abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188891450
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:35 schreef Bottoms_up het volgende:
Ha yellowflowery, we schelen maar een paar dagen en hier wordt er ook in de babykamer gewerkt. Leuk is dat he O+
Moeten jullie veel doen?

Vandaag 28 weken. Wat gaat het ineens hard :X
Gaat inderdaad hard ineens. Ben nu 27+2. We zijn in maart verhuisd naar een grote mensenhuis en ik ben toen meteen zwanger geworden. Dus het huis is nog lang niet af, omdat ik supermoe was (en af en toe nog steeds ben). Dus tja, nog best wat te doen inderdaad. We krijgen wel van alle kanten een hoop voor de baby, dat is wel lief!
pi_188891923
Ticootje en Koene, gefeliciteerd met jullie zoons O+ (en herkenbaar van de mismatch, die had ik met de verloskundige }:| ).

Whoopje, gefeliciteerd met je dochter :*
pi_188892608
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:15 schreef Yellowflowery het volgende:

[..]

Gaat inderdaad hard ineens. Ben nu 27+2. We zijn in maart verhuisd naar een grote mensenhuis en ik ben toen meteen zwanger geworden. Dus het huis is nog lang niet af, omdat ik supermoe was (en af en toe nog steeds ben). Dus tja, nog best wat te doen inderdaad. We krijgen wel van alle kanten een hoop voor de baby, dat is wel lief!
Oh, kan ik mij voorstellen. Wij zijn hier drie jaar geleden komen wonen en hebben alle kamers in gebruik genomen dus alles moest nu anders georganiseerd worden. Qua klussen was wel alles klaar. We zijn heel vroeg begonnen zodat we het rustig aan konden doen. Veel sterkte met alles in orde maken. Het zal best zwaar zijn
pi_188893276
Hai! Ben een paar weken op vakantie geweest, net alles bijgelezen...of iig poging tot 😄

Welkom aan de nieuwen en Tico en Whoopy gefeliciteerd met de geboortes van jullie kindjes ❤ klinkt alsof alles naar omstandigheden goed is gegaan.

Wij hebben vanmorgen controle gehad, ben 14 weken en kindje groeit voorspoedig. Ben minder moe dan een paar weken geleden maar ik slaap echt superbrak.

Elke nacht ben ik tussen 0400 en 0600 rond aan het spoken. Word wakker omdat ik moet plassen en daarna ben ik klaarwakker 🥴 dus ik krijg dorst, daarna honger en op een bepaald moment slaap. Dan ga ik slapen en word om 0800 superbrak wakker.

Ga vanaaf proberen om een kussentje in mijn zij te proppen zodat ik me niet op mijn buik draai (ben een buikslaper) en dan hoop ik dat ik langer slaap.

Als iemand nog andere tips heeft, ik hoor het graag!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_188893772
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
Hai! Ben een paar weken op vakantie geweest, net alles bijgelezen...of iig poging tot 😄

Welkom aan de nieuwen en Tico en Whoopy gefeliciteerd met de geboortes van jullie kindjes ❤ klinkt alsof alles naar omstandigheden goed is gegaan.

Wij hebben vanmorgen controle gehad, ben 14 weken en kindje groeit voorspoedig. Ben minder moe dan een paar weken geleden maar ik slaap echt superbrak.

Elke nacht ben ik tussen 0400 en 0600 rond aan het spoken. Word wakker omdat ik moet plassen en daarna ben ik klaarwakker 🥴 dus ik krijg dorst, daarna honger en op een bepaald moment slaap. Dan ga ik slapen en word om 0800 superbrak wakker.

Ga vanaaf proberen om een kussentje in mijn zij te proppen zodat ik me niet op mijn buik draai (ben een buikslaper) en dan hoop ik dat ik langer slaap.

Het kussentje is een goed idee, evt een voedingskussen. Die kan je ook nog tussen je benen leggen.

Verder geen tips. Hier zijn de nachten aardig vergelijkbaar helaasch -O-
pi_188894475
_aurum_ ik heb dat ook veel gehad de laatste weken, was dan van half 4 tot half 7 wakker.. Mijn tip is drink en eet gelijk wat, voordat je weer gaat liggen. Dat hielp me wel wat om in elk geval comfortabel wakker te liggen en niet elke keer weer op te moeten staan om dan weer dit en dan weer dat te pakken.
pi_188894515
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:15 schreef _aurum_ het volgende:

Hier ook een (ex)-buikslaper. Ik vind een voedingskussen fijn. Hij loopt van tussen mijn benen rond mijn buik en de bovenkant hou ik vast.
pi_188894831
Even een ego-post. Weer een antibiotica kuur rijker, blaasontsteking it is. :{
pi_188895166
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:42 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Oh, kan ik mij voorstellen. Wij zijn hier drie jaar geleden komen wonen en hebben alle kamers in gebruik genomen dus alles moest nu anders georganiseerd worden. Qua klussen was wel alles klaar. We zijn heel vroeg begonnen zodat we het rustig aan konden doen. Veel sterkte met alles in orde maken. Het zal best zwaar zijn
Ah, maar alles omgooien is ook best een gedoe. Tja, we doen beetje bij beetje, vooral 's avonds en in de weekenden. Mijn man is nu ook bezig om zijn rijbewijs te halen. Gelukkig na deze week twee weken vrij.
pi_188905787
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:33 schreef BellaaElisa het volgende:
Even een ego-post. Weer een antibiotica kuur rijker, blaasontsteking it is. :{
Vervelend :*

Vraag aan de voedingskussen fans: Ik kan nu bij de Lidl voor 10 euro een zijslaapkussen krijgen, alleen die zijn langwerpig. Is dat net zo goed of moet ik echt zo'n halfronde hebben?
pi_188905812
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 08:28 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Vervelend :*

Vraag aan de voedingskussen fans: Ik kan nu bij de Lidl voor 10 euro een zijslaapkussen krijgen, alleen die zijn langwerpig. Is dat net zo goed of moet ik echt zo'n halfronde hebben?
Ik gebruikte hem onder mijn buik en tussen mijn benen op het eind, en heb er 2 dagen mee gepoogd te voeden omdat de kraam dat handig vond. Daarna heeft Bas er vooral veel op gelegen (wieghoeslaken over je voedingskussen doen) en je hebt de ultieme chillplek voor je pasgeboren baby.
Zijslaapkussen kan fijn zijn, maar vond het voedingskussen ook fijn.
pi_188906157
Voor de liefhebbers, ik heb nog een Doomoo voedingskussen liggen. Mag gratis opgehaald worden en ik wil ‘m tegen vergoeding van verzendkosten ook wel opsturen.
pi_188906804
Ik heb wel interesse Malteser. In welke regio woon jij?
  Vis een optie? donderdag 12 september 2019 @ 10:32:09 #239
70532 loveli
N
pi_188907044
Form Fix, met bolletjesvulling, wordt ook in de zorg gebruikt. Je zakt er niet in weg, maar moet het even in vorm 'gieten' of duwen voor de beste ondersteuning. Vergelijk het met een kussen waar zand in zit, maar dan veel lichter.

Bij de Duitse discounters is er soms iets vergelijkbaars te koop voor 20 euro. Ook prima, maar Form Fix blijft na jaren even goed en de discount kussens verliezen wat stevigheid en volume.
crap in = crap out
pi_188907436
Zijslaapkussen geen ervaring mee, maar ik slaap prima met mijn voedingskussen. Idd half voor mijn buik en tussen mijn knieën. Maar multi-functioneel die dingen, in m'n rug vind ik 'm ook fijn, als babynestje idd en peuter speelt er ook mee. Voor het voeden zelf heb ik 'm dan weer niet zo heel lang gebruikt als ik het me goed herinner..

Vervelend van de blaasontsteking Bella, beterschap :*

Hier gaat het klussen voorspoedig, hoera! Waarschijnlijk zijn ze een paar dagen eerder klaar en kunnen we dus ook een paar dagen eerder naar huis. w/
pi_188907805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 10:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb wel interesse Malteser. In welke regio woon jij?
Zuid-Oost Brabant, regio 040.
pi_188909491

Om het maar af te sluiten hier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188909499
O+ O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188909591
O+ wat lief Tico!
  donderdag 12 september 2019 @ 13:19:16 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188909660
Aaah tico, ik smelt helemaal O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 12 september 2019 @ 13:31:39 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_188909850
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Oh em gee O+
disclaimer
pi_188909888
Mnooooohhh Tico O+
pi_188910217
Ohhh O+ O+
  Moderator / Colorchick donderdag 12 september 2019 @ 14:10:07 #249
382129 crew  Donna
pi_188910318
Ohhhhh O+
pi_188910377
Awhhh O+ O+
Nu wil ik ook mijn baby!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_188910522
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:14 schreef Sicilia het volgende:
Awhhh O+ O+
Nu wil ik ook mijn baby!
Welke wil je? Ik heb ze toch dubbel.
pi_188910771
Tico, mijn hemel. O+ O+ Prachtig!
pi_188910853
Wat. Een. Droppies O+
pi_188911017
Omg Tico!! Wat een schatjes! O+ O+
pi_188911219
quote:
[ afbeelding ]

Nog gefeliciteerd!

Wat zien ze er schattig uit.
  donderdag 12 september 2019 @ 15:26:49 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_188911337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Handig als je er 1 vergeet, heb je altijd reserve ^O^
disclaimer
pi_188911339
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hmm ik heb al een Robin, doe Koos maar dan ;)
pi_188911388
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Handig als je er 1 vergeet, heb je altijd reserve ^O^
Reserve onderdelen!
  † In Memoriam † donderdag 12 september 2019 @ 17:33:50 #259
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_188913538
quote:
[ afbeelding ]

Tico, wat een mooierds hebben Joene en jij gebakken!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_188914032
Ohhhhhhh ik ben een plasje! Wat een heeeeelijke foto tico! O+
pi_188919147
O+ O+ Wauw. Ben er stil van. Wauw!
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 september 2019 @ 10:45:41 #262
148247 taxibabe
pi_188922675
36 weken vandaag! *O*
Dinsdag hebben we het bel-instructiegesprek bij de VK.
Ik heb net maar ff het geboorteplan een paar keer uitgeprint, de vluchttas is bijna klaar! Alleen de spullen van partner moeten er nog in.

Wurm zit volgens mij nog wel goed, hij beweegt nog steeds goed en is af en toe flink aan het gymnastieken. Afzetten tegen mijn heup en dan trappen naar mijn ribben |:( Of ff lekker bouncen op mijn blaas en schaambeen, pff dat is wel gevoelig.
pi_188922779
36 weken al taxi, het gaat nu serieus opschieten he! Hoe voel je je?

Ik heb net de uitslag van de OGTT terug, alles in orde, toch fijn! Mijn papa met diabetes type 2 is jaloers op mijn waardes, ahh.

En ik begin een beetje onrustig te worden. We zijn midden in de verbouwing, leef al weken in een halve bouwval. Vandaag gaat de rest van de vloer er uit en tot 2 oktober leven we dus in een huis zonder vloer, tafels en een aantal kastjes met koelkast die een soort van keuken moeten voorstellen. 2 oktober wordt de nieuwe vloer gelegd, en 11 oktober komt de nieuwe keuken dus dan kunnen we weer terug naar een leefbaar huis, maar ondertussen hebben we nog niets aan de babykamer gedaan, is er nog niet nagedacht over een geboortekaartje etc. Op zich is er nog genoeg tijd, ik ben morgen 29 weken zwanger, maar het voelt toch een beetje alsof we straks ineens alles voor de baby nog moeten regelen. Nou goed, komt vast goed :s).
pi_188922903
36 weken! Ben je er helemaal klaar voor?

Ik zou nu 37 weken zijn en ik vervoer momenteel een zeer kostbare lading naar huis.
  FOK!Fotograaf vrijdag 13 september 2019 @ 12:00:20 #265
148247 taxibabe
pi_188923747
Ik vind het wel zwaar worden, terwijl ik nog niet eens zo'n hele grote buik heb. Maar met name de nachten zijn vervelend, dan word ik wakker van bandenpijn of zo. Het gevoel dat mijn buik opzij hangt ondanks een kussentje onder mijn buik, plus 2-3 keer plassen etc.
Maar ook overdag erg vermoeid en harde buiken, dus ik probeer toch regelmatig ff te rusten.

Mijn lijf is er denk ik wel klaar voor, alles in huis is ook al zo goed als klaar. De box met hangloose staat. Net nog ff wat vriezervoorraad gehaald zodat we in de kraamweek voldoende eten in huis hebben. Maar mijn hoofd is er nog niet helemaal klaar voor, ik vind het nu echt wel spannend worden, de bevalling, maar ook het moeder zijn straks. :@

Sicilia, poeh ik moet er niet aan denken om nog in zo'n verbouwing te zitten, pff. Maar als je toch aan het wachten bent op de vloer etc. kun je dan niet ook alvast wat aan de babykamer doen?

Oh Ticootje, fijn dat je je jongens mee naar mocht nemen! Inmiddels veilig thuis aangekomen? Jullie hebben echt dotjes gebakken zeg! O+ O+
pi_188925206
Wij zijn helemaal thuis. Jongens beetje onrustig want verandering van omgeving, maar ze liggen nu mooi in de box te pitten.

Ik ben heel blij dat we hebben gekozen voor wat extra daagjes in de buik, dat scheelt gewoon wel hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven. Met de termijn van 36.3 vertoont Koos meer prematuur gedrag dan Robin. Drinken aan de borst doen ze wel, maar nog niet volledig. Koos kan niet goed zonder iemand bij zich, dus ze liggen vooral veel bij elkaar.
  Jubileum moderator vrijdag 13 september 2019 @ 13:50:15 #267
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_188925256
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Koos kan niet goed zonder iemand bij zich, dus ze liggen vooral veel bij elkaar.
Oooh O+ Dat klinkt zo lief!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:31:58 #268
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188925730
Koos vind ik toch zo’n fantastische naam :o *; . En die foto was ook zo mooi, lekker samen.

Geniet van je jongens thuis Tico maar zeker ook veel succes met de drukte de komende tijd.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188925835
Tico 🧡
pi_188925950
Wat lief Tico! Geniet van de jongens, fijn dat je ze thuis hebt.
pi_188926562
@Ticootje: Welkom thuis jongens! En wat goed dat jullie elkaar hebben O+ Veel geluk!

Hier aanstaande maandag de eerste baarmoedermond meting in het ziekenhuis. Ondertussen ook begonnen met de utrogestan. Helemaal overgenomen door het ziekenhuis -O- . Maakt het toch wel wat spannender nu :{

Het nu al af en toe voelen van de kleine maakt veel goed O+ En vandaag een pakje gekocht, dat ook :D met alpacas en super cheesy heeft grote broer de versie in zijn maat gekregen *)
pi_188926991
Ach Tico, wat klinkt dat knus O+ Fijn dat jullie thuis zijn!

@Sicilia: klinkt als een flinke verbouwing, sterkte ermee! Niks aan om in een half huis te leven, al helemaal niet met al 3 kids en 29 weken :* Hier wat later begonnen met verbouwen, einde is nu in zicht, maar de 37 weken ook.. Nu ik zie hoe mooi en af alles wordt ben ik wel heel blij dat we het gedaan hebben. Alleen dat moment dat je middenin de troep leeft en er van alles gesloopt wordt :X Hopelijk gaat het allemaal vlot bij jullie!

@taxibabe: 36 weken, tijd vliegt! :o Vervelend van je nachten, klinkt idd vermoeiend zo.. Fijn dat de praktische dingen iig zo goed als af zijn en je niet zoveel meer moet, hopelijk geeft dat net wat ruimte om ook in je hoofd het gevoel te krijgen dat je er klaar voor bent :)
pi_188929139
Ticootje en Whoopje gefeliciteerd! En wat een zoete foto van de twee O+

Ik zit nu op 12+4 en alles gaat goed, ben erg blij. Alle bloedonderzoeken waren goed, termijnecho was goed, erg opgelucht!
pi_188929205
Ticootje, wat een waanzinnig lieve foto! O+ Nou wil ik er ook twee! :+ Heel veel plezier samen en succes met de berg werk aan twee ukkies! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_188929219
Morgen elf weken *O*
Bloedonderzoek voor zowel algemeen als NIPT aan het einde van deze maand. Dat gaat in één keer wegens naaldenfobie. :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_188929411
Och Tico, wat een plaatje(s)! O+ O+ En wat een ontzettend mooie gewichten! Vergelijkbaar met de mijnes met precies 40 weken (3040 en 3280). Hier had de lichtste ook wat prematuur gedrag (net op de onderste lijn qua grootte bij de termijn), hij was onrustiger en huilde/huilt meer/harder en drinkt ook meer/onverzadigbaarder. Inmiddels komt het meer in evenwicht, maar is hij nog altijd een stapje ongeduldiger en luider dan z'n 'goedzak' broertje. (Wel twee-eiig hier overigens, geen idee of dat daarin verschil maakt.)
pi_188929488
Ah! Ja de kleinste doet precies dat gedrag. Het komt vast wel goed idd. Vooral dat heel veel willen drinken. Maar we zitten nu nog met een bijvoedingsschema, ook dat komt wel goed.
pi_188929619
Oh dat was hier ook zo idd. Jongste vertoonde ook veel meer/langer prematuur gedrag. Hoewel zij wel het zwaarste was (wel 20 gram maar viel daarna veel af dus sinds dag 4 is ze de lichtste) en de beste start had.

Mooie foto Tico! Genieten! O+ O+ O+
pi_188929694
Fijn om te lezen qua prematuur gedrag. Ik werd er wat onzeker van, Koos is echt een piepertje namelijk. Veeeeeel aandacht.
  vrijdag 13 september 2019 @ 20:21:42 #280
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_188931119
Die foto O+ O+ O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_188938236
BellaaElisa slaat de antibiotica al wat aan? Vervelend die blaasontstekingen..

Ohhh Tico wat een plaatje, die twee kleine ventjes bij elkaar O+ O+ En wat heerlijk dat ze thuis zijn!

Taxibabe mooie mijlpaal, 36 weken. Je mag bijna :D Goed idee wel van die vriezervoorraad, moet ik tzt ook even doen.

Sicillia fijn van de OGTT-uitslag! Sterkte met de verbouwing nog. Komt inderdaad vast goed, je hebt nog even :) En je baby zal het verschil niet merken tussen een babykamer die af is en één waar je nog aan moet beginnen..

Zo-is-dat waarom moeten ze een baarmoedermondmeting bij je doen? Klinkt als iets wat het spannender maakt ja..

MilliesFling fijn dat alles goed is, die termijnecho vond ik ook zo'n opluchting toen die goed was :Y

minilot 11 weken vandaag, gefeliciteerd! *O* En sterkte alvast met het prikken, kan me voorstellen dat het niet je hobby is ;)

Hier alles prima, voel wurm super goed en hij komt ook al hoger te zitten. Werken lukt ook weer goed, was wel eventjes wennen. Wel regelmatig langs de fysiotherapeut anders kan ik niet meer lopen, maar och... als dat alles is. Ik voel me happy en ben alweer ruim 22 weken inmiddels :D
pi_188938283
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 07:53 schreef Chan het volgende:

Zo-is-dat waarom moeten ze een baarmoedermondmeting bij je doen? Klinkt als iets wat het spannender maakt ja..

Onze eerste kwam plotseling al met 32 weken. Dat was echt niet leuk en nu is dit dus 1 van de maatregelen om te voorkomen dat deze baby ook veel te vroeg komt. Op zich zijn de kansen goed nu ik beter in de gaten word gehouden maar ik blijf hoog risico.

En wat heerlijk dat je de kleine zo goed voelt. Kan niet wachten tot ik echt duidelijke schopjes ga voelen. O+ En gelukkig dat de fysio goed helpt!
pi_188938353
Ook ik ga hier afsluiten en door naar het baby topic maar niet zonder een foto en een update 😊

N.ora doet het goed, haar gewicht zit haar een beetje in de weg bij de borstvoeding. Ze heeft niet genoeg energie om volledig uit de borst te drinken. Ze begint sinds gister weer aan te komen dus langzaamaan gaan we kijken of ik de flesjes bv kan vervangen door haar aan te leggen. Ze woog trouwens 2640 bij haar geboorte, 300 gram meer dan dat er geschat werd. Verder is ze een heel rustig en tevreden meisje, ik had niet verliefder kunnen zijn denk ik

[ Bericht 11% gewijzigd door Whoopje op 14-09-2019 08:28:43 ]
pi_188938365
De foto doet het niet? Geen idee wat ik verkeerd doe
pi_188938377
Ahw Whoop, zo klink je ook, heel verliefd! Alle geluk van de wereld gewenst! O+
pi_188938379
Fijn dat ze je dan nu zo goed in de gaten houden Zo-is-dat!

Whoopje nee de foto doet het inderdaad niet.. Ben wel nieuwsgierig naar je kleine meisje. :D Het lijkt alsof het eerste deel van de link mist?
Fijn dat ze aankomt en lekker tevreden is O+
  zaterdag 14 september 2019 @ 08:58:15 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188938595
quote:
[ afbeelding ]

*;
Wauw! Wat een rijkdom!
pi_188938727
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:20 schreef Whoopje het volgende:
Ook ik ga hier afsluiten en door naar het baby topic maar niet zonder een foto en een update 😊

N.ora doet het goed, haar gewicht zit haar een beetje in de weg bij de borstvoeding. Ze heeft niet genoeg energie om volledig uit de borst te drinken. Ze begint sinds gister weer aan te komen dus langzaamaan gaan we kijken of ik de flesjes bv kan vervangen door haar aan te leggen. Ze woog trouwens 2640 bij haar geboorte, 300 gram meer dan dat er geschat werd. Verder is ze een heel rustig en tevreden meisje, ik had niet verliefder kunnen zijn denk ik

[ afbeelding ]
Het is je gegund! Alle geluk samen O+
  zaterdag 14 september 2019 @ 09:25:33 #289
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_188938786
Prachtig meisje O+. En Tico heeft ook al zo'n mooi stel.
  FOK!Fotograaf zaterdag 14 september 2019 @ 09:27:45 #290
148247 taxibabe
pi_188938798
Ook al zo'n mooi dotje, Whoopje! O+ Ik snap helemaal dat je verliefd bent!!
Heel veel geluk samen met je prachtige dochter, het is je zeker gegund!! O+ :*
pi_188939185
Wat een prachtig meisje O+

Ik had nog nooit een harde buik gehad en nu geloof ik dat er meerdere achter elkaar heb. Kan dat kwaad, zo achter mekaar?
pi_188945286
Ohhhh Woopje wat is ze mooi O+

B.ertha op zich kunnen harde buiken geen kwaad, als ze maar geen pijn doen, niet te vaak achter elkaar komen in korte tijd en weggaan als je rustig gaat zitten. Ik las ergens dat als je er 6 of meer hebt elk uur en dan een paar uur achter elkaar, dat dat te vaak achter elkaar is in te korte tijd. Maar dat is ook maar internetwijsheid, dus als je twijfelt zou ik altijd even je verloskundige vragen. Zijn ze inmiddels weggetrokken?
pi_188945573
Ja, ik heb er sinds vanochtend nog 2 gehad maar dat is om de paar uur. En ze duren maar kort. Bedankt voor de geruststelling :)
pi_188950651
@Whoopje Ze is prachtig O+ En wat heerlijk dat je zo verliefd bent! :*
pi_188953196
24 weken vandaag! :o
pi_188953248
Gaat ook alweer rap B.ertha!

Hier ook weekwissel: 36 weken vandaag O+
pi_188969947
Vanochtend de eerste baarmoedermond meting gehad, ruim 4,5 cm. De uitgangspositie is in ieder geval goed, flinke opluchting wel :)

Ook weer even naar de baby mogen spieken, wiebelende voetjes en handjes door het beeld O+
pi_188972837
28 weken hier vandaag, gaat hard!
pi_188984531
Hoe is t inmiddels met je buik B.ertha? Nog harde buiken gehad?

Fijn dat de uitgangspositie goed is Zo-is-dat!

En yay voor alle mijlpalen *O*
pi_188985072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 06:09 schreef Chan het volgende:
Hoe is t inmiddels met je buik B.ertha? Nog harde buiken gehad?

Fijn dat de uitgangspositie goed is Zo-is-dat!

En yay voor alle mijlpalen *O*
Nee, sindsdien niet meer. Waarschijnlijk toch iets te hard gefeest de avond ervoor :+
Ik zit nu trouwens in de wachtkamer met een heerlijk zoet drankje achter de kiezen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')