quote:Op zondag 1 september 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET CAROLINE
OH OH OOOOOOOOOOOOH
Hallo Cinnamonquote:
Goed om te horen.quote:Op zondag 1 september 2019 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo Cinnamon
Best lekker wel, met jou ook?
Ohhhh tof! Waffer poesje? En zijn ze al vriendjes?quote:Op zondag 1 september 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ja zeker. We hebben vorige week een nieuwe poesje opgehaald.
Hier staan wat foto's. F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 118quote:Op zondag 1 september 2019 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhh tof! Waffer poesje? En zijn ze al vriendjes?
Oh wow, wat een mooierdquote:Op zondag 1 september 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier staan wat foto's. F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 118
Een Siberische kat die half Ragdoll is.
Hmm, een beetje. Maar Dik slaat nog af en toe.
Mensen.quote:Op zondag 1 september 2019 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Knakker is stekje nooit op komen halen. Plantje hou ik lekker zelf. Verdient een mooi en fijn huisje. Dus ik heb 'm even gefatsoeneerd en een grotere pot gegeven en ik hou hem voorlopig lekker zelf.
Laatste keer weer dat ik iets wil weggeven.
Ja, zeker. Loka heeft haar uitgezocht. We zijn helemaal naar Friesland gereden voor haar.quote:Op zondag 1 september 2019 20:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh wow, wat een mooierd![]()
Ja nja, Ze zal nog wel ff de baas willen blijven
Kan zo veranderen met een jaartje of 2.
Maar echt awesome, zou er bijna jaloers van worden
Dan kom ik hem wel halenquote:Op zondag 1 september 2019 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is misschien giftig voor katten.
Klinkt allemaal zo slecht nog niet. Not at all <3quote:Op zondag 1 september 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeker. Loka heeft haar uitgezocht. We zijn helemaal naar Friesland gereden voor haar.
Ze lopen wel achter elkaar aan, eten elkaars eten, ze speelt met al Dik haar speelgoed, ze slapen samen (maar nog te dicht bij elkaar). Het komt wel goed over een tijdje.
Als het goed is (volgens de vorige eigenaar) is ze niet zo lastig als ze krols is. Alleen duurt het een tijdje voordat ze daadwerkelijk krols wordt. Ik weet dat we toen met Dikje je gezegd hadden dat we kittens wilde en uitdelen, maar dat lukte niet omdat ze onmogelijk was en het huis sloopte.
Maar hopelijk met deze
Vind het vaak juist wel leuk maar nu moest ik echt naar de tv kijken om het te snappenquote:Op zondag 1 september 2019 20:54 schreef Allures het volgende:
[..]
echt joh. Zet het net aan maar heb hem nodig
Ja, beter dan ik verwacht had binnen een week.quote:Op zondag 1 september 2019 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt allemaal zo slecht nog niet. Not at all <3
En dat krols worden, ja, dat merk je wel als 't zover is. Bonnie was iig wel heel erg intens krols
Daar ga je iig wel heeeeeeeeeeeele mooie jonkies uit krijgen denk ik, echt een sierlijk beestje
Geen idee, die Zeeuw met een hontquote:Op zondag 1 september 2019 20:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Naam want ik loop achter. Dan weet ik zo op welke ik moet letten
Bastiaanquote:Op zondag 1 september 2019 20:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Naam want ik loop achter. Dan weet ik zo op welke ik moet letten
Met 3 jaar pas, meen ik mij te herinneren. Had graag een nestje van haar willen zien opgroeien, maar om meerdere redenen niet doorgezet.quote:Op zondag 1 september 2019 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, beter dan ik verwacht had binnen een week.
Heb je Bon snel laten helpen?
Ja, we gaan tegen die tijd dan wel kijken bij katers die een Ragdoll zijn, voor het uiterlijk.
@Faxie doe meequote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen we geen Fokker zoekt vrouw beginnen hier.
Je wilt niet naar een boerderij verhuizen?quote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Werk je nog steeds bij het asiel, trouwens?quote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met 3 jaar pas, meen ik mij te herinneren. Had graag een nestje van haar willen zien opgroeien, maar om meerdere redenen niet doorgezet.
Wel het mooist idd, ben benieuwd
Nee ik bedoel Fokkers, dus geen boeren.quote:Op zondag 1 september 2019 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wilt niet naar een boerderij verhuizen?
Vaak wel veel plek voor plantjes. Een boer zoeken met een kas
Yesssquote:Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk je nog steeds bij het asiel, trouwens?
Willen vrouwen wel een Fokker?quote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Via DM mag ook hoor.quote:Op zondag 1 september 2019 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filmpjes maken, brieven schrijven, etc.
Ja maar daar wilt niemand toch naar kijken. Alleen voor jou zouden we een uitzondering maken natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Fokkers, dus geen boeren.
Zit er een alpaca boerderij bij? Dan overweeg ik het.quote:Op zondag 1 september 2019 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wilt niet naar een boerderij verhuizen?
Vaak wel veel plek voor plantjes. Een boer zoeken met een kas
Het hoeft allemaal ook niet zo lang te duren als met die boeren.quote:Op zondag 1 september 2019 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar daar wilt niemand toch naar kijken. Alleen voor jou zouden we een uitzondering maken natuurlijk
Daar komt ellende van.quote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Nee, alleen nijntjes atm, volgens mijquote:
Tuurlijk. Ton per jaar, grote leuter, houden allen van beffen, houden het uren vol in bed.quote:
Heb je dan niet eens dat je ze wel mee wilt nemen naar huis?quote:
Auw.quote:Op zondag 1 september 2019 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar daar wilt niemand toch naar kijken.
Nog nietquote:Op zondag 1 september 2019 21:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zit er een alpaca boerderij bij? Dan overweeg ik het.
Ja, logeerweek met drie andere mannen is voor jou genoeg? Daarna einde van het programma en ze alle drie houdenquote:Op zondag 1 september 2019 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hoeft allemaal ook niet zo lang te duren als met die boeren.
Hahahaha hahahaha.quote:Op zondag 1 september 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ton per jaar, grote leuter, houden allen van beffen, houden het uren vol in bed.
Had je nog je waldmeister gevonden?
[..]
Ook leukquote:Op zondag 1 september 2019 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, alleen nijntjes atm, volgens mij
Heel vaak. Maar 't moment is nog niet daar.quote:Op zondag 1 september 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ton per jaar, grote leuter, houden allen van beffen, houden het uren vol in bed.
Had je nog je waldmeister gevonden?
[..]
Heb je dan niet eens dat je ze wel mee wilt nemen naar huis?
Nee, jij moet idd caffia's. Ik zal 't laten weten wanneer er weer nieuwe zijnquote:Op zondag 1 september 2019 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook leukmaar die zijn niet compatibel met m'n jungle.
Had er met Loka nog over dat we weer eens langs moeten komen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heel vaak. Maar 't moment is nog niet daar.
Vereist gigantisch veel geduld, maar mijn moment komt wel. Denk ik
Dat lijkt me geweldig. Leukquote:Op zondag 1 september 2019 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had er met Loka nog over dat we weer eens langs moeten komen.
Ben pokke-einden rijden nu toch gewend
Zal even vragen als ze haar rooster heeft voor volgende maand, als je dat leuk lijkt.
Jazeker.quote:Op zondag 1 september 2019 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat lijkt me geweldig. Leuk
Let me know, je hebt m'n nummer nog neem ik aan?
quote:Op zondag 1 september 2019 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er moet er toch wel eentje tussen zitten?
Sowieso 2 maar ze spelen beide hard to get.quote:Op zondag 1 september 2019 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er moet er toch wel eentje tussen zitten?
Nog leuker geworden? Of nog meer petit doordat je de ketting hebt ingekort en dat ze daarom een nieuwe poes mocht?quote:Op zondag 1 september 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet meer terug te herkennen.
Hey babe.quote:Op zondag 1 september 2019 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Dan stap ik wel over op Fok!-vrouwen.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Dan stap ik wel over op Fok!-vrouwen.
quote:
Nog burgerlijker.quote:Op zondag 1 september 2019 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog leuker geworden? Of nog meer petit doordat je de ketting hebt ingekort en dat ze daarom een nieuwe poes mocht?
hebben we het nu over de boeren of fokmannen?quote:Op zondag 1 september 2019 21:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sowieso 2 maar ze spelen beide hard to get.
Tof, doe datquote:Op zondag 1 september 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Zal wel een fototje van de katjes samen sturen binnenkort. Als ze weer een samen liggen te slapen. Dan heeft Loka ook vast haar rooster.
De fokmannen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:29 schreef Allures het volgende:
[..]
hebben we het nu over de boeren of fokmannen?
Dan wil hij vast ook nog wel een vijfde met jouquote:Op zondag 1 september 2019 21:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
De fokmannen.
De laatste boer was wel ok maar die heeft al 4 kinderen.
Zit ik in een fantasie?quote:Op zondag 1 september 2019 21:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wacht wat. Is jouw fantasie mij en CL samen?
Hoef je ze zelf niet meer uit te drijven.quote:Op zondag 1 september 2019 21:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
De fokmannen.
namen!quote:Op zondag 1 september 2019 21:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
De fokmannen.
Plottwist: de eerste 3 zijn meisjes en vlinder is de jongen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die kinderen? Teun, Klaasje, Dirk en Vlinder.
En ze zijn mokkakleurig.quote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Plottwist: de eerste 3 zijn meisjes en vlinder is de jongen.
Met gierende banden denk ik.quote:Op zondag 1 september 2019 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Sws wel boeiend wat daar dan mis gegaan is. Met vier kleine kinderen vertrekken is nogal een stap.
neeeee van de 2 fokkersquote:Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die kinderen? Teun, Klaasje, Dirk en Vlinder.
Misschien is het vierde kind pas echt satansgebroed.quote:Op zondag 1 september 2019 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar zoiets verwacht je dan na kind 1. Niet dat het kwartje pas valt na kind 4.
We will send chocolate (of Q als je je gaat vervelen).quote:Op zondag 1 september 2019 21:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n Netflix is overleden.
Edit: het was m'n WiFi maar.
quote:Op zondag 1 september 2019 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We will send chocolate (of Q als je je gaat vervelen).
Waarom niet allebeiquote:Op zondag 1 september 2019 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We will send chocolate (of Q als je je gaat vervelen).
Daar werk ik graag aan.quote:Op zondag 1 september 2019 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan log ik gewoon in op jouw thuiswerkdag en kan jij aan CL werken
Heb je naast chocolade ook nog een man nodig dan?quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je naast chocolade ook nog een man nodig dan?![]()
Afwisseling klonk logischer maar voor jou mag het vast allebei
quote:
Blanke chocolade noemen we dat.quote:Op zondag 1 september 2019 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Gelukkig lust CL ook witte chocolade, anders was Q al afgevallen denk ik
Rijke tata's.quote:Op zondag 1 september 2019 22:45 schreef CherryLips het volgende:
WGR / Vaste lasten nu te hoog voor inkomen
"Ik hou maar 800 euro over in de maand"
Jezus.
Nee hoor. Hema (Nederlandser wordt het niet) zegt witte chocoladequote:Op zondag 1 september 2019 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blanke chocolade noemen we dat.
Ja maar dan moet ie bezuinigen en dat is vies.quote:Op zondag 1 september 2019 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijke tata's.
Oplossing is simpel. Gebruik die 800 voor snelle aflossing van je lening.
Kun je een kleine hypotheek nemen. Opgelost.
De chocofabrikant heeft goed gekeken naar de Coca cola light reclame met de tuinman/zwembadman/waterflesmanquote:
Vind het helemaal niet zo’n vreemd topic eigenlijk. Heb niet het hele topic gelezen maar het principe om je vaste lasten onder een bepaald percentage van je nettoloon te brengen is best goed.quote:Op zondag 1 september 2019 22:45 schreef CherryLips het volgende:
WGR / Vaste lasten nu te hoog voor inkomen
"Ik hou maar 800 euro over in de maand"
Jezus.
Als ik het topic goed lees betaalt TS daar nog de boodschappen, kleding, uitgaan, reparatie van de auto/vervangen van een kapotte wasmachine van. Dus geen netto 800 euro spaargeld voor op de spaarrekening.quote:Op zondag 1 september 2019 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Nee maar 800 overhouden en dat nog te weinig vinden, dat vind ik bijzonder.
Nee dat snap ik.quote:Op zondag 1 september 2019 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je niet samenwoont dan zijn de woonlasten gewoon vrij hoog en daar kun je niet altijd veel aan veranderen.
Ja snap ik. Die kosten heeft iedereen.quote:Op zondag 1 september 2019 22:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als ik het topic goed lees betaalt TS daar nog de boodschappen, kleding, uitgaan, reparatie van de auto/vervangen van een kapotte wasmachine van. Dus geen netto 800 euro spaargeld voor op de spaarrekening.
Is Fokker zoekt vrouw al begonnen huh?quote:Op zondag 1 september 2019 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Die Fok!ker heeft zijn upgrade voor jullie beide wel zo bij elkaar.
Jup dus besparen op de uitgaven of zorgen dat er meer inkomen komt. Ik ben blij met mijn sociale huurwoning qua huurprijs elke maand als ik 900/1000 euro bedragen voorbij zie komen.quote:Op zondag 1 september 2019 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja snap ik. Die kosten heeft iedereen.
Denk dat daar juist de winst voor hem te behalen valt.quote:Op zondag 1 september 2019 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja snap ik. Die kosten heeft iedereen.
Ja. Q is er niet altijd natuurlijk dus dan nog iemand voor erbij is wel handig dan.quote:Op zondag 1 september 2019 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is Fokker zoekt vrouw al begonnen huh?
Met in onze Yvon rol: Yvie
Ja, maar daar ben je geen 800 per maand aan kwijt. Man, ik zou willen dat ik in zijn situatie zat. Luxeprobleemquote:Op zondag 1 september 2019 22:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als ik het topic goed lees betaalt TS daar nog de boodschappen, kleding, uitgaan, reparatie van de auto/vervangen van een kapotte wasmachine van. Dus geen netto 800 euro spaargeld voor op de spaarrekening.
Het is een oude Axe reclame.quote:Op zondag 1 september 2019 22:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De chocofabrikant heeft goed gekeken naar de Coca cola light reclame met de tuinman/zwembadman/waterflesman
Eens. Hell ik verdien voor nu prima en weet de helft van mijn salaris gewoon te sparen. Maar ik zit dan ook niet dagelijks / wekelijks in de kroeg / smijt 400 euro over de toonbank bij de AH etc.quote:Op zondag 1 september 2019 23:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben je geen 800 per maand aan kwijt. Man, ik zou willen dat ik in zijn situatie zat. Luxeprobleem
400 per maand uitgeven aan boodschappen enzo en je houdt nog 400 over om te sparen of extra af te lossen bij de DUO.
Aha, nooit eerder gezien. Misschien omdat ik axe al vrij snel links liet liggen qua deoquote:
Te veel vrouwen die op je af kwamen?quote:Op zondag 1 september 2019 23:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aha, nooit eerder gezien. Misschien omdat ik axe al vrij snel links liet liggen qua deo
Ik moest ze van me afslaanquote:Op zondag 1 september 2019 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te veel vrouwen die op je af kwamen?
Ik heb het ook nog ooit gebruikt bedenk ik me
Soms dan zijn er van die tekenen dat je moet minderen met Fok!.quote:Op zondag 1 september 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
AXE stinkt (dit is geheel onafhankelijk onderzocht door mij persoonlijk)
Goh eindelijk iets waar we het over eens zijnquote:Op zondag 1 september 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
AXE stinkt (dit is geheel onafhankelijk onderzocht door mij persoonlijk)
Volgens mij liep iedereen daar op een gegeven moment mee rond. Gelukkig snel op iets anders overgestapt.quote:Op zondag 1 september 2019 23:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik moest ze van me afslaan![]()
Axe Africa oid vond ik als 12/13 jarige puber wel wat. Maar dat was maar even.
Klopt. Zelfde met die potten haargel gevalletje veel voor weinig.Knalgele of gifgroene kleur voor 2 euro.quote:Op zondag 1 september 2019 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij liep iedereen daar op een gegeven moment mee rond. Gelukkig snel op iets anders overgestapt.
Daarom lukt mij het ook niet.quote:Op zondag 1 september 2019 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar ik zit dan ook niet dagelijks / wekelijks in de kroeg /
1000 euro voor een 2-kamer appartement is in steden als Utrecht of Amsterdam een koopje. Ik ken mensen die meer betalen voor minder.quote:Op zondag 1 september 2019 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goedkopere huurwoning scheelt ook een boel. Maar die heb je niet meteen te pakken met wachtlijsten voor de goedkope sociale huurwoningen of dure vrije sector. Zit weinig tussen.
Jij bent niets meer dan een stofje in de lucht.quote:Op zondag 1 september 2019 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms dan zijn er van die tekenen dat je moet minderen met Fok!.
Dit is er één van. Ik ben het met je eens. *jbpanic*
Wel in gedachten toch?quote:Op zondag 1 september 2019 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Q is er niet altijd natuurlijk
Ik vind haar een flinke @STING in ons bestaan hoorquote:Op maandag 2 september 2019 07:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent niets meer dan een stofje in de lucht.
Goedemorgen.
Je bent wel vaak met fokvakantie.quote:
Afgelopen week best wel. Het was mooi weer, beetje druk op de zaak en toen ik hier keek was het vaak erg rustig.quote:Op maandag 2 september 2019 08:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel vaak met fokvakantie.
Bevalt het ban-leven een beetje?
Buiten die steden is het in de omliggende plaatsen nog steeds hartstikke duur huren in de vrije sector. En op het punt dat het wel echt goedkoper wordt kun je dat alweer wegstrepen tegen de extra kosten van je woonwerkverkeer.quote:Op maandag 2 september 2019 07:14 schreef Q. het volgende:
[..]
1000 euro voor een 2-kamer appartement is in steden als Utrecht of Amsterdam een koopje. Ik ken mensen die meer betalen voor minder.
Plus de kosten van alle prozac omdat je in de Nieuwegeins van deze wereld woont.quote:Op maandag 2 september 2019 08:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Buiten die steden is het in de omliggende plaatsen nog steeds hartstikke duur huren in de vrije sector. En op het punt dat het wel echt goedkoper wordt kun je dat alweer wegstrepen tegen de extra kosten van je woonwerkverkeer.
Zag laatst in Nieuwegein een project met huurwoningen waarvan de prijzen hoger waren dan die van een vergelijkbaar complex in Leidsche Rijn.quote:Op maandag 2 september 2019 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Plus de kosten van alle prozac omdat je in de Nieuwegeins van deze wereld woont.
Spinvis woont toch in Nieuwegein, hoe kan het daar kut zijnquote:Op maandag 2 september 2019 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Plus de kosten van alle prozac omdat je in de Nieuwegeins van deze wereld woont.
En de tram?quote:Op maandag 2 september 2019 08:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Zag laatst in Nieuwegein een project met huurwoningen waarvan de prijzen hoger waren dan die van een vergelijkbaar complex in Leidsche Rijn.
Terwijl Nieuwegein qua locatie echt kut is. Op de fiets is alles ver weg en met de auto kom je ook niet vooruit als het maar enigszins rond de spits is.
Die maakt z'n eigen Prozac.quote:Op maandag 2 september 2019 08:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Spinvis woont toch in Nieuwegein, hoe kan het daar kut zijn
Dan zou ik ook nooit meer naar Londen kunnenquote:Op maandag 2 september 2019 08:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Goede optie voor als je van aanslagen houdt.
Over 2 weken weerquote:Op maandag 2 september 2019 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik ook nooit meer naar Londen kunnen
Arm boerinnetjequote:Op maandag 2 september 2019 08:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Van een paar kogels is nog nooit iemand doodgegaan.quote:Op maandag 2 september 2019 08:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Goedemorgen #AngelTriggerquote:
Goldmember is een ontroerende film. Ik begrijp.quote:Op maandag 2 september 2019 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zitten janken toen tijdens die film.
Ja, samequote:Op maandag 2 september 2019 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zitten janken toen tijdens die film.
Austin Powers is echt zo niet aan mij besteedquote:Op maandag 2 september 2019 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sameIk kwam vooral niet meer bij bij deze scene
![]()
what is wrong with you?quote:Op maandag 2 september 2019 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Austin Powers is echt zo niet aan mij besteed
quote:Op maandag 2 september 2019 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sameIk kwam vooral niet meer bij bij deze scene
![]()
Ik heb een ander soort humor gok ikquote:
Dit welquote:Op maandag 2 september 2019 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Austin Powers is echt zo niet aan mij besteed
Altijd zo.quote:Op maandag 2 september 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Zit je te kakken, wordt er aangebeld
quote:Op maandag 2 september 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Is ook altijd zo als er pakketjes komen, moet je net binnen dat tijdvenster enorm poepen en komen ze pas een half uur na afloop van het venster.quote:
Spanning en sensatie!quote:Op maandag 2 september 2019 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Het leven moet natuurlijk wel nog een beetje uitdaging en spanning hebben.
Dan waggel je gewoon met je broek rond je enkes ff naar de bel!quote:Op maandag 2 september 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Met een drol die er nog uit komt.quote:Op maandag 2 september 2019 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan waggel je gewoon met je broek rond je enkes ff naar de bel!
Ook de belangrijkste reden dat ik liefst op een PostNL punt ze op ga halen.quote:Op maandag 2 september 2019 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Is ook altijd zo als er pakketjes komen, moet je net binnen dat tijdvenster enorm poepen en komen ze pas een half uur na afloop van het venster.
Moet je kakken als je daar in de rij staat.quote:Op maandag 2 september 2019 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook de belangrijkste reden dat ik liefst op een PostNL punt ze op ga halen.
quote:Op maandag 2 september 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je kakken als je daar in de rij staat.
Altijd moeten poepen.quote:Op maandag 2 september 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je kakken als je daar in de rij staat.
Mja, al 3 dagenquote:
Jij moet altijd poepen?quote:Op maandag 2 september 2019 11:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet er plezierig kan ik je vertellen
Wel vaak ja. En perioden gebad dat minn lijf zo van slag was dat ik dat gevoel wel bijna de hele dag had ja.quote:
Oh jeetjequote:Op maandag 2 september 2019 11:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel vaak ja. En perioden gebad dat minn lijf zo van slag was dat ik dat gevoel wel bijna de hele dag had ja.
Paar weken geleden 20 jarig jubileum gehad dat die ellendige darm eruit is gegaan
Hij gaat wel met de tijd mee.quote:Op maandag 2 september 2019 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Jezus Christus wordt echt belaagd door mails vanmorgen.
Met verzoekjes?quote:Op maandag 2 september 2019 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus ik blijf hem maar mailbommen sturen.
we kunnen heel goed luisteren.quote:Op maandag 2 september 2019 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het. Blijft wel een man natuurlijk
NEE! Is anders vaak heel moeilijkquote:Op maandag 2 september 2019 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we kunnen heel goed luisteren.
zolang de boodschap maar korter dan 30 seconden is
Ja, dat is inderdaad wel een goede nuance toevoeging.quote:Op maandag 2 september 2019 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou van kort en bondigquote:Op maandag 2 september 2019 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel een goede nuance toevoeging.
Mijn boodschappen duren vaak wel langer dan dat huehuequote:Op maandag 2 september 2019 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ga je woensdag naar Utrecht?quote:Op maandag 2 september 2019 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn boodschappen duren vaak wel langer dan dat huehue
klopt, niet iedereen kan datquote:Op maandag 2 september 2019 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar dat is nog best een kunst.
omgquote:Op maandag 2 september 2019 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga je woensdag naar Utrecht?
https://www.facebook.com/(...)9799/?type=3&theater
Hoax. FOK!kers die buiten komen.quote:Op maandag 2 september 2019 12:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg je nou dat wij niet gezellig genoeg zijn om mee in de rij te staan?
quote:De holistische kapper knipt blokkades uit je haar
De holistische kapper rukt op. Kapster Michelle van Coeverden (34) knipt al jaren blokkades uit de haren van Amsterdammers.
Houden we zoveel vast in ons haar dan?
“Mijn handen staan best wel ‘aan’ en als klanten in mijn handen komen, neem ik ze onder mijn vleugels. Ik was haar met intentie, ik knip haar met intentie. Op energetische lagen gebeurt er veel, zo ontstaan er energieophopingen. Door je haar af te laten knippen begin je met een schone lei en ontstaat er ruimte voor een transformatie. Na afloop hoor ik regelmatig dat mensen zich op alle fronten lichter voelen.”
Hoe werkt dat dan precies?
“Voordat ik begin met knippen kijk ik wat voor persoon je bent, wat je hart wil uitdragen en hoe je met je handen door je haar beweegt. Op basis van die informatie knip ik de rauwe randjes eraf zodat iemand meer in zijn eigen kapsel kan staan.”
Komen daar geen gekke kapsels uit?
“Haha, nee. Ik knip vooral een natuurlijke look. Maar ik knip ook weleens een strakke pony. Het mag best esthetisch zijn.”
Ik kan me voorstellen dat het tijdens zo’n holistische knipsessie niet over het weer gaat.
“Liever niet. Ik ben een soort verkapte huisarts, ik kan iemands lichaam goed lezen. Soms kan ik voelen dat iemand last heeft van zijn maag. Tijdens zo’n knipbeurt kan je – als je dat wilt – een hele doorlezing krijgen. Maar soms is het helemaal stil. Dat is ook fijn.”
Door wie laat jij je knippen?
“Ik deed het altijd zelf, maar we zijn bij Mahara nu met zijn tweeën, dus mijn collega knipt mij. Dat doet hij met dezelfde intentie als ik. Dat is heel mooi.”
quote:Op maandag 2 september 2019 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.parool.nl/ps/(...)uit-je-haar~b2adf664
Nooit geweten dat ik een holistische kapper nodig had
[..]
Godsamme.quote:Ik ben een soort verkapte huisarts,
Waar heeft jouw energie behoefte aan?quote:Op maandag 2 september 2019 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
https://holistik.nl/mahara-kristallen/
[ afbeelding ]
Ben ik toch blij met de stoeptegels op m'n slaapkamer. Mensen dachten dat ik gek was. Maar ik weet beter nu.
Een mooie trottoirband om mijn chakra's uit te lijnen.quote:Op maandag 2 september 2019 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heeft jou energie behoefte aan?
Als ze moeten controleren of je wel een kaartje hebt weet je dat het onzin is.quote:Op maandag 2 september 2019 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zal maar meteen toegeven dat ik ooit op een soort paranormale beurs geweest ben.
quote:Op maandag 2 september 2019 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze moeten controleren of je wel een kaartje hebt weet je dat het onzin is.
Die zwakte hebben we allemaal weleens gehad.quote:Op maandag 2 september 2019 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zal maar meteen toegeven dat ik ooit op een soort paranormale beurs geweest ben.
uhm, nee...quote:Op maandag 2 september 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zwakte hebben we allemaal weleens gehad.
Ik heb nog ergens een paar aurafoto's liggen.
Had je wel een goed aura?quote:Op maandag 2 september 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de kamasutrabeurs dan?quote:Op maandag 2 september 2019 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben bang dat dit vooral voor vrouwen geldtquote:Op maandag 2 september 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging mee met mijn ex-vriendin voor emotionele ondersteuning.quote:Op maandag 2 september 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof was dat. Met zo'n krakkemikkige achtbaan en met Tim Immers op de foto. En paarse shit in m'n haar laten weven.quote:Op maandag 2 september 2019 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Wel ooit op de Megafestatie geweest.
Klinkt als een voorbode van een kort pittig kapselquote:Op maandag 2 september 2019 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Wel veel blauw en wat oranje/rood als ik het me goed herinner.
Maar dat staat me helemaal nietquote:Op maandag 2 september 2019 13:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klinkt als een voorbode van een kort pittig kapsel
Had d'r een kiezel meegegeven.quote:Op maandag 2 september 2019 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging mee met mijn ex-vriendin voor emotionele ondersteuning.
Ik ook. Ik ga een tijdmachine bouwen hoor.quote:Op maandag 2 september 2019 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof was dat. Met zo'n krakkemikkige achtbaan en met Tim Immers op de foto. En paarse shit in m'n haar laten weven.
Ik mis de jaren 90.
Een monstera een enorme dominerende plant?quote:Op maandag 2 september 2019 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Monstera op het balkon gezet om te sprayen en even in fatsoen te kneden, maar m'n kamer is meteen een stuk leger en lichter en meer zen
Ik ga nog steeds in achtbanen en doe paarse shit in m'n haren.quote:Op maandag 2 september 2019 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof was dat. Met zo'n krakkemikkige achtbaan en met Tim Immers op de foto. En paarse shit in m'n haar laten weven.
Ik mis de jaren 90.
Toch kan ik me amper voorstellen dat er toen kinderen Gerda heettenquote:Op maandag 2 september 2019 13:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Klinkt als een voorbode van een kort pittig kapsel
Jij gaat voor de 2090's.quote:Op maandag 2 september 2019 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds in achtbanen en doe paarse shit in m'n haren.
Forever young.
Gerdientje.quote:Op maandag 2 september 2019 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch kan ik me amper voorstellen dat er toen kinderen Gerda heetten
Oef. Ik denk niet dat ie die ga halenquote:
Denk dat de kortpittigen van onze generatie de Priscilla's, Anita's en Steffanie's zijnquote:Op maandag 2 september 2019 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch kan ik me amper voorstellen dat er toen kinderen Gerda heetten
Jaquote:Op maandag 2 september 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk dat de kortpittigen van onze generatie de Priscilla's, Anita's en Steffanie's zijn
Maar OOIT is een Gerda ook jong geweest.quote:Op maandag 2 september 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk dat de kortpittigen van onze generatie de Priscilla's, Anita's en Steffanie's zijn
Vroeger was iedereen dan ook lelijk.quote:Op maandag 2 september 2019 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar OOIT is een Gerda ook jong geweest.
Kan me alleen nooit een jonge meid met de naam Gerda voor de geest halen.
Wat ben je toch slimquote:Op maandag 2 september 2019 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom woon ik in deze wijk: iedereen draagt een boerka.
Wut. Bij ons liggen ze bij de supermarktenquote:Op maandag 2 september 2019 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, loop ik even naar het gemeentehuis hier om die zakken dan maar voor mezelf te halen, is die toko tot één uur open. Kutdorp.
Zo praktisch zijn ze hier niet.quote:Op maandag 2 september 2019 14:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wut. Bij ons liggen ze bij de supermarkten
Dien een klacht in.quote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat je een collega vraagt een overzicht van een bepaalde periode aan te leveren van klachten die bij die persoon zijn binnengekomen, om vervolgens alle klachten doorgestuurd te krijgen. Alle. Niks geen overzicht, geen beperkte periode, niks.![]()
Nog meer werk, dankjewel he, joe
Het is wat op de sociale werkplaatsquote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat je een collega vraagt een overzicht van een bepaalde periode aan te leveren van klachten die bij die persoon zijn binnengekomen, om vervolgens alle klachten doorgestuurd te krijgen. Alle. Niks geen overzicht, geen beperkte periode, niks.![]()
Nog meer werk, dankjewel he, joe
Die halvies moeten toch door iemand begeleid worden inderdaadquote:
Wil jij ook al in z'n broekjequote:Op maandag 2 september 2019 14:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het nog steeds dapper, zo snel en impulsief verhuizen naar een ander land voor je werk.
Nou, hij klonk hier vrij zuur. Dus wie weer was t een "The Only way is up" gevalquote:Op maandag 2 september 2019 14:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het nog steeds dapper, zo snel en impulsief verhuizen naar een ander land voor je werk.
Geeft het niet juist rust dat je genoeg werk hebt?quote:Op maandag 2 september 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al vol voor september en krijg nu de zenuwen van alle deadlines
Het is t een of t anderquote:Op maandag 2 september 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al vol voor september en krijg nu de zenuwen van alle deadlines
Meer naar CL kijken/gluren dan. Leef je vast weer van opquote:Op maandag 2 september 2019 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn halveliterblikken zijn altijd helemaal leeg.
Of daar ga je nog meer van zuipen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meer naar CL kijken/gluren dan. Leef je vast weer van op
Tijdens het gluren nip ik dan ook aan die blikken. Dubbel genot.quote:Op maandag 2 september 2019 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meer naar CL kijken/gluren dan. Leef je vast weer van op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |