Harris is momenteel ontzettend aan het tanken, toch? Ze is na de confrontatie met Tulsi Gabbard in dat debat helemaal onderuitgegaan in de polls en bengelt nu onderaan.quote:
Warren met Buttgieg als VP.quote:Op maandag 2 september 2019 09:15 schreef archito het volgende:
Warren.
(met als outsider Buttigieg, maar dat is meer ijdele hoop vrees is.)
Buttigieg is eigenlijk de ideale kandidaat. Jong, bewezen bekwaam (als burgemeester), homofiel, welbespraakt, links maar niet radicaal links. Alleen.... zijn achternaam is zo fucking kut (zowel om te zien als om uit te spreken) dat hij gewoon totaal geen tractie krijgt.quote:Op maandag 2 september 2019 09:22 schreef Hugo862 het volgende:
Ik denk dat Biden, Sanders, Warren en Buttigieg de grootste kanshebbers zijn. Maar dat is vooral een onderbuik gevoel. Anderen per definitie afschrijven is sinds Trump niet echt meer mogelijk
Hoe gaat zij 't winnen in battleground states? Want daar zal je ook de zwevende kiezer moeten overtuigen en die gaan meestal niet zo ver naar linksquote:Op maandag 2 september 2019 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Denk dat Biden het wordt, maar hoop stiekem op Warren. Eigenlijk is ze te links voor mijn smaak, maar voor een land als de VS is dat wel eens goed.
Of hij zo bekwaam is, daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Hij heeft veel armoede en een hoge criminaliteit laten woekeren.quote:Op maandag 2 september 2019 09:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Buttigieg is eigenlijk de ideale kandidaat. Jong, bewezen bekwaam (als burgemeester),
Dat maakt hem een goede kandidaat? Obama was een goede kandidaat omdat hij veel niet-stemmende afro-amerikanen naar de stembus kreeg - maar homo's stemmen al overwegend wél en Democratisch bovendien dus dat levert weinig winst op.quote:homofiel
Niet radicaal links? Meneer wil open grenzen en immigratie extra aanmoedigen, wil Thomas Jefferson's naam uitbannen van evenementen en standbeelden weghalen, abortus tot zeer laat stadium toestaan, herstelbetalingen voor homo's en afro-amerikanen... stuk voor stuk redelijk impopulaire maatregelen, ook bij gematigd linkse kiezers. Enige opvallende is dat hij pro-Israel is.quote:welbespraakt, links maar niet radicaal links. Alleen.... zijn achternaam is zo fucking kut (zowel om te zien als om uit te spreken) dat hij gewoon totaal geen tractie krijgt.
Vandaar dat ik het 'stiekem hoop' in plaats van verwacht.quote:Op maandag 2 september 2019 11:19 schreef Harlon het volgende:
[..]
Hoe gaat zij 't winnen in battleground states? Want daar zal je ook de zwevende kiezer moeten overtuigen en die gaan meestal niet zo ver naar links
Eh? Je wil nog 4 jaar Trump? Vind het na 4 jaar deze komiek te hebben gehad wel mooi geweest hoorquote:Op maandag 2 september 2019 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het 'stiekem hoop' in plaats van verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |