Nee hoor, dat was de boer die de patat en frikandellen al klaar had, zich toen de soep herinnerde en na de soep waren patat en frikandellen al koud.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat was weer bij een andere boer dacht ik.
Oh ik dacht dat die andere soep weer was bij de boer die iets met groenten al voor de soep had gebruiktquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was de boer die de patat en frikandellen al klaar had, zich toen de soep herinnerde en na de soep waren patat en frikandellen al koud.
Geert is iemand die probeert ze allemaal uit en blijft met lege handen achterquote:Op maandag 2 september 2019 16:09 schreef Anne het volgende:
Ik ken Geert dus best goed (was zelfs bruidsmeisje op zijn vorig huwelijk) en kijk daardoor met een heeeeeeel andere blik naar 'm dan de rest hier waarschijnlijk doet. Ben benieuwd hoe hij zichzelf neer gaat zetten in het programma.
Ja, er was er daarna nog een met soep, maar die had in ieder geval meer zelf aan de soep gedaan dan blik openen en opwarmen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die andere soep weer was bij de boer die iets met groenten al voor de soep had gebruikt![]()
Nou ja mijn fout.
Klopt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, er was er daarna nog een met soep, maar die had in ieder geval meer zelf aan de soep gedaan dan blik openen en opwarmen.![]()
Die boer had vervolgens de juiste groente niet meer voor bij de kip (de ‘poulet’). Dit was volgens mij de snackbarboer.
(Waarom onthoud ik dit allemaal?!)
Als ik nou namen nog wat beter kon onthouden!quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt.
Die lange, stevige, oudere paardenboer met die knalblauwe ogen.
Smullenquote:
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Geert is iemand die probeert ze allemaal uit en blijft met lege handen achter
Wel lekker maar er zat geen wauw tussen zegt ie dan
Het is zomers misschien best nostalgisch...quote:Op maandag 2 september 2019 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mijn schoonvader die veel voor boeren heeft gewerkt begreep echt niet dat er nog iemand zo zou willen melken... volgensmij is het een nostalgicus (gecombineerd met niet willen veranderen) denk ik.
Die met die tieten dus?quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:31 schreef Leandra het volgende:
Klopt.
Die lange, stevige, oudere paardenboer met die knalblauwe ogen.
Hij heeft een enorm vriendelijk gezichtquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:05 schreef Chia het volgende:
Als Geert-Jan niet zo dik was geweest had het wat meer een type boer Jos (van Dycke) kunnen zijn, want vond hem wel charismatisch.
Schijnt een creep te zijn las ik op een ander forum...quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:05 schreef Chia het volgende:
Als Geert-Jan niet zo dik was geweest had het wat meer een type boer Jos (van Dycke) kunnen zijn, want vond hem wel charismatisch.
quote:Ik ben bevooroordeeld wat de patatboer betreft. Ik kom uit dezelfde streek als waar hij woont en hij heeft niet een heel goede naam daar.
Is dat inderdaad die met de snackkar of die boer met zijn lauwe patat op tafel?quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Schijnt een creep te zijn las ik op een ander forum...
[..]
Bokt zeker.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Schijnt een creep te zijn las ik op een ander forum...
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Smullen.
[..]
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben.
En de wauw gaat dan vooral over de buitenkant. Het innerlijk is niet zo boeiend bij Geert (ik wilde eerst "binnenkant" zeggen, maar die is natuurlijk ook wel van belang).
en hij is niet dom ookquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:38 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Hij heeft een enorm vriendelijk gezicht
quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Is dat inderdaad die met de snackkar of die boer met zijn lauwe patat op tafel?
quote:
quote:Hij staat bekend als een echte rokkenjager. Hij is inderdaad erg dominant en houdt niet van tegenspraak.
Echt hè, nog eisen stellen ookquote:Op maandag 2 september 2019 08:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Die had geen gedoe met geloof volgens mij. Bij Willem krijg je er een bejaarde moeder bij en moet je flink gelovig zijn... lieve jongen, maar hij kwam op mij onvolwassen over.
Punt is dat het niet gaat werken als iemand die schrijft niet gelovig is.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:22 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Echt hè, nog eisen stellen ook![]()
Misschien moet ie gewoon blij zijn als er iemand schrijft
Ja, dat was op het eerste gezicht een enorm lekker ding (heeft dit programma toch niet nodig joh??), maar ontpopte zich dusdanig dat je wel begreep dat hij nog geen vriendin hadquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:58 schreef twiFight het volgende:
Ik hoop dit seizoen nog veel van annemiek te zien. Ze had in een paar fragmenten wel zo'n schattigheidsfactor waar ik op val.
En nee, ze heeft bzv niet nodig, maar ook de knappe mensen kunnen 'vermakelijke' tv opleveren. Zo heb ik mij royaal geergerd aan wat voor een dweil die Mark was (van Zimbabwe).
Want als je niet aan het standaard populariteitsmodel voldoet moet je qua partner maar genoegen nemen met "iemand die wil"?quote:Op donderdag 5 september 2019 18:22 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Echt hè, nog eisen stellen ook![]()
Misschien moet ie gewoon blij zijn als er iemand schrijft
Yep, ook al past het niet, gaat er op zeker gedonder komen door tegengestelde levenswijzen, gewoon dankbaar zijn ofzo...quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want als je niet aan het standaard populariteitsmodel voldoet moet je qua partner maar genoegen nemen met "iemand die wil"?
Je ziet die smileys niet?quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want als je niet aan het standaard populariteitsmodel voldoet moet je qua partner maar genoegen nemen met "iemand die wil"?
Zielig toch al die koeien die dood gingen opeensquote:Op zondag 15 september 2019 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Nu wordt Onze Boerderij uitgezonden en daar zitten vaak oude BZV boeren in.
Dat was vorige week in de uitzending ja.quote:Op zondag 15 september 2019 20:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Zielig toch al die koeien die dood gingen opeens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |