Mijn schoonvader die veel voor boeren heeft gewerkt begreep echt niet dat er nog iemand zo zou willen melken... volgensmij is het een nostalgicus (gecombineerd met niet willen veranderen) denk ik.quote:Op maandag 2 september 2019 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja
Echt, wij lagen dubbel.... we zagen de Lucky TV al langskomen
Het zal best een lieverd zijn hoor, beetje simpel maar gelukkig, en daar zal best een deerntje voor te vinden zijn.
Die is gewoon gecast om dit hele seizoen niet te laten mislukken naast al die andere saaie boerenquote:Op maandag 2 september 2019 10:27 schreef danos het volgende:
Die meid is toch te sneu voor woorden, 5sec Tinder aan en 100 hits. Die luie flikkers die makkelijk wat kunnen vinden moeten ze gewoon in één losse aflevering proppen. Een grote ego show.
Ze wil geen boer, want zij is de boerin. Ze wil een partner die wel op de boerderij wil wonen, maar totaal ander werk doet.quote:Op zondag 1 september 2019 22:26 schreef Breekfast het volgende:
Die Annemiek heeft dit programma toch helemaal niet nodig zou je denken.
Er zit ieder jaar wel iemand bij waarvan gezegd wordt 'die heeft dit niet nodig', inderdaad even een tegenhanger van de boeren die het wel nodig hebben.quote:Op maandag 2 september 2019 10:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Die is gewoon gecast om dit hele seizoen niet te laten mislukken naast al die andere saaie boeren
En dan blijkt de boer(in) in kwestie een mooie maar lege huls. Of op de een of andere manier vrij typisch.quote:Op maandag 2 september 2019 11:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Er zit ieder jaar wel iemand bij waarvan gezegd wordt 'die heeft dit niet nodig', inderdaad even een tegenhanger van de boeren die het wel nodig hebben.
Ik denk meer dat moeder daar een flinke vinger in de pap heeft en die vooral niet naar de toekomst wil.quote:Op maandag 2 september 2019 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mijn schoonvader die veel voor boeren heeft gewerkt begreep echt niet dat er nog iemand zo zou willen melken... volgensmij is het een nostalgicus (gecombineerd met niet willen veranderen) denk ik.
Het lijkt mij daar ook armoe troef. Vijftig koeien is ook niet bepaald veel. Dat systeem is al tig jaar uit de mode.quote:Op maandag 2 september 2019 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk meer dat moeder daar een flinke vinger in de pap heeft en die vooral niet naar de toekomst wil.
Je moet ook echt niet meer zo willen melken, maar ik denk niet dat hij het lef heeft om moeders te vertellen dat het anders kan of moet.
Het gebrek aan middelen zou ook wel eens mee kunnen spelen.
Oh, vijftig nog? Ik dacht 40, maar het blijft een keuterboertje.quote:Op maandag 2 september 2019 11:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Het lijkt mij daar ook armoe troef. Vijftig koeien is ook niet bepaald veel. Dat systeem is al tig jaar uit de mode.
Als je de melk aan huis verkoopt als echte weidemelk oid en gewoon een andere afzetmarkt hebt dan de standaardboer kan zoiets best. Het weiland waar ze in liepen zag er ook wel iets biodiverser uit dan bij de standaard melkveehouder.quote:Op maandag 2 september 2019 11:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Het lijkt mij daar ook armoe troef. Vijftig koeien is ook niet bepaald veel. Dat systeem is al tig jaar uit de mode.
40 klopt.quote:Op maandag 2 september 2019 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, vijftig nog? Ik dacht 40, maar het blijft een keuterboertje.
An sich ook wel prima als je er van kunt leven, maar het is geen vetpot.
hier in de buurt melkt er ook 1 op dezelfde manier. Heeft dan ook maar 10 koetjes alleen voor de hobby er een beetje bij.quote:Op maandag 2 september 2019 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mijn schoonvader die veel voor boeren heeft gewerkt begreep echt niet dat er nog iemand zo zou willen melken... volgensmij is het een nostalgicus (gecombineerd met niet willen veranderen) denk ik.
Ja want als je er gewoontjes/niet lelijk uit ziet, staat gelijk aan een goede relatie kunnen vindenquote:Op zondag 1 september 2019 22:26 schreef Breekfast het volgende:
Die Annemiek heeft dit programma toch helemaal niet nodig zou je denken.
Zo zo....Dat is nogal zwart wit zeg!quote:Op maandag 2 september 2019 09:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
No shit Sherlock![]()
Maar waar het om gaat
Lelijk = geen aandacht = geen korte relatie = geen lange relatie
Ik had bij bijna de hele aflevering gisteren het gevoel dat ik Lucky TV zat te kijken Fantastisch.quote:Op maandag 2 september 2019 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja
Echt, wij lagen dubbel.... we zagen de Lucky TV al langskomen
Het zal best een lieverd zijn hoor, beetje simpel maar gelukkig, en daar zal best een deerntje voor te vinden zijn.
Is dat die van de wauwfactor?quote:Op maandag 2 september 2019 16:09 schreef Anne het volgende:
Ik ken Geert dus best goed (was zelfs bruidsmeisje op zijn vorig huwelijk) en kijk daardoor met een heeeeeeel andere blik naar 'm dan de rest hier waarschijnlijk doet. Ben benieuwd hoe hij zichzelf neer gaat zetten in het programma.
Die wauw factor?quote:Op maandag 2 september 2019 16:09 schreef Anne het volgende:
Ik ken Geert dus best goed (was zelfs bruidsmeisje op zijn vorig huwelijk) en kijk daardoor met een heeeeeeel andere blik naar 'm dan de rest hier waarschijnlijk doet. Ben benieuwd hoe hij zichzelf neer gaat zetten in het programma.
Welke kanten kan hij op gaan dan qua neerzetten?quote:Op maandag 2 september 2019 16:09 schreef Anne het volgende:
Is het je oom?quote:Op maandag 2 september 2019 16:09 schreef Anne het volgende:
Ik denk niet dat we hem terug gaan zien. Hij doet me denken aan een ex-teamleider van een vestiging van het bedrijf waar ik werk en dat was een beetje een achterbakse engerd. Die lijkt er een beetje op qua uiterlijk en die had een beetje hetzelfde accent, maar dan minder sterk.quote:Op maandag 2 september 2019 16:09 schreef Anne het volgende:
Marnix maakte ook een stugge moeilijke indruk. Maar er zijn blijkbaar genoeg dames die daar van houden.quote:Op maandag 2 september 2019 16:59 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het een hele moeilijke man kan zijn trouwens.
Laat ik het zo stellen, als ik vrijgezel zou zijn en op zoek zou zijn naar een boer dan zou ik niet op hem schrijven, ondanks het feit dat ik wel in dezelfde leeftijdscategorie zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |