Mieren hebben geen hofnar. Zoek maar op Wikipedia.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:59 schreef Lynxis het volgende:
[..]
Om je stelling onderuit te halen: ook viesdikke oudetijdskinderen als jij kunnen een Wajong krijgen.
En het is inderdaad duidelijk dat jij geen werkmier bent, maar koning zou ik je ook niet meteen noemen. Jij bent hoogstens de hofnar, die bestaat om de werkmieren te entertainen met belachelijke topics als dit.
Ik ben geen koningin.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:13 schreef Miikan het volgende:
[..]
Ghoh, google of wikipedia zal dan toch niet je sterkste punt zijn, want als je even nadenkt of even googelt zie je dat mieren geen koning hebben. Zij hebben een koningin en als je je vergelijkt met een mier ben je zelfs nuttelozer dan ik dacht. De enige reden waarom een mannelijke mier bestaat is om zich voort te planten en dan te sterven.
Nee gestoord komen in een gekkenhuis terecht. Ik woon bij mijn ouders. En ik zit hier heerlijk. Mijn moeder doet nu ook de was aan voor me want ik heb haar duidelijk gemaakt hoe de rollen in huis zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:14 schreef Telefoonvork het volgende:
TS is zwakzinnig en arrogant. Ze hebben hem bij het UWV maar afgeschreven als volledig gestoord en maar ja en amen knikken om zijn ego niet totaal te vernietigen.
Dan komt ts snel genoeg in een inrichting terecht.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:15 schreef BoneThugss het volgende:
En wat als je ouders er niet meer zijn?
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan komt ts snel genoeg in een inrichting gevangenis terecht.
Dit moet toch een trol zijn? Niemand is zo geschift maarja wel komisch om te lezen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan komt ts snel genoeg in een inrichting terecht.
Dit is zeker een troll, maar wel een leuke en volhardende troll wat dit topic inderdaad hilarisch en leuk om te lezen!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dit moet toch een trol zijn? Niemand is zo geschift maarja wel komisch om te lezen.
Stel je zou echt zo zijn en karma bestaat echt. Dan ben je toch wel behoorlijk de lul zeg maar. Tijd voor deel 2.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is zeker een troll, maar wel een leuke en volhardende troll wat dit topic inderdaad hilarisch en leuk om te lezen!
Nog eens, mieren hebben geen koning, dus ofwel vervalt heel je kolonie-symbolisme, ofwel ben je een fabuleuze meid.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben geen koningin.
En nee, ik vergelijk me met de rest van de mensenkolonie. Ja ik noem het een kolonie zoals mieren. Werkmieren, zoals mercuriuskinderen (jij) werken voor ons Wajong. Wij zijn de koningen en koninginnen van de mensenkolonie. Iedere maand worden de voorzieningen (geld) op onze rekeningen gestort. Dit is een eigen beslissing van de werkmieren. Zonder de koning en koningin zou de kolonie niet weten wat te doen en uitsterven. Dus ook niet voortplanten.
Wikipedia geeft me gelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mieren hebben geen hofnar. Zoek maar op Wikipedia.
Zelfs mocht dit hele verhaal uiteindelijk blijken te kloppen is eerder jigggy een Queen B dan deze ts ben ik bangquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Stel je zou echt zo zijn en karma bestaat echt. Dan ben je toch wel behoorlijk de lul zeg maar. Tijd voor deel 2.
Belg. Ik had het kunnen weten. Geen nieuwetijdskinderen en geen indigo's in Vlaams gebied. Vooral te zien aan de beperkte hoeveelheid uitvindingen uit België. De telescoop, de sluizen in Schiphol, de snelste auto's op zonnenergie, atoomcentrifuges etc, allemaal Nederlandse uitvindingen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:41 schreef Miikan het volgende:
[..]
Nog eens, mieren hebben geen koning, dus ofwel vervalt heel je kolonie-symbolisme, ofwel ben je een fabuleuze meid.
En ik ga je bubbel een beetje heel veel doorprikken. Je weet dat er toch nog Nederlands pratende landen zijn, en dat een forum, en zeker het internet, niet exclusief zijn voor Nederland? Ik ben Belg, dus ik betaal geen rotte cent voor jou.
Niet mijn Wikipedia kapot maken!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:42 schreef Lynxis het volgende:
[..]
Wikipedia geeft me gelijk.
[ afbeelding ]
firefly, firefly, firefly... jij weet echt niet hoe je wikipedia moet gebruiken he? Sluizen zijn chinees, de snelste zonnenenergie auto is van Wales. En ja, Nederlanders kunnen misschien meer uitgevonden hebben, maar jullie zijn ook met een beetje meer volk. Maar dat is naast het punt. zoals jij al de hele tijd geantwoord hebt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 02:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Belg. Ik had het kunnen weten. Geen nieuwetijdskinderen en geen indigo's in Vlaams gebied. Vooral te zien aan de beperkte hoeveelheid uitvindingen uit België. De telescoop, de sluizen in Schiphol, de snelste auto's op zonnenergie, atoomcentrifuges etc, allemaal Nederlandse uitvindingen.
Ja, want een heel volk beoordelen omdat ze gewoon ergens wonen, dat is totaal geen oordeel vellen he? Ghoh, ik ken nog iemand dat dat deed, maar die heeft wel een beetje een wereldoorlog gestart. Ik ga hem niet met jouw vergelijken, want dan zou ik hem beledigen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik meer bezig met filosofie en natuurkunde dan oordelen.
Jij zegt hier dat je graag mensen helpt met opzoeken op wikipedia om jezelf een goed gevoel te geven. Dit is egoïstisch van jezelf. Misschien zoek jij wel slecht op (wat we al meerdere keren gezien hebben hier) en geef je hiermee anderen een slecht gevoel. Eerst vragen voordat jij aannames maakt dat het goed is en jezelf schouderklopjes geeft.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 02:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vandaag mijn oom geholpen met hypotheken op Wikipedia. Geeft veel voldoening.
[..]
En met die logica, betaal jij mijn loon. Want jij betaald belastingen, dat naar de overheid gaat. dat geld word naar de brandweer doorgesluisd, waar het bedrijf waar ik werk diensten aan verleend, en zo JOUW geld op MIJN rekening terecht komt.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben geen koningin. 😞
En nee, ik vergelijk me met de rest van de mensenkolonie. Ja ik noem het een kolonie zoals mieren. Werkmieren, zoals mercuriuskinderen (jij) werken voor ons Wajong. Wij zijn de koningen en koninginnen van de mensenkolonie. Iedere maand worden de voorzieningen (geld) op onze rekeningen gestort. Dit is een eigen beslissing van de werkmieren. Zonder de koning en koningin zou de kolonie niet weten wat te doen en uitsterven. Dus ook niet voortplanten.
Miikan Miikan miikaan. Iedereen weet hoe vaak Delft heeft gewonnen met de solar race in Australië.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:32 schreef Miikan het volgende:
[..]
firefly, firefly, firefly... jij weet echt niet hoe je wikipedia moet gebruiken he? Sluizen zijn chinees, de snelste zonnenenergie auto is van Wales. En ja, Nederlanders kunnen misschien meer uitgevonden hebben, maar jullie zijn ook met een beetje meer volk. Maar dat is naast het punt. zoals jij al de hele tijd geantwoord hebt.
[..]
Ja, want een heel volk beoordelen omdat ze gewoon ergens wonen, dat is totaal geen oordeel vellen he? Ghoh, ik ken nog iemand dat dat deed, maar die heeft wel een beetje een wereldoorlog gestart. Ik ga hem niet met jouw vergelijken, want dan zou ik hem beledigen.
[..]
Jij zegt hier dat je graag mensen helpt met opzoeken op wikipedia om jezelf een goed gevoel te geven. Dit is egoïstisch van jezelf. Misschien zoek jij wel slecht op (wat we al meerdere keren gezien hebben hier) en geef je hiermee anderen een slecht gevoel. Eerst vragen voordat jij aannames maakt dat het goed is en jezelf schouderklopjes geeft.
[..]
En met die logica, betaal jij mijn loon. Want jij betaald belastingen, dat naar de overheid gaat. dat geld word naar de brandweer doorgesluisd, waar het bedrijf waar ik werk diensten aan verleend, en zo JOUW geld op MIJN rekening terecht komt.
@firefly3 is mono-talig, alleen maar praten schreeuwen en niet luisteren, eenrichtingsverkeer. Gevalletje “praten om geluid te maken en aandacht te vragen”.quote:
Firefly, firefly, firefly: je had het over de snelste. Dat is volgens wikipedia nog steeds geen Nederlandse, behalve als jullie ineens een geografische verhuizing hebben gehad. En dit jaar zijn wij gewonnen, nadat jullie auto uitbrandde. Guess this year we were too hot to handle.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Miikan Miikan miikaan. Iedereen weet hoe vaak Delft heeft gewonnen met de solar race in Australië.
Miikan Miikan Miikan toch. Je weet dat ik geen belasting betaal maar mijn ouders.
Miikan miikaan toch. De Belgenmoppen komen ergens vandaan. Waar rook is, is vuur. En bij jullie is er heel veel rook. Slechte wegen en tweetalig.
Ten vierde: miikaan miikaan miikaan
Helemaal waar. Wat wel vrij irritant is, want normaal moeten we alle drie de landstalen goed kunnen beheersen. XDquote:
Miikan, miiikan, Miikan, Miikan tochquote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:26 schreef Miikan het volgende:
[..]
Firefly, firefly, firefly: je had het over de snelste. Dat is volgens wikipedia nog steeds geen Nederlandse, behalve als jullie ineens een geografische verhuizing hebben gehad. En dit jaar zijn wij gewonnen, nadat jullie auto uitbrandde. Guess this year we were too hot to handle.
Jij betaald op alles wat je koopt belastingen, of ben je dat ook vergeten? 21% op je kostbare pc's bijvoorbeeld.
En Belgenmoppen. Als je dat echt als argument gaat gebruiken, ben je nog dommer dan je je voordeed. Want wij hebben hier ook "domme, gierige" Nederlandermoppen. En waar rook is, is vuur. (Wij zijn ook drietalig, maar je hebt niet op wikipedia gezien zeker?)
Firefly, firefly, firefly toch...
Niet slim inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:00 schreef Miikan het volgende:
[..]
Helemaal waar. Wat wel vrij irritant is, want normaal moeten we alle drie de landstalen goed kunnen beheersen. XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |