Als jij eens wat vriendelijker en behulpzamer zou zijn voor je ouders, dan zou je tot hun dood in vrede met hun kunnen samenleven en gesteund worden om dat te doen wat je wil.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gelukkig nog een nieuwetijdskind erbij die het snapt. We zijn hier blijkbaar toch met enkelen. We moeten wat doen tegen discriminatie en de valse diagnoses en andere gemene dingen die anderen tegen ons doen.
Oudetijds, met al je oudetijdse visies en opvattingen, en geen plaats voor andere meningen of visies.quote:
Wij zijn nieuwetijdser dan TS.quote:Op woensdag 11 september 2019 07:58 schreef Miikan het volgende:
[..]
Oudetijds, met al je oudetijdse visies en opvattingen, en geen plaats voor andere meningen of visies.
Goed bezig!quote:Op zondag 1 september 2019 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zit in de Wajong. Er zijn geen banen in de filosofie die ik kan vinden en ik heb geen zin om vakkenvuller te worden. Dat is niets voor mij. Ik doe thuis vooral aan ideeën opdoen voor kwantummechanica en ik filosofeer over het universum en het ontstaan van het heelal. Mijn ouders betalen alles voor mij en dat vind ik fijn want zo kan ik sparen voor nieuwe hardware.
@firefly3, ga je hier nog op antwoorden of hoe zit het?quote:Op zondag 8 september 2019 11:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kom hier nog op terug, vind jouw tekst vermoeiend. Kost energie om te antwoorden die ik nu niet heb.
quote:Op zondag 8 september 2019 11:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kom hier nog op terug, vind jouw tekst vermoeiend. Kost energie om te antwoorden die ik nu niet heb.
Miikan. Hierbij mijn antwoord: Jij zegt hier dat je graag in het huishouden helpt om jezelf een goed gevoel te geven. Dit is egoïstisch van jezelf. Misschien maak jij wel slecht schoon en geef je hiermee anderen een slecht gevoel. Eerst vragen voordat jij aannames maakt en jezelf schouderklopjes geeft. Daar hou ik niet van en is een teken van oudetijds.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef Miikan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben Miikan. Een beetje een rare snuiter, maar toch iemand die jong van hart en geest is. Zoals al men vrienden kunnen getuigen.
Je zegt dat ik me druk maak om je. Nee hoor, waarom zou een leeuw zich druk maken om een lam?
Dat je de was niet wil ophangen, en dat je zo’n verschil ziet tussen mannen en vrouwen, dat is wel typisch iets van OUDE TIJDSKINDEREN. Iets wat ik niet heb. Ik help graag in het huishouden, het geeft me een gevoel van zelfwaarde en nuttigheid in deze maatschappij.
Je hebt me juist niets geleerd. Je hebt me gewoon meer getoond dat je een oude tijdskind bent. Met je opvattingen over mannen en vrouwen, met willen relaxen in de bahama’s zoals de rest van je oudetijdsvriendjes, en constant gestimuleerd moeten worden in een of twee gebieden. Een zeer nauwe visie, vooral gevonden bij oudetijds kinderen.
Mijn advies naar jou toe is wat te lezen over oudetijdskinderen, en te kijken of je er stiekem geen bent.
Mooi getekend wel! Helemaal zelf? Alleen heb je mijn ecto lichaam waar ik trots op ben niet dun genoeg getekend. Ik ben namelijk niet vies dik.quote:
Waarom zou ik vriendelijk en behulpzaam voor hun moeten zijn als zij mijn leven continue verzieken? Enige keren dat ik ze wil zien is om eten naar mij te brengen. Zoveel is dit toch niet gevraagd? Ik wordt moe van mensen die dingen van mij willen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als jij eens wat vriendelijker en behulpzamer zou zijn voor je ouders, dan zou je tot hun dood in vrede met hun kunnen samenleven en gesteund worden om dat te doen wat je wil.
Nu ben je gewoon een achterlijk en schijtirritant klein kind!
uitgestorvenquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:17 schreef firefly3 het volgende:
Jij noemt mij een lam en jezelf een leeuw. Nee jij mag wel de leeuw zijn maar ik ben een Tyrannosaurus. Ja met hoofdletter.
Dankjewel!quote:Op woensdag 11 september 2019 19:05 schreef the-eye het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik kan me mindere levens voorstellen
Verdorie, ik had gehoopt dat er toch iets zinnigs zou uitgekomen zijn. Maar helaas, dit is een verloren zaak. Je bent minder betrouwbaar dan Trump, minder charismatisch dan Herman van Rompuy en minder sociaal dan Kim jong-un.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Miikan. Hierbij mijn antwoord: Jij zegt hier dat je graag in het huishouden helpt om jezelf een goed gevoel te geven. Dit is egoïstisch van jezelf. Misschien maak jij wel slecht schoon en geef je hiermee anderen een slecht gevoel. Eerst vragen voordat jij aannames maakt en jezelf schouderklopjes geeft. Daar hou ik niet van en is een teken van oudetijds.
Jij noemt mij een lam en jezelf een leeuw. Nee jij mag wel de leeuw zijn maar ik ben een Tyrannosaurus. Ja met hoofdletter. Welke horoscoop ben jij, maagd?
Ik mag overigens zelf weten op hoeveel plekken ik gestimuleerd wordt.
Met jou eens op 1 punt, je bent een rare snuiter.
Nee nee en nog eens NEE! Ik wordt moe van jou!!! Oudetijds-energie van jou!! Ik kan niet meer nadenken door jou!!quote:Op maandag 16 september 2019 10:12 schreef Miikan het volgende:
[..]
Verdorie, ik had gehoopt dat er toch iets zinnigs zou uitgekomen zijn. Maar helaas, dit is een verloren zaak. Je bent minder betrouwbaar dan Trump, minder charismatisch dan Herman van Rompuy en minder sociaal dan Kim jong-un.
Helpen in het huishouden bij mij is vragen wat ze willen dat er gebeurd en exact doen wat ze vragen, en ik heb alleen in het begin een paar opmerkingen gehad toen ik het was aan het leren. Ik doe het zo goed dat ze me ervoor willen betalen.
Je zegt dat je een Tyrannosaurus bent, een “Rex” waarschijnlijk. Die zo dood als een pier is, die niet de grootste was die er geleefd heeft en die niet capabel was voor complexe sociale interacties te doen. Heel oude tijds in mijn ogen.
Goed gelezen op mijn profiel dat mijn verjaardag tussen 23 augustus en 22 september valt. Heel goed gedaan, verwacht je nu iets? Een trofee? Oh neen, die gooi je direct weg.
Als we toch over dieren bezig zijn, ben ik gewoon een mens, en jij de duif in een potje duivenschaak*. Zoals ze het zo mooi in het Engels zeggen “I was hoping for a battle of wits, but you seem to be unarmed”.
[ afbeelding ]
*Chess with a pigeon - it knocks over the pieces, defecates on the board, and then flies back to its flock to brag about how it won
Hoe je nu overkomt:quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee nee en nog eens NEE! Ik wordt moe van jou!!! Oudetijds-energie van jou!! Ik kan niet meer nadenken door jou!!
Nee, je ziet het verkeerd!quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:17 schreef Lynxis het volgende:
[..]
Hoe je nu overkomt:
[ afbeelding ]
Hoe je het ook draait of keert, JIJ bent het oudetijdskind en WIJ zijn superieur aan JOU.
Ghoh, ik weet niet waar je die Oudetijds-energie voelt, want volgens de sites die jij steeds linkt ben ik zo nieuwetijds als het maar kan zijn. Er zijn een paar kenmerken die niet overeen komen, maar jah, je kan niet 100% iets zijn, toch? Misschien komt die energie van jezelf.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee nee en nog eens NEE! Ik wordt moe van jou!!! Oudetijds-energie van jou!! Ik kan niet meer nadenken door jou!!
Wij bepalen zelf wel waar wij posten. Dat jij zo een arrogante kwal bent dat jij denkt hier ook maar enigszins autoriteit te hebben, zegt wat over jou - dat jij je niet realiseert waar jij, door je eigen gedrag, nu staat in achting hier.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:53 schreef firefly3 het volgende:
Mensen die denken nieuwetijds te zijn openen maar een nieuw topic ja!!!
Ik heb aan het begin enkele nieuwetijdskinderen gezien in dit topic maar jullie zijn het glashelder nietik zie ook geen sprankeling van indigo of kristalkind of sterrenkind in jullie.
Als ik jullie op een ladder zou moeten zetten zitten jullie onderaan, oudetijdse mercuriuskinderen.
Ik vrees dat TS geen trol is maar gewoon effectief zo achterlijk is als hij overkomt..quote:
Dat zou zielig zijnquote:Op vrijdag 27 september 2019 08:38 schreef Lynxis het volgende:
[..]
Ik vrees dat TS geen trol is maar gewoon effectief zo achterlijk is als hij overkomt..
Arme TS...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |