abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188755660
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 15:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als de economie een dip gaat krijgen, waar het toch wel naar uitziet, dan heeft Trump echt een probleem.

Sowieso zal het lastig voor hem worden.

Ik hoop op gezond verstand bij de Democraten. En ik heb nog de rest van de maand om mijn gokje te wagen. ;) Uiteindelijk is maar één ding belangrijk: dat Trump vertrekt.
Eens. Zelfs Mike Pence zou al een verbetering zijn, mocht Trump impeached worden. Het is gewoon niet meer om aan te zien.
I´m back.
  maandag 2 september 2019 @ 16:52:29 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188756196
Ik denk Elizabeth Warren. Alles dat Trump niet is, behalve jong dan.
pi_188756209
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bij voorkeur komt er dan wel een capabel persoon voor in de plaats.
Minder capabel is zo goed als onmogelijk.
  maandag 2 september 2019 @ 16:53:32 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188756212
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 16:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eens. Zelfs Mike Pence zou al een verbetering zijn, mocht Trump impeached worden. Het is gewoon niet meer om aan te zien.
Inderdaad. Pence is een christelijke engnek maar daar hebben we buiten de VS geen last van.
pi_188756249
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 16:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Inderdaad. Pence is een christelijke engnek maar daar hebben we buiten de VS geen last van.
Mwoah, zou Pence niet vasthouden in grote lijnen aan de Trump-doctrine? Die man is mij de afgelopen jaren namelijk flink tegenvallen. Wat een enorm trieste anuslikker is die Pence.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 2 september 2019 @ 17:03:17 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188756367
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 16:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, zou Pence niet vasthouden in grote lijnen aan de Trump-doctrine? Die man is mij de afgelopen jaren namelijk flink tegenvallen. Wat een enorm trieste anuslikker is die Pence.
Dat Pence een opportunistische holkruiper is dat klopt. Maar ik denk dat als Trump weg is hij even goed zich schikt achter de gevestigde belangen.
pi_188756436
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 17:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat Pence een opportunistische holkruiper is dat klopt. Maar ik denk dat als Trump weg is hij even goed zich schikt achter de gevestigde belangen.
Dan gaat hij weer bij de partijtop in de reet zitten? Ja, dat kan. Wat een ranzige kwal, die vent.
  maandag 2 september 2019 @ 17:10:12 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188756452
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan gaat hij weer bij de partijtop in de reet zitten? Ja, dat kan. Wat een ranzige kwal, die vent.
Ja, de enige reden om steeds in de aars van Trump te kruipen is volgens mij de angst dat hij anders gedumpt zou worden voor 2020.
pi_188756819
We hebben natuurlijk geen idee wat Pence intern roept, een vice president die in het openbaar de president af valt komt nooit voor. Wie weet probeert Pence intern vanalles.

En voor Pence was het belangrijkste toch dat hij zelf grotendeels bepalend is bij het aanstellen van de rechters en dat is wel gebleken, die belofte heeft Trump gewoon gehouden. Dat was voor veel christelijke stemmers ook een hoofdreden om voor Trump te stemmen.

Pence nu aanvallen op het feit dat hij de president niet aan valt terwijl de partijtop dat ook niet doet, lijkt mij niet realistisch. Hoe zouden jullie dat voor je zien? Pence hier dan ook met allerlei scheldwoorden overladen vind ik niet terecht.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_188756981
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 17:35 schreef Hanca het volgende:
We hebben natuurlijk geen idee wat Pence intern roept, een vice president die in het openbaar de president af valt komt nooit voor. Wie weet probeert Pence intern vanalles.

En voor Pence was het belangrijkste toch dat hij zelf grotendeels bepalend is bij het aanstellen van de rechters en dat is wel gebleken, die belofte heeft Trump gewoon gehouden. Dat was voor veel christelijke stemmers ook een hoofdreden om voor Trump te stemmen.

Pence nu aanvallen op het feit dat hij de president niet aan valt terwijl de partijtop dat ook niet doet, lijkt mij niet realistisch. Hoe zouden jullie dat voor je zien? Pence hier dan ook met allerlei scheldwoorden overladen vind ik niet terecht.
Er zijn verschillende gradaties van loyaliteit. Pence gedraagt zich structureel als een kruiperige Trumpist, die werkelijk als recht probeert te praten. Vind het een nog grotere klootzak dan Trump.
pi_188757043
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 17:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er zijn verschillende gradaties van loyaliteit. Pence gedraagt zich structureel als een kruiperige Trumpist, die werkelijk als recht probeert te praten. Vind het een nog grotere klootzak dan Trump.
Ik heb bij Pence vooral het idee dat het loyaliteit aan de partij is, de schade zoveel mogelijk proberen te beperken. Hij komt mij juist niet echt over als een enorme Trumpist.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 2 september 2019 @ 17:58:39 #62
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_188757147
Biden of Warren. Mijn voorkeur gaat uit naar Warren, de enige kandidaat met echte, uitgewerkte plannen.
Op het scherp van de snede.
  maandag 2 september 2019 @ 18:36:29 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188757659
Ik denk dat Pence vooral stiekem hoopt dat hij zichzelf nog eens president mag noemen als Trump de eindstreep niet haalt. Zelfstandig zou hij ws nooit gekozen worden.
  maandag 2 september 2019 @ 18:37:57 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188757679
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 18:36 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Pence vooral stiekem hoopt dat hij zichzelf nog eens president mag noemen als Trump de eindstreep niet haalt. Zelfstandig zou hij ws nooit gekozen worden.
Ik had altijd het idee dat Pence een levensverzekering was voor Trump.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 2 september 2019 @ 18:40:04 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188757713
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom? Als je Trump wilt neerknallen kun je dat met Pence ook wel doen.
pi_188758431
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Pence was gewoon het binnenhengelen van miljoenen christelijke stemmen. Mensen die niks hebben met Trump, maar een grote hekel hebben aan Clinton en graag op een traditioneel christelijk persoon stemmen. En dat is Pence.
  maandag 2 september 2019 @ 19:26:44 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188758614
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 18:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarom? Als je Trump wilt neerknallen kun je dat met Pence ook wel doen.
Natuurlijk kan dat, maar ik neem aan dat hij dan een stuk beter beveiligd zou worden. Denk dat tegenstanders van Trump bepaald niet zitten te wachten op die gekke Pence.

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 19:17 schreef Hanca het volgende:

[..]

Pence was gewoon het binnenhengelen van miljoenen christelijke stemmen. Mensen die niks hebben met Trump, maar een grote hekel hebben aan Clinton en graag op een traditioneel christelijk persoon stemmen. En dat is Pence.
Zijn dat mensen die anders Clinton zouden hebben gestemd?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188758757
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zijn dat mensen die anders Clinton zouden hebben gestemd?
Niet persé, maar wel mensen die anders misschien wel thuis waren gebleven.

Of misschien wel op Clinton als die een christelijke vice had gekozen. Of misschien Johnson/Weld, Johnson komt iig uit een traditioneel christelijk gezin, al doet hij er zelf weinig meer aan, Weld staat natuurlijk wel erg ver van traditionele christenen.

In elk geval haalde Pence die mensen over zeker op Trump te stemmen, waar er echt wel bedenkingen bij Trump zelf waren in die kringen.
  maandag 2 september 2019 @ 19:57:16 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188759197
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat, maar ik neem aan dat hij dan een stuk beter beveiligd zou worden. Denk dat tegenstanders van Trump bepaald niet zitten te wachten op die gekke Pence.
[..]
Ik heb niet echt het idee dat Trump nou het verschil maakt in hoeverre Pence z'n ideetjes kan uitvoeren.
pi_188788018
Andrew Yang is een leuke outsider.
pi_188795270
Ik denk dat Biden nog een grote flater maakt, waardoor Warren er met de winst vandoor gaat.

Ik stem dus op Warren.
pi_188795328
Elizabeth Warren denk (en hoop) ik ook. Zij blijft rustig maar zeker omhoog gaan in de peilingen terwijl Biden zichzelf langzaam aan het saboteren is, dus tegen de tijd dat er een nominee is zal Warren hem wel ingehaald hebben.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_189022313
Elizabeth Warren. Biden lijkt vooral nergens echt voor te staan en dat gaan mensen doorzien.
pi_189028779
Hopelijk wordt het de Bern. Warren zou ik ook wel mee kunnen leven. Natuurlijk nog 4 jaar Trump kan ik ook mee leven, ik woon toch niet in de US en het is wel leuk om een soort real-life soap van idiocracy te hebben.

Biden zou het ergste zijn, die vent is gewoon ongeveer een democratische kopie van Trump. Niet voor niks ook dat alle Republikeinse trollen op dit forum het liefste Biden zien. Komt nog bij dat Biden een stuk bejaarder is dan Sanders, sure hij is 2 jaar jonger dan Sanders maar geestelijk lijkt hij 20 jaar ouder, echt rijp voor de geraniums niet voor een presidentschap.
pi_189029081
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Biden zou het ergste zijn, die vent is gewoon ongeveer een democratische kopie van Trump.
?

Biden is een doorgewinterde politicus, wiens ideeën heel anders zijn dan die van Trump.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')