Eens. Zelfs Mike Pence zou al een verbetering zijn, mocht Trump impeached worden. Het is gewoon niet meer om aan te zien.quote:Op maandag 2 september 2019 15:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als de economie een dip gaat krijgen, waar het toch wel naar uitziet, dan heeft Trump echt een probleem.
Sowieso zal het lastig voor hem worden.
Ik hoop op gezond verstand bij de Democraten. En ik heb nog de rest van de maand om mijn gokje te wagen.Uiteindelijk is maar één ding belangrijk: dat Trump vertrekt.
Minder capabel is zo goed als onmogelijk.quote:Op maandag 2 september 2019 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij voorkeur komt er dan wel een capabel persoon voor in de plaats.
Inderdaad. Pence is een christelijke engnek maar daar hebben we buiten de VS geen last van.quote:Op maandag 2 september 2019 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eens. Zelfs Mike Pence zou al een verbetering zijn, mocht Trump impeached worden. Het is gewoon niet meer om aan te zien.
Mwoah, zou Pence niet vasthouden in grote lijnen aan de Trump-doctrine? Die man is mij de afgelopen jaren namelijk flink tegenvallen. Wat een enorm trieste anuslikker is die Pence.quote:Op maandag 2 september 2019 16:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad. Pence is een christelijke engnek maar daar hebben we buiten de VS geen last van.
Dat Pence een opportunistische holkruiper is dat klopt. Maar ik denk dat als Trump weg is hij even goed zich schikt achter de gevestigde belangen.quote:Op maandag 2 september 2019 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, zou Pence niet vasthouden in grote lijnen aan de Trump-doctrine? Die man is mij de afgelopen jaren namelijk flink tegenvallen. Wat een enorm trieste anuslikker is die Pence.
Dan gaat hij weer bij de partijtop in de reet zitten? Ja, dat kan. Wat een ranzige kwal, die vent.quote:Op maandag 2 september 2019 17:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat Pence een opportunistische holkruiper is dat klopt. Maar ik denk dat als Trump weg is hij even goed zich schikt achter de gevestigde belangen.
Ja, de enige reden om steeds in de aars van Trump te kruipen is volgens mij de angst dat hij anders gedumpt zou worden voor 2020.quote:Op maandag 2 september 2019 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan gaat hij weer bij de partijtop in de reet zitten? Ja, dat kan. Wat een ranzige kwal, die vent.
Er zijn verschillende gradaties van loyaliteit. Pence gedraagt zich structureel als een kruiperige Trumpist, die werkelijk als recht probeert te praten. Vind het een nog grotere klootzak dan Trump.quote:Op maandag 2 september 2019 17:35 schreef Hanca het volgende:
We hebben natuurlijk geen idee wat Pence intern roept, een vice president die in het openbaar de president af valt komt nooit voor. Wie weet probeert Pence intern vanalles.
En voor Pence was het belangrijkste toch dat hij zelf grotendeels bepalend is bij het aanstellen van de rechters en dat is wel gebleken, die belofte heeft Trump gewoon gehouden. Dat was voor veel christelijke stemmers ook een hoofdreden om voor Trump te stemmen.
Pence nu aanvallen op het feit dat hij de president niet aan valt terwijl de partijtop dat ook niet doet, lijkt mij niet realistisch. Hoe zouden jullie dat voor je zien? Pence hier dan ook met allerlei scheldwoorden overladen vind ik niet terecht.
Ik heb bij Pence vooral het idee dat het loyaliteit aan de partij is, de schade zoveel mogelijk proberen te beperken. Hij komt mij juist niet echt over als een enorme Trumpist.quote:Op maandag 2 september 2019 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn verschillende gradaties van loyaliteit. Pence gedraagt zich structureel als een kruiperige Trumpist, die werkelijk als recht probeert te praten. Vind het een nog grotere klootzak dan Trump.
Ik had altijd het idee dat Pence een levensverzekering was voor Trump.quote:Op maandag 2 september 2019 18:36 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Pence vooral stiekem hoopt dat hij zichzelf nog eens president mag noemen als Trump de eindstreep niet haalt. Zelfstandig zou hij ws nooit gekozen worden.
Waarom? Als je Trump wilt neerknallen kun je dat met Pence ook wel doen.quote:Op maandag 2 september 2019 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat Pence een levensverzekering was voor Trump.
Pence was gewoon het binnenhengelen van miljoenen christelijke stemmen. Mensen die niks hebben met Trump, maar een grote hekel hebben aan Clinton en graag op een traditioneel christelijk persoon stemmen. En dat is Pence.quote:Op maandag 2 september 2019 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat Pence een levensverzekering was voor Trump.
Natuurlijk kan dat, maar ik neem aan dat hij dan een stuk beter beveiligd zou worden. Denk dat tegenstanders van Trump bepaald niet zitten te wachten op die gekke Pence.quote:Op maandag 2 september 2019 18:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom? Als je Trump wilt neerknallen kun je dat met Pence ook wel doen.
Zijn dat mensen die anders Clinton zouden hebben gestemd?quote:Op maandag 2 september 2019 19:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Pence was gewoon het binnenhengelen van miljoenen christelijke stemmen. Mensen die niks hebben met Trump, maar een grote hekel hebben aan Clinton en graag op een traditioneel christelijk persoon stemmen. En dat is Pence.
Niet persé, maar wel mensen die anders misschien wel thuis waren gebleven.quote:Op maandag 2 september 2019 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dat mensen die anders Clinton zouden hebben gestemd?
Ik heb niet echt het idee dat Trump nou het verschil maakt in hoeverre Pence z'n ideetjes kan uitvoeren.quote:Op maandag 2 september 2019 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar ik neem aan dat hij dan een stuk beter beveiligd zou worden. Denk dat tegenstanders van Trump bepaald niet zitten te wachten op die gekke Pence.
[..]
?quote:Op donderdag 19 september 2019 20:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Biden zou het ergste zijn, die vent is gewoon ongeveer een democratische kopie van Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |