Ja, de suggestie wordt gewekt dat het volk de kandidaat kiest, maar dat is niet zo.quote:
De wappies zitten ook aan de linkerkantquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:13 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja, de suggestie wordt gewekt dat het volk de kandidaat kiest, maar dat is niet zo.
Bij de vorige verkiezingen zou Bernie Sanders moeten winnen, maar die is door de kliek van de Clintons tegengewerkt, wat uit uitgelekte mails is gebleken
Haha wat lees ik hier nou weer? Aantoonbaar de beste kandidaat? Dan als pre geven dat hij in het leger heeft gezeten... Dat maakt hem juist direct al ongeschikt, je moet of dom of gestoord zijn om uberhaupt bij het leger te gaan laat staan het Amerikaanse. Hij lult ook echt alsof mensen in het leger Amerika beschermen. Ja vast dat bommen droppen in het Midden-oosten of regime's die je niet aanstaan veranderen door leger wappies als jezelf beschermen wordt gezien maar dat is het natuurijk niet. In plaats van een heel gelul over veteranenzorg zou hij beter kunnen lullen over hoe je zorgt voor minder veteranen. Dat hij beter zou zijn dan Trump zal ik niet ontkennen, wie niet. Maar van de democraten is hij toch wel een van de minste, ik snap zijn populariteit ook niet echt ja leuk dat hij homo is maar dat is toch niet relevant. Het zegt wel veel over zijn nietszeggendheid dat altijd als het over Pete gaat meteen zijn geaardheid genoemd moet worden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:35 schreef mcmlxiv het volgende:
Buttgieg is waarschijnlijk verreweg de beste kandidaat. Aantoonbaar echt intelligent, niet extremistisch, militair geweest, alleen wat weinig bestuurlijke ervaring nog, maar altijd nog stukken meer dan de idioot die er nu zit.
Waarschijnlijk precies het soort mens wat de VS nu nodig heeft
Jammer dat hij homo is, dat zal wel weer een dingetje zijn voor die vieze extremistische christenen uit de binnenlanden
Ik vraag me echt af waarom die vent niet gewoon ophoudt en een jonge protege van zichzelf zoekt. Nu zit hij eerder zijn eigen doel in de weg.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:53 schreef Martinello het volgende:
Vier jaar geleden hoopte ik op Sanders, nu ook weer. Maar goed, die man is bijna 80.
Ik hoopte 4 jaar terug op Sanders, toen hij verloor was ik daarna benieuwd of hij zijn 'beweging' in leven kon houden binnen de partij en welke jongere kandidaat hij zou gaan steunen. Dat hij dat niet heeft gedaan is echt een flinke tegenvaller, wat mij betreft. Een jongere kandidaat met de steun van Sanders was echt mooi geweest, een 80 jarige president is echt helemaal niks.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:53 schreef Martinello het volgende:
Vier jaar geleden hoopte ik op Sanders, nu ook weer. Maar goed, die man is bijna 80.
Je leest niet goed, die geaardheid wordt nooit genoemd als pluspunt, maar als minpunt: de vraag is of Amerika klaar is voor een homofiele president. En dat gaat niet alleen om religieuze mensen die daar misschien moeite mee hebben, Amerika heeft in sommige gebieden toch een behoorlijke machocultuur. Heeft iemand met zijn geaardheid kans, of geef je het presidentschap dan cadeau aan Trump? Dat is wel iets waar over nagedacht moet worden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..] Het zegt wel veel over zijn nietszeggendheid dat altijd als het over Pete gaat meteen zijn geaardheid genoemd moet worden.
Wat een feitenvrij gezwets dit zeg. Je lijkt Weltschmerz welquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Haha wat lees ik hier nou weer? Aantoonbaar de beste kandidaat? Dan als pre geven dat hij in het leger heeft gezeten... Dat maakt hem juist direct al ongeschikt, je moet of dom of gestoord zijn om uberhaupt bij het leger te gaan laat staan het Amerikaanse. Hij lult ook echt alsof mensen in het leger Amerika beschermen. Ja vast dat bommen droppen in het Midden-oosten of regime's die je niet aanstaan veranderen door leger wappies als jezelf beschermen wordt gezien maar dat is het natuurijk niet. In plaats van een heel gelul over veteranenzorg zou hij beter kunnen lullen over hoe je zorgt voor minder veteranen. Dat hij beter zou zijn dan Trump zal ik niet ontkennen, wie niet. Maar van de democraten is hij toch wel een van de minste, ik snap zijn populariteit ook niet echt ja leuk dat hij homo is maar dat is toch niet relevant. Het zegt wel veel over zijn nietszeggendheid dat altijd als het over Pete gaat meteen zijn geaardheid genoemd moet worden.
Daar zal hij zich geen tweede keer aan branden, gezien de eerdere hilarische discussies die we daar over gehad hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
538 zat prima met Trump. Trump won ruim binnen de kansmarge. Monolith kan dat vast een stuk beter uitleggen, maar ik denk niet dat je daar enige interesse in zal hebben gezien die ongeinformeerde uitspraak over 538 eerder.
Zegt Wij van wc eend je iets?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:09 schreef archito het volgende:
[..]
'volledig'
Heb je daar ook een onderbouwing voor?
Lees bijvoorbeeld deze analyse maar eens:
https://fivethirtyeight.c(...)ex_cid=2016-forecast
Geldt voor meerderen. Bij iemand als Biden heb ik ook zoiets van "waar begin je aan" , GA toch lekker genieten van je pensioenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom die vent niet gewoon ophoudt en een jonge protege van zichzelf zoekt. Nu zit hij eerder zijn eigen doel in de weg.
Dat betekent nog niet dat de analyse met argumentatie niet juist is. Tot nu toe heb ik een niet weerlegde bron gegeven en hebben we van jou nog helemaal niets gezien.quote:
Ik kan me dat niet meer herinneren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:05 schreef Hexagon het volgende:
Och Lyrebird liep voor de midterms ook te beweren dat de peilingen fout waren en de republikeinen het huis van afgevaardigden wel zouden behouden. Daarna zagen we hem natuurlijk eventjes niet meer.
Ik heb je bron weerlegd. Wij van WC eend. Dan kun jij stellen dat de argumentatie juist is, maar omdat dit in jouw straatje past, is die bewering niet veel waard.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:33 schreef archito het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat de analyse met argumentatie niet juist is. Tot nu toe heb ik een niet weerlegde bron gegeven en hebben we van jou nog helemaal niets gezien.
En dat terwijl jij de eerste was die dingen beweerde. Niet heel sterk.
Wat zijn die andere keren dan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet meer herinneren.
Maar als peilers nu voorspellen dat links gaat winnen, dan zal ik dat met een flinke korrel zout nemen.
Kijk, mij heb je er niet mee. Als ik links was, dan zou ik helemaal laaiend zijn. Charlatans die stellen dat mijn partij zal winnen, en er dan zo bekaaid van afkomen.
Dan voel je je toch bekocht?
Keer op keer?
Brexit, Boris Johnson, Australische verkiezingen.quote:
Je hebt de inhoud van mijn bron helemaal niet weerlegt. Bovendien kun je argumentatie ook prima beoordelen op juistheid ongeacht of het in je straatje past of niet.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb je bron weerlegd. Wij van WC eend. Dan kun jij stellen dat de argumentatie juist is, maar omdat dit in jouw straatje past, is die bewering niet veel waard.
Sterke argumentatie, een typfoutjequote:Op donderdag 2 januari 2020 11:35 schreef Lyrebird het volgende:
Dat is prima. Kun je in de tussentijd misschien nog even naar deze site kijken.
https://www.tuxx.nl/spelling/werkwoorden/
Gefeliciteerd, je bent nu officieel een BNW-wappie.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:15 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Peilers zitten er keer op keer naast, en de bias is altijd links.
Johnson werd bijna op zetel toe goed voorspeld van te voren. Al weken. Johnson heeft nooit niet op een meerderheid gestaan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:15 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Brexit, Boris Johnson, Australische verkiezingen.
Peilers zitten er keer op keer naast, en de bias is altijd links.
Je leest zelf niet goed, alsof ik schrijf dat zijn geaardheid als pluspunt wordt genoemd. Ik zeg dat het altijd wordt genoemd. Daarbij als Amerika klaar was voor een zwarte president en een debiele zal een homofiele ook wel geen probleem zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je leest niet goed, die geaardheid wordt nooit genoemd als pluspunt, maar als minpunt: de vraag is of Amerika klaar is voor een homofiele president. En dat gaat niet alleen om religieuze mensen die daar misschien moeite mee hebben, Amerika heeft in sommige gebieden toch een behoorlijke machocultuur. Heeft iemand met zijn geaardheid kans, of geef je het presidentschap dan cadeau aan Trump? Dat is wel iets waar over nagedacht moet worden.
Feitenvrij? Want in de post waar ik op reageer staan dan wel feiten? Feit is dat Amerika op Pearl Harbor na nooit is aangevallen op hun grondgebied maar dat hun leger wel een hoop andere landen invalt. Ik zou zeggen kijk team Amerika een keer dat klopt aardig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een feitenvrij gezwets dit zeg. Je lijkt Weltschmerz wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |