Kopen in een bubbel, verkopen in een bubbel.quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 21:25 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna maandag!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:limoentjuh
Betaalde volgens mij geeneens 100 euro voor retour, Transavia is ook budgetairline van KLMquote:Op zondag 1 september 2019 21:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja vanaf Schiphol. Valt tegen dat je niks kreeg maar was het goedkoper dan?
Ja. Zeker in grote steden is de wachttijd veel langer. Of je moet via urgentie een huisje krijgen maar dat is uitzonderlijk.quote:Op zondag 1 september 2019 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoelang zijn die rijen? Moet ik nu al gaan inschrijven?
Zou je zeker nu al inschrijven. Je hoeft er niets mee te doen, maar stel je wil op jezelf komt dat goed van pas tegen die tijd. Zou willen dat ik het veel eerder had gedaan.quote:Op zondag 1 september 2019 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoelang zijn die rijen? Moet ik nu al gaan inschrijven?
Dat kost geen drol. Was je er wel tevreden mee of betaal je voortaan liever iets meer?quote:Op zondag 1 september 2019 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Betaalde volgens mij geeneens 100 euro voor retour, Transavia is ook budgetairline van KLM
Ja hoor, is toch maar een korte vluchtquote:Op zondag 1 september 2019 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat kost geen drol. Was je er wel tevreden mee of betaal je voortaan liever iets meer?
Vanaf Rdam vliegenquote:Op zondag 1 september 2019 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hoor, is toch maar een korte vlucht
Ja precies.. ik heb verder geen idee hoe dat allemaal zit ik vind het iig een fijne toegevoegde waarde en miss als je zo’n deal kan krijgen met een goede maatschappij dan zou ik het weer doen 😜quote:Op zondag 1 september 2019 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hoor, is toch maar een korte vlucht
Wil sowieso uit de grote stad weg maar ja wachttijd zal lang zijn iddquote:Op zondag 1 september 2019 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja. Zeker in grote steden is de wachttijd veel langer. Of je moet via urgentie een huisje krijgen maar dat is uitzonderlijk.
Maar eens doen dan als ik het zo hoorquote:Op zondag 1 september 2019 21:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou je zeker nu al inschrijven. Je hoeft er niets mee te doen, maar stel je wil op jezelf komt dat goed van pas tegen die tijd. Zou willen dat ik het veel eerder had gedaan.
In twee stappen al in vliegtuig zitten ipv enorme hal doorlopenquote:Op zondag 1 september 2019 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanaf Rdam vliegen
Ik ben verkocht.
Ja preciesquote:Op zondag 1 september 2019 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In twee stappen al in vliegtuig zitten ipv enorme hal doorlopen
Waarom wil je weg uit de grote stad. Als je jong bent is juist de stad aanlokkelijk, dorp is eenzamer. En minder makkelijk al lijkt dat miss niet zo.quote:Op zondag 1 september 2019 21:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wil sowieso uit de grote stad weg maar ja wachttijd zal lang zijn idd
[..]
Maar eens doen dan als ik het zo hoor
Volgens mij is er tegenwoordig geen directe vlucht meer vanuit R'dam naar Madridquote:Op zondag 1 september 2019 21:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies.. ik heb verder geen idee hoe dat allemaal zit ik vind het iig een fijne toegevoegde waarde en miss als je zo’n deal kan krijgen met een goede maatschappij dan zou ik het weer doen 😜
Omdat ik het haat in de grote steden, woon liever in een dorpquote:Op zondag 1 september 2019 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom wil je weg uit de grote stad. Als je jong bent is juist de stad aanlokkelijk, dorp is eenzamer. En minder makkelijk al lijkt dat miss niet zo.
We kunnen ook een ander vlucht pakken 😜 wel warme bestemming 😇quote:Op zondag 1 september 2019 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij is er tegenwoordig geen directe vlucht meer vanuit R'dam naar Madrid
Ok, ja als dat je rust geeft moet je dat doen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Omdat ik het haat in de grote steden, woon liever in een dorp
Ja beter voor mij denk ik een rustige omgeving, hier word ik beetje snel opgewondenquote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok, ja als dat je rust geeft moet je dat doen.
Waarvan 😜 hou jezelf in controle ✋quote:Op zondag 1 september 2019 21:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beter voor mij denk ik een rustige omgeving, hier word ik beetje snel opgewonden
Nouja drukke omgeving word ik zelf ook heel druk vanquote:Op zondag 1 september 2019 21:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarvan 😜 hou jezelf in controle ✋
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |