Ik heb ze toch dubbel.
Hmm ik heb al een Robin, doe Koos maar dan ;)
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_188911388
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Handig als je er 1 vergeet, heb je altijd reserve ^O^
Reserve onderdelen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 12 september 2019 @ 17:33:50 #259
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_188913538
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Om het maar af te sluiten hier.
Tico, wat een mooierds hebben Joene en jij gebakken!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_188914032
Ohhhhhhh ik ben een plasje! Wat een heeeeelijke foto tico! O+
pi_188919147
O+ O+ Wauw. Ben er stil van. Wauw!
  FOK!fotograaf vrijdag 13 september 2019 @ 10:45:41 #262
148247 taxibabe
pi_188922675
36 weken vandaag! *O*
Dinsdag hebben we het bel-instructiegesprek bij de VK.
Ik heb net maar ff het geboorteplan een paar keer uitgeprint, de vluchttas is bijna klaar! Alleen de spullen van partner moeten er nog in.

Wurm zit volgens mij nog wel goed, hij beweegt nog steeds goed en is af en toe flink aan het gymnastieken. Afzetten tegen mijn heup en dan trappen naar mijn ribben |:( Of ff lekker bouncen op mijn blaas en schaambeen, pff dat is wel gevoelig.
pi_188922779
36 weken al taxi, het gaat nu serieus opschieten he! Hoe voel je je?

Ik heb net de uitslag van de OGTT terug, alles in orde, toch fijn! Mijn papa met diabetes type 2 is jaloers op mijn waardes, ahh.

En ik begin een beetje onrustig te worden. We zijn midden in de verbouwing, leef al weken in een halve bouwval. Vandaag gaat de rest van de vloer er uit en tot 2 oktober leven we dus in een huis zonder vloer, tafels en een aantal kastjes met koelkast die een soort van keuken moeten voorstellen. 2 oktober wordt de nieuwe vloer gelegd, en 11 oktober komt de nieuwe keuken dus dan kunnen we weer terug naar een leefbaar huis, maar ondertussen hebben we nog niets aan de babykamer gedaan, is er nog niet nagedacht over een geboortekaartje etc. Op zich is er nog genoeg tijd, ik ben morgen 29 weken zwanger, maar het voelt toch een beetje alsof we straks ineens alles voor de baby nog moeten regelen. Nou goed, komt vast goed :s).
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_188922903
36 weken! Ben je er helemaal klaar voor?

Ik zou nu 37 weken zijn en ik vervoer momenteel een zeer kostbare lading naar huis.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!fotograaf vrijdag 13 september 2019 @ 12:00:20 #265
148247 taxibabe
pi_188923747
Ik vind het wel zwaar worden, terwijl ik nog niet eens zo'n hele grote buik heb. Maar met name de nachten zijn vervelend, dan word ik wakker van bandenpijn of zo. Het gevoel dat mijn buik opzij hangt ondanks een kussentje onder mijn buik, plus 2-3 keer plassen etc.
Maar ook overdag erg vermoeid en harde buiken, dus ik probeer toch regelmatig ff te rusten.

Mijn lijf is er denk ik wel klaar voor, alles in huis is ook al zo goed als klaar. De box met hangloose staat. Net nog ff wat vriezervoorraad gehaald zodat we in de kraamweek voldoende eten in huis hebben. Maar mijn hoofd is er nog niet helemaal klaar voor, ik vind het nu echt wel spannend worden, de bevalling, maar ook het moeder zijn straks. :@

Sicilia, poeh ik moet er niet aan denken om nog in zo'n verbouwing te zitten, pff. Maar als je toch aan het wachten bent op de vloer etc. kun je dan niet ook alvast wat aan de babykamer doen?

Oh Ticootje, fijn dat je je jongens mee naar mocht nemen! Inmiddels veilig thuis aangekomen? Jullie hebben echt dotjes gebakken zeg! O+ O+
pi_188925206
Wij zijn helemaal thuis. Jongens beetje onrustig want verandering van omgeving, maar ze liggen nu mooi in de box te pitten.

Ik ben heel blij dat we hebben gekozen voor wat extra daagjes in de buik, dat scheelt gewoon wel hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven. Met de termijn van 36.3 vertoont Koos meer prematuur gedrag dan Robin. Drinken aan de borst doen ze wel, maar nog niet volledig. Koos kan niet goed zonder iemand bij zich, dus ze liggen vooral veel bij elkaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Jubileum moderator vrijdag 13 september 2019 @ 13:50:15 #267
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_188925256
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Koos kan niet goed zonder iemand bij zich, dus ze liggen vooral veel bij elkaar.
Oooh O+ Dat klinkt zo lief!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:31:58 #268
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188925730
Koos vind ik toch zo’n fantastische naam :o *; . En die foto was ook zo mooi, lekker samen.

Geniet van je jongens thuis Tico maar zeker ook veel succes met de drukte de komende tijd.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188925835
Tico 🧡
pi_188925950
Wat lief Tico! Geniet van de jongens, fijn dat je ze thuis hebt.
pi_188926562
@Ticootje: Welkom thuis jongens! En wat goed dat jullie elkaar hebben O+ Veel geluk!


Hier aanstaande maandag de eerste baarmoedermond meting in het ziekenhuis. Ondertussen ook begonnen met de utrogestan. Helemaal overgenomen door het ziekenhuis -O- . Maakt het toch wel wat spannender nu :{

Het nu al af en toe voelen van de kleine maakt veel goed O+ En vandaag een pakje gekocht, dat ook :D met alpacas en super cheesy heeft grote broer de versie in zijn maat gekregen *)
pi_188926991
Ach Tico, wat klinkt dat knus O+ Fijn dat jullie thuis zijn!

@Sicilia: klinkt als een flinke verbouwing, sterkte ermee! Niks aan om in een half huis te leven, al helemaal niet met al 3 kids en 29 weken :* Hier wat later begonnen met verbouwen, einde is nu in zicht, maar de 37 weken ook.. Nu ik zie hoe mooi en af alles wordt ben ik wel heel blij dat we het gedaan hebben. Alleen dat moment dat je middenin de troep leeft en er van alles gesloopt wordt :X Hopelijk gaat het allemaal vlot bij jullie!

@taxibabe: 36 weken, tijd vliegt! :o Vervelend van je nachten, klinkt idd vermoeiend zo.. Fijn dat de praktische dingen iig zo goed als af zijn en je niet zoveel meer moet, hopelijk geeft dat net wat ruimte om ook in je hoofd het gevoel te krijgen dat je er klaar voor bent :)
pi_188929139
Ticootje en Whoopje gefeliciteerd! En wat een zoete foto van de twee O+

Ik zit nu op 12+4 en alles gaat goed, ben erg blij. Alle bloedonderzoeken waren goed, termijnecho was goed, erg opgelucht!
pi_188929205
Ticootje, wat een waanzinnig lieve foto! O+ Nou wil ik er ook twee! :+ Heel veel plezier samen en succes met de berg werk aan twee ukkies! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_188929219
Morgen elf weken *O*
Bloedonderzoek voor zowel algemeen als NIPT aan het einde van deze maand. Dat gaat in één keer wegens naaldenfobie. :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_188929411
Och Tico, wat een plaatje(s)! O+ O+ En wat een ontzettend mooie gewichten! Vergelijkbaar met de mijnes met precies 40 weken (3040 en 3280). Hier had de lichtste ook wat prematuur gedrag (net op de onderste lijn qua grootte bij de termijn), hij was onrustiger en huilde/huilt meer/harder en drinkt ook meer/onverzadigbaarder. Inmiddels komt het meer in evenwicht, maar is hij nog altijd een stapje ongeduldiger en luider dan z'n 'goedzak' broertje. (Wel twee-eiig hier overigens, geen idee of dat daarin verschil maakt.)
pi_188929488
Ah! Ja de kleinste doet precies dat gedrag. Het komt vast wel goed idd. Vooral dat heel veel willen drinken. Maar we zitten nu nog met een bijvoedingsschema, ook dat komt wel goed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188929619
Oh dat was hier ook zo idd. Jongste vertoonde ook veel meer/langer prematuur gedrag. Hoewel zij wel het zwaarste was (wel 20 gram maar viel daarna veel af dus sinds dag 4 is ze de lichtste) en de beste start had.

Mooie foto Tico! Genieten! O+ O+ O+
pi_188929694
Fijn om te lezen qua prematuur gedrag. Ik werd er wat onzeker van, Koos is echt een piepertje namelijk. Veeeeeel aandacht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 13 september 2019 @ 20:21:42 #280
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_188931119
Die foto O+ O+ O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_188938236
BellaaElisa slaat de antibiotica al wat aan? Vervelend die blaasontstekingen..

Ohhh Tico wat een plaatje, die twee kleine ventjes bij elkaar O+ O+ En wat heerlijk dat ze thuis zijn!

Taxibabe mooie mijlpaal, 36 weken. Je mag bijna :D Goed idee wel van die vriezervoorraad, moet ik tzt ook even doen.

Sicillia fijn van de OGTT-uitslag! Sterkte met de verbouwing nog. Komt inderdaad vast goed, je hebt nog even :) En je baby zal het verschil niet merken tussen een babykamer die af is en één waar je nog aan moet beginnen..

Zo-is-dat waarom moeten ze een baarmoedermondmeting bij je doen? Klinkt als iets wat het spannender maakt ja..

MilliesFling fijn dat alles goed is, die termijnecho vond ik ook zo'n opluchting toen die goed was :Y

minilot 11 weken vandaag, gefeliciteerd! *O* En sterkte alvast met het prikken, kan me voorstellen dat het niet je hobby is ;)

Hier alles prima, voel wurm super goed en hij komt ook al hoger te zitten. Werken lukt ook weer goed, was wel eventjes wennen. Wel regelmatig langs de fysiotherapeut anders kan ik niet meer lopen, maar och... als dat alles is. Ik voel me happy en ben alweer ruim 22 weken inmiddels :D
pi_188938283
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 07:53 schreef Chan het volgende:


Zo-is-dat waarom moeten ze een baarmoedermondmeting bij je doen? Klinkt als iets wat het spannender maakt ja..

Onze eerste kwam plotseling al met 32 weken. Dat was echt niet leuk en nu is dit dus 1 van de maatregelen om te voorkomen dat deze baby ook veel te vroeg komt. Op zich zijn de kansen goed nu ik beter in de gaten word gehouden maar ik blijf hoog risico.

En wat heerlijk dat je de kleine zo goed voelt. Kan niet wachten tot ik echt duidelijke schopjes ga voelen. O+ En gelukkig dat de fysio goed helpt!
pi_188938353
Ook ik ga hier afsluiten en door naar het baby topic maar niet zonder een foto en een update 😊

N.ora doet het goed, haar gewicht zit haar een beetje in de weg bij de borstvoeding. Ze heeft niet genoeg energie om volledig uit de borst te drinken. Ze begint sinds gister weer aan te komen dus langzaamaan gaan we kijken of ik de flesjes bv kan vervangen door haar aan te leggen. Ze woog trouwens 2640 bij haar geboorte, 300 gram meer dan dat er geschat werd. Verder is ze een heel rustig en tevreden meisje, ik had niet verliefder kunnen zijn denk ik



[ Bericht 11% gewijzigd door Whoopje op 14-09-2019 08:28:43 ]
pi_188938365
De foto doet het niet? Geen idee wat ik verkeerd doe
pi_188938377
Ahw Whoop, zo klink je ook, heel verliefd! Alle geluk van de wereld gewenst! O+
pi_188938379
Fijn dat ze je dan nu zo goed in de gaten houden Zo-is-dat!

Whoopje nee de foto doet het inderdaad niet.. Ben wel nieuwsgierig naar je kleine meisje. :D Het lijkt alsof het eerste deel van de link mist?
Fijn dat ze aankomt en lekker tevreden is O+
  zaterdag 14 september 2019 @ 08:58:15 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188938595
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Om het maar af te sluiten hier.
*;
Wauw! Wat een rijkdom!
***
pi_188938727
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:20 schreef Whoopje het volgende:
Ook ik ga hier afsluiten en door naar het baby topic maar niet zonder een foto en een update 😊

N.ora doet het goed, haar gewicht zit haar een beetje in de weg bij de borstvoeding. Ze heeft niet genoeg energie om volledig uit de borst te drinken. Ze begint sinds gister weer aan te komen dus langzaamaan gaan we kijken of ik de flesjes bv kan vervangen door haar aan te leggen. Ze woog trouwens 2640 bij haar geboorte, 300 gram meer dan dat er geschat werd. Verder is ze een heel rustig en tevreden meisje, ik had niet verliefder kunnen zijn denk ik

[ afbeelding ]
Het is je gegund! Alle geluk samen O+
  zaterdag 14 september 2019 @ 09:25:33 #289
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_188938786
Prachtig meisje O+. En Tico heeft ook al zo'n mooi stel.
  FOK!fotograaf zaterdag 14 september 2019 @ 09:27:45 #290
148247 taxibabe
pi_188938798
Ook al zo'n mooi dotje, Whoopje! O+ Ik snap helemaal dat je verliefd bent!!
Heel veel geluk samen met je prachtige dochter, het is je zeker gegund!! O+ :*
pi_188939185
Wat een prachtig meisje O+

Ik had nog nooit een harde buik gehad en nu geloof ik dat er meerdere achter elkaar heb. Kan dat kwaad, zo achter mekaar?
pi_188945286
Ohhhh Woopje wat is ze mooi O+

B.ertha op zich kunnen harde buiken geen kwaad, als ze maar geen pijn doen, niet te vaak achter elkaar komen in korte tijd en weggaan als je rustig gaat zitten. Ik las ergens dat als je er 6 of meer hebt elk uur en dan een paar uur achter elkaar, dat dat te vaak achter elkaar is in te korte tijd. Maar dat is ook maar internetwijsheid, dus als je twijfelt zou ik altijd even je verloskundige vragen. Zijn ze inmiddels weggetrokken?
pi_188945573
Ja, ik heb er sinds vanochtend nog 2 gehad maar dat is om de paar uur. En ze duren maar kort. Bedankt voor de geruststelling :)
pi_188950651
@Whoopje Ze is prachtig O+ En wat heerlijk dat je zo verliefd bent! :*
pi_188953196
24 weken vandaag! :o
pi_188953248
Gaat ook alweer rap B.ertha!

Hier ook weekwissel: 36 weken vandaag O+
pi_188969947
Vanochtend de eerste baarmoedermond meting gehad, ruim 4,5 cm. De uitgangspositie is in ieder geval goed, flinke opluchting wel :)

Ook weer even naar de baby mogen spieken, wiebelende voetjes en handjes door het beeld O+
pi_188972837
28 weken hier vandaag, gaat hard!
pi_188984531
Hoe is t inmiddels met je buik B.ertha? Nog harde buiken gehad?

Fijn dat de uitgangspositie goed is Zo-is-dat!

En yay voor alle mijlpalen *O*
pi_188985072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 06:09 schreef Chan het volgende:
Hoe is t inmiddels met je buik B.ertha? Nog harde buiken gehad?

Fijn dat de uitgangspositie goed is Zo-is-dat!

En yay voor alle mijlpalen *O*
Nee, sindsdien niet meer. Waarschijnlijk toch iets te hard gefeest de avond ervoor :+
Ik zit nu trouwens in de wachtkamer met een heerlijk zoet drankje achter de kiezen..
pi_188985079
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 09:44 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanochtend de eerste baarmoedermond meting gehad, ruim 4,5 cm. De uitgangspositie is in ieder geval goed, flinke opluchting wel :)

Ook weer even naar de baby mogen spieken, wiebelende voetjes en handjes door het beeld O+
Fijn! De cijfers zeggen me niet zoveel maar mooi dat het goed is :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')