F5-topic!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:54 schreef Ticootje het volgende:
Vanmorgen ctg gehad en eigenlijk was alles weer vol. Dus hoe dan ook, ook voor vandaag zou ik weer gebeld worden, want er is medisch gezien geen urgentie.
Alleen de ctg gaf prachtige golfjes, met regelmaat![]()
Even checken of die weeen / harde buiken wat deden, maar vanmorgen was er nog steeds maar 2 cm. Ik mocht nog naar huis, met een wat ongeruste verloskundige of ik wel echt wilde bellen als het doorzette.

Donderdag en dan hoor ik ook gelijk of ze in gaan leiden of nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:19 schreef Sicilia het volgende:
O dat is zeker even schrikken dan Whoopje! Wanneer moet je nu naar de gynaecoloog en hoor je of je moet worden ingeleid?

Maandag 38 weken dus in principe mag de kleine ook gewoon komen nuquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:22 schreef B.ertha het volgende:
Dat is schrikken Whoopje! Hoe ver ben je nu precies?
Tico fijn dat alles nog goed gaat
Yay silliegirl

Seks, pannenkoeken en tepelstimulatie kan wel tegelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Hop, alle oud Hollandsche middeltjes er tegenaan!
Seks, pannenkoeken, ananasharten, tonic, tepelstimulatie!
De volgorde mag je zelf bepalen!

Met een lekkere shake van ananasharten-tonic ernaastquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Seks, pannenkoeken en tepelstimulatie kan wel tegelijk.

quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]

Dat meen je nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet dat ananashart inbrengen he.

quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]

Nou, dat kan ook nog wel prima bij de seks, pannenkoeken en tepelstimulatiequote:Op vrijdag 6 september 2019 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet dat ananashart inbrengen he.

Daarom!quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:01 schreef Savvy het volgende:
[..]
Nou, dat kan ook nog wel prima bij de seks, pannenkoeken en tepelstimulatie

Wel anaal, anders krijg je zo’n zure kut.quote:

Huu! En dan moeten die arme jochies er nog langs ook.quote:Op zaterdag 7 september 2019 05:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wel anaal, anders krijg je zo’n zure kut.

Had ik ook. Gyn zei 'kan niet', maar toen ik zei ' nu plopt het daar' checkte hij met de echo en had ik mooi gelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2019 07:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
![]()
Maar nog geen baby’s dus?
Ik ben nu 14+4 en ik dacht gister twee keer heeel zacht de baby al te voelen. Dat moet mijn brein zijn toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |