quote:Op zondag 1 september 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET CAROLINE
OH OH OOOOOOOOOOOOH
Hallo Cinnamonquote:
Goed om te horen.quote:Op zondag 1 september 2019 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo Cinnamon
Best lekker wel, met jou ook?
Ohhhh tof! Waffer poesje? En zijn ze al vriendjes?quote:Op zondag 1 september 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ja zeker. We hebben vorige week een nieuwe poesje opgehaald.
Hier staan wat foto's. F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 118quote:Op zondag 1 september 2019 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhh tof! Waffer poesje? En zijn ze al vriendjes?
Oh wow, wat een mooierdquote:Op zondag 1 september 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier staan wat foto's. F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 118
Een Siberische kat die half Ragdoll is.
Hmm, een beetje. Maar Dik slaat nog af en toe.
Mensen.quote:Op zondag 1 september 2019 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Knakker is stekje nooit op komen halen. Plantje hou ik lekker zelf. Verdient een mooi en fijn huisje. Dus ik heb 'm even gefatsoeneerd en een grotere pot gegeven en ik hou hem voorlopig lekker zelf.
Laatste keer weer dat ik iets wil weggeven.
Ja, zeker. Loka heeft haar uitgezocht. We zijn helemaal naar Friesland gereden voor haar.quote:Op zondag 1 september 2019 20:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh wow, wat een mooierd![]()
Ja nja, Ze zal nog wel ff de baas willen blijven
Kan zo veranderen met een jaartje of 2.
Maar echt awesome, zou er bijna jaloers van worden
Dan kom ik hem wel halenquote:Op zondag 1 september 2019 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is misschien giftig voor katten.
Klinkt allemaal zo slecht nog niet. Not at all <3quote:Op zondag 1 september 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeker. Loka heeft haar uitgezocht. We zijn helemaal naar Friesland gereden voor haar.
Ze lopen wel achter elkaar aan, eten elkaars eten, ze speelt met al Dik haar speelgoed, ze slapen samen (maar nog te dicht bij elkaar). Het komt wel goed over een tijdje.
Als het goed is (volgens de vorige eigenaar) is ze niet zo lastig als ze krols is. Alleen duurt het een tijdje voordat ze daadwerkelijk krols wordt. Ik weet dat we toen met Dikje je gezegd hadden dat we kittens wilde en uitdelen, maar dat lukte niet omdat ze onmogelijk was en het huis sloopte.
Maar hopelijk met deze
Vind het vaak juist wel leuk maar nu moest ik echt naar de tv kijken om het te snappenquote:Op zondag 1 september 2019 20:54 schreef Allures het volgende:
[..]
echt joh. Zet het net aan maar heb hem nodig
Ja, beter dan ik verwacht had binnen een week.quote:Op zondag 1 september 2019 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt allemaal zo slecht nog niet. Not at all <3
En dat krols worden, ja, dat merk je wel als 't zover is. Bonnie was iig wel heel erg intens krols
Daar ga je iig wel heeeeeeeeeeeele mooie jonkies uit krijgen denk ik, echt een sierlijk beestje
Geen idee, die Zeeuw met een hontquote:Op zondag 1 september 2019 20:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Naam want ik loop achter. Dan weet ik zo op welke ik moet letten
Bastiaanquote:Op zondag 1 september 2019 20:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Naam want ik loop achter. Dan weet ik zo op welke ik moet letten
Met 3 jaar pas, meen ik mij te herinneren. Had graag een nestje van haar willen zien opgroeien, maar om meerdere redenen niet doorgezet.quote:Op zondag 1 september 2019 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, beter dan ik verwacht had binnen een week.
Heb je Bon snel laten helpen?
Ja, we gaan tegen die tijd dan wel kijken bij katers die een Ragdoll zijn, voor het uiterlijk.
@Faxie doe meequote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen we geen Fokker zoekt vrouw beginnen hier.
Je wilt niet naar een boerderij verhuizen?quote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Werk je nog steeds bij het asiel, trouwens?quote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met 3 jaar pas, meen ik mij te herinneren. Had graag een nestje van haar willen zien opgroeien, maar om meerdere redenen niet doorgezet.
Wel het mooist idd, ben benieuwd
Nee ik bedoel Fokkers, dus geen boeren.quote:Op zondag 1 september 2019 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wilt niet naar een boerderij verhuizen?
Vaak wel veel plek voor plantjes. Een boer zoeken met een kas
Yesssquote:Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk je nog steeds bij het asiel, trouwens?
Willen vrouwen wel een Fokker?quote:Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Via DM mag ook hoor.quote:Op zondag 1 september 2019 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filmpjes maken, brieven schrijven, etc.
Ja maar daar wilt niemand toch naar kijken. Alleen voor jou zouden we een uitzondering maken natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2019 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Fokkers, dus geen boeren.
Zit er een alpaca boerderij bij? Dan overweeg ik het.quote:Op zondag 1 september 2019 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wilt niet naar een boerderij verhuizen?
Vaak wel veel plek voor plantjes. Een boer zoeken met een kas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |