Kopen in een bubbel, verkopen in een bubbel.quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 21:25 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna maandag!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:limoentjuh
Betaalde volgens mij geeneens 100 euro voor retour, Transavia is ook budgetairline van KLMquote:Op zondag 1 september 2019 21:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja vanaf Schiphol. Valt tegen dat je niks kreeg maar was het goedkoper dan?
Ja. Zeker in grote steden is de wachttijd veel langer. Of je moet via urgentie een huisje krijgen maar dat is uitzonderlijk.quote:Op zondag 1 september 2019 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoelang zijn die rijen? Moet ik nu al gaan inschrijven?
Zou je zeker nu al inschrijven. Je hoeft er niets mee te doen, maar stel je wil op jezelf komt dat goed van pas tegen die tijd. Zou willen dat ik het veel eerder had gedaan.quote:Op zondag 1 september 2019 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoelang zijn die rijen? Moet ik nu al gaan inschrijven?
Dat kost geen drol. Was je er wel tevreden mee of betaal je voortaan liever iets meer?quote:Op zondag 1 september 2019 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Betaalde volgens mij geeneens 100 euro voor retour, Transavia is ook budgetairline van KLM
Ja hoor, is toch maar een korte vluchtquote:Op zondag 1 september 2019 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat kost geen drol. Was je er wel tevreden mee of betaal je voortaan liever iets meer?
Vanaf Rdam vliegenquote:Op zondag 1 september 2019 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hoor, is toch maar een korte vlucht
Ja precies.. ik heb verder geen idee hoe dat allemaal zit ik vind het iig een fijne toegevoegde waarde en miss als je zo’n deal kan krijgen met een goede maatschappij dan zou ik het weer doen 😜quote:Op zondag 1 september 2019 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hoor, is toch maar een korte vlucht
Wil sowieso uit de grote stad weg maar ja wachttijd zal lang zijn iddquote:Op zondag 1 september 2019 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja. Zeker in grote steden is de wachttijd veel langer. Of je moet via urgentie een huisje krijgen maar dat is uitzonderlijk.
Maar eens doen dan als ik het zo hoorquote:Op zondag 1 september 2019 21:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou je zeker nu al inschrijven. Je hoeft er niets mee te doen, maar stel je wil op jezelf komt dat goed van pas tegen die tijd. Zou willen dat ik het veel eerder had gedaan.
In twee stappen al in vliegtuig zitten ipv enorme hal doorlopenquote:Op zondag 1 september 2019 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanaf Rdam vliegen
Ik ben verkocht.
Ja preciesquote:Op zondag 1 september 2019 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In twee stappen al in vliegtuig zitten ipv enorme hal doorlopen
Waarom wil je weg uit de grote stad. Als je jong bent is juist de stad aanlokkelijk, dorp is eenzamer. En minder makkelijk al lijkt dat miss niet zo.quote:Op zondag 1 september 2019 21:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wil sowieso uit de grote stad weg maar ja wachttijd zal lang zijn idd
[..]
Maar eens doen dan als ik het zo hoor
Volgens mij is er tegenwoordig geen directe vlucht meer vanuit R'dam naar Madridquote:Op zondag 1 september 2019 21:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies.. ik heb verder geen idee hoe dat allemaal zit ik vind het iig een fijne toegevoegde waarde en miss als je zo’n deal kan krijgen met een goede maatschappij dan zou ik het weer doen 😜
Omdat ik het haat in de grote steden, woon liever in een dorpquote:Op zondag 1 september 2019 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom wil je weg uit de grote stad. Als je jong bent is juist de stad aanlokkelijk, dorp is eenzamer. En minder makkelijk al lijkt dat miss niet zo.
We kunnen ook een ander vlucht pakken 😜 wel warme bestemming 😇quote:Op zondag 1 september 2019 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij is er tegenwoordig geen directe vlucht meer vanuit R'dam naar Madrid
Ok, ja als dat je rust geeft moet je dat doen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Omdat ik het haat in de grote steden, woon liever in een dorp
Ja beter voor mij denk ik een rustige omgeving, hier word ik beetje snel opgewondenquote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok, ja als dat je rust geeft moet je dat doen.
Waarvan 😜 hou jezelf in controle ✋quote:Op zondag 1 september 2019 21:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beter voor mij denk ik een rustige omgeving, hier word ik beetje snel opgewonden
Nouja drukke omgeving word ik zelf ook heel druk vanquote:Op zondag 1 september 2019 21:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarvan 😜 hou jezelf in controle ✋
quote:Op zondag 1 september 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als cadeau kreeg Wouter Burger van het zich als met liters glijmiddel ingesmeerde aalgladde palingen voortglibberende geld- en machtswellustige clownsduo Nartin van Bil en Eric Knudde een botte bijl in de hand toegestopt, met het advies er in zijn vrije tijd zoveel mogelijk mee te gaan houthakken om binnen no-time door de 'ekte', 'lijdende', 'oermenstrouwe', 'eelt op de ziel hebbende' en 'gifbeker op gifbeker leegdrinkende' geestelijk beperkte cultclubsupporters als halfgod aanbeden te worden.
Ok ok, je laat je leiden door je omgeving dus. Heb ik ook deels maar het andere deel van mij doet wat ik zelf wil en laat zich totaal niet leiden door mijn omgeving. Klinkt beetje tegenstrijdig. Maar doe liever wat ik wil wat ik kan in mijn omgeving en waf de mogelijkheden zijn.quote:Op zondag 1 september 2019 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nouja drukke omgeving word ik zelf ook heel druk van
Als er constant dingen gebeuren moet ik zelf ook dingen doen ofzo
Dat zijn er genoeg anders kunnen ze de luchthaven wel opdoekenquote:Op zondag 1 september 2019 21:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
We kunnen ook een ander vlucht pakken 😜 wel warme bestemming 😇
Altijd leuk, voetbalforums afstruinenquote:
Ja ik weet ik heb het ook zo maar als iedereen vervelend is dan word ik zelf ook schijtvervelendquote:Op zondag 1 september 2019 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok ok, je laat je leiden door je omgeving dus. Heb ik ook deels maar het andere deel van mij doet wat ik zelf wil en laat zich totaal niet leiden door mijn omgeving. Klinkt beetje tegenstrijdig. Maar doe liever wat ik wil wat ik kan in mijn omgeving en waf de mogelijkheden zijn.
True 😜 jammer dat de zomer hier bijna voorbij is. Word al melancholisch van de gedachte alleen al. Vreselijke herfstweer deprimoodsfeer.quote:Op zondag 1 september 2019 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zijn er genoeg anders kunnen ze de luchthaven wel opdoeken
Ja best wel raar, dan ben je best wel beïnvloedbaar eigenlijk.quote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Altijd leuk, voetbalforums afstruinen
[..]
Ja ik weet ik heb het ook zo maar als iedereen vervelend is dan word ik zelf ook schijtvervelend![]()
Anderzijds doe ik wat ik wil maarja het loopt soms een beetje raar
Denk iedereen wel hoor, je gaat gewoon mee in wat er om je heen afspeeld.quote:Op zondag 1 september 2019 21:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja best wel raar, dan ben je best wel beïnvloedbaar eigenlijk.
Ja helaasquote:Op zondag 1 september 2019 21:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
True 😜 jammer dat de zomer hier bijna voorbij is. Word al melancholisch van de gedachte alleen al. Vreselijke herfstweer deprimoodsfeer.
Als he jong bent sneller, beetje meeloopgedrag. Maar als je karakter hebt en toont doe je dat minder snel en volg je je eigen pad.quote:Op zondag 1 september 2019 21:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk iedereen wel hoor, je gaat gewoon mee in wat er om je heen afspeeld.
Ja misschien wel, of adhdquote:Op zondag 1 september 2019 21:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Als he jong bent sneller, beetje meeloopgedrag. Maar als je karakter hebt en toont doe je dat minder snel en volg je je eigen pad.
Ja hopelijk maar wat ik zo zag ziet dat er niet zo uit ☹quote:Op zondag 1 september 2019 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja helaasHopen op nog een goede nazomer
Wat heeft ADHD daarmee te maken? Ik heb geen idee maar zie daar geen verband mee, maar miss weet ik er te weinig over.quote:
Weet niet of ik het heb verder, maar daar word je gewoon snel druk van en ga je ook gekke dingen doen somsquote:Op zondag 1 september 2019 21:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat heeft ADHD daarmee te maken? Ik heb geen idee maar zie daar geen verband mee, maar miss weet ik er te weinig over.
Maar is dat gewoon geen excuus om je aso te gedragen en geen rekening te houden met mensen om je heen? Beetje een excuus, want dat is makkelijker? 😜 Want je weet zelf je kan je niet altijd als een debiel gedragen (ligt aan de setting) dat is gewoon kinderlijk gedrag. Verantwoording voor jezelf nemen moet toch voor je eigen gedrag.quote:Op zondag 1 september 2019 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet niet of ik het heb verder, maar daar word je gewoon snel druk van en ga je ook gekke dingen doen somsDan ga je ook weer eerder mee in de gekheid van mensen
Meestal eend.quote:Op zondag 1 september 2019 21:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je met kerst hert en konijn eten?
Wel een groot verschil tussen druk zijn en aso doen natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2019 21:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar is dat gewoon geen excuus of je aso te gedragen en geen rekening te houden met mensen om je heen? Beetje een excuus, want dat is makkelijker? 😜 Want je weet zelf je kan je niet altijd als een debiel gedragen (ligt aan de setting) dat is gewoon kinderlijk gedrag. Verantwoording voor jezelf nemen moet toch voor je eigen gedrag.
Laterzz Borrelquote:Op zondag 1 september 2019 21:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik word te serieus. Mobiel valt zo uit 😜 ik stop met praten. Slaap lekker laten mensen 🤛
quote:Op zondag 1 september 2019 21:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik word te serieus. Mobiel valt zo uit 😜 ik stop met praten. Slaap lekker laten mensen 🤛
Meh vind ik minder lekker dan eend.quote:Op zondag 1 september 2019 21:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ah joh, een lekker mals hertenbiefstukje mag ook wel.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heel goed!quote:Op zondag 1 september 2019 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
Heb net gedoucht, ga vandaag ook maar eens beetje optijd naar bed.
Niet dat ik al kan slapen hoor, dat wordt nog een dingetje denk ik.quote:Op zondag 1 september 2019 22:09 schreef stokj het volgende:
Heel goed!
Ik ben nog bezig met het doornemen van de dagelijkse inlichtingen van wat zich allemaal heeft afgespeeld.
Hou ons niet langer in spanning... Wat heeft zich vandaag afgespeeld?!quote:Op zondag 1 september 2019 22:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik ben nog bezig met het doornemen van de dagelijkse inlichtingen van wat zich allemaal heeft afgespeeld.
Weer om 0415 eruit morgen?quote:Op zondag 1 september 2019 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
Heb net gedoucht, ga vandaag ook maar eens beetje optijd naar bed.
Dat is niet normaalquote:
Nee, dat is als ik een half uur vroeger begin om over te werken.quote:Op zondag 1 september 2019 22:17 schreef dud0r het volgende:
Oh dacht dat 0415 normale tijd voor je was.
Voor mij wel. Dag in dag uit, elke week weerquote:
Oh dan haal ik dat even door de warquote:Op zondag 1 september 2019 22:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat is als ik een half uur vroeger begin om over te werken.
[..]
Voor mij wel. Dag in dag uit, elke week weer
Ga eens slapen danquote:Op zondag 1 september 2019 22:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat is als ik een half uur vroeger begin om over te werken.
[..]
Voor mij wel. Dag in dag uit, elke week weer
Wat strengquote:
Ja is nodig schijnbaarquote:Op zondag 1 september 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat streng
Lukt nog niet. Nog een half uurtje ongeveer, dan ga ik het proberen.
Vind het nog steeds bijzonder hoe jij runt op zo weinig slaapquote:Op zondag 1 september 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat streng
Lukt nog niet. Nog een half uurtje ongeveer, dan ga ik het proberen.
Met de winter is het heerlijk om na het douchen gelijk in bed te kruipen.quote:Op zondag 1 september 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet dat ik al kan slapen hoor, dat wordt nog een dingetje denk ik.
Je hebt veel meegemaakt vandaag, of snap ik dit verkeerd? Mijn verstand zegt dat het werkgerelateerd is.
Wat interne informatie zoals een ontslagronde bij een van de subafdelingen.quote:Op zondag 1 september 2019 22:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning... Wat heeft zich vandaag afgespeeld?!
Wel waar. Vind het in de winter ook heerlijk om na het douchen in jouw bed te kruipen.quote:Op zondag 1 september 2019 22:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Met de winter is het heerlijk om na het douchen gelijk in bed te kruipen.
Inderdaad werkgerelateerd.
quote:Op zondag 1 september 2019 22:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel waar. Vind het in de winter ook heerlijk om na het douchen in jouw bed te kruipen.
Nee voor mij niet, wil dan juist verder kijken altijd.quote:Op zondag 1 september 2019 22:31 schreef eNGine10 het volgende:
Ja is nodig schijnbaar
Serietje opzetten werkt voor mij meestal wel
Ja, ik ookquote:Op zondag 1 september 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vind het nog steeds bijzonder hoe jij runt op zo weinig slaap
Dat is zo lekker ja. Winter is sowieso echtquote:Op zondag 1 september 2019 22:31 schreef stokj het volgende:
Met de winter is het heerlijk om na het douchen gelijk in bed te kruipen.
Inderdaad werkgerelateerd.
Ik heb echt 2,5x zoveel nodigquote:Op zondag 1 september 2019 22:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee voor mij niet, wil dan juist verder kijken altijd.
Heb maar wat rustige muziek opgezet om moe te worden. Helpt meestal wel
[..]
Ja, ik ook
[..]
Dat is zo lekker ja. Winter is sowieso echt
Het went, soort van.quote:Op zondag 1 september 2019 22:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb echt 2,5x zoveel nodig![]()
En jij bent nog helemaal actief
Maar ik kijk niet, ik luister... Voor 20 seconden en dan slaap ik vaak. Kan niet tegen stilte als ik ga slapen.quote:Op zondag 1 september 2019 22:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee voor mij niet, wil dan juist verder kijken altijd.
Heb maar wat rustige muziek opgezet om moe te worden. Helpt meestal wel
Dan nog, zou het niet kunnen. Ben een lichte slaper met een heel scala aan slaapproblemen. Voor mij gaat dat dus niet werkenquote:Op zondag 1 september 2019 22:39 schreef eNGine10 het volgende:
Maar ik kijk niet, ik luister... Voor 20 seconden en dan slaap ik vaak. Kan niet tegen stilte als ik ga slapen.
Krijg tinnitus Dan is het nooit stil 🤪quote:Op zondag 1 september 2019 22:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar ik kijk niet, ik luister... Voor 20 seconden en dan slaap ik vaak. Kan niet tegen stilte als ik ga slapen.
Jaquote:Op zondag 1 september 2019 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Met de nadruk op soort van zeker
Dat betekent niet gelijk dat het leuk isquote:Op zondag 1 september 2019 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wist waar ik aan begon
quote:Op zondag 1 september 2019 22:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg tinnitus Dan is het nooit stil 🤪
Maar doe maar niet. Kan je vertellen dat het niet echt chill is. Ook als het heel licht is.
Weltrustenquote:Op zondag 1 september 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan nog, zou het niet kunnen. Ben een lichte slaper met een heel scala aan slaapproblemen. Voor mij gaat dat dus niet werken
Leuk is anders. Moet zeggen dat ik het niet hoor als er achtergrond geluid is maar zodra het stil is dan hoor ik het. Gelukkig met in slaap vallen vallen geen last van maar tijdens het werken wel altijd muziek op omdat ik me anders niet kan concentrerenquote:
Sweet dreamsquote:
Maar hoe heb je dat gekregen dan?quote:Op zondag 1 september 2019 22:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leuk is anders. Moet zeggen dat ik het niet hoor als er achtergrond geluid is maar zodra het stil is dan hoor ik het. Gelukkig met in slaap vallen vallen geen last van maar tijdens het werken wel altijd muziek op omdat ik me anders niet kan concentreren
Jezus man, als je mij weg wil hebben zeg het dan gewoon okéquote:
Teveel feestjes zonder gehoorbescherming.quote:Op zondag 1 september 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar hoe heb je dat gekregen dan?
Nee nee.. BLIJFquote:Op zondag 1 september 2019 22:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jezus man, als je mij weg wil hebben zeg het dan gewoon oké
Oké eventjes dan, wilde zo wel gaan slapenquote:
Kopje kopjequote:
Vervelendquote:Op zondag 1 september 2019 22:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Teveel feestjes zonder gehoorbescherming.
Yup. Maar ja had ik maar verstandig moeten zijnquote:
Slaaplekkerquote:Op zondag 1 september 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
Ja lieve mensen en Dud0r, ik ga nu echt slapen
NEEE.. nu wil ik ik ook gezelschapquote:Op zondag 1 september 2019 23:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké eventjes dan, wilde zo wel gaan slapen
Nogmaals sweet dreamsquote:Op zondag 1 september 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
Trustenquote:Op zondag 1 september 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
Jij bent soms echt irritant, weet je dat?quote:
Dankjequote:
Ga slapen danquote:
Ook waar. Ik heb wel oordoppen aan laten meten jaren geleden toen ik nog vaak naar feestjes ging. Heeft zeker geholpen.quote:Op zondag 1 september 2019 23:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Maar ja had ik maar verstandig moeten zijn
Truste!quote:Op zondag 1 september 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:
Oké nu voor het echie. Sweet dreams beautiful people
Ciaooo slaapsequote:Op zondag 1 september 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:
Oké nu voor het echie. Sweet dreams beautiful people
Nee weet ik niet maar zal best welquote:Op zondag 1 september 2019 23:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij bent soms echt irritant, weet je dat?
Maar ook wel lief
[..]
Dankje
Nee hoor, meende ik nietquote:
GA EENS SLAPENquote:Op zondag 1 september 2019 23:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor, meende ik niet
OKÉ NU ECHT DOEI.
@Limoentjuh zou dit niet leuk vindenquote:Op zondag 1 september 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik gaat denk binnenkort mijn account opzeggen
Dacht vroeger dat het allemaal wel mee zou vallen. En het is gewoon kut dat er niks tegen te doen is. Tegenwoordig heb ik wel altijd oordoppen mee. Ga het niet erger laten wordenquote:Op zondag 1 september 2019 23:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook waar. Ik heb wel oordoppen aan laten meten jaren geleden toen ik nog vaak naar feestjes ging. Heeft zeker geholpen.
Moet ze maar eens online komenquote:Op zondag 1 september 2019 23:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
@:Limoentjuh zou dit niet leuk vinden
@Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 23:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet ze maar eens online komen
quote:Op zondag 1 september 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Doe dan.quote:Op zondag 1 september 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja dat lijkt me wel verstandigquote:Op zondag 1 september 2019 23:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht vroeger dat het allemaal wel mee zou vallen. En het is gewoon kut dat er niks tegen te doen is. Tegenwoordig heb ik wel altijd oordoppen mee. Ga het niet erger laten worden
@Limoentjuh zou dit niet leuk vindenquote:
Je ziet dat vaker bij dingen die even snel moeten. Oh duurt maar een paar minuten dus dan hoeft de bescherming niet. Erg dom maar maak ze dat maar eens wijs.quote:Op zondag 1 september 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel verstandig
Het irriteert me mateloos als mensen met een slijptol bezig zijn zonder gehoorbescherming. Maar is vaak normaal waar ik werk.
Weer thuis dusquote:Op zondag 1 september 2019 23:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
home is
where the heart is
lekker cliché![]()
laaaat haar met rustquote:Op zondag 1 september 2019 23:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
@:Limoentjuh zou dit niet leuk vinden
Lekker. Even ontspannen. Wanneer moet je weer aan de arbeid?quote:Op zondag 1 september 2019 23:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja, nu ff lekker wijntje drinken
Ja precies wat je zegt inderdaad. Niet goedquote:Op zondag 1 september 2019 23:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je ziet dat vaker bij dingen die even snel moeten. Oh duurt maar een paar minuten dus dan hoeft de bescherming niet. Erg dom maar maak ze dat maar eens wijs.
van de week..quote:Op zondag 1 september 2019 23:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker. Even ontspannen. Wanneer moet je weer aan de arbeid?
Ja maar ik @Limoentjuh zo veeeelquote:Op zondag 1 september 2019 23:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
laaaat haar met rust
ze komt vanzelf terug, niet door geforceerd te mentionen
jullie zijn echt ettersquote:Op zondag 1 september 2019 23:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja maar ik @:Limoentjuh zo veeeel
Zondag is de beste dag om te drinken, de maandag al vergeten voordat ie is begonnenquote:
Sbwjejdidquote:Op zondag 1 september 2019 23:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je typskills zijn nog on point
ik ben morgen vrijquote:Op zondag 1 september 2019 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zondag is de beste dag om te drinken, de maandag al vergeten voordat ie is begonnen
Zie het op sommige locaties nog wel gebeuren. Even snel de machine schoonmaken terwijl die nog draait, even de reachtruck pakken en de gordel niet om doen want het is maar een klein stukje, niet op de aangegeven paden lopen terwijl er lorries rondrijden, etc etc. En een ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op zondag 1 september 2019 23:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja precies wat je zegt inderdaad. Niet goed
Oh dat is wel fijn.quote:Op zondag 1 september 2019 23:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
van de week..
maar heb later deze maand weer vakantie en dat is het voorbijwel 2 weken vakantieeeeeee
Autocorrectie ftw om dronken te kunnen typen.quote:
je hebt rare ideeën weerquote:Op zondag 1 september 2019 23:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zie het op sommige locaties nog wel gebeuren. Even snel de machine schoonmaken terwijl die nog draait, even de reachtruck pakken en de gordel niet om doen want het is maar een klein stukje, niet op de aangegeven paden lopen terwijl er lorries rondrijden, etc etc. En een ongeluk zit in een klein hoekje.
[..]
Oh dat is wel fijn.
Wanneer komt er eens een meet bij jou op je werk. Kan je ons allemaal helpen
Ik kon kiezen elke maandag vrij of de vrijdag, keuze was snel gemaaktquote:
de maandag?quote:Op zondag 1 september 2019 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kon kiezen elke maandag vrij of de vrijdag, keuze was snel gemaakt
lekker hoor,quote:
Die keuze is fijn idd, ik heb het ruimer gelukkig met schoolquote:Op zondag 1 september 2019 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kon kiezen elke maandag vrij of de vrijdag, keuze was snel gemaakt
Volgens mij mag ik woensdag mijn regenpak aan doenquote:Op zondag 1 september 2019 23:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker hoor,
word nog best aangenaam weer morgen
Wie niet vraagt wie niet wint.quote:Op zondag 1 september 2019 23:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je hebt rare ideeën weer
en dat al vragen is raar, zoiets moet dan uit mij komen en ik denk:
nee.
wat een bitchesquote:Op zondag 1 september 2019 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
Heb dan ook collega's die op de vrijdag vrij zijn, beginnen ze op donderdag al over weekend
Ik weet precies wat je bedoeltquote:Op zondag 1 september 2019 23:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zie het op sommige locaties nog wel gebeuren. Even snel de machine schoonmaken terwijl die nog draait, even de reachtruck pakken en de gordel niet om doen want het is maar een klein stukje, niet op de aangegeven paden lopen terwijl er lorries rondrijden, etc etc. En een ongeluk zit in een klein hoekje.
en daarnaquote:Op zondag 1 september 2019 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik woensdag mijn regenpak aan doen
WAZEGGIEquote:Op zondag 1 september 2019 23:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Autocorrectie ftw om dronken te kunnen typen.
Of verkeerde brandblussers hebben hangen. Overal elektrische machines en dan gewoon brandslangen hebben hangen.quote:Op zondag 1 september 2019 23:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoeltmoet ik een bandje om de nek hebben dat de helm niet af kan vallen maar brandslangen die op 1,5m in het gangpad hangen is geen probleem
Ja jammer weer, altijd van het ene uiterste in de anderequote:Op zondag 1 september 2019 23:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en daarna
nog meer regen... maar wie weet veranderd dat nog
Ik ga zo ook maar eens. Nog één potje Magic Arena en dan is het wel weer mooi geweest.quote:
typisch nederlandquote:Op zondag 1 september 2019 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja jammer weer, altijd van het ene uiterste in de andere
Thanksquote:
En dan? Fok! loos verder leven?quote:Op zondag 1 september 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mooi nummer welquote:Op zondag 1 september 2019 23:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
MAKEE THE WORLD A BETTER PLACE
nr van michael jackson tuned nu in
Trustenquote:Op zondag 1 september 2019 23:44 schreef eNGine10 het volgende:
Oh en alvast goedemorgen voor Haahs
@:haags_kwartiertje @:Limoentjuh
Daaaaggg
GA EENS SLAPENquote:
Mag ik hier een klb topic over maken?quote:Op maandag 2 september 2019 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liften mee op mijn succes
quote:Op maandag 2 september 2019 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mag ik hier een klb topic over maken?
Zou wel leuk zijn als je die als enige open laat danquote:
Onder het mom van, "vergeten"quote:Op maandag 2 september 2019 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je die als enige open laat dan
Ik was ook een kloonquote:Op maandag 2 september 2019 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey maat. Ik kreeg een melding dat iemand zei dat ik jou was
Aloa zekerquote:Op maandag 2 september 2019 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey maat. Ik kreeg een melding dat iemand zei dat ik jou was
Hm dat is niet goedquote:
Wrm krijg je daar in godsnaam een DM voorquote:Op maandag 2 september 2019 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was per DM. Werd gewezen op die opmerking ja
Weet ik dat, vond diegene leuk/nodig.quote:Op maandag 2 september 2019 00:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wrm krijg je daar in godsnaam een DM voorHet is toch al maanden aan de gang
Apartquote:Op maandag 2 september 2019 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik dat, vond diegene leuk/nodig.
Lachwekkend gewoonquote:Op maandag 2 september 2019 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was per DM. Werd gewezen op die opmerking ja
Biertje 🤡quote:Op maandag 2 september 2019 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Apart
Ja, tis elke vrijdag/zaterdagavond raak
Nouja ik snap de vergelijking tussen ons twee niet zo goed eigenlijk.quote:
Ik ook niet, dus ik ga uit van een rijke fantasiequote:Op maandag 2 september 2019 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja ik snap de vergelijking tussen ons twee niet zo goed eigenlijk.
quote:Op maandag 2 september 2019 00:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus ik ga uit van een rijke fantasie
[Goede kwaliteit]quote:
186quote:Op maandag 2 september 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook wel mooi
quote:
Que?quote:Op maandag 2 september 2019 00:24 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
186
heb je inmiddels een medaille?
Ik heb inmiddels een vitrine kast groter dan de Arena jonge.quote:Op maandag 2 september 2019 00:24 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
gemiddeld aantal berichten per dag
en jij zit er in met de deur op slotquote:Op maandag 2 september 2019 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een vitrine kast groter dan de Arena jonge.
Natuurlijk nietquote:Op maandag 2 september 2019 00:26 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
en jij zit er in met de deur op slot
Prima, als dat jouw standaard is.quote:Op maandag 2 september 2019 00:27 schreef -Chakotay- het volgende:
maar ffs
ik vind dat ik al te veel op dit forum kom
met mijn gemiddelde van 3 per dag
Is die Summerville wat?quote:Op maandag 2 september 2019 01:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nieuw
Edgar Miguel Ié (Trabzonspor) - gehuurd
George Johnston (Liverpool O23) - 300.000
Rick Karsdorp (AS Roma) - gehuurd
Leroy Fer (Swansea City) - transfervrij
Liam Kelly (Reading) - transfervrij
Luciano Narsingh (Swansea City) - transfervrij
Renato Tapia (Willem II) - was verhuurd
Nick Marsman (FC Utrecht) - transfervrij
Vertrokken
Crysencio Summerville (ADO Den Haag) - verhuurd
Bart Nieuwkoop (Willem II) - verhuurd
Calvin Verdonk (FC Twente) - verhuurd
Jeremiah St. Juste (FSV Mainz 05) - 9 miljoen
Tonny Vilhena (FK Krasnodar) - 9 miljoen
Mo El Hankouri (FC Groningen) - transfervrij
Ramón ten Hove (FC Dordrecht) - verhuurd
Jordy Wehrmann (FC Doredrecht) - verhuurd
Robin van Persie (gestopt)
Joris Delle (Orlando Pirates) - transfervrij
Jordy Clasie (Southampton) - was gehuurd
Cuco Martina (Everton) - was gehuurd
Emil Hansson (Hannover 96) - 1 miljoen
Bizar snel, nog vrij jong maar in 17 wedstrijden 10 doelpunten en paar assists bij Dordrechtquote:Op maandag 2 september 2019 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is die Summerville wat?
Ok echt iets voor Ado dusquote:Op maandag 2 september 2019 01:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bizar snel, nog vrij jong maar in 17 wedstrijden 10 doelpunten en paar assists bij Dordrecht
Voor de counter ideaal idd, weet niet hoe jullie meestal spelenquote:Op maandag 2 september 2019 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok echt iets voor Ado dus
Ik volg het niet meer echt dus zou het zo niet weten.quote:Op maandag 2 september 2019 01:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Voor de counter ideaal idd, weet niet hoe jullie meestal spelen
Oh ja geen idee, zal wel goed zitten.quote:Op maandag 2 september 2019 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer echt dus zou het zo niet weten.
quote:Op maandag 2 september 2019 01:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh ja geen idee, zal wel goed zitten.
Zijn broer slaat alleen wel teamgenoten in elkaar
Oh dat verhaal ja. Bizar!quote:Op maandag 2 september 2019 01:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben ze die jongen die was geslagen weggestuurd!!
Ja hij blijkt alleen vrij goed te zijn. Eigenlijk toch schandalig hoe je dus je teamgenoten in elkaar kan timmeren als je goed kan voetballen, maarja, geld regeertquote:Op maandag 2 september 2019 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat verhaal ja. Bizar!
Altijd al gedaan he.quote:Op maandag 2 september 2019 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hij blijkt alleen vrij goed te zijn. Eigenlijk toch schandalig hoe je dus je teamgenoten in elkaar kan timmeren als je goed kan voetballen, maarja, geld regeert
Betaal je ook borg als je eruit wiltquote:Op maandag 2 september 2019 01:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja bizar, ik word er de cel voor in gegooid.
Helaas niet altijdquote:Op maandag 2 september 2019 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Betaal je ook borg als je eruit wilt
Oh dat is weer jouw ervaring danquote:Op maandag 2 september 2019 01:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Helaas niet altijdJeugddelicten kan je niet uit met borg, je moet echt je voorarrest uitzitten lol
Helaas. Domme fouten. Gelukkig niet na m'n 18ste, anders wel een probleem met werk.quote:Op maandag 2 september 2019 01:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat is weer jouw ervaring dan
Ook jij leert van je fouten.quote:Op maandag 2 september 2019 01:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Helaas. Domme fouten. Gelukkig niet na m'n 18ste, anders wel een probleem met werk.
Niet eens echt mijn fouten, steeds weer medeplichtigquote:Op maandag 2 september 2019 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook jij leert van je fouten.
Hmmzzzquote:Op maandag 2 september 2019 01:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet eens echt mijn fouten, steeds weer medeplichtigZelf nooit echt iets crimineels gedaan
Wat dan?quote:Op maandag 2 september 2019 01:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gelukkig viel de straf dan ook mee altijd
Nice.quote:Op maandag 2 september 2019 01:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
4x voorwaardelijk gehad en 1x een 'leerstraf'
Al had ik ook een goede (dure) advocaat
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 september 2019 01:21 schreef miaeak het volgende:
[..]
Lol zat je weer op t gtst forum Haagsie?
JA JA JA JA nu weet ik het welquote:Op maandag 2 september 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh nog niet gezien
quote:Op maandag 2 september 2019 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
JA JA JA JA nu weet ik het wel
[ afbeelding ]
Wat heet @ToT me proberen te zeggen wat jij hebt verwijderd?quote:Op zondag 1 september 2019 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ik haar probeer te versieren.
???quote:Op maandag 2 september 2019 06:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat heet @:ToT me proberen te zeggen wat jij hebt verwijderd?
Wat moest ik lezen?
Heel jammer idd.quote:Op maandag 2 september 2019 07:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer hè. En @:limoentjuh ook nog niet terug.
[..]
Hoi vroem vroem
Hee dudequote:Op maandag 2 september 2019 07:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer hè. En @:limoentjuh ook nog niet terug.
[..]
Hoi vroem vroem
Je bent er weer vroeg bij voor je vakantiequote:
Is hier wel een uurtje laterquote:Op maandag 2 september 2019 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent er weer vroeg bij voor je vakantie
Yup. Wel thuis vandaag dus lekker ontspannenquote:Op maandag 2 september 2019 07:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is hier wel een uurtje later
Jij weer werken?
D8 ik ook ja @Limoentjuhquote:Op maandag 2 september 2019 08:42 schreef stokj het volgende:
Die @:Limoentjuh zou vandaag toch terug zijn of niet soms
Idd jaquote:Op maandag 2 september 2019 08:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja he, gelukkig gaat het om dit topic en niet over iets anders dat bijna vol is.
Of @Limoentjuh kan niet terugkomen omdat die mensen op Schiphol lastig doen.quote:Op maandag 2 september 2019 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
D8 ik ook ja @:limoentjuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |