abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188744185
Welkom in het dreumestopic! *O* .

pi_188744218
Dan open ik ter afscheid maar even het nieuwe topic. :+

Ik sloot het vorige deel met:

Loj welkom! Fijn dat je me af komt lossen.

@minilot die peutertrekjes zijn o.a. Bij me wegrennen als ik net beide handen vol heb op een plek waar het niet veilig is (winkel uit, op een parkeerplaats etc; deed ze eerder niet!)
Als het echt nee is zegt ze tegenwoordig: ‘NEE, HEMELMAAL!!!’ Zo van No way, die toon erbij ook! :D
Heel bepalend in àlles, maar daar vinden we opzich prima onze weg in. Met veel
dingen laat ik haar gewoon kiezen uit mijn voorselectie. Maar het gaat dan ook om dingen als dat ik op het gras moet blijven staan tot ze binnen is en dan mag ik ook pas naar binnen; met de trap oplopen mag ik niet meer achter haar lopen en moet beneden wachten tot ze boven is, dan mag ik pas. En dan ondertussen bezig zijn met mij in de gaten houden i.p.v. concentreren op het traplopen. :X
Ze heeft dit weekend ook geen middagdut gedaan. Gisteren weigerde ze te slapen voor het feestje en is ze dus van 8:30 tot 22:30 wakker geweest. Optimaal genieten van haar verjaardag. :') Van 22:30 tot 9:30 geslapen; vandaag bewust geen middagslaap laten doen omdat ze dan vanavond weer te laat erin zou liggen. Morgen begint het normale leven weer en dus ook het vroege opstaan. Missie lijkt gelukt want ze slaapt net.

Ze heeft gisteren ook echt genoten van haar verjaardag. Heerlijk om te zien. Ze vond alles leuk en kaarsjes uitblazen heel tof.
Morgen mag ze trakteren op de opvang, zal ze vast ook heel leuk vinden.
En nu ga ik hier echt afscheid nemen en me melden in het peutertopic :W
pi_188744641
Nog gefeliciteerd Nolita, tot over een paar maanden. :W
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188747243
Hahaha Jentin, Juul klimt de trap ook op dus de tussendeur gaat hier trouw altijd dicht.

Verder niet bijgelezen, Juul heeft duidelijk last van de BMR, hangerig, weinig slapen, veel huilen en sinds vanavond koorts.
pi_188749768
Gefeliciteerd, Nolita! :*
Protège moi de mes désirs.
pi_188749798


Dit geitje kreeg het lekkerste voer ooit. ;)
Protège moi de mes désirs.
pi_188750818
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 07:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]

Dit geitje kreeg het lekkerste voer ooit. ;)
:D O+ Tof ook hoe U. het helemaal niet eng vindt!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188750829
@NicolasJoy Vanmorgen: kaas, kikkererwtenwafel, doperwt, groene pruim, gedroogde abrikoos :)

Let me see you stripped down to the bone
pi_188750889
Extra dagje met mijn kleine wup thuis. Juul heeft een enorm onrustige nacht achter de rug. Veel huilen en dus koorts. Zelfs een zetpil hielp niet echt. Vanochtend wakker met 38,2 dus een dagje thuis, ze heeft ook echt van die koortsoogjes, van die druilerige oogjes. Arm wupje.

Gefeliciteerd Nolita!
Ooooh ik krijg er honger van Mini! Door de chaos vanochtend met B die weer naar school moest en ook overblijft, Juul met koorts, mijn vrouw die dus ook weer voor de klas staat en de helft was vergeten klaar te leggen heb ik half ontbeten.

Ze eet trouwens wel als een bouwvakker dus het is duidelijk van de prik.
pi_188751387
Balen exode. Beterschap voor Juul :*

Nolita nog gefeliciteerd! En Loj welkom!

Lekker ontbijtje weer mini :) Jip had er vanochtend geen zin in, wilde zijn boterham en fruit allebei niet. Dus dan maar zonder ontbijt naar de opvang. Hij is met vlagen uit zijn hum en dan opeens weer heel gezellig. Benieuwd hoe deze week verloopt, hopelijk toch niet teveel last van die vaccinatie.
pi_188753148
Nou Günther de meest gebruikelijke kleuren* wel onder de knie heeft probeert -ie te tellen. Hij blijft alleen telkens steken op één. :') Als we buiten zijn wijst -ie om de haverklap naar dingen waar er maar eentje van is en hoor ik de hele tijd "Eén." "Eén." "Eén."
Niet erg gevarieerd, maar in principe wel correct :+

*Wel qua herkenning, uitspraak nog wel ff oefenen.. :7
Blauw: Bilauw!
Bruin: Bluin!
Paars: Paaijs!
Groen: Kgggoe!
Oranje: Oewajje!
Rood: Roe!
Roze: Hajtjes! ('hartjes' :'))
Let me see you stripped down to the bone
pi_188754312
Gefeliciteerd Nolita!

U met het geitje O+ zo lief ook met papa!!

Wat knap Mini! Wanneer ben je dat met hem gaan oefenen? Wij zijn nu al een tijdje aangekomen bij het aanwijzen van neus, ogen, tandjes, oortjes, etc. O+

Wij zijn net terug van een midweekje België. Kind heeft elke dag in het zwembad gelegen en met water gespeeld. Een echt waterratje. Ook de hele dag naar het lachen en zwaaien naar iedereen, superlief, maar levert soms ook net iets te veel verplichte oppervlakkige gesprekken met wildvreemden op :') :D
pi_188754699
Kaptein zn nieuwe woord is "sjammesoffesief" omdat we altijd zeggen dat hij t charmeoffensief inzet wanneer hij iets niet mag _O-

Als hij nu iets stouts doet, en hij doet daarna heel aandoenlijk schattig, dan zeg ik, "doe je nu...?" en dan zegt ie sjammesoffesief :+ _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188754724
Vavavond snel traktaties maken voor op het kdv :o morgen hebben we een peuter O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188754751
Wat een fantastisch woord, LDG! :D

@VitaBella, eigenlijk niet zozeer bewust geoefend. We hebben wat prentenboeken over kleuren en door het voorlezen daarvan had -ie de eerste paar kleuren (blauw, paars, groen) zelf opgepikt en sindsdien kwam het vanzelf wat meer ter sprake bij blokjes en ander speelgoed, bloemen in de tuin, auto's langs de stoep en kleren van mensen enzo :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188759391
Gefeliciteerd @Nolita. Hopelijk zegt ze nu nog niet het middagslaapje gedag!

@minilot, wat een lekker ontbijt. Gezond zeg!

@excode, vervelend dat ze zo ziekig is. hopelijk knapt ze snel op!

Praten komt hier nog niet echt op gang. Wel heeft ze vandaag ontdekt hoe ze op de bank kan klimmen.
We denken erover om de box weg te doen, ze zit er nauwelijks in en wordt er alleen maar boos van.
pi_188759451
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 20:07 schreef MissEnergy het volgende:

We denken erover om de box weg te doen, ze zit er nauwelijks in en wordt er alleen maar boos van.
Wij hebben de box eruit gedaan zodra kaptein ging optrekken en staan, toen had hij echt de ruimte en uitdaging nodig, dus toen hebben we de box uit elkaar gehaald en op die plek een klein tafeltje en stoeltje neer gezet :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188759495
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Wij hebben de box eruit gedaan zodra kaptein ging optrekken en staan, toen had hij echt de ruimte en uitdaging nodig, dus toen hebben we de box uit elkaar gehaald en op die plek een klein tafeltje en stoeltje neer gezet :Y
Ze heeft een bankje waarin ze speelgoed kan opruimen, verder een fiets en een babywalker... De kallax-kast met bakken (zit haar speelgoed ook in) is ook favoriet.
pi_188760060
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:05 schreef minilot het volgende:
@:NicolasJoy Vanmorgen: kaas, kikkererwtenwafel, doperwt, groene pruim, gedroogde abrikoos :)

[ afbeelding ]
O+ O+

Ik had qua kleur toch verwacht dat je wel een lichte/witte zou ruilen met een groene, mooiere opmaak! :9 ;)
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:12 schreef exode het volgende:
Extra dagje met mijn kleine wup thuis. Juul heeft een enorm onrustige nacht achter de rug. Veel huilen en dus koorts. Zelfs een zetpil hielp niet echt. Vanochtend wakker met 38,2 dus een dagje thuis, ze heeft ook echt van die koortsoogjes, van die druilerige oogjes. Arm wupje.

Gefeliciteerd Nolita!
Ooooh ik krijg er honger van Mini! Door de chaos vanochtend met B die weer naar school moest en ook overblijft, Juul met koorts, mijn vrouw die dus ook weer voor de klas staat en de helft was vergeten klaar te leggen heb ik half ontbeten.

Ze eet trouwens wel als een bouwvakker dus het is duidelijk van de prik.
Vandaag de mail om de afspraak in te plannen voor de BMR.. Ik durf niet meer. :{

Beterschap voor Juul!
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 13:04 schreef minilot het volgende:
Nou Günther de meest gebruikelijke kleuren* wel onder de knie heeft probeert -ie te tellen. Hij blijft alleen telkens steken op één. :') Als we buiten zijn wijst -ie om de haverklap naar dingen waar er maar eentje van is en hoor ik de hele tijd "Eén." "Eén." "Eén."
Niet erg gevarieerd, maar in principe wel correct :+

*Wel qua herkenning, uitspraak nog wel ff oefenen.. :7
Blauw: Bilauw!
Bruin: Bluin!
Paars: Paaijs!
Groen: Kgggoe!
Oranje: Oewajje!
Rood: Roe!
Roze: Hajtjes! ('hartjes' :'))

O+ O+ O+
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Kaptein zn nieuwe woord is "sjammesoffesief" omdat we altijd zeggen dat hij t charmeoffensief inzet wanneer hij iets niet mag _O-

Als hij nu iets stouts doet, en hij doet daarna heel aandoenlijk schattig, dan zeg ik, "doe je nu...?" en dan zegt ie sjammesoffesief :+ _O-
O+ O+ O+ O+ O+
pi_188760660
Nolita, van harte gefeliciteerd met je peuter! *O*

U en het geitje, wat mooi hoe hij opkijkt als hij het gedaan heeft, zo van kijk mij eens O+

Beterschap voor Juul!

De kapitein en zijn sjammeoffensief O+

VitaBella, ik herken je gevoel over de praatjes met vreemden _O- Ik ben ook verplicht socialer geworden door mijn dochter :') Fijn dat jullie een leuke week hadden!

Wat knap van Gunther mini, dat hij er al zoveel weet op te noemen.

Hier is mijn vakantie weer voorbij, ik heb wel weer zin om te werken en terug te gaan naar ons gewone weekritme. Man heeft wel nog een weekje vrij dus ik geniet er wel nog even van dat we wat gezamenlijker voor C zorgen, en ik merk dat zij er ook enorm van geniet dat hij veel bij haar is *; Ze ontwikkelt zich ineens zo hard, kletsen, dingen snappen en af en toe vervloek ik de driftbuien, maar oh wat is ze ook vreselijk leuk en grappig *; Ik merk dat ik zoveel van haar leer ook, ze maakt me een beter en leuker mens, ik vind het moederschap zo’n verrijking van mijn leven he, zo bijzonder!

Zo wilde ze vanmiddag persé haar nieuwe winterjas aan, ze werd boos toen ik hem uit wilde trekken :') ;

Mijn dolle diva *; :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188766029
Diva O+ Wat een heerlijke winterjas trouwens!

Wat knap van Gunther van die kleuren _O_ ik vermoed dat mijn peuter kleurenblind is, rood benoemt hij nooit goed. Mijm is meer bezig met tellen, omdat hij grote broer dan nadoet.

Kaptein, dat is toch te schattig? O+

Alle kindjes met BMR-prik-verschijnselen :* hopelijk houdt het niet te lang aan.

Nolita nog gefeliciteerd *O* tot over 3 weken :o

Mijm gaat dadelijk even mee naar de huisartsenpost. Hij was vrijdag op de opvang al wat uit zijn hum, zaterdag ook, zondag en maandag logeerde hij bij opa en oma en daar leek hij steeds meer last te krijgen. Hij zegt nu zelf: pijn handje, pijn voeten, pijn mondje. Overal bultjes daar, dus ik vermoed hand, voet en mondziekte.
Ben nu dus de hele dag bezig om overal kusjes op te geven, want Mijm vindt zichzelf bijzonder zielig :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 08:38:58 #22
382129 crew  Donna
pi_188766035
U en de geit! O+
pi_188766167
Jajajajarig O+

Drie hoera'tjes voor mn grote kleine kaptein *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188766256
Gefeliciteerd, LDG! Wat lijkt hij al groot zeg. Zelfs als jonge dreumes, trouwens.

Beterschap voor mijn, Lesage!
pi_188766341
Gefeliciteerd! En wat is hij groot ja! Als ik kijk naar zijn 15maanden foto en hem vergelijk met Jip, lijkt de kapitein al een jaar ouder dan hem :D
pi_188766673
Gefeliciteerd LDG! Wat een prachtig jongetje O+

En ik zag nog mooie foto’s van U. en van C. O+ Wat worden ze allebei al groot!
pi_188766831
Gefeliciteerd LDG! Mooi overzicht O+.

LeSage, oh dat is naar. Beterschap! Hopelijk is het snel over het hoogtepunt heen, toen hadden wij ons vrolijke mannetje weer terug.
pi_188767013
LDG, van harte gefeliciteerd met je peuter!! *O* O+

Oh en beterschap voor Mijm; wat sneu zeg -O- Geef hem dan maar veel kusjes ;)

[ Bericht 36% gewijzigd door rena op 03-09-2019 11:19:56 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188767538
Beterschap daar LeSage! :*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 12:16:26 #30
74056 crew  ToT
pi_188768861
Ik kom hier ook alvast ff koekeloeren! :P Over 10 daagjes mag ik hier officieel komen posten! *O*
pi_188769756
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:56 schreef rena het volgende:
LDG, van harte gefeliciteerd met je peuter!! *O* O+

Oh en beterschap voor Mijm; wat sneu zeg -O- Geef hem dan maar veel kusjes ;)
Is dat wat ze draagt een jas of echt zo’n heerlijk dik borgvest? Ik twijfel wat ik voor Mars zal kopen want we hebben ook nog e.e.a. liggen van grote broer.
Wel een topaankoop als ze ‘m niet meer uit wil O+.
pi_188769770
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:16 schreef ToT het volgende:
Ik kom hier ook alvast ff koekeloeren! :P Over 10 daagjes mag ik hier officieel komen posten! *O*
Ah wat leuk, die knapzak van jullie bij de dreumesen. :)
pi_188769855
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:21 schreef Malteser het volgende:

[..]

Is dat wat ze draagt een jas of echt zo’n heerlijk dik borgvest? Ik twijfel wat ik voor Mars zal kopen want we hebben ook nog e.e.a. liggen van grote broer.
Wel een topaankoop als ze ‘m niet meer uit wil O+.
Het valt wel onder de borgvesten geloof ik, maar hij is dik zat om als jas te dragen straks. En heerlijk zacht! Deze is van Z8, hij was ook lang de prijs niet van een Z8 winterjas :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188770018
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:28 schreef rena het volgende:

[..]

Het valt wel onder de borgvesten geloof ik, maar hij is dik zat om als jas te dragen straks. En heerlijk zacht! Deze is van Z8, hij was ook lang de prijs niet van een Z8 winterjas :')
Enige nadeel is natuurlijk de regen. Maar weet niet in hoeverre je wel eens door de regen loopt/fietst met baby dreumes. Hij is wel super zacht en aaibaar!

@LDG gefeliciteerd. Wat is hij groot en wat kijkt hij ook als kleine dreumes al ontzettend wijs...
pi_188770048
Hand- voet- en mondziekte dus... hij is zo sneu, kan bijna niet eten en ik moet de hele tijd kusjes geven, liefst in zijn mond :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_188770156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:40 schreef Songeur het volgende:

[..]

Enige nadeel is natuurlijk de regen. Maar weet niet in hoeverre je wel eens door de regen loopt/fietst met baby dreumes. Hij is wel super zacht en aaibaar!
Ik fiets bijna nooit :@ en wandelen doe ik wel veel maar dan zit ze nu nog bijna altijd in de wagen, denk dat ik voor de regenachtige dagen misschien nog wel een regenjasje scoor bij de Hema. Deze was te mooi om te laten hangen O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188770168
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:42 schreef LeSage het volgende:
Hand- voet- en mondziekte dus... hij is zo sneu, kan bijna niet eten en ik moet de hele tijd kusjes geven, liefst in zijn mond :')
Oh wat sneu, hopelijk komt hij er snel vanaf. Beterschap Mijm!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188770647
Heuj DFD! *O*

pi_188771483
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:48 schreef rena het volgende:

[..]

Ik fiets bijna nooit :@ en wandelen doe ik wel veel maar dan zit ze nu nog bijna altijd in de wagen, denk dat ik voor de regenachtige dagen misschien nog wel een regenjasje scoor bij de Hema. Deze was te mooi om te laten hangen O+
Haha dat valt mee dan! Ik fiets bijna elke dag van en naar school. Dus dat is voor mij iets om op te letten. Zie ook veel reversible jassen. Maar daar ben ik nog niet zo van overtuigd. Conclusie: 2 jassen!
pi_188771569
Wat een schatje NJ O+

DFD:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 03-09-2019 15:42:43 ]
pi_188772073
Bedankt voor de felicitaties O+

En t klopt, el capitan heeft een ouwe kop _O- helemaal op foto's, dan zie je niet dat hij daarna ineens pindakaas in zn haar smeert of kwijlt als een sint bernard :D irl compenseert dat een beetje haha.

Tot snel bij de peutertjes :* :W
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 16:13:16 #42
74056 crew  ToT
pi_188772253
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:22 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ah wat leuk, die knapzak van jullie bij de dreumesen. :)
O+
pi_188772563
Gefeliciteerd LDG! Hij heeft zo’n eigen koppie, super lief. :*

Pff, ik heb nog steeds koffie nodig. Gisteravond kregen we bericht dat hier een puppy doodgeschopt zou zijn. Heb er de hele nacht van wakker gelegen. Bleek het verzonnen te zijn. |:( Mafkezen.

Morgen nog een dagje werken en dan vrijdag eindelijk op vakantie. Zo aan toe!

[ Bericht 2% gewijzigd door arvensis op 03-09-2019 17:32:04 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_188773275
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:36 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat een schatje NJ O+

DFD:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenenkrommend, haha! :D Leuke foto's! O+
pi_188773288
Vind haar op de eerste foto een veel langer hoofd te lijken te hebben dan normaal. :9
Maar ben stiekem ook alweer wat meer gewend geraakt aan de palmboom die ze normaal heeft dat dit wennen is. :P

pi_188775810
Net ons wupje met 39 graden op bed gelegd, ze was vandaag blijkbaar ook echt uit haar hum. Ik vermoed dat er een nare verkoudheid bij is gekomen, ze heeft zo'n typische mondgeur die bij verkoudheid hoort. Ik begreep ook dat de BMR prik een verlaagde weerstand geeft en er heerst van alles bij het KDV.
Morgen gaat het de hele dag regenen en als ze zo huilerig is, vind ik het juist zo fijn om te gaan lopen met haar, dus duimen dat ze morgen beter is. B krijgt een vriendje te spelen dus ze heeft in ieder geval afleiding (of ze staat de hele middag de bonzen op de deur van de speelkamer dat kan ook).

Gisteren was ze nog wel aardig vrolijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag weer fijne foto's voorbijkomen hier!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 20:10:52 #47
74056 crew  ToT
pi_188775993
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 17:22 schreef NicolasJoy het volgende:
Vind haar op de eerste foto een veel langer hoofd te lijken te hebben dan normaal. :9
Maar ben stiekem ook alweer wat meer gewend geraakt aan de palmboom die ze normaal heeft dat dit wennen is. :P

[ afbeelding ]
Wide-angle effect he. :) Die beentjes zullen vast ook niet helemaal kloppen zo. :P
pi_188776240
De boks gisteravond maar gelijk opgeruimd. Ik vrees voor de BMR-prik, gelukkig pas ruim na onze vakantie gepland.

@rena, hopelijk trekt ze in de winter ook even graag haar jas aan! Die zonnebril er ook bij, mini-gangstah!
Fantastische loopwagen ook, wij hebben de oranje variant.

@LeSage, beterschap aan Mijm.

@littledrummergirl, gefelicteerd, grote jongen zeg!

@ToT, bijna weer samen in topic!

@LaBelleFleur27, lekker lezen. Hier loopt Madame de hele dag met boekjes in de hand, het liefst samen lezen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 20:48:56 #49
74056 crew  ToT
pi_188776637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:26 schreef MissEnergy het volgende:
De boks gisteravond maar gelijk opgeruimd. Ik vrees voor de BMR-prik, gelukkig pas ruim na onze vakantie gepland.

@:rena, hopelijk trekt ze in de winter ook even graag haar jas aan! Die zonnebril er ook bij, mini-gangstah!
Fantastische loopwagen ook, wij hebben de oranje variant.

@:LeSage, beterschap aan Mijm.

@:littledrummergirl, gefelicteerd, grote jongen zeg!

@:ToT, bijna weer samen in topic!

@:LaBelleFleur27, lekker lezen. Hier loopt Madame de hele dag met boekjes in de hand, het liefst samen lezen.
*O* Woei!
pi_188777373
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:26 schreef MissEnergy het volgende:
De boks gisteravond maar gelijk opgeruimd. Ik vrees voor de BMR-prik, gelukkig pas ruim na onze vakantie gepland.

@:rena, hopelijk trekt ze in de winter ook even graag haar jas aan! Die zonnebril er ook bij, mini-gangstah!
Fantastische loopwagen ook, wij hebben de oranje variant.
Geeft lekker de ruimte als de box eruit is.
Gaat jullie vakantie niet naar een land waar de mazelen heersen?
  dinsdag 3 september 2019 @ 23:48:35 #51
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188780016
Iemand die hier al een dekbedje in het ledikant heeft?

Wij zijn opeens van de slaapzak af en ik durf wel over naar een dekbedje, maar ik twijfel echt over de maat. Je hebt 100x135 en dat is volgens mij echt voor een ledikant, maar je hebt ook 120x150 waar veel meer keus in is qua beddengoed, scheelt dit echt zoveel in de maat? wij hebben een bedhuis ledikant waar met de tijd de zijkant uit moet en hij (hoop ik) nog wel 3 jaar mee zal doen. Dus wat is hendig?
pi_188781012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 21:32 schreef Malteser het volgende:

[..]

Geeft lekker de ruimte als de box eruit is.
Gaat jullie vakantie niet naar een land waar de mazelen heersen?
De woonkamer lijkt gelijk groter ja! We willen richting de zon en vliegen, zijn alleen beetje laat met boeken... Vooral rare vluchttijden over, dit weekend eens wat vastleggen. Ik geloof dat het in Frankrijk heerste? Nu ben ik niet zo snel angstig, mijd je een omgeving, kom je straks alsnog iemand tegen die het virus meedraagt...
pi_188781126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Iemand die hier al een dekbedje in het ledikant heeft?

Wij zijn opeens van de slaapzak af en ik durf wel over naar een dekbedje, maar ik twijfel echt over de maat. Je hebt 100x135 en dat is volgens mij echt voor een ledikant, maar je hebt ook 120x150 waar veel meer keus in is qua beddengoed, scheelt dit echt zoveel in de maat? wij hebben een bedhuis ledikant waar met de tijd de zijkant uit moet en hij (hoop ik) nog wel 3 jaar mee zal doen. Dus wat is hendig?
Yup, hierzo! Vanaf afgelopen lente al. Meteen voor 120x150 gegaan, gewoon ruimer instoppen :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188781139
Dreumeszwemles begint vandaag weer, na zomervakantiestop! Moet Günther zodadelijk ineens uiterlijk tien voor half negen uit bed, dat zal wel even schrikken wezen :+ Heel benieuwd hoe het straks gegaan zal blijken te zijn (dude zwemt met papa) - we hebben gedurende de zomer véél zelf met 'm gezwommen en stukjes onder water en drijven op de rug met oren in het water is de afgelopen weken steeds beter gegaan.
(Ons dorp ligt ingeklemd tussen drie rivieren, OV vanuit hier gaat via een groot deel per waterbus, zo'n beetje om de twee straten is hier een sloot of vijver en op vier minuten wandelen is een grote recreatieplas - ik heb niet de illusie dat Günther bovengemiddeld snel zal leren zwemmen door onze inspanningen, maar ik wil tóch het gevoel hebben dat we er wel wat aan doen :'))
Let me see you stripped down to the bone
pi_188781548
Succes straks mini (of Günther :P), verstandig, ik zou het dan ook doen :)

Wij hebben straks de eerste les dreumesdans, zeer benieuwd :D
pi_188781574
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:40 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wij hebben straks de eerste les dreumesdans, zeer benieuwd :D
Ha tof! Wordt hier in de buurt helaas niet gegeven.. }:|
Laat weten hoe het was! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_188781905
Oh wat leuk dreumesdans! Ik zag daar laatst ook een flyer van liggen. Maar wij doen ook ouderkindgym al. Zo leuk, is in principe vanaf 2 jaar. Maar amélie moest al verplicht mee met grote broer toen ze 3 weken oud was. Nu hij naar de basisschool is mocht zij met 1.5 gewoon beginnen :Y

Leuk toch dat zwemmen @minilot! Ik denk zeker wel dat veel zwemmen/watervrij zijn zal schelen met het later leren zwemmen. Kindjes die bang zijn of niet met hun hoofd onder water durven moeten natuurlijk dat nog erbij leren dan..

Wij geen dekbedje nog, maar ik zou voor de grotere gaan SC! Gewoon instoppen.

Ik krijg net een afstandsbediening in mijn hand gedrukt met de mededeling ‘papatol kijken!’ Toen ik vroeg of ze Paw Patrol wilde kijken liep ze heftig ja schuddend en roepend naar de tv. Cute O+
pi_188782672
Ooooh ik kan niet wachten op dreumesdans, dreumesgym en dreumeszwemmen.

B is een enorme waterrat, altijd al geweest maar die gaat nu niet bovengemiddeld snel in de zwemles Mini. MAAR ik ben er wel van overtuigd dat hij zich beter redt in het water dan menig ander kind.

Juul heeft geen koorts meer maar enorme snotogen, snotneus etc. En ik moet om 12 uur in de zeikende regen naar school, lopend want mijn vrouw heeft per ongeluk de fietssleutel mee. En dan moet ik dus ook nog 2 kleuters meenemen naar huis. Voor Juul maakt het geen drol uit, die ligt prinsesheerlijk onder de regenkap van de wagen.
pi_188791107
Onze dreumes heeft op de opvang geslapen ... 's ochtends een uurtje. 's middags van 14:30-17:00. Nu thuis al van 18:00-20:00 ... Gaan we vannacht #teamnosleep in of wat is er aan de hand?! Ze slaapt nooit om deze tijd. :o
pi_188792195
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:11 schreef NicolasJoy het volgende:
Onze dreumes heeft op de opvang geslapen ... 's ochtends een uurtje. 's middags van 14:30-17:00. Nu thuis al van 18:00-20:00 ... Gaan we vannacht #teamnosleep in of wat is er aan de hand?! Ze slaapt nooit om deze tijd. :o
Virusje op komst? Dat was bij ons vaak het eerste teken :X

Beterschap voor Juul!

Mijm was vandaag alleen bij oma, helemaal nergens meer last van, vreemd genoeg. Maar wel heel erg lekker gespeeld en genoten van alle aandacht O+

Songeur, hier is het ‘tijd voor actie’ (helden van de stad), K3 liedjes, ‘bumambumam’ en ‘bandman Sam!’
Dan kan ie ook echt voor de tv staan springen :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_188805445
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 21:13 schreef LeSage het volgende:

[..]

Virusje op komst? Dat was bij ons vaak het eerste teken :X

Beterschap voor Juul!

Mijm was vandaag alleen bij oma, helemaal nergens meer last van, vreemd genoeg. Maar wel heel erg lekker gespeeld en genoten van alle aandacht O+

Songeur, hier is het ‘tijd voor actie’ (helden van de stad), K3 liedjes, ‘bumambumam’ en ‘bandman Sam!’
Dan kan ie ook echt voor de tv staan springen :D
Jaa, misschien wel.. Vanmorgen verhoging, 38,1 en haar basistemperatuur ligt iets lager.. Overdag nu maar 20+40 minuten geslapen, verdeeld over de hele dag, dus ben heel benieuwd naar aankomende nacht. Gisteren heeft ze slaap gebunkerd..

Ze kwam wel weer aangewaggeld bij thuiskomst met goede zin, dus ik klaag (nog) niet! *O*

Verder zie ik haar deze dagen niet zoveel, eerste 50 werkuren zitten er op voor deze week, nog circa 24-30 te gaan. :Z
pi_188805729
Ahw NJ, wat werk jij veel zeg :o

Jip is een beetje uit zijn doen wel, door die BMR vaccinatie. Echt heel ziek is hij niet, maar wel licht verhoogd en beetje hangerig.

Gisteren uit eten geweest met mijn vriend :9 voor wie het leuk vindt om te lezen: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28

Was fantastisch! Ik hoop dat we Jip ooit ook mee kunnen laten genieten van dit soort avonden. Ik zou het echt tof vinden als hij al jong zo iets zou kunnen waarderen :P maar goed dat zal wel niet :D
pi_188805974
Oh oh... hand-, mond- en voetziekte.. en morgen vliegen.. moet ik nog ergens rekening mee houden?
Protège moi de mes désirs.
pi_188805991
Dit is het gevolg van dat veel mensen tegenwoordig buiten het seizoen op vakantie willen.. :9 Onze oproepkrachten gaan weer naar school/stage, dus verminderd beschikbaar en het vaste personeel zijn er een aantal van op vakantie.. Uren die opgevangen moeten worden proberen we te verdelen onder het personeel, maar stoppen bij 40-45 uur bij hen. Zelf de rest opvangen.. 's ochtends voor 6u de deur uit, 's avonds tussen 19 en 21 weer klaar. Maar goed, dit is twee weken buffelen en dan is het weer anders, dan houd ik het bij 50-55 uur per week. :+

Die BMR is wel echt een bitch begrijp ik dus... :{ Op de opvang vroegen ze ook al of we wel opvangdagen inplanden na de BMR prik of dat we die dagen een ander moment wilden inzetten. Ik hoopte nog dat het meestal wel meeviel.. Maar meestal dus juist niet. -O-

Je eten ziet er ge-wel-dig uit. De prijs valt me eigenlijk nog wel mee als ik het zo zie.
Wij zijn al veel te lang niet meer weggeweest. Voor onze verjaardagen ook bijna alleen maar bonnen gekregen voor eten e.d. :')
  donderdag 5 september 2019 @ 20:29:09 #65
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188806054
Hier helemaal geen last gehad van de bmr, geeft hoop misschien :P
Ik had ook het ergste verwacht.
pi_188806098
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh oh... hand-, mond- en voetziekte.. en morgen vliegen.. moet ik nog ergens rekening mee houden?
Ik weet alleen dat je met sommige besmettelijke dingen niet mag vliegen :X hopelijk is deze geen probleem

Wat is lees is dat het niet meer besmettelijk is zodra je het ziet. Dan zou ik voor de zekerheid even langs de huisarts gaan en die laten opschrijven wat er is (als het kan ook in het engels) en dat het niet besmettelijk is. Waarschijnlijk niet nodig, maar beter dan halverwege stranden omdat een maatschappij je weigert :X

[ Bericht 23% gewijzigd door littledrummergirl op 05-09-2019 20:38:22 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188806136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:29 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier helemaal geen last gehad van de bmr, geeft hoop misschien :P
Ik had ook het ergste verwacht.
Ik staar mij hierbij dan nu eerst blind op jou! O+

Houden hier altijd rekening met een plakbaby of ja, plakdreumes dan nu. Ze is normaal vrij gevoelig, maar doen haar juist graag naar de opvang dan, want die afleiding zorgt dat ze de dag super doorkomt (zoals we 't horen van de leidsters).
pi_188806202
Die van ons hebben ook nauwelijks iets gemerkt van BMR hoor, behalve idd beetje hangeriger / slaperiger. Maar goed, nummer drie doet alles met net wat meer emotionele overgave dus ik bereid me bij deze maar alvast voor :')
pi_188806281
Jip is ook niet ziekziek hoor! En dat had ik in eerste instantie wel verwacht :P maar wel dus licht verhoogd en meer hangerig dan normaal. Maar goed te doen wel.
pi_188806408
Hiervoor ben ik dus op Fok! Hoera voor positieve inbreng!
pi_188806413
Hier ook geen last gehad van de BMR geloof ik! :)

Wat sneu Duman! Goeie tip wel van LDG!

Dat ziet er heerlijk uit Aure! :9~ Ik wil ook nog wel een keer zoiets doen :Y)

Wat werk jij veel NJ en lange dagen :o Ik werk op donderdag van 08:00-18:30, dan is de energie er wel uitgezogen :')

Mijn vriend slaapt voor z’n werk in een hotel vannacht, Casper slaapt, zo’n avond alleen is af en toe toch ook wel lekker *)
pi_188831434
Doen jullie je kind een helmpje op voor het fietsen?
pi_188831535
Hoe is het vliegen gegaan Duman? Nog last van hand-, mond- en voetziekte?

NJ hoe gaat het nou met Spookje? Na jullie wat onrustige babytijd gun ik jullie altijd goede nachten. :)

Hoe was dreumesdans Fleur?
Wij zijn ook weer begonnen na de vakantie, Banaan vindt het nog steeds prachtig. Hij staat soms verbaasd wijzend stil en zegt dan "meis". O+
Hij is wel veel verder bij me vandaan dan ik had gedacht. Hij is druk met rondjes rennen en zoekt me niet zo vaak op.

Vorige week commandeerde hij zodra het liedje afgelopen was "aanzette" en vandaag was het na elk liedje "klaaaaa" met gebaar erbij. Hij kijkt dan wel gek dat andere mensen dat gebaar niet terug maken.

Ik ben weer even gestaakt met pogingen om Banaan zindelijk te maken. Hij plast bijna elk half uur en dan gaan we wel heel snel door zijn onderbroekjes en broekjes heen. Ik denk dat zijn blaasspieren nog niet zo sterk zijn dat hij het echt kan ophouden. Over een tijdje maar weer proberen.

Ik vind zijn geklets nog steeds zo gezellig. O+ Meestal dan, de hele dag het commando "tillen" komt me wel de neus uit. Chocolade, pudding, maajnaise, boter, kwak, stroop en poesuiker zijn favorieten om te eten. Chippen, droppen en spekken worden allemaal als werkwoord gebruikt. Als hij klaar is met eten vraagt hij zelf om fruit zoals duiven of menoen. Hij zegt ook dingen als ondernemer, zeevaarder, wolken(fa)b(r)iek, hij hoeft het maar een paar keer te horen en zegt het zo na.

Hij heeft trouwens zijn eerste kuurtje tegen wormpjes gekregen. Hij klaagde over jeuk en greep heel af en toe naar zijn kont. Dat begon niet zolang nadat hij een hap zand nam uit speeltuinzand. Ik heb geen beestjes in zijn luier gezien maar vind het toch fijn dat hij nou sowieso wormvrij is.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188832101
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:59 schreef Cryptocoryne het volgende:
Doen jullie je kind een helmpje op voor het fietsen?
Nee, niet voor het fietsen. Wel tijdens.
pi_188832376
Oh ja de dreumesdans! Was leuk! O+ Hij begon ietwat verlegen maar rende even later de hele ruimte door, een half uur is wel echt lang genoeg voor ons allebei :')

Vervelend van de wormpjes! En wat praat hij goed :D
pi_188833446
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:53 schreef Malteser het volgende:

[..]

Nee, niet voor het fietsen. Wel tijdens.
Dat lijkt me nog best lastig, zo'n helmpje op krijgen terwijl je fietst.
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:26:49 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_188834310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:39 schreef Savvy het volgende:

[..]

Dat lijkt me nog best lastig, zo'n helmpje op krijgen terwijl je fietst.
Ja, mij ook :o
disclaimer
pi_188838016
Ik bedoelde het volgende:
Ik pak mijn fiets en vang mijn dreumes. Snoer dreumes in zijn stoeltje zodat hij niet meer kan ontsnappen, plemp dan zijn helm op zijn hoofd, klik ‘m dicht en fietsen maar.
Helm vooraf op doen is een helse klus want dreumes wil geen helm en rent weg. Vastzittend in zijn stoeltje lukt het prima want dan kan hij geen kant op.
pi_188838064
Vraagje, Mars loopt nu al een tijdje. Goed, stabiel, niet meer zijwaarts waggelend. Hij probeert al te rennen.
Wanneer zijn die schoenen met zo’n babyproof zool niet meer nodig? Wanneer mag je over op gewone leren schoenen?

Vandaag regende het en wilde mijn grote met laarzen naar buiten om plassen te stampen. En toen twijfelde ik dus of Mars ook al laarzen ‘mag’ of dat ik dan zijn voetjes verknal. Let wel, alleen als het regent dragen ze hier laarzen. Verder binnen blootvoets en buiten op schoenen.
  zaterdag 7 september 2019 @ 21:39:33 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_188838612
Tenzij je m 20 uur per dag op die laarsjes laat lopen verknal je daar echt niks mee hoor! Niet zo onzeker, dat is niet nodig, ik denk dat je het zelf prima weet allemaal ;) :*
disclaimer
pi_188838727
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Tenzij je m 20 uur per dag op die laarsjes laat lopen verknal je daar echt niks mee hoor! Niet zo onzeker, dat is niet nodig, ik denk dat je het zelf prima weet allemaal ;) :*
Nou, met schoenen ben ik echt een onzekere muts. Ik heb zelf super slechte voeten door verkeerde en te kleine schoenen dus ik vind dat echt lastig.
pi_188838992
Als hij goed loopt zou ik ervoor gaan, Malteser. Mijn kleine was vandaag ook op regenlaarsjes onderweg:
pi_188839075
ik vind schoenen ook maar lastig. Vooral omdat L niet bepaald kleine voeten heeft en er nog maar een paar (dure) merken over blijven met flexibele zolen. Die verkopen de winkels in de buurt natuurlijk weer niet of hebben ze niet in zijn maat(meestal maar tot maat 23). Nog geen 2maand geleden was dat al een zoektocht en die zoektocht is nu opnieuw begonnen want hij is alweer uit zijn schoenen gegroeid.

[ Bericht 7% gewijzigd door Elleska op 08-09-2019 12:41:49 ]
  zaterdag 7 september 2019 @ 22:41:10 #84
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188839606
Elleska, heb je tweedehands schoentjes overwogen? Dat scheelt echt veel.

Jagär die foto is zo duidelijk België :D .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188839682
Oh ja schoentjes. Bedankt voor de herinnering, Banaan groeit bijna uit zijn schoenen, heb gelijk nieuwe besteld, maat 24(!). Ik kies nog altijd voor Shoesme lage sneakers met klittenband omdat hij het fijn lijkt te vinden. Maar ik vind het ook wel prijzig, volgens mij begonnen we in december met maat 18. :X
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 7 september 2019 @ 23:15:56 #86
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188840298
Ik heb 3 weken geleden schoentjes van shoesme in de uitverkoop gekocht in een klein winkeltje hier (25 euro :D <3 ). Deze https://www.bol.com/nl/f/(...)/9200000105921130/21 Hij loopt al een tijdje goed en stabiel, maar door de warmte vond ik het zelf nog niet nodig. Hij draagt ze nu ook niet elke dag, dan doe ik gewoon bobux slofjes (deze https://www.bol.com/nl/p/(...)26/9200000072294901/ ) aan en loopt hij daar ook buiten op.

Meneer blijft nu al tijden (echt een halfjaar, sinds maart ofzo) in maat 19. Mijn dochter zat ook altijd een jaar in dezelfde maat, ben benieuwd hoe dit verder zal ontwikkelen.
pi_188842072
Mijn 16 maander draagt maat 23....

Lemijn, door die Belgische auto?
pi_188842104
Mars heeft deze in maat 22:
https://www.shoesme.nl/shoesme-blauwe-eerste-stapschoen-bp7w034-a

Ik weet wel dat die Shoesme met zo’n babyproof zool klein vallen. Twix had ze destijds in maat 19 en zijn volgende ‘gewone’ Shoesme schoenen waren ook weer maat 19 maar die vielen dus groter.
pi_188842459
Ik haak hier even aan want heb dezelfde vraag. Heb voor N de eerste schoenen gekocht met 15 maanden toen ze meer liep dan kroop, shoesme babyproof maat 19. Ongeveer 4 maanden later ging ze over op shoesme babyproof zool maat 20. Deze beginnen inmiddels wat krap te worden, maar als ik in de winkels maat 20 pas vind ik ze nogal ruim (maar inmiddels wel oke denk ik). Fijn om dit dus van jou te lezen Malteser.
N loopt en rent inmiddels supergoed waardoor ik denk dat we beter geen babyproof zool (shoesme) meer moeten pakken, maar wat dan wel in zo’n klein maatje en waar!?
  zondag 8 september 2019 @ 08:44:13 #90
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188842525
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 06:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn 16 maander draagt maat 23....

Lemijn, door die Belgische auto?
Nee door alles O+ . De stoep, de gevels. De lelijkheid. Die nummerplaat zag ik pas later. Ik ben vanwege de liefde vaak in Antwerpen geweest onder andere, dus ik word er toch warm van.
Sorry zwaar irrelevant hier.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188843150
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Hoe is het vliegen gegaan Duman? Nog last van hand-, mond- en voetziekte?

NJ hoe gaat het nou met Spookje? Na jullie wat onrustige babytijd gun ik jullie altijd goede nachten. :)

Hoe was dreumesdans Fleur?
Wij zijn ook weer begonnen na de vakantie, Banaan vindt het nog steeds prachtig. Hij staat soms verbaasd wijzend stil en zegt dan "meis". O+
Hij is wel veel verder bij me vandaan dan ik had gedacht. Hij is druk met rondjes rennen en zoekt me niet zo vaak op.

Vorige week commandeerde hij zodra het liedje afgelopen was "aanzette" en vandaag was het na elk liedje "klaaaaa" met gebaar erbij. Hij kijkt dan wel gek dat andere mensen dat gebaar niet terug maken.

Ik ben weer even gestaakt met pogingen om Banaan zindelijk te maken. Hij plast bijna elk half uur en dan gaan we wel heel snel door zijn onderbroekjes en broekjes heen. Ik denk dat zijn blaasspieren nog niet zo sterk zijn dat hij het echt kan ophouden. Over een tijdje maar weer proberen.

Ik vind zijn geklets nog steeds zo gezellig. O+ Meestal dan, de hele dag het commando "tillen" komt me wel de neus uit. Chocolade, pudding, maajnaise, boter, kwak, stroop en poesuiker zijn favorieten om te eten. Chippen, droppen en spekken worden allemaal als werkwoord gebruikt. Als hij klaar is met eten vraagt hij zelf om fruit zoals duiven of menoen. Hij zegt ook dingen als ondernemer, zeevaarder, wolken(fa)b(r)iek, hij hoeft het maar een paar keer te horen en zegt het zo na.

Hij heeft trouwens zijn eerste kuurtje tegen wormpjes gekregen. Hij klaagde over jeuk en greep heel af en toe naar zijn kont. Dat begon niet zolang nadat hij een hap zand nam uit speeltuinzand. Ik heb geen beestjes in zijn luier gezien maar vind het toch fijn dat hij nou sowieso wormvrij is.
Redelijk goed!

Sinds een 2-3 weken wordt ze wel veel 's nachts wakker (5-15 keer per nacht) waarbij een lief woordje en aai genoeg is om weer te slapen, dus denk dat het een soort verlatingsangst is ofzo, maar dat is meer voor je eigen nachtrust. :9

Ze loopt als 'n gek, totdat ze er letterlijk bij neervalt. As we speak valt ze net trouwens snoeihard tegen een hoek van de bank, dus we hebben nu weer een dikke wang + vuurrood. }:|

Dat geklets kijk ik echt naar uit! Al ben ik dan wel bang dat je de hele nacht 'mamaaaa, papaaaa' hoort, maar nu dat gebrabbel is al echt geweldig. 8-) Dan mag de tijd ineens veel sneller gaan. :+

Mmm, hopen dat de kuur de mogelijke beestjes direct uitschakelt!
  zondag 8 september 2019 @ 10:07:30 #92
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_188843247
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:00 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Redelijk goed!

Sinds een 2-3 weken wordt ze wel veel 's nachts wakker (5-15 keer per nacht) waarbij een lief woordje en aai genoeg is om weer te slapen, dus denk dat het een soort verlatingsangst is ofzo, maar dat is meer voor je eigen nachtrust. :9

Ze loopt als 'n gek, totdat ze er letterlijk bij neervalt. As we speak valt ze net trouwens snoeihard tegen een hoek van de bank, dus we hebben nu weer een dikke wang + vuurrood. }:|

Dat geklets kijk ik echt naar uit! Al ben ik dan wel bang dat je de hele nacht 'mamaaaa, papaaaa' hoort, maar nu dat gebrabbel is al echt geweldig. 8-) Dan mag de tijd ineens veel sneller gaan. :+

Mmm, hopen dat de kuur de mogelijke beestjes direct uitschakelt!
Dat hebben wij nu idd :') :+. Hij wordt de laatste tijd ook weer heel veel wakker nadat het een tijdje beter ging, maar dan valt ie bijna in slaap en dan roept ie ineens heel hard "APPEL!!", "JAAAA MAMAAAAA DOEDOEI!" of "TUU-DAA-TUU-DAA"

Hij was ook behoorlijk ziek afgelopen week en toen lag hij heel sneu te kreunen en jammeren, en zelfs daar kwam af en toe een luide "APPEL!" tussendoor _O-

Geeft wel mooi aan hoe druk ze in hun hoofd zijn op deze leeftijd :+
  zondag 8 september 2019 @ 10:09:00 #93
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_188843261
Oh en ik vergeet nu "MIE-JAAAAAAAUW", een poezengeluid is blijkbaar ook heel belangrijk om direct bij het ontwaken om 2:00 's nachts te maken :7
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 10:11:04 #94
382129 crew  Donna
pi_188843287
Haha APPEL is hier ook zo'n favoriet woord. En 's ochtends bij het wakker worden; wiieeee jooeeeee, wiieeee joeeee.
pi_188843342
Oké, ik stop met er naar uitkijken. :')

Voor nu is het nog meer 'O-o, - EEEEJ! - DA - JA - UHGH - OP'

't kind hier staat alleen wel echt alleen maar aan. Er zit geen mute of slow button (meer) op. Schreeuwen, kletsen, lopen en spelen totdat je omvalt. Knuffelen hebben we nooit gehad, maar nu zeker niet. :+ Is dat iets van deze leeftijd, of van ons kind? :9
  zondag 8 september 2019 @ 10:20:36 #96
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_188843394
Knuffelen hebben die van ons alle drie op deze leeftijd niet gedaan (dochter misschien een beetje). Hebben ze geen tijd voor :'). Is bij de oudste twee helemaal goedgekomen ;)
pi_188844200
Knuffelen is hier ook niet echt aan de orde. Hij heeft er de rust vaak niet voor. Soms even rond etenstijd.

Geluiden bij wakker worden zijn vaak papa/mama, "vast" als hij een beetje onder onze deken ligt want hij wil absolute bewegingsvrijheid. Gisteravond in bed botste hij met zijn hoofd tegen dat van mij en ik vroeg "wat doe je?". Dat werd gelijk herhaald. Nou rolde ik vannacht met mijn hoofd van mijn kussen en hoorde ik gelijk weer een "wat doe je?". :D O+

Voor hij moet slapen hoor ik nou vaak "tomaat (met hoorbaar babygebaar), rood, plukken, rijp zijn". Het houdt hem nogal bezig. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188844452
Wordt dus heel erg oppassen wat je zegt in deze fase.... ? :9
  zondag 8 september 2019 @ 11:41:24 #99
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188844564
Wij hebben wel echt een knuffelkont (en natte kusjes met open mond).
En inderdaad hele dag mamamamamamamama.
Dieren op een (zijn favoriet) krokodil na, maken allemaal nog hetzelfde piep geluid :')

Laatste nieuwetje hier is toch wel het eten, meneer wil het alleen nog maar netjes met bord & bestek.
Ik mag niets meer zo op het blad van de kinderstoel leggen. :D
pi_188845068
Hier ook een knuffelkont, voornamelijk als hij moe begint te worden.

Wij hadden Casper uit logeren wegens een feestje, volgende keer ben ik gewoon de BOB weer want zo’n zondagse kater is ook niks :')
pi_188845159
favoriete woord is hier BAAhaa = banaan
al is zijn favoriete fruit momenteel druif maar dat is nog te moeilijk.

knuffelen gebeurt hier wel. ook de knuffels en de pop worden geknuffeld. kusjes komt hij om vragen door MMMMM te roepen en dan krijg ik zijn hoofd of een knuffel tegen mijn gezicht aan geduwd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 22:41 schreef Lemijn het volgende:
Elleska, heb je tweedehands schoentjes overwogen? Dat scheelt echt veel.

Jagär die foto is zo duidelijk België :D .
Daar ben ik naar opzoek maar mensen weten vaak niet eens of ze schoenen met een flexibele zool verkopen. shoesme heeft dat wel duidelijk op de zool staan maar veel andere merken niet dus het is aan de foto's niet altijd te zien.

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 06:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn 16 maander draagt maat 23....
L en O gaan weer redelijk gelijk op. we gaan hier naar 24 of zelfs 25.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 08-09-2019 13:07:09 ]
pi_188845710
Juul draagt nu de oude Bunnies van B. Prima, als ze echt gaat loslopen, kopen we nieuwe bij de kinderschoenenwinkel in het dorp. Die Bunnies kwamen nog van zolder, ik dacht dat alles al weg was.

Op knuffelen is Juul gek net als B en beide moeders in huis. Er wordt dus een hoop geknuffeld hier.

Juul is de afgelopen 3 dagen bloedsjago geweest pffff. Niets was goed. Vandaag is totnogtoe wel vrolijk en gezellig. Maar oei het waren lange dagen.
pi_188845941
heeft iemand een goed internet artikel waar wat schoenmerken enzo genoemd worden? ik kwam wel wat tegen waar ze het bv over zoiets hebben https://www.bol.com/nl/p/(...)te/9200000089909631/ maar ik kan me bijna niet voorstellen dat die zool flexibel genoeg is.

wat doen jullie trouwens met zwemmen binnen. alleen zwemluier of een badpakje erover?
:]
pi_188846869
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef wootahH het volgende:
heeft iemand een goed internet artikel waar wat schoenmerken enzo genoemd worden? ik kwam wel wat tegen waar ze het bv over zoiets hebben https://www.bol.com/nl/p/(...)te/9200000089909631/ maar ik kan me bijna niet voorstellen dat die zool flexibel genoeg is.

wat doen jullie trouwens met zwemmen binnen. alleen zwemluier of een badpakje erover?
Zo geen artikel bij de hand maar de gangbare merken:
Shoesme, Bunnies, Clic, Develab, Hip, Jochie, Pinocchio, Red-Rag, Mockies.

Hier een wasbare zwemluier.
  zondag 8 september 2019 @ 16:21:01 #105
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188848945
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef wootahH het volgende:
heeft iemand een goed internet artikel waar wat schoenmerken enzo genoemd worden? ik kwam wel wat tegen waar ze het bv over zoiets hebben https://www.bol.com/nl/p/(...)te/9200000089909631/ maar ik kan me bijna niet voorstellen dat die zool flexibel genoeg is.

wat doen jullie trouwens met zwemmen binnen. alleen zwemluier of een badpakje erover?
Sites als omoda en kleertjes.com verkopen wel de gangbare merken. (uitgezonderd de vans, converse, adidas en andere sportmerken).

Wij doen alleen een zwemluier. Ik vind een badpakje erover wel leuk staan (maar dan lijkt het me wel weer zo koud) en een zwembroekje vind ik dan weer zo'n onnodige laag. Vooral bij het afdrogen en aankleden is èèn natte lap minder wel makkelijk :P
pi_188850836
Wij zijn vandaag naar de kinderboerderij gefietst O+ is een ritje van 30/40 minuten maar wel heel mooi fietsen. Nu willen we ook langs de Rotte wonen :')

De kinderboerderij was een dikke hit bij Jip! Er waren zoveel geitjes dat hij op een gegeven moment niet meer wist welke geit ie moest aaien :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 september 2019 @ 18:33:55 #107
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_188851118
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:14 schreef Aure het volgende:
Wij zijn vandaag naar de kinderboerderij gefietst O+ is een ritje van 30/40 minuten maar wel heel mooi fietsen. Nu willen we ook langs de Rotte wonen :')

De kinderboerderij was een dikke hit bij Jip! Er waren zoveel geitjes dat hij op een gegeven moment niet meer wist welke geit ie moest aaien :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook aan de Rotte wonen centjes?! ;)
Zwaai je voortaan eventjes, ik woon daar in de buurt.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_188851250
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Heb je ook aan de Rotte wonen centjes?! ;)
Zwaai je voortaan eventjes, ik woon daar in de buurt.. :)
Nog niet, maar later misschien wel :+ als we dit appartement in 't centrum goed kunnen verkopen zijn we al een eind :P
  zondag 8 september 2019 @ 18:45:44 #109
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188851255
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:14 schreef Aure het volgende:
Wij zijn vandaag naar de kinderboerderij gefietst O+ is een ritje van 30/40 minuten maar wel heel mooi fietsen. Nu willen we ook langs de Rotte wonen :')

De kinderboerderij was een dikke hit bij Jip! Er waren zoveel geitjes dat hij op een gegeven moment niet meer wist welke geit ie moest aaien :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awh! hij is iig wel lief voor diertjes.
Ik kan de mijnes echt niet zo laten lopen tussen de geiten.
Denk dat ik m dan rodeo rijdend op een geit voorbij zie komen :')

Wij gaan ook wel is naar de blijde weide als we in de buurt zijn.
pi_188851435
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:21 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Sites als omoda en kleertjes.com verkopen wel de gangbare merken. (uitgezonderd de vans, converse, adidas en andere sportmerken).

Wij doen alleen een zwemluier. Ik vind een badpakje erover wel leuk staan (maar dan lijkt het me wel weer zo koud) en een zwembroekje vind ik dan weer zo'n onnodige laag. Vooral bij het afdrogen en aankleden is èèn natte lap minder wel makkelijk :P
hmm had van die lidl zwemluierbroekjes maar die zakte af. de huggies nu proberen. dacht zit misschien wat steviger met een pakje eroverheen.
:]
pi_188851719
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:14 schreef Aure het volgende:
Wij zijn vandaag naar de kinderboerderij gefietst O+ is een ritje van 30/40 minuten maar wel heel mooi fietsen. Nu willen we ook langs de Rotte wonen :')

De kinderboerderij was een dikke hit bij Jip! Er waren zoveel geitjes dat hij op een gegeven moment niet meer wist welke geit ie moest aaien :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh wat leuk. Ik woon daar vlakbij. Kan er lopend naar toe :)
pi_188852313
Qua schoenen koop ik hier Shoesme, bevalt wel goed en ze stapt er goed op weg :Y

Jip met de geitjes O+

Hier is de vakantie van man afgelopen na 3 weken, het was echt zo fijn om zoveel tijd samen te hebben O+ , aan de andere kant ook wel weer prettig om terug te gaan naar ons normale ritme. Heb afgelopen week ook echt lekker kunnen opruimen in huis en in de schuur doordat hij op C kon letten, dus het voelt lekker opgeruimd hier nu.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188852755
N. heeft net op het potje gepoept en geplast, Lachen erna joh en ze durfde er niet in te kijken :') O+

[ Bericht 28% gewijzigd door BellaaElisa op 08-09-2019 21:49:08 ]
pi_188858583
Mijm heeft gewoon normale schoenen aan tegenwoordig. Thuis zijn ze altijd uit, dus zoveel loopt hij er ook niet op.

Hij begint echt interesse te krijgen in zindelijk worden :o voor en na het slapen naar de wc en hij plast eigenlijk iedere keer dan. En dat trotse smoeltje dan O+

Dat praten is toch ook zo grappig, PKM. Mijm ging zaterdag de hond van mijn ouders binnen ‘uitlaten’. Hij liep met de riem in zijn hand door het huis: ‘kom maar mee, kom maar mee.’ En de hond sjokte erachteraan en keek ons af en toe verbaasd aan :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_188858804
next level ondeugendheid: Ons eerst uitzaaien "daag" om daarna iets te doen wat niet mag.
pi_188864353
Haha LeSage mooi is dat. :D Hier wordt ook regelmatig het kattenvoer gepakt maar de kat weet inmiddels ook dat het dan loos alarm is.

Elleska ze weten zo goed al wat wel en niet mag hè. Banaan doet ook dingen die niet mogen en zegt dan zelf lachend "boeffie".

Vanochtend waren de eerste woordjes "juichen blij". Je zou haast denken dat het sarcastisch is om vijf uur 's ochtends. }:|

NJ dat voorzichtig zijn met wat je zegt is moeilijker dan ik dacht. Ik spelde eens "i.j.s" tegen mijn man maar Banaan snapte het alsnog. Pas spelde ik "been", die snapte hij ook gelijk. Volgende keer kan ik mijn man net zo goed appen als ik geen extra paar oren wil.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188868046
Wij hebben een zonvakantie geboekt in de herfst en dan gaan we dus voor het eerst vliegen! Via ali heb ik een tweetal wasbare zwemluiers gebruikt, leek me wel makkelijk en minder slepen en gedoe met van die zeiknatte huggie swimmers. Ziet er heel degelijk uit en lijken verdacht veel op sommige merken die je hier in Nederland voor tientallen euro's koopt. Voor haar verjaardag heeft ze ook een puddle jumper gehad, maar misschien is die nog te groot? Wat gebruik je anders om ze veilig te laten zwemmen?

Sinds gister begint ze steeds meer losse stapjes te doen. Vandaag een stuk of 8 stapjes na elkaar. Laat het lopen maar beginnen!

Wat minder is dat ze 's nachts hele verhalen ligt te vertellen en mama natuurlijk wakker ligt... Memememem lijkt nu steeds meer te komen. Ook "Ja" kan ze goed zeggen. Ik ben in love!
  maandag 9 september 2019 @ 21:25:27 #118
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_188869756
Enige veilige is binnen een meter afstand blijven en je blik gericht op de dreumes houden :+

Toen Soes ongeveer 1,5-2 was gebruikte ik wel eens de combinatie vleugels + zwemband, dan nog moet je er bovenop zitten maar ze had daarmee zelf wel wat drijfstabiliteit. En ik ben fan van het Easyswimvest maar in hoeverre dat een meerwaarde heeft voor een dreumes ten opzichte van het ding wat je nu hebt kan ik niet zeggen (geen ervaring mee met die leeftijd).


Ik was bijna vergeten hoe leuk dreumesen zijn O+ het is zo'n bewerkelijke leeftijd (die van mij komen iig nogal met kamikaze eigenschappen) maar ook ZO leuk. Die woordjes O+, dat hobbelen O+. Ollie leert nu zo snel... Als hij maar ergens een gesprek opvangt waar het woord slapen, bed, weg of tot straks in voorkomt dan begint zijn gezicht te stralen en begint hij zwaaiend
doedoei" te zeggen O+

En op alle vragen is het antwoord JJJA, hierbij hevig en ongecontroleerd knikkend O+. Dit is natuurlijk om je extra te laten genieten van het contrast dat er met 2+3 jarige leeftijd alleen NEE wordt gezegd :')

Dreumesen O+

Schoenen is hier nog niet echt een succes :') ollie loopt nu eigenlijk alles en ook heel stabiel, rent ook een beetje, maar zodra hij schoentjes aan heeft gaat ie helemaal in Lucille Werner modus. Gelukkig is het nu ook nog niet echt nodig in de nazomer.
pi_188875023
Heerlijk zo’n week nog rena! Al is een normaal ritme ook wel fijn :)

Wat betreft schoenen, Casper is begonnen op Keq, toen Shoesme en nu hij al bijna een half jaar loopt heeft hij Adidasjes. In een outlet op vakantie gekocht voor ¤13, zool is wel flexibel en nu durf ik zulke schoenen wel aan.

Jip met de geitjes, wat een leuke foto’s! O+ En nu visualiseer ik door jouw post ook een rodeorijdende dreumes Sacre _O-

Casper sluit aan bij de ondeugende dreumesen. Ik was douchen en vroeg aan mijn vriend of hij dan even op wilde letten. Afijn :+



Juichen blij wil je ook niet horen om 05:00 nee PKM :D

Casper was vannacht elke 1,5 uur wakker |:(
Heb je goed geslapen?
- Ja! :Y
Heeft mama ook goed geslapen?
- Ja! :Y

:')...
pi_188875637
Hahaha Fleur, dat heeft die Casper goed bekeken! Nog wel ff werken aan zijn visie van een goede nacht :P

Ik heb voor Jip een soort tussenschoentje van lodger, leren zool met op de bal en hak een harder stuk, de rest is dus flexibel. Maar op de opvang waren ze het daar niet mee eens, dus nu heeft ie ook adidasjes. Maar hij loopt toch niet vaak op die schoenen (hij loopt er trouwens wel gewoon goed op), thuis is ie altijd op blote voeten en op de opvang binnen ook.

En leuk van al die woordjes O+ Jip komt nog niet veel verder dan op, hap, papa, mama. En hij doet wat dieren na :P

Oh en zo zielig, hij heeft weer es iets te pakken ofzo, of het zijn nog bijwerkingen van de vaccinaties (afgelopen vrijdag ook hep A gehaald voor hem), maar hij poept echt ontzettend veel en nu liggen zijn billen weer open ;( Gelukkig hadden we nog wat orabase liggen en ik heb meteen twee nieuwe tubes besteld online, want het is echt bazenspul. Gisteravond gesmeerd en vanochtend was het al een stuk verbeterd ^O^
pi_188877095
Casper :D dat is inderdaad wel echt ondeugend.

Mijm geeft ons vast een voorproefje van zijn peutermanieren.
Dit gesprek gebeurde in de badkamer nadat meneer helemaal klaar was om te gaan slapen.
Ik: ‘We gaan nu lekker slapen.’
Mijm: ‘Mijnie neeje toe.’
Ik: ‘Nee, Mijm, we gaan nu niet meer naar beneden toe, we gaan naar bed.’
Mijm: ‘Mijnie neeje toe.... WEL!’

En nu is ‘wel’ dus ineens een woord dat voorbij komt als hij duidelijk een andere mening heeft dan zijn moeder }:|
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_188880794
Haat aan de kruidvat(folder). Niet goed gelezen en luiers (gewone) gekocht, PP, Pampers, want 2+2 gratis. Zijn dus de PP maat 1 en 2 in de aanbieding en de luierbroekjes. Vond het bedrag al wel hoog, maar snel snel was te snel en bwuh. :9
pi_188880846
STARTSCHOT voor DreumesFotoDinsdag!



@Spees_Eend Kamikaze? Hoezo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de (onnodige) loopkar een krukje naar de Wobbel verplaatsen om aan vast te houden terwijl je 'wobbelt'. Kind heeft echt een intense blauw plek op haar wang van het koppen van (het hoekje van de) bank bij de eettafel trouwens. Twee dagen terug, maar het lijkt juist blauwer te worden..
pi_188882114
NJ, wat een knap meisje heb je O+

Wij hebben nog maar 2 DFD’s na vandaag :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_188883704
Wat een leukerd heb je daar, LeSage! O+

Casper het boefje. O+

Knappe dame van NJ. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188888451
Wat een mooi meisje NJ! O+ Balen van de pampers..

Wat een grote al LeSage! :D O+

Casper heeft een nieuwe obsessie, de hele dag het vest van mijn vriend aan willen hebben, ook als hij hem zelf aanheeft moet ie ‘m uittrekken :')

Pittig deze leeftijd maar vaak ook zo leuk O+
pi_188889413
Qua ondeugend is hier liegen momenteel tha bomb. Enthousiast wippend naar de achtertuin wijzend "PAPA!", "EEKHOORN!" of, favoriet, "WALVIS!!" roepen en als ik dan kom kijken en er is niks, hikkend van het lachen omvallen :')

:W vanuit Drenthe trouwens. Günther slaapt uitstekend in een tentje en hij digt alle hunebedden enorm. ^O^



Teek in z'n nek gisteren was minder tof :r

[ Bericht 11% gewijzigd door minilot op 11-09-2019 07:14:57 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_188891345
Heerlijk mini O+ en schattig dat ie je in de maling probeert te nemen :D

Jip is echt super hangerig en moe. Hij ligt nu al op bed voor dutje nummer één :o Hij is wel lekker knuffelig daardoor O+ sowieso had ik hem gisteren de hele dag niet gezien, dus toen mijn vriend hem vanochtend tussen ons in legde kreeg ik echt een HUGE smile en een heleboel knuffels O+ zelf kusjes geven doet ie niet echt. Hij buigt zijn voorhoofd naar je toe en dan moet jij hem een kusje geven :') *;
pi_188891711
Ah wat een mooierd NJ, heerlijke blik in haar ogen.

Oeh fijn vakantie Mini! Die teek is minder inderdaad, makkelijk eruit gekregen?

Juul is gelukkig weer supervrolijk. Kletst enorm veel, maar echt brabbelen, dus ze vertelt vast enorm slimme dingen, zullen we nooit weten :D
We hebben de kinder Poang (fauteuil van Ikea) van zolder gehaald en daar zit Juul nu dus nonstop in. Ze klimt er zelf in met een boekje of een bekertje of een poppetje en gaat daar dan in zitten totdat iemand haar eruit 'bevrijd' want eruit komen vindt ze nog wel lastig. Vanuit die troon wijst ze wat ze allemaal wilt hebben. _O- Onze kleine diva.
pi_188893569
Hopelijk komt Jip na zijn slaapje wel uitgerust uit bed Aure, vervelend dat hij zo moe en hangerig is!

Ik zie een knappe Gunther O+ Mooie Spookje O+

Casper en zijn nieuwe obsessie :')

Jouw knapperd al bijna 2 LeSage O+ Wat een mooie foto's O+

Qua schoenen, voor Vlokje hebben we Jochie, Keq en Bunnies. Voor onze peuter voornamelijk Keq en Shoesme, ik vind het fijne schoenen. Maar het maakt Vlokje volgens mij niet zoveel uit, die deed laatst de laarzen aan van grote zus, dus 3 maten te groot, ze sjokte er zo mee vandoor :')

Onze dame gaat vlot, wil alleen nog maar zelf eten, zelf de glijbaan af, zelf de trap op en af, zelf overal op en weer af klimmen, wil niet meer getild worden of in de buggy, ze wil alles al kunnen. Kind je bent net 15 maanden :{w Praten zit er dan weer niet echt in. Mama, mam, papa, ba(l), poe(s) en oma, verder is alles 'eh' met een driftig wijzende vinger erbij. Super schattig wel dat ze het knikken en schudden helemaal meester heeft gemaakt nu en enthousiast begint te knikken als ik bijvoorbeeld vraag of ze klaar is met eten, en me dan meteen haar bord overhandigt (handig joh, ze pikt zelfs de etensresten van het tafelblad om die aan mij te geven :'). En als ze iets niet mag en ik zeg nee, kijkt ze mij met de meest ondeugende grijns aan terwijl ze met haar hoofd schudt. Lekker eigenwijs ding is het O+

Een dagje te laat, maar te leuk om niet te delen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ps. het is voor mij niet meer mogelijk om foto's te plaatsen lijkt het, de IMG tags werken bij mij niet meer ongeacht welk upload programma ik gebruik. Terwijl Imgur normaliter fantastisch werkte en ik dus wel middels alleen een link kan doorlinken naar de foto op de site. Daarom alleen nog maar linkjes van mijn kant :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Schanu op 11-09-2019 12:47:28 ]
pi_188894518
Leuk om jullie kindjes weer te zien. O+ Ik wil ook wel weer een foto delen. Hij genoot van de vrijheid zonder babyset. Mislukt experiment trouwens want ook met tuigje klimt hij nog de stoel uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188895245
@LeSage
<3
Jeetje, alweer bijna Dreumes af! 't is ook al een beste kerel zo op de foto's, leukleuk!!

@Nanuke
<3

@LaBelleFleur27
Haha, handige update/obessie van Casper! Onze dame wil helpen met schoenen aantrekken... Maar kan dat absoluut nog niet. Maar als je het niet toelaat, ojee!

@minilot
Geweldig! Grappenmaker! :D

@exode
Zal zo nog 'ns zo'n foto opzoeken met een typische 'Saar-blik'. Echt een bepaalde twinkel in haar ogen dat je weet ze iets uit gaat vreten, heerlijk is dat!
Kunnen jullie al iets van de brabbels maken? Geweldig beeld zo, de diva op de troon die het hele huishouden dan waarschijnlijk aanstuurt. :9

@Schanu
'Zelluf doen'! Moeilijke fase! :+
Fantastische foto! Lekker bekkie zo, straalt ook echt wat uit!

@Pannenkoekenmix
Waren we zelf nog maar zo flexibel... Gave foto zo wel!
Blijft hij wel een beetje overeind zo als hij uit de stoel klimt, of valt hij dan ook echt?
Wat is dat gele boven jullie deurklink eigenlijk? :9
pi_188895269
Vind dit ook een heerlijke en unieke foto...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie gewoon de ongein in haar ogen, uniek, want ze heeft nooit een speen gehad/gebruikt, nu alleen om te kauwen waar ze last heeft van haar tanden. :9

Krijg echt zo'n gelukkig warm gevoel van binnen van zo'n foto. :@ :')
pi_188895427
Hahah pkm die benen op de tafel. En wat heeft ie een leuk kapsel O+

Voor leuke foto’s klikken we wel ff op een linkje hoor Schanu! Het zelf doen, kletsen en alles klinkt erg bekend...

NJ ik vind haar zo leuk! Ze heeft een ontzettend eigenwijze uitstraling, love it O+

En fijne minivakantie minilot en

Ik dacht dat dat ‘NEE’ pas later was.. Am heeft naast heftig ja roepend en knikkend ook steeds vaker de nee ontdekt. Vooral als ze iets niet wil... En dan gaat ze ook nog hard huilen als ze haar zin niet krijgt. Dat eigen willetje, ik hou ervan!
pi_188901297
Ben vandaag echt 10 jaar ouder geworden.. :{

Vanmiddag de ambulance achtervolgd waarin m'n dochter naar de spoedeisende hulp werd vervoerd.. Op de opvang heeft ze iets in haar mond gestopt, op dat moment buiten het zicht van de leidsters. Vervolgens iets gaan eten waardoor ze zich verslikte/stikte. Ze hebben helemaal goed gehandeld, maar het zat nog niet helemaal goed. Dus ambulance erbij, wij gebeld en vanuit het werk naar de SEH. Daar ging het gelukkig alweer redelijk goed, maar aanvullend onderzoek. Laten braken, eten is er uit gekomen, maar hetgeen dat ze in haar mond heeft gestopt (nog) niet. Nu dus de vraag of ze in iets verslikte (naar het idee van de leidster die de eerste hulp verleende wel) of dat ze zich in het eten verslikt heeft. Daar vragen over beantwoord en over alle blauwe plekken die ze heeft.. :s) maar daarna mocht ze gelukkig al vlug weer naar huis..

Een knuffel (Toet van de Clinic Clowns) rijker, maar nu een heel sip kindje thuis dat niet wil slapen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt je wel even bewust hoe snel het mis kan gaan.. De leidsters hadden in hun 10-15 jaar ervaring nog niet met zoveel zorgen gezeten, nog niet eerder zo heftig meegemaakt. Bij thuiskomst samen een stevig potje zitten janken, hakt er wel even in zoiets..
pi_188901348
Jezus, NJ :{ Dat zijn een heleboel grijze haren erbij. Gelukkig liep het goed af. Arm spookje :*
pi_188901446
Pff NJ, wat heftig. Zo snel kan het gaan hè...Hopenlijk slapen jullie de schrik eraf vannacht.... :*
pi_188901462
Jezus NJ, ik schrik me kapot :o wat een verhaal en wat een geluk dat het zo is afgelopen!
pi_188901495
Hou haar maar lekker bij je nu ze niet wil slapen O+, het zal voor haar ook wel een heftige ervaring zijn geweest!
pi_188901525
Wat ontzettend heftig NJ. Lekker knuffelen met de dame :*
pi_188901552
't is inderdaad bizar hoe snel het kan gaan. Verstikking is natuurlijk ook niet voor niets doodsoorzaak nummer één bij kindjes onder de vijf begreep ik.. Maar bah, je verwacht het stom genoeg bij je eigen kind niet. Herhaling kinderEHBO staat nu wel nóg hoger op m'n lijstje.

Gelukkig hebben wij zo'n allemansvriend die het dan nog interessant en gezellig vindt ook met het ambulancepersoneel, kinderarts, verpleging en dergelijke. :9

Ze komt normaal niet goed in slaap bij ons in bed, wij zelf zeker niet, maar zolang als het enigszins lukt houden we haar bij ons vannacht, wil even niet meer loslaten.
pi_188901601
Oef NJ wat heftig! Gelukkig zijn jullie er met de schrik vanaf gekomen. :* Snap helemaal dat jullie haar nu even niet los willen laten.
pi_188901614
Jemig NJ, wat heftig! Snap dat je haar nu dicht bij je wil houden, lekker doen ook :*

Ik ga ook maar eens op zoek naar een kinderEHBO cursus.
pi_188901767
Voor wie nog geen ehbo kan doen: deze video (van een echte arts) is ook best duidelijk.

pi_188901894
NJ, jemig :o Wat eng! Gelukkig is het goed afgelopen maar ik kan me goed voorstellen dat je haar nu lekker bij je wil houden :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188902084
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:46 schreef lunapuella het volgende:
Voor wie nog geen ehbo kan doen: deze video (van een echte arts) is ook best duidelijk.

Heel goede..
Ik kan zelf ook gelukkig al wel langer (kinder)EHBO, maar weet niet goed hoe je wel of niet kan handelen als je eigen kind ineens zo stikt/zich verslikt. Maar vooral bewust van zijn en toch zoiets eens kijken/opslaan, het kan zo snel zo mis gaan..

Kregen ook nu nog berichten van de leidsters, voelen zich vreselijk en zelfs schuldgevoel. Kijk, 't is niet handig dat ze spullen hebben waar een kindje zich in kan verslikken, maar ik ben toch vooral intens dankbaar dat ze direct goed gehandeld hebben..
pi_188902113
Oh getsie NJ. Lekker lang knuffelen vannacht! :*
pi_188902144
Wat een schrik NJ! ;(
pi_188902594
Wat een schrik NJ! :o Gelukkig is het goed afgelopen. Hopelijk liggen jullie er alledrie niet wakker van vannacht.

Totaal niet waar je aan denkt nu maar die gekleurde dingen op de deurklink zijn de deurstoppers. Als ik ergens een deur open doe ik die er gelijk op. Blijft heel handig zitten op die ronde deurklinken.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_188902861
NJ :* een van je grootste angsten als ouders zoiets, kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit..

En hoii met verse dreumes :W! Denk niet dat ik jullie tempo goed kan gaan bijhouden maar ik lees wel weer mee en zal zo af en toe een post droppen als ik m’n handen vrij heb (lees: nauwelijks want Nien is een vreselijk nieuwsgierige en ondernemende dreumes die je geen 2 sec alleen kan laten ;) ).

Ondeugend dreumes bekkie in spoiler :s).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188905356
NJ, jakkes - wat een schrik! Hele dikke knuffels voor jullie alledrie en ik hoop dat jullie vannacht allemaal toch tenminste een beetje slaap hebben gehad :*
Let me see you stripped down to the bone
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')